Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zaczalem robic maybacha, od tak, dla siebie, dla relaksu, niespodziewajcie sie zbyt czestych updejtow. Bede sie staral zrobic to najlepiej jak potrafie, to bedzie taka moja mala perelka...

Bledow juz sam kilka widze, najwiekszy to chyba brak trzeciego jednego "schodka" z przodu na nadkolu. no i jeszcze troche laczenia musze miejscami dopracowac. No ale to wy mi tu macie mowic co jest nie tak prawda :>

9.jpg

  • Odpowiedzi 50
  • Wyświetleń 4,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

heh mi sie podoba (ale mi sie prawie wszystko podoba :D) zaraz przyjda spece od tych rzeczy i ci powiedza ;) moim zdaniem jestes na dobrej drodze do wykonczenia go :D szkoda ze nie bedzie czestych updejtow :/

Napisano

zarzuc jakas fotke jak on wyglada

narazie jest ladnie tylko sie nie spiesz rob wolno bardzo wolno a nie bedzie zadnego buga i bedzie bardzo prosto (tego ci zycze:D)

Napisano

Który element?

Napisano

na czerwono sam sobie buga zaznaczylem:D a na zielono jest miejsce w ktorym uzylem booleana - bylo szybciej ;)

Napisano

No to maly apdejcik, teraz musze poprawic cos nie cos, i dopiero zabiore sie za tyl... (najgorzej to chyba slupek wyglada) :/

12.jpg

Napisano

hyhy eax - ojciec Rydzyk byłby z Ciebie dumny.

jak narazie no ... samochód, i tak pewnie do końca pozostanie, więc już nic nie mówię :D

już widzę jak będziesz do porafii latał z suwmiarką :>

Napisano

wrzuć jakieś zdjęcie maybacha bo nieczęsto sie widuje te auto na polskich drogach; BTW modelik całkiem fajny

Napisano

kome sprecyzuj ta zarowke, i dol rog zderzaka (bede wdzieczny za forme grafciczna)

Napisano

Może się czepiam, ale moim zdaniem dach trochę zbyt płaski :/

Poza tym OK!

Napisano

jak mowilem updaty nie sa czeste, ale sa ;)

15.jpg

14.jpg

Napisano

teraz to chyba beda jeszcz zadsze skoro w bitwie bierzesz udzial:D:D

a samochodzik bardzo a to bardzo ladny:D:D

Napisano

no to czas na malego update:

25.jpg

26.jpg

27.jpg

Napisano

no ogolem fajowski jest ale jest jeszcze niedopravowany wiec nie rozumiem dlaczego juz go texturujesz i wstawiasz w jakas scenografie ;/ pracuj dalej nad nim a wyjdzie Ci napravde godzien podziwu. powodzenia.

pozdro V

P.S. mam nadzieje, ze zrobisz tez wnetrze ;] bo ono jest tak samo exkluzywne jak sam samochod ;]

Napisano

czas na zrobienie textur 10min, na wstawienie kosciolka 8min, dluzszy szas renderu srednio 3min, tak wiec nie widze problemu dlaczego mialbym nie wstawiac textur i otoczenia(ktore zreszta jest zartem), oszywiscie ze nie jest dopracowany, przypominam ze jestesmy w dziale wip, moze byscie w koncu napisali co mam poprawic? a to na dole zderzaka z porzodu jest takie w oryginale i to nie jest zaden bug...

Napisano

malu updatcik , oczywiscie uszczeli jak i same szyby nie sa jeszcze przypasowane

28.jpg

Napisano

hmmm patrzac na te odbicia na renderze z lakierem mozna wywnioskowac ze bardzo krzywo jest miejscami.. ;) a tyl.. na dole sie pochrzanilo chyba

Napisano

a no wlasnie to tez nie jest zaden bug to takie dziwne z boku zderzaka(i z przodu i ztylu) takie jest w oryginale, a co do odbic to to jest chyba najgorsza bitmapa HDR jaka w zyciu mialem ;) zaraz wrzuce rendeera bez skylighta ;)

 

dobra i oto ten renderek, to ze kolo klamek jest krzywo to wiem ;) zaraz to poprawie

29.jpg

Napisano

tak na niego patrze i widze pelno krzywizn wrecz widze same krzywizny:D

najgorsze na co nie moge patrzec;) to rowki miedzy drzwiami maska itp. sa krzywe ale mam nadzieje ze to poprwisz i jak widze to to nie maja jeszcze grubosci?? bo jakby mialby to bylo by fatalnie jak mowiles krzywe uszczelki i szyby:D:D

ale i tak mi sie podoba mimo tych bledow

pozdro

Napisano

Najgorsze są te rowki między szybami po prawej a blachą drzwi. Bok mi się jakiś taki wydaje dziwny, ale wolałbym to zobaczyć z lakierem. Ten render z lakierem powyżej mi sie nie podoba, szczególnie światlłą, wyglądająjak textury wycięte nożyczkami. Jednak ogólnie jeszce dużo roboty, widzę go na tle z tym kościołem i będzie świetnie.

Napisano

nielot jakie krzywizny widzisz po za tymi kolo klamek i kolo wlotu powietrza na zderzaku z przodu?Tylnia klapa ma rowki zrobione, przednia tez, drzwi nie maja, uszczelki jak i same slupki sa krzywe wrzucone w pare minut, od tak

Napisano

mi sie bardzo podona, musisz tylkopostarac sie bardziej dopasowac elementy bo niektorte poprostu delikatnie odstaja ale pozatym swietna robota:)

Napisano

Piotr ma tutaj racje model jest dobry (mi sie tez podoba) ale trzeba niekture elementy poprawic bo odstaja

pozdro

Napisano

wiecie cu? ja chyba nie potrafie czytac miedzy wierszami, wskazcie mi konkretnie elementu ktore sa zle( z wyjatkiem uszczelek i szyb bo wszyscy sie tego czepijaja, a one sa od tak zeby cos bylo)

Napisano

ogolnie wypas ;) tylko cos ci nie wyszly te odbicia.. na moje wyglada troche dziwnie ;)

Napisano

Maybach, to jest to co tygryski lubią najbardziej:) a tak na serio, dobra robota, człowieku.... tylko tak dalej

 

pozdro

Napisano

heh nie no model moze fajny ale ta droga za gryfem troszke dziwnie wyglada :)

oki moj blad dopiero zobaczylem ze to sama karoseria jest :) hmmm moze pierw zrob reszte auta a dopiero pozniej bierz sie za lakier i tlo :)

Napisano

a moze ten kolorek bardziej mu pasuje ?? (chromem sie jeszcze musze "troche" pobawic")

35.jpg

Napisano

lakier całkiem fajny............. problem w tym, że teraz widać, że górna linia drzwi jest krzywo, poza tym model fajny jest

Napisano

Model prezentuje się bardzo ładnie :] Widać trochę błędów (małych), ale jest dobrze ;)

Napisano

jak dla mnie to materialy sa beznadziejne. ostatni render najlepiej wyglada, ale moze ja sie nie znam :D

pozdro

Napisano

mowisz male bledy? wskaz je, mowisz ze lakier beznadzieja, powiedz ktory parametr mi miesza... chudy masz racje tam jest krzywo dzisiaj to poprawie...

Napisano

mi się podoba, jak na razie jedynym mankamentem modelu są chyba opony, zero bieżnika, auto takiej klasy musi mieć pożądne ogumienie :)

 

pozdro

Napisano

bieznik jest 1:1 kazdy rowek jest jak w oryginale, ale fakt gumy nie wygladaj najlepiej

Napisano

Żółte kółka - światło się dziwnie odbija.

Czerwone - błędy w karoserii

(oczywiście mogę się mylić, jak tak to popraw mnie :P dla mnie wyglądało to jak błędy i chciałem Ci je wskazać)

LINK do screena

Napisano

dzieki za konkrety juz tlumacze ze wszystko co zaznaczyles jest wynikiem zle ulozonych boxow, etc... jeszcze raz dzieki ze ktos raczyl mi powiedziec co jest zle ;)

Napisano
dzieki za konkrety juz tlumacze ze wszystko co zaznaczyles jest wynikiem zle ulozonych boxow, etc... jeszcze raz dzieki ze ktos raczyl mi powiedziec co jest zle ;)

To jak już poprawisz to daj screena ;)

I jeszcze pytanko: bedziesz robil wnetrze do Maybacha?

Napisano

wg.mnie materiały równierz sa kiepskie. Te przednie lampy wygladają jak czarnobiałe bitmapy, są naprawdę brzydkie. Taki "render "to goście w w zmodelerer robią albo blenderze ale ty robisz w potężnym narzędziu więc jako tako render mi sie też nie podoba. Mnie na pierwszy rzut oka razi.

 

http://www.allsportauto.com/english/modules.php?name=MyASearch&mot_ou=maybach&numres=30&pic=Photos

Napisano

Witam :)

Myśle, ze ktos tu był oszczędny w zaznaczaniu błędów ;) Osobiście bardziej niż odblaskami na feldze , przejmowałbym się krzywiznami np. koło maski (powierzchnie odchodzace od reflektorów), czy płaskim (zbyt) dachem. Poza tym masz krzywe przednie nadkole. Co do boku auta..heh przede wszystkim wg. mnie jest za bardzo wybrzuszony (powinen byc bardziej płaski). Na boku też ta chromowana listwa (oddzielajaca ten kolorwy elemnt) jest baardzo krzywa (szczególnie przy rowkach).Te zagłebienia na klamki maja troche inny kształt..spróboj sie z nimi pobawic troche:). Co do tych kół to uwazam ze powinny byc większe felgi i mniejszy profil opon (auto wygladalob trcohe bardziej agresywnie;) Przedni zderzak też nie wygląda rewelacyjnie..generalnie na tym renderze nie widac bo dałes czarny materiał, ale na wczesniejszych widac ze tez jest..krzywy;] Dam Ci małą rade..pracuj na Subdivisione robiąc takie rzeczy jak nadkole czy w.w listwy..pozwoli ci to zachowac proste linie przy odrobinie cierpliwosci. Poza tym dbaj o topologie siatki, obracaj 100 razy jeden wierzcholek w maxie az zobaczysz bład a dojdziesz do perfekcji (wzglednej perfekcji , bo w poly jest ona niemozliwa:P).

Co do rendera..materiały kiepskie, oswietlenie (domyslny skylight:P?) , ale nie czas jeszcze na rednering..dopiesc najpierw model.

 

Powodzenia, i pamiętaj ze modelujesz auto za 2 mln ..nie mozesz go popsuc :P

 

Triple X

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności