Skocz do zawartości

Pojazd 3d: Maybach 62


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zaczalem robic maybacha, od tak, dla siebie, dla relaksu, niespodziewajcie sie zbyt czestych updejtow. Bede sie staral zrobic to najlepiej jak potrafie, to bedzie taka moja mala perelka...

Bledow juz sam kilka widze, najwiekszy to chyba brak trzeciego jednego "schodka" z przodu na nadkolu. no i jeszcze troche laczenia musze miejscami dopracowac. No ale to wy mi tu macie mowic co jest nie tak prawda :>

9.jpg

  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

heh mi sie podoba (ale mi sie prawie wszystko podoba :D) zaraz przyjda spece od tych rzeczy i ci powiedza ;) moim zdaniem jestes na dobrej drodze do wykonczenia go :D szkoda ze nie bedzie czestych updejtow :/

Napisano

na czerwono sam sobie buga zaznaczylem:D a na zielono jest miejsce w ktorym uzylem booleana - bylo szybciej ;)

Napisano

No to maly apdejcik, teraz musze poprawic cos nie cos, i dopiero zabiore sie za tyl... (najgorzej to chyba slupek wyglada) :/

12.jpg

Napisano

hyhy eax - ojciec Rydzyk byłby z Ciebie dumny.

jak narazie no ... samochód, i tak pewnie do końca pozostanie, więc już nic nie mówię :D

już widzę jak będziesz do porafii latał z suwmiarką :>

Napisano

kome sprecyzuj ta zarowke, i dol rog zderzaka (bede wdzieczny za forme grafciczna)

Napisano

jak mowilem updaty nie sa czeste, ale sa ;)

15.jpg

14.jpg

Napisano

no to czas na malego update:

25.jpg

26.jpg

27.jpg

Napisano

no ogolem fajowski jest ale jest jeszcze niedopravowany wiec nie rozumiem dlaczego juz go texturujesz i wstawiasz w jakas scenografie ;/ pracuj dalej nad nim a wyjdzie Ci napravde godzien podziwu. powodzenia.

pozdro V

P.S. mam nadzieje, ze zrobisz tez wnetrze ;] bo ono jest tak samo exkluzywne jak sam samochod ;]

Napisano

czas na zrobienie textur 10min, na wstawienie kosciolka 8min, dluzszy szas renderu srednio 3min, tak wiec nie widze problemu dlaczego mialbym nie wstawiac textur i otoczenia(ktore zreszta jest zartem), oszywiscie ze nie jest dopracowany, przypominam ze jestesmy w dziale wip, moze byscie w koncu napisali co mam poprawic? a to na dole zderzaka z porzodu jest takie w oryginale i to nie jest zaden bug...

Napisano

malu updatcik , oczywiscie uszczeli jak i same szyby nie sa jeszcze przypasowane

28.jpg

Napisano

a no wlasnie to tez nie jest zaden bug to takie dziwne z boku zderzaka(i z przodu i ztylu) takie jest w oryginale, a co do odbic to to jest chyba najgorsza bitmapa HDR jaka w zyciu mialem ;) zaraz wrzuce rendeera bez skylighta ;)

 

dobra i oto ten renderek, to ze kolo klamek jest krzywo to wiem ;) zaraz to poprawie

29.jpg

Napisano

tak na niego patrze i widze pelno krzywizn wrecz widze same krzywizny:D

najgorsze na co nie moge patrzec;) to rowki miedzy drzwiami maska itp. sa krzywe ale mam nadzieje ze to poprwisz i jak widze to to nie maja jeszcze grubosci?? bo jakby mialby to bylo by fatalnie jak mowiles krzywe uszczelki i szyby:D:D

ale i tak mi sie podoba mimo tych bledow

pozdro

Napisano

Najgorsze są te rowki między szybami po prawej a blachą drzwi. Bok mi się jakiś taki wydaje dziwny, ale wolałbym to zobaczyć z lakierem. Ten render z lakierem powyżej mi sie nie podoba, szczególnie światlłą, wyglądająjak textury wycięte nożyczkami. Jednak ogólnie jeszce dużo roboty, widzę go na tle z tym kościołem i będzie świetnie.

Napisano

nielot jakie krzywizny widzisz po za tymi kolo klamek i kolo wlotu powietrza na zderzaku z przodu?Tylnia klapa ma rowki zrobione, przednia tez, drzwi nie maja, uszczelki jak i same slupki sa krzywe wrzucone w pare minut, od tak

Napisano

wiecie cu? ja chyba nie potrafie czytac miedzy wierszami, wskazcie mi konkretnie elementu ktore sa zle( z wyjatkiem uszczelek i szyb bo wszyscy sie tego czepijaja, a one sa od tak zeby cos bylo)

Napisano

heh nie no model moze fajny ale ta droga za gryfem troszke dziwnie wyglada :)

oki moj blad dopiero zobaczylem ze to sama karoseria jest :) hmmm moze pierw zrob reszte auta a dopiero pozniej bierz sie za lakier i tlo :)

Napisano

a moze ten kolorek bardziej mu pasuje ?? (chromem sie jeszcze musze "troche" pobawic")

35.jpg

Napisano

lakier całkiem fajny............. problem w tym, że teraz widać, że górna linia drzwi jest krzywo, poza tym model fajny jest

Napisano

mowisz male bledy? wskaz je, mowisz ze lakier beznadzieja, powiedz ktory parametr mi miesza... chudy masz racje tam jest krzywo dzisiaj to poprawie...

Napisano

bieznik jest 1:1 kazdy rowek jest jak w oryginale, ale fakt gumy nie wygladaj najlepiej

Napisano

Żółte kółka - światło się dziwnie odbija.

Czerwone - błędy w karoserii

(oczywiście mogę się mylić, jak tak to popraw mnie :P dla mnie wyglądało to jak błędy i chciałem Ci je wskazać)

LINK do screena

Napisano

dzieki za konkrety juz tlumacze ze wszystko co zaznaczyles jest wynikiem zle ulozonych boxow, etc... jeszcze raz dzieki ze ktos raczyl mi powiedziec co jest zle ;)

Napisano
dzieki za konkrety juz tlumacze ze wszystko co zaznaczyles jest wynikiem zle ulozonych boxow, etc... jeszcze raz dzieki ze ktos raczyl mi powiedziec co jest zle ;)

To jak już poprawisz to daj screena ;)

I jeszcze pytanko: bedziesz robil wnetrze do Maybacha?

Napisano

Witam :)

Myśle, ze ktos tu był oszczędny w zaznaczaniu błędów ;) Osobiście bardziej niż odblaskami na feldze , przejmowałbym się krzywiznami np. koło maski (powierzchnie odchodzace od reflektorów), czy płaskim (zbyt) dachem. Poza tym masz krzywe przednie nadkole. Co do boku auta..heh przede wszystkim wg. mnie jest za bardzo wybrzuszony (powinen byc bardziej płaski). Na boku też ta chromowana listwa (oddzielajaca ten kolorwy elemnt) jest baardzo krzywa (szczególnie przy rowkach).Te zagłebienia na klamki maja troche inny kształt..spróboj sie z nimi pobawic troche:). Co do tych kół to uwazam ze powinny byc większe felgi i mniejszy profil opon (auto wygladalob trcohe bardziej agresywnie;) Przedni zderzak też nie wygląda rewelacyjnie..generalnie na tym renderze nie widac bo dałes czarny materiał, ale na wczesniejszych widac ze tez jest..krzywy;] Dam Ci małą rade..pracuj na Subdivisione robiąc takie rzeczy jak nadkole czy w.w listwy..pozwoli ci to zachowac proste linie przy odrobinie cierpliwosci. Poza tym dbaj o topologie siatki, obracaj 100 razy jeden wierzcholek w maxie az zobaczysz bład a dojdziesz do perfekcji (wzglednej perfekcji , bo w poly jest ona niemozliwa:P).

Co do rendera..materiały kiepskie, oswietlenie (domyslny skylight:P?) , ale nie czas jeszcze na rednering..dopiesc najpierw model.

 

Powodzenia, i pamiętaj ze modelujesz auto za 2 mln ..nie mozesz go popsuc :P

 

Triple X

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności