Gość eax Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 Zaczalem robic maybacha, od tak, dla siebie, dla relaksu, niespodziewajcie sie zbyt czestych updejtow. Bede sie staral zrobic to najlepiej jak potrafie, to bedzie taka moja mala perelka... Bledow juz sam kilka widze, najwiekszy to chyba brak trzeciego jednego "schodka" z przodu na nadkolu. no i jeszcze troche laczenia musze miejscami dopracowac. No ale to wy mi tu macie mowic co jest nie tak prawda :>
RoB3rT Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 heh mi sie podoba (ale mi sie prawie wszystko podoba :D) zaraz przyjda spece od tych rzeczy i ci powiedza ;) moim zdaniem jestes na dobrej drodze do wykonczenia go :D szkoda ze nie bedzie czestych updejtow :/
Luke3D Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 nawet spoko. Mam nadzieje że coś porządnego z tego wyjdzie :)
nielot007 Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 zarzuc jakas fotke jak on wyglada narazie jest ladnie tylko sie nie spiesz rob wolno bardzo wolno a nie bedzie zadnego buga i bedzie bardzo prosto (tego ci zycze:D)
Gość eax Napisano 15 Styczeń 2005 Napisano 15 Styczeń 2005 na czerwono sam sobie buga zaznaczylem:D a na zielono jest miejsce w ktorym uzylem booleana - bylo szybciej ;)
Gość eax Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 No to maly apdejcik, teraz musze poprawic cos nie cos, i dopiero zabiore sie za tyl... (najgorzej to chyba slupek wyglada) :/
Salvator Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 hyhy eax - ojciec Rydzyk byłby z Ciebie dumny. jak narazie no ... samochód, i tak pewnie do końca pozostanie, więc już nic nie mówię :D już widzę jak będziesz do porafii latał z suwmiarką :>
chudy Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 wrzuć jakieś zdjęcie maybacha bo nieczęsto sie widuje te auto na polskich drogach; BTW modelik całkiem fajny
polka dot Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 dobry model ale troszke sie rozpada i okolice zarowki, slupek i zderzak na dole w rogu pozdro
Gość eax Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 kome sprecyzuj ta zarowke, i dol rog zderzaka (bede wdzieczny za forme grafciczna)
Lumpy Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 Może się czepiam, ale moim zdaniem dach trochę zbyt płaski :/ Poza tym OK!
Gość eax Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 jak mowilem updaty nie sa czeste, ale sa ;)
nielot007 Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 teraz to chyba beda jeszcz zadsze skoro w bitwie bierzesz udzial:D:D a samochodzik bardzo a to bardzo ladny:D:D
beeper Napisano 9 Luty 2005 Napisano 9 Luty 2005 eax86 - dobrze dopasowales otoczenie do obiektu ;) pasuje jak ulał:)
nielot007 Napisano 9 Luty 2005 Napisano 9 Luty 2005 jak to wytrzymuje twoj komp!!!!!!!!!!!!! poza tym super:DD:
oizo Napisano 9 Luty 2005 Napisano 9 Luty 2005 no ogolem fajowski jest ale jest jeszcze niedopravowany wiec nie rozumiem dlaczego juz go texturujesz i wstawiasz w jakas scenografie ;/ pracuj dalej nad nim a wyjdzie Ci napravde godzien podziwu. powodzenia. pozdro V P.S. mam nadzieje, ze zrobisz tez wnetrze ;] bo ono jest tak samo exkluzywne jak sam samochod ;]
Gość eax Napisano 9 Luty 2005 Napisano 9 Luty 2005 czas na zrobienie textur 10min, na wstawienie kosciolka 8min, dluzszy szas renderu srednio 3min, tak wiec nie widze problemu dlaczego mialbym nie wstawiac textur i otoczenia(ktore zreszta jest zartem), oszywiscie ze nie jest dopracowany, przypominam ze jestesmy w dziale wip, moze byscie w koncu napisali co mam poprawic? a to na dole zderzaka z porzodu jest takie w oryginale i to nie jest zaden bug...
Gość eax Napisano 15 Luty 2005 Napisano 15 Luty 2005 malu updatcik , oczywiscie uszczeli jak i same szyby nie sa jeszcze przypasowane
polka dot Napisano 15 Luty 2005 Napisano 15 Luty 2005 hmmm patrzac na te odbicia na renderze z lakierem mozna wywnioskowac ze bardzo krzywo jest miejscami.. ;) a tyl.. na dole sie pochrzanilo chyba
Gość eax Napisano 15 Luty 2005 Napisano 15 Luty 2005 a no wlasnie to tez nie jest zaden bug to takie dziwne z boku zderzaka(i z przodu i ztylu) takie jest w oryginale, a co do odbic to to jest chyba najgorsza bitmapa HDR jaka w zyciu mialem ;) zaraz wrzuce rendeera bez skylighta ;) dobra i oto ten renderek, to ze kolo klamek jest krzywo to wiem ;) zaraz to poprawie
nielot007 Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 tak na niego patrze i widze pelno krzywizn wrecz widze same krzywizny:D najgorsze na co nie moge patrzec;) to rowki miedzy drzwiami maska itp. sa krzywe ale mam nadzieje ze to poprwisz i jak widze to to nie maja jeszcze grubosci?? bo jakby mialby to bylo by fatalnie jak mowiles krzywe uszczelki i szyby:D:D ale i tak mi sie podoba mimo tych bledow pozdro
Conrad Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 Najgorsze są te rowki między szybami po prawej a blachą drzwi. Bok mi się jakiś taki wydaje dziwny, ale wolałbym to zobaczyć z lakierem. Ten render z lakierem powyżej mi sie nie podoba, szczególnie światlłą, wyglądająjak textury wycięte nożyczkami. Jednak ogólnie jeszce dużo roboty, widzę go na tle z tym kościołem i będzie świetnie.
Gość eax Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 nielot jakie krzywizny widzisz po za tymi kolo klamek i kolo wlotu powietrza na zderzaku z przodu?Tylnia klapa ma rowki zrobione, przednia tez, drzwi nie maja, uszczelki jak i same slupki sa krzywe wrzucone w pare minut, od tak
Baton Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 Ja mam takie dziwne wrazenie jakby tylko maska byla prosta :)
Piotr Dobosz Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 mi sie bardzo podona, musisz tylkopostarac sie bardziej dopasowac elementy bo niektorte poprostu delikatnie odstaja ale pozatym swietna robota:)
nielot007 Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 Piotr ma tutaj racje model jest dobry (mi sie tez podoba) ale trzeba niekture elementy poprawic bo odstaja pozdro
Gość eax Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 wiecie cu? ja chyba nie potrafie czytac miedzy wierszami, wskazcie mi konkretnie elementu ktore sa zle( z wyjatkiem uszczelek i szyb bo wszyscy sie tego czepijaja, a one sa od tak zeby cos bylo)
Gość eax Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 a jak wam sie widzi maybach w takim kolorku? http://www.stama.com.pl/adrian/maybach/33.jpg http://www.stama.com.pl/adrian/maybach/31.jpg
v1ck Napisano 17 Luty 2005 Napisano 17 Luty 2005 ogolnie wypas ;) tylko cos ci nie wyszly te odbicia.. na moje wyglada troche dziwnie ;)
lpshinoda Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 Maybach, to jest to co tygryski lubią najbardziej:) a tak na serio, dobra robota, człowieku.... tylko tak dalej pozdro
rowr Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 heh nie no model moze fajny ale ta droga za gryfem troszke dziwnie wyglada :) oki moj blad dopiero zobaczylem ze to sama karoseria jest :) hmmm moze pierw zrob reszte auta a dopiero pozniej bierz sie za lakier i tlo :)
Gość eax Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 a moze ten kolorek bardziej mu pasuje ?? (chromem sie jeszcze musze "troche" pobawic")
chudy Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 lakier całkiem fajny............. problem w tym, że teraz widać, że górna linia drzwi jest krzywo, poza tym model fajny jest
KamillM Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 Model prezentuje się bardzo ładnie :] Widać trochę błędów (małych), ale jest dobrze ;)
xMark Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 jak dla mnie to materialy sa beznadziejne. ostatni render najlepiej wyglada, ale moze ja sie nie znam :D pozdro
Gość eax Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 mowisz male bledy? wskaz je, mowisz ze lakier beznadzieja, powiedz ktory parametr mi miesza... chudy masz racje tam jest krzywo dzisiaj to poprawie...
lpshinoda Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 mi się podoba, jak na razie jedynym mankamentem modelu są chyba opony, zero bieżnika, auto takiej klasy musi mieć pożądne ogumienie :) pozdro
Gość eax Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 bieznik jest 1:1 kazdy rowek jest jak w oryginale, ale fakt gumy nie wygladaj najlepiej
KamillM Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 Żółte kółka - światło się dziwnie odbija. Czerwone - błędy w karoserii (oczywiście mogę się mylić, jak tak to popraw mnie :P dla mnie wyglądało to jak błędy i chciałem Ci je wskazać) LINK do screena
Gość eax Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 dzieki za konkrety juz tlumacze ze wszystko co zaznaczyles jest wynikiem zle ulozonych boxow, etc... jeszcze raz dzieki ze ktos raczyl mi powiedziec co jest zle ;)
KamillM Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 dzieki za konkrety juz tlumacze ze wszystko co zaznaczyles jest wynikiem zle ulozonych boxow, etc... jeszcze raz dzieki ze ktos raczyl mi powiedziec co jest zle ;) To jak już poprawisz to daj screena ;) I jeszcze pytanko: bedziesz robil wnetrze do Maybacha?
Conrad Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 wg.mnie materiały równierz sa kiepskie. Te przednie lampy wygladają jak czarnobiałe bitmapy, są naprawdę brzydkie. Taki "render "to goście w w zmodelerer robią albo blenderze ale ty robisz w potężnym narzędziu więc jako tako render mi sie też nie podoba. Mnie na pierwszy rzut oka razi. http://www.allsportauto.com/english/modules.php?name=MyASearch&mot_ou=maybach&numres=30&pic=Photos
Triple X Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 Witam :) Myśle, ze ktos tu był oszczędny w zaznaczaniu błędów ;) Osobiście bardziej niż odblaskami na feldze , przejmowałbym się krzywiznami np. koło maski (powierzchnie odchodzace od reflektorów), czy płaskim (zbyt) dachem. Poza tym masz krzywe przednie nadkole. Co do boku auta..heh przede wszystkim wg. mnie jest za bardzo wybrzuszony (powinen byc bardziej płaski). Na boku też ta chromowana listwa (oddzielajaca ten kolorwy elemnt) jest baardzo krzywa (szczególnie przy rowkach).Te zagłebienia na klamki maja troche inny kształt..spróboj sie z nimi pobawic troche:). Co do tych kół to uwazam ze powinny byc większe felgi i mniejszy profil opon (auto wygladalob trcohe bardziej agresywnie;) Przedni zderzak też nie wygląda rewelacyjnie..generalnie na tym renderze nie widac bo dałes czarny materiał, ale na wczesniejszych widac ze tez jest..krzywy;] Dam Ci małą rade..pracuj na Subdivisione robiąc takie rzeczy jak nadkole czy w.w listwy..pozwoli ci to zachowac proste linie przy odrobinie cierpliwosci. Poza tym dbaj o topologie siatki, obracaj 100 razy jeden wierzcholek w maxie az zobaczysz bład a dojdziesz do perfekcji (wzglednej perfekcji , bo w poly jest ona niemozliwa:P). Co do rendera..materiały kiepskie, oswietlenie (domyslny skylight:P?) , ale nie czas jeszcze na rednering..dopiesc najpierw model. Powodzenia, i pamiętaj ze modelujesz auto za 2 mln ..nie mozesz go popsuc :P Triple X
lpshinoda Napisano 22 Luty 2005 Napisano 22 Luty 2005 ja jakoś nie mam zastrzeżeń, no chyba że rzeczywiście do tych reflektorów
polka dot Napisano 22 Luty 2005 Napisano 22 Luty 2005 jakiś taki strasznie krzywy ten model.. poprostuj wszystko i wtedy przymierzaj lakier ;>
Conrad Napisano 22 Luty 2005 Napisano 22 Luty 2005 łykaj....http://www.cgchannel.com/gallery/viewimage.jsp?imgID=7552
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się