JimiDziobak Napisano 17 Styczeń 2005 Share Napisano 17 Styczeń 2005 Mam pytanie jaka maja moc dzisiejsze silniki graficzne ile polygonow wyswietlaja takie z gier HL2, Batelfield 2 i jak to bedzie wygladac za rok dwa. A moze ktos ma jakiegos linka do strony z takimi informacjami. Sorki za brak polskich znakow Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 17 Styczeń 2005 Share Napisano 17 Styczeń 2005 Podejrzewam że za takie informacje wiele by zapłaciły takie firmy jak EA- zwłaszcza tą jak będzie za rok :). Zależy od sprzętu i framerate który chce się osiągnąć- o ile wiem sama ilość poligonów zależy od karty i sposobu jej wykorzystania. Żeby dołożyć skomplikowania- co innego jest wyświetlanie "czystej" geometrii a co innego tej z gier- z doliczonymi shaderami, kolizjami, geometrią cieni itp. Łatwiej już porównać dwa enginy pokazując w nich tą samą scenę -tak czy tak- to raczej trudne zadanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JimiDziobak Napisano 18 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 18 Styczeń 2005 A darmowe enginy graficzne, jezeli mozna prosic o jakies nazwy, lub linki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 18 Styczeń 2005 Share Napisano 18 Styczeń 2005 http://www.google.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JimiDziobak Napisano 19 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2005 :) hee dzieki no ale nowy jestem to chyba mi wybaczycie pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JimiDziobak Napisano 19 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 19 Styczeń 2005 The Torque Engine: http://www.garagegames.com/pg/product/view.php?id=1 kosztuje 100$ http://www.ogre3d.org Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łukasz Jaskólski Napisano 19 Styczeń 2005 Share Napisano 19 Styczeń 2005 Jeśli interesuje Cię jak mogą wyglądać gry za rok lub dwa : http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml fajne, co nie :) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 19 Styczeń 2005 Share Napisano 19 Styczeń 2005 widzialem demo S.t.a.l.k.e.r-a i w plynnie wyswietlalo 400k trojkatow (bylo info na ekranie) na gforce 5200 w 800x600, czyli chyba lepiej niz zwykly soft 3d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LISEK Napisano 22 Styczeń 2005 Share Napisano 22 Styczeń 2005 Z darmowych to mozesz jeszcze zobaczyc http://sourceforge.net/project/screenshots.php?group_id=649&ssid=822 (Crystal Space) http://irrlicht.sourceforge.net (Irrlicht)... Niestety zaden z silnikow ktore ja podalem nie przebija Quake 3... najlepsze to Torque i Ogre.... inne silniki graficzne (darmowe) ktore tu nie zostaly podane , sa niegodne uwagi... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veri_jr Napisano 22 Styczeń 2005 Share Napisano 22 Styczeń 2005 Tu też macie okazję podziwiać całkiem niezłą grafikę w grze ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 22 Styczeń 2005 Share Napisano 22 Styczeń 2005 Taaa... taka Nebula naprzykład... dynamic lights, dynamiczne zagęszczanie mescha w miarę oddalania, pełny support shaderów, efekty atmosferyczne i symulacja chmur... no po prostu niegodne uwagi :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prabab Napisano 22 Styczeń 2005 Share Napisano 22 Styczeń 2005 Ale UE3.0 wygląda lepiej od Elder Scrolls IV... ;) Stanowczo lepiej. Mnie tylko ciekawi, dlaczego w ogóle się nim nie chwalą (ci z Epic) - zrobili NAJLEPSZY engine a nie trąbią o nim jak valve trąbiło o source czy ID o doomie... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Christian Noir Stein Napisano 22 Styczeń 2005 Share Napisano 22 Styczeń 2005 Pewnie dlatego, że obecnie nie ma PC który to ruszy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 22 Styczeń 2005 Share Napisano 22 Styczeń 2005 Jest więcej silników które mają moc jak HL2 czy D3, choćby ten: http://www.artificialstudios.com/ refrakcje, postprocessing, coś-jakby-radiosity, coś-jakby-sss, soft shadows, fizyka, ragdoll, pojazdy, mnóstwo innych rzeczy i wygląda zaj..biście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LISEK Napisano 23 Styczeń 2005 Share Napisano 23 Styczeń 2005 RK ta Nebula jest darmowa? Nawet na licencji komercyjnej? Ja mowie tylko o silnikach na darmowej licencji komercyjnej i niekomercyjnej... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 23 Styczeń 2005 Share Napisano 23 Styczeń 2005 Z tego co wiem Nebula jest Open Source- sprawdź w SourceForge. Skoro mówisz o darmowych licencjach to możesz zapomnieć o Torque którego wymieniłeś a który jest płatny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LISEK Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 Przepraszam bardzo o Torque nie ja mowilem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prabab Napisano 24 Styczeń 2005 Share Napisano 24 Styczeń 2005 Pewnie dlatego, że obecnie nie ma PC który to ruszy :) W 2000 roku też nie było PC na którym Doom by poszedł :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JimiDziobak Napisano 25 Styczeń 2005 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2005 a zna ktos jakies gry oparte na darmowym lub w miare tanim silniku graficznym , ktore zrobily "kariere", i chodzi mi tutaj tylko i wylacznie o grafike pomijam fabule i inne takie tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 25 Styczeń 2005 Share Napisano 25 Styczeń 2005 Tribes 2 było oparte o Torque, a Torque jest 'w miarę tanie'. Innych nie pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korzen303 Napisano 1 Luty 2005 Share Napisano 1 Luty 2005 Chyba najlepszy ranking engineow http://www.devmaster.net/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 7 Luty 2005 Share Napisano 7 Luty 2005 Cos mi sie widzi, ze lowpoly niedlugo zniknie, ale na jakich kompach oni testowali np dooma (chodzi mi o pierwsze screeny) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 7 Luty 2005 Share Napisano 7 Luty 2005 Lowpoly tak szybko nie zniknie. Zmieni się tylko pojęcie 'low' :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
w!e8 Napisano 12 Marzec 2005 Share Napisano 12 Marzec 2005 patrzcie ludzie na engine zrobiony przez polskich studentów:D http://www.artefactengine.com/artefact.php robi potezne wrazenie a sie o tym nie mówi:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość WojciechZ Napisano 13 Marzec 2005 Share Napisano 13 Marzec 2005 No niczego sobie.. Polecam tez CrystalSpace 3d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się