JimiDziobak Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Mam pytanie jaka maja moc dzisiejsze silniki graficzne ile polygonow wyswietlaja takie z gier HL2, Batelfield 2 i jak to bedzie wygladac za rok dwa. A moze ktos ma jakiegos linka do strony z takimi informacjami. Sorki za brak polskich znakow Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Podejrzewam że za takie informacje wiele by zapłaciły takie firmy jak EA- zwłaszcza tą jak będzie za rok :). Zależy od sprzętu i framerate który chce się osiągnąć- o ile wiem sama ilość poligonów zależy od karty i sposobu jej wykorzystania. Żeby dołożyć skomplikowania- co innego jest wyświetlanie "czystej" geometrii a co innego tej z gier- z doliczonymi shaderami, kolizjami, geometrią cieni itp. Łatwiej już porównać dwa enginy pokazując w nich tą samą scenę -tak czy tak- to raczej trudne zadanie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimiDziobak Posted January 18, 2005 Author Share Posted January 18, 2005 A darmowe enginy graficzne, jezeli mozna prosic o jakies nazwy, lub linki :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 http://www.google.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimiDziobak Posted January 19, 2005 Author Share Posted January 19, 2005 :) hee dzieki no ale nowy jestem to chyba mi wybaczycie pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimiDziobak Posted January 19, 2005 Author Share Posted January 19, 2005 The Torque Engine: http://www.garagegames.com/pg/product/view.php?id=1 kosztuje 100$ http://www.ogre3d.org Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz Jaskólski Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Jeśli interesuje Cię jak mogą wyglądać gry za rok lub dwa : http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml fajne, co nie :) Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luki Luki Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 widzialem demo S.t.a.l.k.e.r-a i w plynnie wyswietlalo 400k trojkatow (bylo info na ekranie) na gforce 5200 w 800x600, czyli chyba lepiej niz zwykly soft 3d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LISEK Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Z darmowych to mozesz jeszcze zobaczyc http://sourceforge.net/project/screenshots.php?group_id=649&ssid=822 (Crystal Space) http://irrlicht.sourceforge.net (Irrlicht)... Niestety zaden z silnikow ktore ja podalem nie przebija Quake 3... najlepsze to Torque i Ogre.... inne silniki graficzne (darmowe) ktore tu nie zostaly podane , sa niegodne uwagi... Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
veri_jr Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Tu też macie okazję podziwiać całkiem niezłą grafikę w grze ;). Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Taaa... taka Nebula naprzykład... dynamic lights, dynamiczne zagęszczanie mescha w miarę oddalania, pełny support shaderów, efekty atmosferyczne i symulacja chmur... no po prostu niegodne uwagi :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
prabab Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Ale UE3.0 wygląda lepiej od Elder Scrolls IV... ;) Stanowczo lepiej. Mnie tylko ciekawi, dlaczego w ogóle się nim nie chwalą (ci z Epic) - zrobili NAJLEPSZY engine a nie trąbią o nim jak valve trąbiło o source czy ID o doomie... :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Noir Stein Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Pewnie dlatego, że obecnie nie ma PC który to ruszy :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Jest więcej silników które mają moc jak HL2 czy D3, choćby ten: http://www.artificialstudios.com/ refrakcje, postprocessing, coś-jakby-radiosity, coś-jakby-sss, soft shadows, fizyka, ragdoll, pojazdy, mnóstwo innych rzeczy i wygląda zaj..biście Link to comment Share on other sites More sharing options...
LISEK Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 RK ta Nebula jest darmowa? Nawet na licencji komercyjnej? Ja mowie tylko o silnikach na darmowej licencji komercyjnej i niekomercyjnej... Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
RK Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Z tego co wiem Nebula jest Open Source- sprawdź w SourceForge. Skoro mówisz o darmowych licencjach to możesz zapomnieć o Torque którego wymieniłeś a który jest płatny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LISEK Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Przepraszam bardzo o Torque nie ja mowilem ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
prabab Posted January 24, 2005 Share Posted January 24, 2005 Pewnie dlatego, że obecnie nie ma PC który to ruszy :) W 2000 roku też nie było PC na którym Doom by poszedł :P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimiDziobak Posted January 25, 2005 Author Share Posted January 25, 2005 a zna ktos jakies gry oparte na darmowym lub w miare tanim silniku graficznym , ktore zrobily "kariere", i chodzi mi tutaj tylko i wylacznie o grafike pomijam fabule i inne takie tam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 Tribes 2 było oparte o Torque, a Torque jest 'w miarę tanie'. Innych nie pamiętam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
korzen303 Posted February 1, 2005 Share Posted February 1, 2005 Chyba najlepszy ranking engineow http://www.devmaster.net/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ardeni Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 Cos mi sie widzi, ze lowpoly niedlugo zniknie, ale na jakich kompach oni testowali np dooma (chodzi mi o pierwsze screeny) Link to comment Share on other sites More sharing options...
_michal Posted February 7, 2005 Share Posted February 7, 2005 Lowpoly tak szybko nie zniknie. Zmieni się tylko pojęcie 'low' :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
w!e8 Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 patrzcie ludzie na engine zrobiony przez polskich studentów:D http://www.artefactengine.com/artefact.php robi potezne wrazenie a sie o tym nie mówi:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WojciechZ Posted March 13, 2005 Share Posted March 13, 2005 No niczego sobie.. Polecam tez CrystalSpace 3d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now