Skocz do zawartości

moc silnikow graficznych


JimiDziobak

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Podejrzewam że za takie informacje wiele by zapłaciły takie firmy jak EA- zwłaszcza tą jak będzie za rok :). Zależy od sprzętu i framerate który chce się osiągnąć- o ile wiem sama ilość poligonów zależy od karty i sposobu jej wykorzystania. Żeby dołożyć skomplikowania- co innego jest wyświetlanie "czystej" geometrii a co innego tej z gier- z doliczonymi shaderami, kolizjami, geometrią cieni itp. Łatwiej już porównać dwa enginy pokazując w nich tą samą scenę -tak czy tak- to raczej trudne zadanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z darmowych to mozesz jeszcze zobaczyc http://sourceforge.net/project/screenshots.php?group_id=649&ssid=822 (Crystal Space) http://irrlicht.sourceforge.net (Irrlicht)...

Niestety zaden z silnikow ktore ja podalem nie przebija Quake 3... najlepsze to Torque i Ogre.... inne silniki graficzne (darmowe) ktore tu nie zostaly podane , sa niegodne uwagi...

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale UE3.0 wygląda lepiej od Elder Scrolls IV... ;) Stanowczo lepiej. Mnie tylko ciekawi, dlaczego w ogóle się nim nie chwalą (ci z Epic) - zrobili NAJLEPSZY engine a nie trąbią o nim jak valve trąbiło o source czy ID o doomie... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności