Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie jaka maja moc dzisiejsze silniki graficzne ile polygonow wyswietlaja takie z gier HL2, Batelfield 2 i jak to bedzie wygladac za rok dwa. A moze ktos ma jakiegos linka do strony z takimi informacjami.

Sorki za brak polskich znakow

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 3,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Podejrzewam że za takie informacje wiele by zapłaciły takie firmy jak EA- zwłaszcza tą jak będzie za rok :). Zależy od sprzętu i framerate który chce się osiągnąć- o ile wiem sama ilość poligonów zależy od karty i sposobu jej wykorzystania. Żeby dołożyć skomplikowania- co innego jest wyświetlanie "czystej" geometrii a co innego tej z gier- z doliczonymi shaderami, kolizjami, geometrią cieni itp. Łatwiej już porównać dwa enginy pokazując w nich tą samą scenę -tak czy tak- to raczej trudne zadanie.

Napisano

widzialem demo S.t.a.l.k.e.r-a i w plynnie wyswietlalo 400k trojkatow (bylo info na ekranie) na gforce 5200 w 800x600, czyli chyba lepiej niz zwykly soft 3d.

Napisano

Taaa... taka Nebula naprzykład... dynamic lights, dynamiczne zagęszczanie mescha w miarę oddalania, pełny support shaderów, efekty atmosferyczne i symulacja chmur... no po prostu niegodne uwagi :D

Napisano

Ale UE3.0 wygląda lepiej od Elder Scrolls IV... ;) Stanowczo lepiej. Mnie tylko ciekawi, dlaczego w ogóle się nim nie chwalą (ci z Epic) - zrobili NAJLEPSZY engine a nie trąbią o nim jak valve trąbiło o source czy ID o doomie... :/

Napisano

Jest więcej silników które mają moc jak HL2 czy D3, choćby ten:

 

http://www.artificialstudios.com/

 

refrakcje, postprocessing, coś-jakby-radiosity, coś-jakby-sss, soft shadows, fizyka, ragdoll, pojazdy, mnóstwo innych rzeczy i wygląda zaj..biście

Napisano

RK ta Nebula jest darmowa? Nawet na licencji komercyjnej?

Ja mowie tylko o silnikach na darmowej licencji komercyjnej i niekomercyjnej...

 

Pozdro

Napisano

Z tego co wiem Nebula jest Open Source- sprawdź w SourceForge. Skoro mówisz o darmowych licencjach to możesz zapomnieć o Torque którego wymieniłeś a który jest płatny.

Napisano
Pewnie dlatego, że obecnie nie ma PC który to ruszy :)

W 2000 roku też nie było PC na którym Doom by poszedł :P.

Napisano
  • Autor

a zna ktos jakies gry oparte na darmowym lub w miare tanim silniku graficznym , ktore zrobily "kariere", i chodzi mi tutaj tylko i wylacznie o grafike pomijam fabule i inne takie tam.

Napisano

Tribes 2 było oparte o Torque, a Torque jest 'w miarę tanie'. Innych nie pamiętam.

Napisano

Cos mi sie widzi, ze lowpoly niedlugo zniknie, ale na jakich kompach oni testowali np dooma (chodzi mi o pierwsze screeny)

Napisano

No niczego sobie.. Polecam tez CrystalSpace 3d.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności