Napisano 17 Styczeń 200520 l Mam pytanie jaka maja moc dzisiejsze silniki graficzne ile polygonow wyswietlaja takie z gier HL2, Batelfield 2 i jak to bedzie wygladac za rok dwa. A moze ktos ma jakiegos linka do strony z takimi informacjami. Sorki za brak polskich znakow Pozdrawiam
Napisano 17 Styczeń 200520 l Podejrzewam że za takie informacje wiele by zapłaciły takie firmy jak EA- zwłaszcza tą jak będzie za rok :). Zależy od sprzętu i framerate który chce się osiągnąć- o ile wiem sama ilość poligonów zależy od karty i sposobu jej wykorzystania. Żeby dołożyć skomplikowania- co innego jest wyświetlanie "czystej" geometrii a co innego tej z gier- z doliczonymi shaderami, kolizjami, geometrią cieni itp. Łatwiej już porównać dwa enginy pokazując w nich tą samą scenę -tak czy tak- to raczej trudne zadanie.
Napisano 18 Styczeń 200520 l Autor A darmowe enginy graficzne, jezeli mozna prosic o jakies nazwy, lub linki :)
Napisano 19 Styczeń 200520 l Autor The Torque Engine: http://www.garagegames.com/pg/product/view.php?id=1 kosztuje 100$ http://www.ogre3d.org
Napisano 19 Styczeń 200520 l Jeśli interesuje Cię jak mogą wyglądać gry za rok lub dwa : http://www.unrealtechnology.com/html/technology/ue30.shtml fajne, co nie :) Pozdrawiam.
Napisano 19 Styczeń 200520 l widzialem demo S.t.a.l.k.e.r-a i w plynnie wyswietlalo 400k trojkatow (bylo info na ekranie) na gforce 5200 w 800x600, czyli chyba lepiej niz zwykly soft 3d.
Napisano 22 Styczeń 200520 l Z darmowych to mozesz jeszcze zobaczyc http://sourceforge.net/project/screenshots.php?group_id=649&ssid=822 (Crystal Space) http://irrlicht.sourceforge.net (Irrlicht)... Niestety zaden z silnikow ktore ja podalem nie przebija Quake 3... najlepsze to Torque i Ogre.... inne silniki graficzne (darmowe) ktore tu nie zostaly podane , sa niegodne uwagi... Pozdro
Napisano 22 Styczeń 200520 l Taaa... taka Nebula naprzykład... dynamic lights, dynamiczne zagęszczanie mescha w miarę oddalania, pełny support shaderów, efekty atmosferyczne i symulacja chmur... no po prostu niegodne uwagi :D
Napisano 22 Styczeń 200520 l Ale UE3.0 wygląda lepiej od Elder Scrolls IV... ;) Stanowczo lepiej. Mnie tylko ciekawi, dlaczego w ogóle się nim nie chwalą (ci z Epic) - zrobili NAJLEPSZY engine a nie trąbią o nim jak valve trąbiło o source czy ID o doomie... :/
Napisano 22 Styczeń 200520 l Jest więcej silników które mają moc jak HL2 czy D3, choćby ten: http://www.artificialstudios.com/ refrakcje, postprocessing, coś-jakby-radiosity, coś-jakby-sss, soft shadows, fizyka, ragdoll, pojazdy, mnóstwo innych rzeczy i wygląda zaj..biście
Napisano 23 Styczeń 200520 l RK ta Nebula jest darmowa? Nawet na licencji komercyjnej? Ja mowie tylko o silnikach na darmowej licencji komercyjnej i niekomercyjnej... Pozdro
Napisano 23 Styczeń 200520 l Z tego co wiem Nebula jest Open Source- sprawdź w SourceForge. Skoro mówisz o darmowych licencjach to możesz zapomnieć o Torque którego wymieniłeś a który jest płatny.
Napisano 24 Styczeń 200520 l Pewnie dlatego, że obecnie nie ma PC który to ruszy :) W 2000 roku też nie było PC na którym Doom by poszedł :P.
Napisano 25 Styczeń 200520 l Autor a zna ktos jakies gry oparte na darmowym lub w miare tanim silniku graficznym , ktore zrobily "kariere", i chodzi mi tutaj tylko i wylacznie o grafike pomijam fabule i inne takie tam.
Napisano 25 Styczeń 200520 l Tribes 2 było oparte o Torque, a Torque jest 'w miarę tanie'. Innych nie pamiętam.
Napisano 7 Luty 200520 l Cos mi sie widzi, ze lowpoly niedlugo zniknie, ale na jakich kompach oni testowali np dooma (chodzi mi o pierwsze screeny)
Napisano 12 Marzec 200520 l patrzcie ludzie na engine zrobiony przez polskich studentów:D http://www.artefactengine.com/artefact.php robi potezne wrazenie a sie o tym nie mówi:/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto