Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie jaka maja moc dzisiejsze silniki graficzne ile polygonow wyswietlaja takie z gier HL2, Batelfield 2 i jak to bedzie wygladac za rok dwa. A moze ktos ma jakiegos linka do strony z takimi informacjami.

Sorki za brak polskich znakow

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Podejrzewam że za takie informacje wiele by zapłaciły takie firmy jak EA- zwłaszcza tą jak będzie za rok :). Zależy od sprzętu i framerate który chce się osiągnąć- o ile wiem sama ilość poligonów zależy od karty i sposobu jej wykorzystania. Żeby dołożyć skomplikowania- co innego jest wyświetlanie "czystej" geometrii a co innego tej z gier- z doliczonymi shaderami, kolizjami, geometrią cieni itp. Łatwiej już porównać dwa enginy pokazując w nich tą samą scenę -tak czy tak- to raczej trudne zadanie.

Napisano

widzialem demo S.t.a.l.k.e.r-a i w plynnie wyswietlalo 400k trojkatow (bylo info na ekranie) na gforce 5200 w 800x600, czyli chyba lepiej niz zwykly soft 3d.

Napisano

Taaa... taka Nebula naprzykład... dynamic lights, dynamiczne zagęszczanie mescha w miarę oddalania, pełny support shaderów, efekty atmosferyczne i symulacja chmur... no po prostu niegodne uwagi :D

Napisano

Ale UE3.0 wygląda lepiej od Elder Scrolls IV... ;) Stanowczo lepiej. Mnie tylko ciekawi, dlaczego w ogóle się nim nie chwalą (ci z Epic) - zrobili NAJLEPSZY engine a nie trąbią o nim jak valve trąbiło o source czy ID o doomie... :/

Napisano

Jest więcej silników które mają moc jak HL2 czy D3, choćby ten:

 

http://www.artificialstudios.com/

 

refrakcje, postprocessing, coś-jakby-radiosity, coś-jakby-sss, soft shadows, fizyka, ragdoll, pojazdy, mnóstwo innych rzeczy i wygląda zaj..biście

Napisano

RK ta Nebula jest darmowa? Nawet na licencji komercyjnej?

Ja mowie tylko o silnikach na darmowej licencji komercyjnej i niekomercyjnej...

 

Pozdro

Napisano

Z tego co wiem Nebula jest Open Source- sprawdź w SourceForge. Skoro mówisz o darmowych licencjach to możesz zapomnieć o Torque którego wymieniłeś a który jest płatny.

Napisano
Pewnie dlatego, że obecnie nie ma PC który to ruszy :)

W 2000 roku też nie było PC na którym Doom by poszedł :P.

Napisano
  • Autor

a zna ktos jakies gry oparte na darmowym lub w miare tanim silniku graficznym , ktore zrobily "kariere", i chodzi mi tutaj tylko i wylacznie o grafike pomijam fabule i inne takie tam.

Napisano

Tribes 2 było oparte o Torque, a Torque jest 'w miarę tanie'. Innych nie pamiętam.

Napisano

Cos mi sie widzi, ze lowpoly niedlugo zniknie, ale na jakich kompach oni testowali np dooma (chodzi mi o pierwsze screeny)

Napisano

No niczego sobie.. Polecam tez CrystalSpace 3d.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.