Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

"Jakis stary budynek i jego strych kryje wiele tajemnic....miejsce zapomniane przez ludzi niedlugo jakies pierwsze renderki....

  • Odpowiedzi 48
  • Wyświetleń 5,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

saladynsan -> pajęczyny, kurze, stare meble mmm.... :)

 

Witam w Bitwie, powodzenia :)

Napisano

No ciekaw jestem czy bedzie tak jak juz sobie wyobrazam ...coz poczekamy, zobaczymy. Powodzenia.

Napisano

no powodzenia...doskonały temat...szeroke pole do popisu ;]

Napisano

Kurcze... Wygląda na to że bedziemy robili prackę o tej samej tematyce... :/

Nie pozostaje mi nic, jak życzyć powodzenia!

 

Pozdro!

Napisano

,hyhy , kolejny co zapragnął wojaczki. Witamy.

Mam nadzieję, że wiesz coś o oświetleniu, bo w takiej scenie to raczej podstawa ;]

powodzenia

Napisano
  • Autor

dzieki za posty....hmm....bedzie ciezko z oswietleniem ale postram sie jak bede mogl....hmm pierwszy maly zarys pomieszczenia.....

Napisano

Mysle, że na początek lepiej wymodelować, a potem bawic się światłem, które w takiej scenie gra wielka role. Ale Twoja praca i każdy ma swoje sposoby :)

Napisano

jak narazie idzie Ci super tylko mam taka małą anedotkę ,zmien miejsce położenia zegara bo tak troche dziwnie wyglada jak tak stoji odrazu przy schodach, gdzies pod sciane go postaw , a no i jeszcze zaslania on filar ;)

Napisano

jeszcze nie pora na to ale ja to widze w zoltym swietle zachodzacego slonca. Takie rozlewajace sie po pomieszczeniu zloto. :) Jak narazie to calkeim calkeim, tylko ta lawka/kanapa jakas nie proporcjonalna sie wydaje.

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

...do swiatla jeszcze daleko ale mysle ze to bedzie wlasnie cos w stylu zachodu slonca....narazie robie same model napewno ich ustawienie bedzie zmienione....

Napisano

Fajnie ci wyszedl ten mateiral na krzesle, no i ogolnie sie zapowiada klimatycznie :)

Napisano

gdybyś zrobił jeszcze jednego inserta na blacie stołu to pozbędziesz się tej gwiazdy.

Pozdrawiam i powodzenia. Ja już modelowanie strychu mam za sobą.

Napisano

Narazie wygląda to całkiem przyzwoice jednak mam nadzieje że w dalszym progressie będzie to wyglądać znacznie lepiej :], czekam na kolejne updaty.

Napisano

twoj 15-ty post i te dwa rendery - miniaturki.One wygladaja jak jeden dluuugi render, na ktorym po prawej stronie, na pierwszym planie stoi cos duzego, azurowego. ciekawie to wyglada! zastanow sie czy nie warto zastosowac takiego ujecia. taka "walnieta" perspektywa tez dodaje uroku... moze jakies rybie oko??? (hmmm jak to zrobic btw...)

 

 

pozdr

 

kru

Napisano

ja niegdy tego nie probowalem ale wymyslilem aby aby wycelowac kamera w idealnie odbijajaca kule. kamery nie bedzie widac, za to obraz bedzie mial prawdziwa kulista dystorsje.

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

...działa cos takiego ale raczej ja nie bede robil rybiego oka...malo czasu teraz wiec kolejny maly update....pozdrawiam

Napisano

Na takim strychu może znaleźć się wiele, wiele przedmiotów. Myślę, że klimatu dodałby jakiś goły, druciany manekim, jakieś przedmioty które już dawno wyszły z powszechnego użytku (np żelazko do którego się rozżarzony węgiel wsadzało, albo gramofon z dużą .... trąbą).

 

Jeśli stół ma meshsmooth to może warto zapoznać się z modyfikatorem lathe, extrude, bevel i innymi. Nie wszystko trzeba robić z box`a albo z cylindra :)

Napisano
  • Autor

nie ktore z tych opcje znam:P:) hmm.....teraz rozkminiam v raya...nie dosyc ze nie do konca znam maxa to teraz jeszcze za v raya sie biore i to pod czas bitwy....hmm no coz....a to moja mala zabawa z nim..na obrazkach prosze nie smiac sie:)

Napisano

tak mi się zdaje, że ten strych jest za czysty. Może jakiś dirt map?

No i obiekty są mało szczegółowe, ale to przeca jest praca w toku ogólnie spoko tylko to ujęcie jest niepokojące albo to ta perspektywa. Nie wiem ale coś w tej kwestii jest chyba nie tak?

Napisano

saladynsan -> obiekty masz niedopracowane, nie ma ich też najwięcej i już się zabierasz za render ? trochę nie w tej kolejności :/

Pomysł masz fajny, popracuj trochę, masz jeszcze czas, dopiero tydzień minął, warto zwolnić i bardziej się przyłożyć

Napisano

tak wlasnie, zgadzam sie z przedmowca w calej rozciaglosci. Jak Marcin mi kiedys ladnie powiedzial, "nie ma sensu zjadac smietanki z lodow" :P zostaw sobie tekstury na koniec. A co do pracy to mam takie jedno zastrzezenie. To mialo byc zapomniane miejsce wiec nie rob wystroju jak po libacji :P poza tym obiekty, obiekty i jeszcze raz obiekty, tam ma niebyc jak przejsc od gratow. W koncu to strych..

 

Pozdrawiam serdecznie.

Napisano

Mnie tez ten stolik i szklo skojarzyly sie z jakas kawiarnia, czy cos. Na strychu, jak jest stol, to na nim jest wszystko, tylko nie kieliszki i butelki. No chyba, ze ktos sobie meline zrobil :) ale wtedy to juz to miejsce nie byloby zapomniane. Na strychu zawsze jest pelno pudelek, sterty starych ksiazek czy gazet, jakies stare palta itp. Czasem jakies suszone zielska (tylko bez skojarzen ;) ), bukiety.

Napisano
  • Autor

dobrze dobrze juz sie nie bede bawil... wracam do modelowania... bedzie bedzie duzo gratow.. i postaram sie nie wszystkie zrobic z box'a:D

Napisano

Przepalone moim zdaniem. Na twoim miejscu zabilbym to okno dechami i oswietlil scene jedynie struzkami swiatla wpadajacymi przez nie, ale to w koncu Twoja praca. Powodzenia.

Napisano

hyhy teraz to wyglada jakby na libacji byla burda i rzucali stolami. Nie musiales go przewracac, dobrze jak stal, ale zadnych kieliszkow, tylko graty. Ja od siebie dorzuce propozycje zabawek dzieciecych juz dawno, dawno nie uzywanych. Jakiegos konia na biegunach albo cos w ten desen.

Napisano

No zaczyna się robić całkiem ciekawie... co prawda jeszcze troszkę syfu by się przydało tu i tam ale to zapewne wiesz :]. Powodzenia.

Napisano
  • Autor

....pomysl z dechami spodobał mi sie wiec chyba zostanie....hmm libacja no coz libacja zostanie:)...a co do syfu syf bedzie:)..pozdr...

Napisano

:/ mam dziwne wrażenie że większość przedmiotów lewituje nad podłogą.

Napisano

syf to syf ale żeby stół i krzesło przewrócone były to lekka przesada, przecierz to strych a nie jakieś wysypisko śmieci

Napisano

Podzielam zdanie przedmowcy. Strych jest zagracony, ale w taki sposob, ze rzeczy poustawiane sa jedne na drugich, jest ich pelno, ale nie sa chaotycznie rozrzucone.

Napisano
  • Autor

to nie byliscie na strychu mojej bylej szkoly:P...ale dobrze bede grzeczne dziecko i posprzatam ten swoj strych:)

Napisano

szkoła to inna sprawa .... tam nie trzeba iść na strych żeby poprzewracane krzesła i ławki zobaczyć :D

Napisano
  • Autor

a wiec posprzatalem troche:)... co do lewitacj to hmm wszystki obiekty sa na ziemi ale nie wiem czemu przy niektorych cien troche dziwnie pada na nia powalcze potem z tym a jutro do rzuce jakies kolejne graty...pozdrawiam i zycze milej nocy

Napisano

No, znacznie lepiej. Ale jeszcze "oczko sie urwało, temu misiu" ;) (tzn. okienko temu strychowi :) )

Napisano

Powinien być większy nieład itp. ale to zapewne wiesz... Ponadto nie obejdzie się bez ostrych cieni... pozatym gites :]

Napisano
  • Autor

dosłownie PENdzel trafił w samą dziesiątkę na razie to pierwsze moje zabawy z tym sposobem...i chyba trochę za ciemno jeszcze...no ale jeszcze do oświetlenia długa droga musze jeszcze powalczyć z modelami

Napisano

hehe no to render już masz praktycznie z głowy ;) zajmij się więc bardziej dopieszczaniem tego co sobie tam leży na tym starym, zapomnianym strychu

Napisano

Okno zabite deskami, które się otwiera?! jak dla mnie trochę bez sensu....

zresztą i tak by się go nie dało otworzyć bo deski wystją za framugę i zachaczyły by o siebie! :P

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności