saladynsan Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 "Jakis stary budynek i jego strych kryje wiele tajemnic....miejsce zapomniane przez ludzi niedlugo jakies pierwsze renderki....
Knysha Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 Chyba zle nazwales watek :). No to czekamy na postepy w pracy :).
Leru Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 saladynsan -> pajęczyny, kurze, stare meble mmm.... :) Witam w Bitwie, powodzenia :)
wooka Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 No ciekaw jestem czy bedzie tak jak juz sobie wyobrazam ...coz poczekamy, zobaczymy. Powodzenia.
krzysiek1712 Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 ze strychem to mozna bardzo duzo rzeczy wymyslic z niecierpliwoscia czekam na twoj koncept
3d_kaczka Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 Powodzenia w oświetleniu tego:P z tym zazwyczaj przynajmniej ja mam problem hehe
La R Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 no powodzenia...doskonały temat...szeroke pole do popisu ;]
Chris Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 Kurcze... Wygląda na to że bedziemy robili prackę o tej samej tematyce... :/ Nie pozostaje mi nic, jak życzyć powodzenia! Pozdro!
Salvator Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 ,hyhy , kolejny co zapragnął wojaczki. Witamy. Mam nadzieję, że wiesz coś o oświetleniu, bo w takiej scenie to raczej podstawa ;] powodzenia
lpshinoda Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 z niecierpliwoscia czekamy na pierwsza grafike powodzenia...:)
saladynsan Napisano 18 Styczeń 2005 Autor Napisano 18 Styczeń 2005 dzieki za posty....hmm....bedzie ciezko z oswietleniem ale postram sie jak bede mogl....hmm pierwszy maly zarys pomieszczenia.....
Shahow Napisano 18 Styczeń 2005 Napisano 18 Styczeń 2005 Mysle, że na początek lepiej wymodelować, a potem bawic się światłem, które w takiej scenie gra wielka role. Ale Twoja praca i każdy ma swoje sposoby :)
saladynsan Napisano 18 Styczeń 2005 Autor Napisano 18 Styczeń 2005 oswietlenie to tylko tak wrzucone.....w ostatecznym statnie napewno nie bedzie takie....
saladynsan Napisano 19 Styczeń 2005 Autor Napisano 19 Styczeń 2005 kolejny mały update...mysle jakie cuda schowac na tym strychu:) narazie stary zegar...
saladynsan Napisano 19 Styczeń 2005 Autor Napisano 19 Styczeń 2005 kolejny maly update....ale obiecuje ze kolejny bedzie wiekszy...zeby nie nabjac sobie postow
Talaj Napisano 20 Styczeń 2005 Napisano 20 Styczeń 2005 jak narazie idzie Ci super tylko mam taka małą anedotkę ,zmien miejsce położenia zegara bo tak troche dziwnie wyglada jak tak stoji odrazu przy schodach, gdzies pod sciane go postaw , a no i jeszcze zaslania on filar ;)
wooka Napisano 20 Styczeń 2005 Napisano 20 Styczeń 2005 jeszcze nie pora na to ale ja to widze w zoltym swietle zachodzacego slonca. Takie rozlewajace sie po pomieszczeniu zloto. :) Jak narazie to calkeim calkeim, tylko ta lawka/kanapa jakas nie proporcjonalna sie wydaje. Pozdrawiam.
saladynsan Napisano 20 Styczeń 2005 Autor Napisano 20 Styczeń 2005 ...do swiatla jeszcze daleko ale mysle ze to bedzie wlasnie cos w stylu zachodu slonca....narazie robie same model napewno ich ustawienie bedzie zmienione....
mirach Napisano 20 Styczeń 2005 Napisano 20 Styczeń 2005 Fajnie ci wyszedl ten mateiral na krzesle, no i ogolnie sie zapowiada klimatycznie :)
Simple_man Napisano 20 Styczeń 2005 Napisano 20 Styczeń 2005 gdybyś zrobił jeszcze jednego inserta na blacie stołu to pozbędziesz się tej gwiazdy. Pozdrawiam i powodzenia. Ja już modelowanie strychu mam za sobą.
max_1989 Napisano 21 Styczeń 2005 Napisano 21 Styczeń 2005 Narazie wygląda to całkiem przyzwoice jednak mam nadzieje że w dalszym progressie będzie to wyglądać znacznie lepiej :], czekam na kolejne updaty.
kru Napisano 21 Styczeń 2005 Napisano 21 Styczeń 2005 twoj 15-ty post i te dwa rendery - miniaturki.One wygladaja jak jeden dluuugi render, na ktorym po prawej stronie, na pierwszym planie stoi cos duzego, azurowego. ciekawie to wyglada! zastanow sie czy nie warto zastosowac takiego ujecia. taka "walnieta" perspektywa tez dodaje uroku... moze jakies rybie oko??? (hmmm jak to zrobic btw...) pozdr kru
wooka Napisano 22 Styczeń 2005 Napisano 22 Styczeń 2005 ja niegdy tego nie probowalem ale wymyslilem aby aby wycelowac kamera w idealnie odbijajaca kule. kamery nie bedzie widac, za to obraz bedzie mial prawdziwa kulista dystorsje. Pozdrawiam.
saladynsan Napisano 22 Styczeń 2005 Autor Napisano 22 Styczeń 2005 ...działa cos takiego ale raczej ja nie bede robil rybiego oka...malo czasu teraz wiec kolejny maly update....pozdrawiam
Leru Napisano 22 Styczeń 2005 Napisano 22 Styczeń 2005 Na takim strychu może znaleźć się wiele, wiele przedmiotów. Myślę, że klimatu dodałby jakiś goły, druciany manekim, jakieś przedmioty które już dawno wyszły z powszechnego użytku (np żelazko do którego się rozżarzony węgiel wsadzało, albo gramofon z dużą .... trąbą). Jeśli stół ma meshsmooth to może warto zapoznać się z modyfikatorem lathe, extrude, bevel i innymi. Nie wszystko trzeba robić z box`a albo z cylindra :)
saladynsan Napisano 25 Styczeń 2005 Autor Napisano 25 Styczeń 2005 nie ktore z tych opcje znam:P:) hmm.....teraz rozkminiam v raya...nie dosyc ze nie do konca znam maxa to teraz jeszcze za v raya sie biore i to pod czas bitwy....hmm no coz....a to moja mala zabawa z nim..na obrazkach prosze nie smiac sie:)
Simple_man Napisano 25 Styczeń 2005 Napisano 25 Styczeń 2005 tak mi się zdaje, że ten strych jest za czysty. Może jakiś dirt map? No i obiekty są mało szczegółowe, ale to przeca jest praca w toku ogólnie spoko tylko to ujęcie jest niepokojące albo to ta perspektywa. Nie wiem ale coś w tej kwestii jest chyba nie tak?
Leru Napisano 25 Styczeń 2005 Napisano 25 Styczeń 2005 saladynsan -> obiekty masz niedopracowane, nie ma ich też najwięcej i już się zabierasz za render ? trochę nie w tej kolejności :/ Pomysł masz fajny, popracuj trochę, masz jeszcze czas, dopiero tydzień minął, warto zwolnić i bardziej się przyłożyć
wooka Napisano 26 Styczeń 2005 Napisano 26 Styczeń 2005 tak wlasnie, zgadzam sie z przedmowca w calej rozciaglosci. Jak Marcin mi kiedys ladnie powiedzial, "nie ma sensu zjadac smietanki z lodow" :P zostaw sobie tekstury na koniec. A co do pracy to mam takie jedno zastrzezenie. To mialo byc zapomniane miejsce wiec nie rob wystroju jak po libacji :P poza tym obiekty, obiekty i jeszcze raz obiekty, tam ma niebyc jak przejsc od gratow. W koncu to strych.. Pozdrawiam serdecznie.
Vegavin Napisano 26 Styczeń 2005 Napisano 26 Styczeń 2005 Mnie tez ten stolik i szklo skojarzyly sie z jakas kawiarnia, czy cos. Na strychu, jak jest stol, to na nim jest wszystko, tylko nie kieliszki i butelki. No chyba, ze ktos sobie meline zrobil :) ale wtedy to juz to miejsce nie byloby zapomniane. Na strychu zawsze jest pelno pudelek, sterty starych ksiazek czy gazet, jakies stare palta itp. Czasem jakies suszone zielska (tylko bez skojarzen ;) ), bukiety.
saladynsan Napisano 26 Styczeń 2005 Autor Napisano 26 Styczeń 2005 dobrze dobrze juz sie nie bede bawil... wracam do modelowania... bedzie bedzie duzo gratow.. i postaram sie nie wszystkie zrobic z box'a:D
olej Napisano 26 Styczeń 2005 Napisano 26 Styczeń 2005 Przepalone moim zdaniem. Na twoim miejscu zabilbym to okno dechami i oswietlil scene jedynie struzkami swiatla wpadajacymi przez nie, ale to w koncu Twoja praca. Powodzenia.
piotrekkosmala Napisano 26 Styczeń 2005 Napisano 26 Styczeń 2005 a gdzie wielki pluszowy miś z piłką?
wooka Napisano 27 Styczeń 2005 Napisano 27 Styczeń 2005 hyhy teraz to wyglada jakby na libacji byla burda i rzucali stolami. Nie musiales go przewracac, dobrze jak stal, ale zadnych kieliszkow, tylko graty. Ja od siebie dorzuce propozycje zabawek dzieciecych juz dawno, dawno nie uzywanych. Jakiegos konia na biegunach albo cos w ten desen.
max_1989 Napisano 27 Styczeń 2005 Napisano 27 Styczeń 2005 No zaczyna się robić całkiem ciekawie... co prawda jeszcze troszkę syfu by się przydało tu i tam ale to zapewne wiesz :]. Powodzenia.
saladynsan Napisano 27 Styczeń 2005 Autor Napisano 27 Styczeń 2005 ....pomysl z dechami spodobał mi sie wiec chyba zostanie....hmm libacja no coz libacja zostanie:)...a co do syfu syf bedzie:)..pozdr...
choobek Napisano 27 Styczeń 2005 Napisano 27 Styczeń 2005 :/ mam dziwne wrażenie że większość przedmiotów lewituje nad podłogą.
javor Napisano 27 Styczeń 2005 Napisano 27 Styczeń 2005 syf to syf ale żeby stół i krzesło przewrócone były to lekka przesada, przecierz to strych a nie jakieś wysypisko śmieci
Vegavin Napisano 27 Styczeń 2005 Napisano 27 Styczeń 2005 Podzielam zdanie przedmowcy. Strych jest zagracony, ale w taki sposob, ze rzeczy poustawiane sa jedne na drugich, jest ich pelno, ale nie sa chaotycznie rozrzucone.
saladynsan Napisano 27 Styczeń 2005 Autor Napisano 27 Styczeń 2005 to nie byliscie na strychu mojej bylej szkoly:P...ale dobrze bede grzeczne dziecko i posprzatam ten swoj strych:)
javor Napisano 27 Styczeń 2005 Napisano 27 Styczeń 2005 szkoła to inna sprawa .... tam nie trzeba iść na strych żeby poprzewracane krzesła i ławki zobaczyć :D
saladynsan Napisano 27 Styczeń 2005 Autor Napisano 27 Styczeń 2005 a wiec posprzatalem troche:)... co do lewitacj to hmm wszystki obiekty sa na ziemi ale nie wiem czemu przy niektorych cien troche dziwnie pada na nia powalcze potem z tym a jutro do rzuce jakies kolejne graty...pozdrawiam i zycze milej nocy
Vegavin Napisano 27 Styczeń 2005 Napisano 27 Styczeń 2005 No, znacznie lepiej. Ale jeszcze "oczko sie urwało, temu misiu" ;) (tzn. okienko temu strychowi :) )
max_1989 Napisano 28 Styczeń 2005 Napisano 28 Styczeń 2005 Powinien być większy nieład itp. ale to zapewne wiesz... Ponadto nie obejdzie się bez ostrych cieni... pozatym gites :]
olej Napisano 8 Luty 2005 Napisano 8 Luty 2005 http://www.evermotion.org/?unfold_exclusive=54&unfold=exclusive -PENdzel napisal tego tuta chya specjalnie dla Ciebie:)
saladynsan Napisano 8 Luty 2005 Autor Napisano 8 Luty 2005 dosłownie PENdzel trafił w samą dziesiątkę na razie to pierwsze moje zabawy z tym sposobem...i chyba trochę za ciemno jeszcze...no ale jeszcze do oświetlenia długa droga musze jeszcze powalczyć z modelami
saladynsan Napisano 9 Luty 2005 Autor Napisano 9 Luty 2005 chyba zaczne texturowac...najwyzej po tem jeszcze zasmiece strych kolejnymi pierdolami....hmm
Leru Napisano 9 Luty 2005 Napisano 9 Luty 2005 hehe no to render już masz praktycznie z głowy ;) zajmij się więc bardziej dopieszczaniem tego co sobie tam leży na tym starym, zapomnianym strychu
zbuffer Napisano 9 Luty 2005 Napisano 9 Luty 2005 Okno zabite deskami, które się otwiera?! jak dla mnie trochę bez sensu.... zresztą i tak by się go nie dało otworzyć bo deski wystją za framugę i zachaczyły by o siebie! :P
Rekomendowane odpowiedzi