Jump to content

Obiekt 3D: Kapsel tymbark


technoon

Recommended Posts

witam mam pytanie dlaczego góra kapsla wychodzi taka ciemniejsza ?? na modelu jest łagodne przejscie?? i jest gładko a na renderze jakby była ostra krawędź.....

 

tu jeszce wyglada dobrze :) na 2 obrazku pokazuje jak to wyglada ze skylight...

 

na 3 obracku jest jeden materiał biały dla wszystich obiektów

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ale zes zaszalał z tym kapslem zmien teksture bo raczej ta sie swieci zabardzo aha kapsle tymbarka maja zielony kolor a nie zielono zółty i po otworzeniu butelki kapsel sie zniekształca lekko. hehehe :(

Link to comment
Share on other sites

witam!!!

 

 

zamieszczam oryginalny kapselek tymbark ... dla porównania.. nie rozumiem tylko dlaczego kapsle na reklamach sa zuuuu[ełnie inne niz w rzeczywistosci :)) ale to nie nasza spraawa... nzamieszczam tez poprawione moje prace...

 

kapsle nie sa powyginane bo to nówki sztuki z fabryki :))

 

aha mam problem z ta textura... nie wiem jak zrobic zeby napis był tylko na górze a po bokach nie.. UVW map nie ddziała.. nie wiem czemu .. ruszam skaluje gizmem i nic sie nie zmienia w połorzeniu textury.... jak ktos wie to prosze o pomoc

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

 

WRESZCIE JAKIS POZYTYWNY KOMENTARZ DO MOJEJ PRACY!!!!!!

PO PRAWIE ROKU!!!

 

POZDRAWIAM

I OBY TAK DALEJ !!

Link to comment
Share on other sites

zaznacze na obrazku o co mi chodzi....

 

 

na kapselki na łożyłem texture która zrobiłem w photoschopie tu zamieszcza tez te texture.. i o to chodzi ze napis jest na górze i tam ma byc... ale potem na poku jesrt powtarzana..:/

 

na poprzednich renderach tak starałem sie ustawic zeby pasowało ale chciałbym sie nauczyc...

 

 

moze zrobie tutoriala jak te kapsle narysowac:)) tylko to nie dzis...

Link to comment
Share on other sites

witam !!!

 

po krótkiej przerwie kontynuacja TYMBARKA

 

mam pytanie jak zrobic sok w butrlce ?? jaki materiał dac?? jakos nie mam pomysłu a to co robie to mi sie nie podoba... aha i ta butla jakos cienia nie rzuca wogóle... render MR skylight z włączonymi FG i GI.. czemu nie ma cienia??

Link to comment
Share on other sites

fajnie wybrnołes z tego kapsla "nówka z fabryki" dobre jak zrobic sok w butelce nie mam pojecia ciekawe nigdy sie nad tym nie zastanawiałem pomysle hehe dam znac.

Link to comment
Share on other sites

witam!!!

 

mam jeszce kilka pytań....

 

zmieniłem swiatło z skylight na AreaOmni chiałem zeby sie szybciej wyrenderowało i zeby cienie ta butla rzucała...ale czas renderingu i strasznie wzrósł całą noc i policzył tylko emisje fotonów i 2% obrazka wyrenderiował przez 10h!!!

 

powiedzcie ile powinna sie renderowac ta scena na celeron 1,2GHz, 512MB SDRAM, Gforce 8500. I gdzie moge poustawiac cos zeby czas enderingu sie zmnijszył chociaz do renderów testowych ....

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

no własnie wiem ze cos nie tak bo nie powinno tyle liczyc....

 

tylko nie wiem co jest...

 

jak wyłącze FG i GI to szubciej liczy... a z FG i GI to jakis 10 min 1 %:(

 

dołączam zrzut ekranu moze ktos zauwazy błąd...

 

materiały to kapsel raytrace, szkło i płyn w srodku to Architectural >>glass- Clear

 

prosze o pomoc

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy