Napisano 18 Styczeń 200520 l witam mam pytanie dlaczego góra kapsla wychodzi taka ciemniejsza ?? na modelu jest łagodne przejscie?? i jest gładko a na renderze jakby była ostra krawędź..... tu jeszce wyglada dobrze :) na 2 obrazku pokazuje jak to wyglada ze skylight... na 3 obracku jest jeden materiał biały dla wszystich obiektów
Napisano 18 Styczeń 200520 l Autor juz mam zrobiłem sam ...:)) trzeba było champerem potraktowac kilka edgów... http://republika.pl/technoon/tymbark.jpg LINK JUZ DZIAŁA!!!!
Napisano 18 Styczeń 200520 l moze w ramach treningu zrób jeszcze butelke ;) btw kiedys sie tym kapslem do kości w kciuka zaciąłem ;/
Napisano 18 Styczeń 200520 l Autor tak własnie myslałem zeby zrobic jeszce butelke:)) ale najpierw to .... a ,mam pytanie ... jak mnałożyc na butelke naklejke ... ztworzyc jakiegos plaina i nałożyc texture czy sa jakies inne sposioby??
Napisano 18 Styczeń 200520 l uvwmap cylindrical i unwarp i bedzie dobrze ;) potem malujesz sobie texturke i taką samą mapke tyle że czarno białą wrzucasz to do materiału blend i masz wszystko tak jakbyś chciał ;)
Napisano 19 Styczeń 200520 l bez uszczelki to by sie wylewalo ;] a jest przeźroczysta uszczelka i na srebrnym jest napis jak co ;] albo tak albo tak ;]
Napisano 19 Styczeń 200520 l Autor no lakier wewnatrz zaraz poprawie... a uszczelka jest .. no tylko ze ja na uszczelce napis umiesciłem ... wiec nie do końca rozumien o co chodzi z ta uszczelka ... dlaczego Marcin pisze ze nie ma??
Napisano 19 Styczeń 200520 l ale zes zaszalał z tym kapslem zmien teksture bo raczej ta sie swieci zabardzo aha kapsle tymbarka maja zielony kolor a nie zielono zółty i po otworzeniu butelki kapsel sie zniekształca lekko. hehehe :(
Napisano 21 Styczeń 200520 l Autor witam!!! zamieszczam oryginalny kapselek tymbark ... dla porównania.. nie rozumiem tylko dlaczego kapsle na reklamach sa zuuuu[ełnie inne niz w rzeczywistosci :)) ale to nie nasza spraawa... nzamieszczam tez poprawione moje prace... kapsle nie sa powyginane bo to nówki sztuki z fabryki :)) aha mam problem z ta textura... nie wiem jak zrobic zeby napis był tylko na górze a po bokach nie.. UVW map nie ddziała.. nie wiem czemu .. ruszam skaluje gizmem i nic sie nie zmienia w połorzeniu textury.... jak ktos wie to prosze o pomoc pozdrawiam
Napisano 21 Styczeń 200520 l Autor jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii WRESZCIE JAKIS POZYTYWNY KOMENTARZ DO MOJEJ PRACY!!!!!! PO PRAWIE ROKU!!! POZDRAWIAM I OBY TAK DALEJ !!
Napisano 22 Styczeń 200520 l mozesz mi podpowiedziec, jakim sposobem zrobiles tego kaspelka?, bo potrzebuje tez takiego zrobic
Napisano 22 Styczeń 200520 l Całkiem całkiem te twoje kapselki Jak mogblys przestawic twoj problem na screenach to moze predzej ktos pomoze bo ja np nie za bardzo wiem o co chodzi podro
Napisano 22 Styczeń 200520 l Autor zaznacze na obrazku o co mi chodzi.... na kapselki na łożyłem texture która zrobiłem w photoschopie tu zamieszcza tez te texture.. i o to chodzi ze napis jest na górze i tam ma byc... ale potem na poku jesrt powtarzana..:/ na poprzednich renderach tak starałem sie ustawic zeby pasowało ale chciałbym sie nauczyc... moze zrobie tutoriala jak te kapsle narysowac:)) tylko to nie dzis...
Napisano 22 Styczeń 200520 l trzeba odznaczyć "tile" czy jakoś tak w zakładce z texturką i jedno i drugie (tak mi się wydaje)jak się myle niech ktoś mnie poprawi. No i możesz do nałożenia texturkiu rzyć unvrapa :)
Napisano 22 Styczeń 200520 l mam ciągle wrażenie, że masz za silny reflect na tym kapslu... i albo masz kiepskiej jakości plik graficzny albo jest obrazek niewysamplowany... a napis niezły - nie mów Marcin że nie możesz rozczytać loll ;)
Napisano 23 Styczeń 200520 l Bubu dobrze prawi, w edytorze materialow w zakladce coordinates odznacz pola tile i powinno byc juz dobrze pozdro
Napisano 29 Styczeń 200520 l Autor witam !!! po krótkiej przerwie kontynuacja TYMBARKA mam pytanie jak zrobic sok w butrlce ?? jaki materiał dac?? jakos nie mam pomysłu a to co robie to mi sie nie podoba... aha i ta butla jakos cienia nie rzuca wogóle... render MR skylight z włączonymi FG i GI.. czemu nie ma cienia??
Napisano 30 Styczeń 200520 l fajnie wybrnołes z tego kapsla "nówka z fabryki" dobre jak zrobic sok w butelce nie mam pojecia ciekawe nigdy sie nad tym nie zastanawiałem pomysle hehe dam znac.
Napisano 30 Styczeń 200520 l Autor witam!!! mam jeszce kilka pytań.... zmieniłem swiatło z skylight na AreaOmni chiałem zeby sie szybciej wyrenderowało i zeby cienie ta butla rzucała...ale czas renderingu i strasznie wzrósł całą noc i policzył tylko emisje fotonów i 2% obrazka wyrenderiował przez 10h!!! powiedzcie ile powinna sie renderowac ta scena na celeron 1,2GHz, 512MB SDRAM, Gforce 8500. I gdzie moge poustawiac cos zeby czas enderingu sie zmnijszył chociaz do renderów testowych .... pozdrawiam
Napisano 30 Styczeń 200520 l napewno cos popieprzyłeś :D ale niemam pojęcia co...niewiem al mysle ze góra jakieś 30 minut..oczywiście to zależy co tam powłączałeś :P
Napisano 30 Styczeń 200520 l Autor no własnie wiem ze cos nie tak bo nie powinno tyle liczyc.... tylko nie wiem co jest... jak wyłącze FG i GI to szubciej liczy... a z FG i GI to jakis 10 min 1 %:( dołączam zrzut ekranu moze ktos zauwazy błąd... materiały to kapsel raytrace, szkło i płyn w srodku to Architectural >>glass- Clear prosze o pomoc
Napisano 1 Luty 200520 l Autor zamieszczam juz końcowe rendery .. Zastanawiam sie tylko dlaczego to szkło jak jest soczek w srodku tak jakos dziwnie wyglada... co moge zmienic zeby było lepsze.. .
Napisano 1 Luty 200520 l Autor witam!! w sumie to jest pierwszy wip którego dociągnąłem do końca...:)) i teraz pytanie co dalej ?? do finished work przeniesc?? jak tak to jak to zrobic?? jak ktos wie niech powie:)) papa
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto