streaker Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 Witam Moja praca przedstawia wejście do świątyni wymarłej cywilizacji, ponieważ wewnątrz znajduje się ich źródło energii ustawiono tam straż. Strażnik mimo, że jego władcy nie żyją, nadal stoi na straży i wypełnia swoje obowiązki. Wzorowałem się częściowo na pracach z http://www.artbyfeng.com/ . Hello My work shows the enter to temple of deserted civilisation. They placed the guard, beacouse there is a source of energy inside the temple. The guard is still filling his duty, even though his rulers are dead. I modeled on works from http://www.artbyfeng.com/ . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leru Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 streaker -> witam zatem w bitwie :) powodzenia życzę Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted January 20, 2005 Author Share Posted January 20, 2005 Żeby nie zaśmiecać forum całym mnóstwem renderów z drobnymi upgrade'ami, wrzucam wszystko ma moja strone http://streaker.za.pl , jak zrobie coś więcej to wrzuce na forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leru Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 proszę tylko, żeby co jakiś czas uaktualnić załącznik pierwszego posta, żeby było wida postęp :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted January 21, 2005 Author Share Posted January 21, 2005 Czas na upgrade, daje poprzednia wersje(1) i nową (2). Mam przy okazji pytanie co do vraya, mam moja scena i 1 skylighta podczas renderu wywala mi okienko (3) i w logu pokazuje coś takiego: warning: Material returned overbright or invalid color (object "Ground", RGB: -1,#IND -1,#IND -1,#IND) error: UNHANDLED EXCEPTION: Rendering region (576,448)-(640,480) Last marker is at P:\Vlado\SVN\vray\vray\src\globillummap.cpp, line 2422: GlobalIllumLightDesc::Illuminate() (pisze tyle razy, ile bucketów nie wyrenderował) vray 1.45.70 Link to comment Share on other sites More sharing options...
olej Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Ja na razie nie przejmowalbym sie swiatlem. Pracuj nad scena, modelami i texturami na oswietlenie przyjdzie pora. Powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted January 21, 2005 Author Share Posted January 21, 2005 No właśnie nie przejmuje sie światłem, dlatego dałem tylko tego 1 skylighta, żeby to jakoś wyglądało, jak wrzucam do wątku, interesuje mnie tylko dlaczego ten błąd sie pojawia, czy to może wina tej wersji vraya, czy coś innego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalek Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Mi tez takie coś wyskakiwało jak wsadzałem maxowego skylighta. Jak go wywaliłem to przestało. Może u Ciebie jest to samo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 po co do vraya uzzywasz maxowego skylighta?!?! wlacz skylight w zakladce render'a i jazda.. ;o Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted January 21, 2005 Author Share Posted January 21, 2005 po co do vraya uzzywasz maxowego skylighta?!?! wlacz skylight w zakladce render'a i jazda.. ;o hyhyhy, to chyba sie troche wygłupiłem, vray nie znam jeszcze za dobrze... Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted January 21, 2005 Author Share Posted January 21, 2005 Jeszcze jeden update: (VRay skylight :) ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted January 22, 2005 Author Share Posted January 22, 2005 Czas na dzisiejszego update'a: --Edit-- Zapomniałem napisać, że ten mały czerwony box ma pomóc pokazać proporcje całej sceny, ma on wysokośc przecietnego ludzia tj 180 cm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wiśnia Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 skomplikowany trochę koncpet, ale może być ciekawy, mi się podoba złożność obiektu, fajnie rozbudowany powodzenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
max_1989 Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Jak dla mnie jest całkiem ok... jednak według mnie te bryły sprawiają wrażenie źle dopasowanych... cała scena jest takjakby źle skomponowana jednak to być może tylko moje wrażenie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wooka Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Rzeczewiscie niby jest fajny skomplikowany model, ale jednak cos tu nie gra... Wydaje mi sie ze troche zbyt chaotycznie dobierasz "ozdoby". W wielu miejscach zderzaja sie obiekty kanciate z zaokraglonymi i to nie zawsze dobrze wyglada. Postaraj sie bardziej dobierac styl. Pozdrawiam serdecznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
lpshinoda Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 moim zdaniem wlasnie calosc fajnie sie komponuje, biorac pod uwage wysokosc tego pseudoczlowieczka, to cala budowla bedzie sprawiala kolosalne wrazenie pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted January 25, 2005 Author Share Posted January 25, 2005 Czas na upgrade'a. max_1989 i -Ukash- -> pewnie i macie racje, tylko problem w tym, że nie bardzo wiem co w tym zmienic, próbowałem wywalic te sześciokąty z sufitu i pare innych rzeczy i podmieniałem je innymi, ale ciągle mi to niepasowało, ostatecznie uznałem, że z wszystkich moich eksperymentów najlepiej wyglada to co jest (heh, pare godzin prób i wróciłem do tego co jest :). Licze na to, że światło (które w założeniu jest dosyc skąpe) poprawi całą sytuacje. Na razie pokazuje troche zmieniona scene, brzydko mi sie komponuja te znaki na scianach, no ale to wina skylighta, w ostecznym renderze i tak ich za bardzo nie bedzie widać. Sala za bardzo sie już nie zmieni(połącze tylko obydwie połówki dachu, bo tak jak są nie moga zostać), moze jakies szczególiki dorobie lub zmienie. Teraz biore sie za główną (bo jedyna) postać, czyli mojego robota i koncze pisac tego przydługiego posta. (gratuluje, jezeli doczytałeś do tego miejsca). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leru Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 mmmmmmmmm po dodaniu dachu wygląda bardzo smakowicie :) światło będzie padało tylko od strony drzwi ? Co do znaków na ścianach to ogolnie są trochę nieciekawe (chodzi o ich kształt). Może warto zrobić je na poziomie tekstury ? Może zapożyczyć kształty z japońskiego: - hiragana http://www.kanjisite.com/html/start/kana/hiragana02.html i dalej - katakana http://www.kanjisite.com/html/start/kana/katakana02.html i również dalej. Osobiście nie wiem co one znaczą ale fajnie wygladają hehe... :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 no no duzo, bardzo duzo tego:D i to misie podoba pieknie to wyglada:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
wooka Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 Ok co do tej chaotycznej kompozycji to juz nic nie mowie. Zakladamy ze to daleka przyszlosc i ogolny chaos wiec kompozycja tez moze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dejot Posted January 25, 2005 Share Posted January 25, 2005 czesc myslales moze o jakis golumach w scianach? nadalo by troche klimatu fantasy i magii. fajny pomysl pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted January 26, 2005 Author Share Posted January 26, 2005 dzieki za komentarze Leru - dzieki za linki, przydadza sie na pewno,a te znaki jednak wymodeluje. Co do oświetlenia to bedzie z drzwi, od tyłu oświetlało mojego strażnika, oraz z tych krat, które sa w suficie. Myślałem też, żeby dać ogień na drodze (w miejscu gdzie sa sfery) oraz przy drzwiach, na tych dwóch wystających trójkątach. Dejot - nie bardzo widze na dla tego pomysłu miejsca w scenie, poza tym gryzł by sie on z przyjętym stylem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted February 18, 2005 Author Share Posted February 18, 2005 w koncu cos chciało mi sie zrobic, daje chyba koncowa wersje pomieszczenie i poczatki robota, jakby ktoś sie nie zorientował, jest to kawałek nogi (do kolana) i czesc tułowia ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalton Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 bardzo podoba mi sie pomysl ze straznikiem, bedzie czlekokasztaltny czi nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted February 18, 2005 Author Share Posted February 18, 2005 tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
lpshinoda Posted February 18, 2005 Share Posted February 18, 2005 widze, że pracka rośnie w siłę, całość będzie się fajnie prezentować pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted February 19, 2005 Author Share Posted February 19, 2005 Dzisiejszy update, mosze jeszcze poprawic dwie płytki na prawej nodze, bo dopiero teraz je zauwazyłem; poniżej tego miejsca które widać (noga) bedzie już stopa (masywna i gruba), a powyżej widocznej klaty, bedzie jej druda czesc, bo bez niej troche nieproporcjonalnie by sie Strażnik prezentował. No i dodam troche kabli. Tak wogole to nie wiem czemu robir tyle szczegółow, przeciez postać bedzie stała dosyć daleko. Dzieki wszystkich, którym sie chce komentować :) PS. Nie wiem, czy nie doczytałem, czy tego nie ma w regulaminie, ale jakie musza byc rozmiary dostrczonej finalnej pracy ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalton Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 masz jakis koncept tego robota ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaras Posted February 19, 2005 Share Posted February 19, 2005 rób szczegółowo :) chociażby dla samej przyjemności modelowania i podniesienia swoich umiejętności zresztą fajnie Ci idzie modelowanie tych robotyczno-futurystycznych kształtów , masz widać do tego "smykałkę" . Ty się martwisz o szczegóły ? a co ja mam powiedzieć ? 60 % moich "wypocin" będzie albo niewidoczne, albo ukryte we mgle :) ale robię na wszelki wypadek bo może akurat będzie coś widać ? poza tym może się przyda kiedyś do czegoś :) np. do jakiejś animki ? kto wie ? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted February 20, 2005 Author Share Posted February 20, 2005 koncept (bardzo luźny) : http://thunder.sslsecure.com/~artbyfen/char_11.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted February 21, 2005 Author Share Posted February 21, 2005 daily update: (sorry, że tak często, ale mam do tego słabość ;) wieć wybaczcie :) ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted February 27, 2005 Author Share Posted February 27, 2005 next update: Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted February 28, 2005 Author Share Posted February 28, 2005 To juz chyba koniec modelowania, jeżeli widzicie jakieś błędy, macie zastrzeżenia to piszczie teraz, bo chce sobie po zweldować (ewentualnie dodać okablowania) i jechac dalej z projektem. Ja na razie zauważyłem, że palce kciuka na siebie nie zachodza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted March 2, 2005 Author Share Posted March 2, 2005 próbny render, na razie na wszystkim jest jeden materiał, ale myse, zeby na niektórych czesciacj (kablach np.) dac inny. Tutaj wszystko oswietlone tylko HDRI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baton Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Hoho, ladnie to wyglada, ja bym go wstawil na koncu korytarza z volume light albo cos takiego :) Powodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaras Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 ładny ten metal ... mnie osobiście nie przeszkadza to że na kablach jest ten sam materiał Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted March 5, 2005 Author Share Posted March 5, 2005 wziolem sie za oswietlenie, i tu pojawij sie problem, daje w korytarzu swiatlo + volume, renderuje scanlinem, wszystko jest ok, daje vraya, voluma nie ma, ogladalem tutka z evermotion o lightmap i tam PENdzel voluma renderuje w scanlinie, to znaczy, ze bede sie z tym musial babrac jeszcze w photoshopie ?? --edit-- dalem jeszcze 3 inne swiatla, renderuje vray'em i co?? jest volume, moze cos wlaczylem i nie zwrocilem na to uwagi, wazne, ze dziala. daje jeszcze jeden render robota i taki maly renderenk wnetrza, jutro zrobie wiekszy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted March 6, 2005 Author Share Posted March 6, 2005 3 wersje, pierwsza nie ruszana, prosto z 3ds, druga z glowem, trzecia - shadows and highlights. Ktora eg was jest najlepsza ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nielot007 Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 mi sie najbardziej podoba 3:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
asfalton Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 3, klimat widze ze sie wzmocnil, robot wyglada b. ok, jakbys mogl go dac w jakiejs pozie, rozstawione nogi :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted March 18, 2005 Author Share Posted March 18, 2005 No i pojawił sie problem, dodałem jeszcze dodatkowy panel kratkami bliżej drzwi (czerwony),żeby rozjaśnić obszar blisko drzwi i gdy renderuje to wychodzą takie dziwne pasy (zielony). Render VRay 1.45.70 Irradiance Map(1.0) + Light Map(1.0) IrMap Min/Max -3/-2 HSph Subdiv. 30 Inter. samples 10 Clr/Nrm/Dist 0,3/0,5/0,1 LightMap 1000 sampli sample size 0,2 screen filter fixed 10, prefilter 10. Mam nadzieje, że do tylko wina słabych ustawień rendera, choć wątpie, a nie mam kilku godzin wolnego kompa, żeby zapuszczać rendera na wyśrubowanych ustawieniach. Może ktoś wie o co chodzi ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted April 3, 2005 Author Share Posted April 3, 2005 Po długiej (i niedanej) walce z oświetleniem dałem sobie spokój, wyawaliłem lewą ściane, której i tak nie widać i do tego dałem skylighta + retusz w photoshopie. Jak jest - prawdopodobnie zostanie, tylko robota tam umiejscowie, bo już nie chce mi się tego robić, już momentami patrzeć nie mogę na tą scenę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted April 9, 2005 Author Share Posted April 9, 2005 Finalny render, składane w PS'ie z kilku renderów + drobny retusz, wiem że światło leży, ale nie umie z tym nic więcej zrobić, jeśli macie jakieś uwagi to piszcie, jeżeli nie - to dobrze, bo już mi sie nie chce tego robić, no ale skończyć prace trzeba ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted April 13, 2005 Author Share Posted April 13, 2005 Może tak lepiej ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts