Badyl Napisano 11 Marzec 2005 Autor Napisano 11 Marzec 2005 post nr 50 w tym topicu! :) cały czas do przodu:
.ai Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 no no, wyglada ładnie, puki co to myśle że cegła przypomina gumke do mazania :] , za mało chropowata. Dodatkowo troche rażące mogą byc te listki na drzewie które się niczego nie trzymaja. Generalnie fajowo, powodzenia.
Gość _Kreska_ Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 super to wyglada, nie wiem jak inni ale ja w takich scenach przede wszystkim w takich pracach podziwiam "okolice przyrody" (no trawka po prostu rewelka). Co za tym idzie ucieka mi troche motyw przewodni, no ale to juz moja wina:D. Kolorki bardziej pasowaly mi z poprzedniego rendera. Soczyste jak diabli byly, bajkowo tak jakos sie robilo. Siateczki tez kawalek bym chetnie zobaczyl. Generalnie super, czekam na nastepne rendery z niecierpliwoscia.
jaras Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 wszystko pięknie zaczyna wyglądać ale korę drzewa i gałęzi zrób z jakimś displejsem + bump. Dla przykładu załączam Ci 2 obrazki na których widać działanie w/w wskazówki :) jest to przykładzik z Finalka , bardzo sugestywny zresztą :) pozdrawiam
KLICEK Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 Jarek ma racje bez displejsa te drzewka nie wygladaja poprostu :/ (jarek bardzo ladne rendery ^^ ) Przydalo by sie troszeczke zycia na lisciach, ale wszystko przed toba ! :)
jaras Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 dzięki Klicek , postarałem się tym razem :) p.s. gwoli wyjaśnienia te rendery dostałem od Klicka kilka dni temu :)
Ania Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 przydalyby sie bardziej zroznicowane kolory na zielsku. najlepiej daj kilka osobnych zbiorow lisci (ten sam ksztalt ale inna tekstura i inny random seed). to pomaranczowe z przodu (cegly?) wyglada dziwnie.
Leru Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 hmm.... coś mi tu nie pasuje :/ może to, że pomnik ginie trochę, nie bardzo go widać. Może warto go troszkę wyeksponować. Jaras mądrze prawi, popieram
Christian Noir Stein Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 Fakt pomnik ginie, ale jakby dać ładne wolumetryczne światło padające na niego + dać efekt specular bloom'a dla przejaskrawionych odbić na nim byłoby piknie. Do tego może dodać jakiegoś ptarszka sieddzącego na pomniku.
Leru Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 Christian Noir Stein -> dokładnie tak i latawce dryfujące w ciepłym, letnim powietrzu :)
Badyl Napisano 9 Kwiecień 2005 Autor Napisano 9 Kwiecień 2005 oto powracam: niewiele się zmieniło. cegły na pierwszym planie nie ruszane i sie wkoncu za nie bede musial wziac... drzewo tez mi jakos wyjsc nie chce tak jakbym chcial.
KoMic Napisano 9 Kwiecień 2005 Napisano 9 Kwiecień 2005 Bardzo ladnie jedynie czego tylko brakuje w tej scenie to zroznicowania tex, teraz w ps albo nie wiem w czym musisz zrobic jedne zdzbla brazowe inne zielone, na lisciach nie widac nerwow, a kora jest gladka to mozna bylo zalatwic wczesniej juz na etapie maxa,,,a nerwy trzeba bylo dawno temu zaplanowac i mapowac planarnie,,, mam pyt tu nie ma alfy? to sa rzeczywiste modele?, niby fajnie ale troszke scena traci na odwzorowaniu ,,,pozdro
Ania Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 przesunelabym caly pomnik o krok w prawo, bo mam wrazenie ze kompozycja sie teraz troche tak rozlazi. i moze kamere nizej?
DeeXteR Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 To jest naprawde zapomniane miejsce...miejsce na uboczu, nikt tam nie chodzi :) nie widze puszek po piwie ani strzykawek i igieł...wypas :)
Rekomendowane odpowiedzi