Napisano 13 Luty 200520 l Autor thx :) Będzie animka. A koncept własny. Texkstórować nie na widze ;P To chyba moja najsłabsza strona nie biąrąc pod uwage animacji.
Napisano 13 Luty 200520 l wygląda super..... ale i ilość poly jest ogromna mój komoputer przy 20 tys. pada :(. Powodzenia w dalszej pracy i czekam na więcej....
Napisano 14 Luty 200520 l No ten ostatni obazek dla mnie jest najlepsiejszy....:D Lubię takie ;) Świetnie SCORPI...brak zastrzezeń! Pozdr
Napisano 14 Luty 200520 l scorpi: ale tu nie masz trudnego mapowania:) godzinka max 2 godziny i zmapowane cale, a texturke pobazgrzesz w adobie i bedzie git:) bo ten tiling co akutalnie jest jest dosc hmm z boxa nalozony;)
Napisano 14 Luty 200520 l Autor No ja go już zunvrapowałem :) ale narazie nie pokazuje go, bo nie chce co chwile upadów zamieszczać. Teksturki robiłem domowym sposobem. W łazience jechałem mydlem po kartce zeby były te takiesmugi. :D To taki raczej był mały ekseryment.. ale fajnie wyszedlo. Jednakże tylko trochę tą mape zmixowałem...... Pozatym.. wcale nie 2 godziny ;/ Bo okno unvrapa mi sie ładuje czasem po pięć minut nawet po kawałku to robie ;/ Material editor to też kosmos ;/ (ale z tymi teksturami to też staram się nei przesadzać, bo to nie statek który wchodzi w atmosfere, i w dodatku z tego co mi wiadomo to on nie wiele miał starć bojowych)
Napisano 14 Luty 200520 l hrhr tak to jest jak sie zostawia mapowanie duzego obietku na koniec;) uwarp ma do to siebie ze dizala dobrze do 300 polignow ;) potem to juz masakra z mapowaniem.. obiektu ~300k + poly nie zunwarpujesz tak jak bys chcial ;) dlatego najlepsza metoda to uvw map + unwarp + meshselect;)
Napisano 14 Luty 200520 l Autor wlaśnie tak erobie meschelect i tede.. ale właśnie.. nie wiem czemu.. ale i tak wolno działa ;/
Napisano 15 Luty 200520 l hmm dizwne, na meshseletk wez rob tak ze tylko masz w oknie uwarpa te facy ktore aktualnie unwarpujesz, reszte daj niewidoczna, wtedy nawet da sie pracowac, bo jak masz wszystkie facy w oknice to kaplica.. sproboj cos przeskalowac;) btw jeszcze przyspiesza w oknie uwarpa wylaczoenie synch ot viewport oraz wylacz texture tla w okienku unwarpa
Napisano 15 Luty 200520 l aha ew. na czas unwarpa zdetachuj niektore fragmenty statku - kompletnie od obiektu, zrob kilka tkaich obiektow ktore bedziesz mapowal przez uvw - zamapuj - zunwarpuj a na koniec zattachuj jeszcze raz;)
Napisano 16 Luty 200520 l Hej dawno nic tu nie pisałem. No cuż nie wszystko co sie robi można pokazywac na forum.. pozatym SCorpi sie zaczoł uczyć! wogle dużo sie w życiu zmieniło... tak.. ale w ferie coś czasu sie znalazło.. kiedyś ten wątek już był ale "poproszono" mnie żeby to kotynuować. Zamieszczam kilka renderów. Dużo jescze roboty. Dużo elementów do wymiany oraz tekstorka oczywiscie wogle nie ruszona. oswietlenei to także prowizorka.. eh musiałem zrezygnować z brazila z pewnych powodów ;/ Pozdrawiam wszystkich :) ciekawe czy ktoś mnie jescze pamięta : - ] jescze trochę sie zmieni ; ) Ilość poly narazie: 101.895, renderuje się koło 30 minu przy rozdzialce 2200 na 1000 komp pIV 2000 mzh ciekawe ... rzuc wiecej miesa na dniach...
Napisano 16 Luty 200520 l Autor Mały upade :) Tam jeden render ten całośćiowy troche jest nie aktualny, ale widać na nim kolorki. Przedtem był niebiesko zółto biał.
Napisano 18 Luty 200520 l Stwierdza się obecność Bentusi... Naprawdę niezły model. Tekstury też są ok. Masz szczęscie, że umiesz teksturować :)
Napisano 18 Luty 200520 l Stwierdza się obecność Bentusi... Naprawdę niezły model. Tekstury też są ok. Masz szczęscie, że umiesz teksturować :) racja, Homeworld jak nic
Napisano 18 Luty 200520 l Co oznacza, że wszystko w porządku :) Sam jestem fanem i moderem Homeworlda, więc mi się podoba.
Napisano 20 Luty 200520 l ja Homeworlda nie znam :D i takze mi sie podoba :) praca wydaje sie byc obiecujac
Napisano 28 Luty 200520 l Skorpi, kurza twarz! Chyba zostaniesz moim guru. Świetne światło i tekstury. Czuć rozmiar tego żelastwa i widać że scena w kosmosie a nie w atmosferze przy blasku słońca i chmurek robiona. Świetna robota. Czekam na wersję finalną i animację.
Napisano 28 Luty 200520 l Grand space opera :] pracka rewelacja. Jestem fanem HW i twój model jest esencją klimatu tej gry. pozdrawiam
Napisano 27 Maj 200519 l Autor update mały. Nie wie ktoś jak zrobić motion blura wektorowego w mentalu? ;/
Napisano 27 Maj 200519 l Oh my... it's so Good!! Ale to już słyszałeś...bardzo fajnie i wogle, wydaje mi się, że kwintesencją homeworlda nie do końca jest ale podobny klimat ma, zero jakis większych będów... no i widać, że stary weteram wojeny jesteś. Co do tego Blura, ze tutaj to jakoś no nie wiem, nie pasuje. Specjalnie dla takiego wykręconego master poszukam coś o tym motion blur bo pamiętam ,że miałem do takich żeczy torytoriala.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto