SCORPI Napisano 13 Luty 2005 Autor Napisano 13 Luty 2005 thx :) Będzie animka. A koncept własny. Texkstórować nie na widze ;P To chyba moja najsłabsza strona nie biąrąc pod uwage animacji.
max_1989 Napisano 13 Luty 2005 Napisano 13 Luty 2005 wygląda super..... ale i ilość poly jest ogromna mój komoputer przy 20 tys. pada :(. Powodzenia w dalszej pracy i czekam na więcej....
Falcrum Napisano 14 Luty 2005 Napisano 14 Luty 2005 No ten ostatni obazek dla mnie jest najlepsiejszy....:D Lubię takie ;) Świetnie SCORPI...brak zastrzezeń! Pozdr
uncle Napisano 14 Luty 2005 Napisano 14 Luty 2005 scorpi: ale tu nie masz trudnego mapowania:) godzinka max 2 godziny i zmapowane cale, a texturke pobazgrzesz w adobie i bedzie git:) bo ten tiling co akutalnie jest jest dosc hmm z boxa nalozony;)
SCORPI Napisano 14 Luty 2005 Autor Napisano 14 Luty 2005 No ja go już zunvrapowałem :) ale narazie nie pokazuje go, bo nie chce co chwile upadów zamieszczać. Teksturki robiłem domowym sposobem. W łazience jechałem mydlem po kartce zeby były te takiesmugi. :D To taki raczej był mały ekseryment.. ale fajnie wyszedlo. Jednakże tylko trochę tą mape zmixowałem...... Pozatym.. wcale nie 2 godziny ;/ Bo okno unvrapa mi sie ładuje czasem po pięć minut nawet po kawałku to robie ;/ Material editor to też kosmos ;/ (ale z tymi teksturami to też staram się nei przesadzać, bo to nie statek który wchodzi w atmosfere, i w dodatku z tego co mi wiadomo to on nie wiele miał starć bojowych)
uncle Napisano 14 Luty 2005 Napisano 14 Luty 2005 hrhr tak to jest jak sie zostawia mapowanie duzego obietku na koniec;) uwarp ma do to siebie ze dizala dobrze do 300 polignow ;) potem to juz masakra z mapowaniem.. obiektu ~300k + poly nie zunwarpujesz tak jak bys chcial ;) dlatego najlepsza metoda to uvw map + unwarp + meshselect;)
SCORPI Napisano 14 Luty 2005 Autor Napisano 14 Luty 2005 wlaśnie tak erobie meschelect i tede.. ale właśnie.. nie wiem czemu.. ale i tak wolno działa ;/
uncle Napisano 15 Luty 2005 Napisano 15 Luty 2005 hmm dizwne, na meshseletk wez rob tak ze tylko masz w oknie uwarpa te facy ktore aktualnie unwarpujesz, reszte daj niewidoczna, wtedy nawet da sie pracowac, bo jak masz wszystkie facy w oknice to kaplica.. sproboj cos przeskalowac;) btw jeszcze przyspiesza w oknie uwarpa wylaczoenie synch ot viewport oraz wylacz texture tla w okienku unwarpa
uncle Napisano 15 Luty 2005 Napisano 15 Luty 2005 aha ew. na czas unwarpa zdetachuj niektore fragmenty statku - kompletnie od obiektu, zrob kilka tkaich obiektow ktore bedziesz mapowal przez uvw - zamapuj - zunwarpuj a na koniec zattachuj jeszcze raz;)
Gość Dlugi Napisano 16 Luty 2005 Napisano 16 Luty 2005 Hej dawno nic tu nie pisałem. No cuż nie wszystko co sie robi można pokazywac na forum.. pozatym SCorpi sie zaczoł uczyć! wogle dużo sie w życiu zmieniło... tak.. ale w ferie coś czasu sie znalazło.. kiedyś ten wątek już był ale "poproszono" mnie żeby to kotynuować. Zamieszczam kilka renderów. Dużo jescze roboty. Dużo elementów do wymiany oraz tekstorka oczywiscie wogle nie ruszona. oswietlenei to także prowizorka.. eh musiałem zrezygnować z brazila z pewnych powodów ;/ Pozdrawiam wszystkich :) ciekawe czy ktoś mnie jescze pamięta : - ] jescze trochę sie zmieni ; ) Ilość poly narazie: 101.895, renderuje się koło 30 minu przy rozdzialce 2200 na 1000 komp pIV 2000 mzh ciekawe ... rzuc wiecej miesa na dniach...
SCORPI Napisano 16 Luty 2005 Autor Napisano 16 Luty 2005 Mały upade :) Tam jeden render ten całośćiowy troche jest nie aktualny, ale widać na nim kolorki. Przedtem był niebiesko zółto biał.
Gość Jaen-ni-rin Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 Stwierdza się obecność Bentusi... Naprawdę niezły model. Tekstury też są ok. Masz szczęscie, że umiesz teksturować :)
luisam Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 Stwierdza się obecność Bentusi... Naprawdę niezły model. Tekstury też są ok. Masz szczęscie, że umiesz teksturować :) racja, Homeworld jak nic
Gość Jaen-ni-rin Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 Co oznacza, że wszystko w porządku :) Sam jestem fanem i moderem Homeworlda, więc mi się podoba.
Yamakasi Napisano 20 Luty 2005 Napisano 20 Luty 2005 ja Homeworlda nie znam :D i takze mi sie podoba :) praca wydaje sie byc obiecujac
Edi Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 Skorpi, kurza twarz! Chyba zostaniesz moim guru. Świetne światło i tekstury. Czuć rozmiar tego żelastwa i widać że scena w kosmosie a nie w atmosferze przy blasku słońca i chmurek robiona. Świetna robota. Czekam na wersję finalną i animację.
Bilay Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 Grand space opera :] pracka rewelacja. Jestem fanem HW i twój model jest esencją klimatu tej gry. pozdrawiam
SCORPI Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 update mały. Nie wie ktoś jak zrobić motion blura wektorowego w mentalu? ;/
misiold Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 Oh my... it's so Good!! Ale to już słyszałeś...bardzo fajnie i wogle, wydaje mi się, że kwintesencją homeworlda nie do końca jest ale podobny klimat ma, zero jakis większych będów... no i widać, że stary weteram wojeny jesteś. Co do tego Blura, ze tutaj to jakoś no nie wiem, nie pasuje. Specjalnie dla takiego wykręconego master poszukam coś o tym motion blur bo pamiętam ,że miałem do takich żeczy torytoriala.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się