Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

thx :) Będzie animka. A koncept własny. Texkstórować nie na widze ;P To chyba moja najsłabsza strona nie biąrąc pod uwage animacji.

  • Odpowiedzi 72
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

scorpi: ale tu nie masz trudnego mapowania:) godzinka max 2 godziny i zmapowane cale, a texturke pobazgrzesz w adobie i bedzie git:) bo ten tiling co akutalnie jest jest dosc hmm z boxa nalozony;)

Napisano

No ja go już zunvrapowałem :) ale narazie nie pokazuje go, bo nie chce co chwile upadów zamieszczać. Teksturki robiłem domowym sposobem. W łazience jechałem mydlem po kartce zeby były te takiesmugi. :D To taki raczej był mały ekseryment.. ale fajnie wyszedlo. Jednakże tylko trochę tą mape zmixowałem......

Pozatym.. wcale nie 2 godziny ;/ Bo okno unvrapa mi sie ładuje czasem po pięć minut nawet po kawałku to robie ;/ Material editor to też kosmos ;/ (ale z tymi teksturami to też staram się nei przesadzać, bo to nie statek który wchodzi w atmosfere, i w dodatku z tego co mi wiadomo to on nie wiele miał starć bojowych)

Napisano

hrhr tak to jest jak sie zostawia mapowanie duzego obietku na koniec;) uwarp ma do to siebie ze dizala dobrze do 300 polignow ;) potem to juz masakra z mapowaniem.. obiektu ~300k + poly nie zunwarpujesz tak jak bys chcial ;) dlatego najlepsza metoda to uvw map + unwarp + meshselect;)

Napisano

hmm dizwne, na meshseletk wez rob tak ze tylko masz w oknie uwarpa te facy ktore aktualnie unwarpujesz, reszte daj niewidoczna, wtedy nawet da sie pracowac, bo jak masz wszystkie facy w oknice to kaplica.. sproboj cos przeskalowac;)

btw jeszcze przyspiesza w oknie uwarpa wylaczoenie synch ot viewport oraz wylacz texture tla w okienku unwarpa

Napisano

aha ew. na czas unwarpa zdetachuj niektore fragmenty statku - kompletnie od obiektu, zrob kilka tkaich obiektow ktore bedziesz mapowal przez uvw - zamapuj - zunwarpuj a na koniec zattachuj jeszcze raz;)

Gość Dlugi
Napisano
Hej dawno nic tu nie pisałem. No cuż nie wszystko co sie robi można pokazywac na forum.. pozatym SCorpi sie zaczoł uczyć! wogle dużo sie w życiu zmieniło... tak.. ale w ferie coś czasu sie znalazło.. kiedyś ten wątek już był ale "poproszono" mnie żeby to kotynuować. Zamieszczam kilka renderów. Dużo jescze roboty. Dużo elementów do wymiany oraz tekstorka oczywiscie wogle nie ruszona. oswietlenei to także prowizorka.. eh musiałem zrezygnować z brazila z pewnych powodów ;/ Pozdrawiam wszystkich :) ciekawe czy ktoś mnie jescze pamięta : - ] jescze trochę sie zmieni ; )

 

Ilość poly narazie: 101.895, renderuje się koło 30 minu przy rozdzialce 2200 na 1000 komp pIV 2000 mzh

 

 

ciekawe ... rzuc wiecej miesa na dniach...

Napisano

Mały upade :) Tam jeden render ten całośćiowy troche jest nie aktualny, ale widać na nim kolorki. Przedtem był niebiesko zółto biał.

Gość Jaen-ni-rin
Napisano

Stwierdza się obecność Bentusi...

Naprawdę niezły model. Tekstury też są ok. Masz szczęscie, że umiesz teksturować :)

Napisano
Stwierdza się obecność Bentusi...

Naprawdę niezły model. Tekstury też są ok. Masz szczęscie, że umiesz teksturować :)

 

racja, Homeworld jak nic

Gość Jaen-ni-rin
Napisano

Co oznacza, że wszystko w porządku :)

Sam jestem fanem i moderem Homeworlda, więc mi się podoba.

Napisano

Skorpi, kurza twarz! Chyba zostaniesz moim guru. Świetne światło i tekstury. Czuć rozmiar tego żelastwa i widać że scena w kosmosie a nie w atmosferze przy blasku słońca i chmurek robiona. Świetna robota. Czekam na wersję finalną i animację.

Napisano

Oh my... it's so Good!!

Ale to już słyszałeś...bardzo fajnie i wogle, wydaje mi się, że kwintesencją homeworlda nie do końca jest ale podobny klimat ma, zero jakis większych będów... no i widać, że stary weteram wojeny jesteś. Co do tego Blura, ze tutaj to jakoś no nie wiem, nie pasuje.

 

Specjalnie dla takiego wykręconego master poszukam coś o tym motion blur bo pamiętam ,że miałem do takich żeczy torytoriala.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności