Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam !

 

Postanowilem dolaczyc sie do bitwy, wybralem temat zapomniane miejsca poniewaz odrazu mi wskoczyl pomysl starej zapomnianej uliczki. Ze wzgledu na to ze uwielbiam kulture wschodu , a przedewszystkim Honkong, projekt przybral wlasnie taka forme. Mysle ze stara zapuszczona uliczka na tle nowoczesnych budynkow i odrobina dziwnego klimatu ,da porzadany efekt. Milego ogladania.

 

 

Hi there i decided to join the battle,choosing topic :forgotten places because i already had that idea of an old forgotten street.I like eastern culture and especially hong kong so thats why my project has this form.I think that an old

street with modern buildings in the background and a bit of strange mood will give an interesting effect.

Enjoy

 

 

 

 

 

 

attachment.php?attachmentid=15459&stc=1

  • Odpowiedzi 69
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

eee, no widze że pracę masz już posuniętą nieźle, chcesz nas, qrna wziąć z zaskoczenia ;) co do moich odczuć to: po pierwsze chińskie klimaty kojarzą mi się z niesamowitą ciasnotą a u Ciebie jest za dużo wolnej przestrzeni. Musisz to jakoś zagęścić. Chyba więcej szyldów i transparentów z napisami chińskimi, takie poprzeczne , nad całą ulicą , i budynki chyba wyższe z powywieszanym praniem itp. czym to renderzysz ?

edit : no zapomniałbym - ROWERY ! muszą być WSZĘDZIE ! :)

Napisano

heh witam w Bitwie! :D

co do uliczki to ciekawy temat (duzo można z niego wcisnąc)

co do projektu to tak jak jaras napisał więcej ciasnoty ale nie budynkami ale przedmiotami na ulicy bo na razie to troszke pusto tam jest. poza tym przydałyby się bardziej chińskie klimaty czyli np: dach w kształcie typowego dojo (chyba tak to się pisze) LT.Knysha robi takie zniszczone dojo więc mógłbys zamienic z nim pare słów.

ogólnie to powodzenia w bitwie!! :D

Napisano

tweety

faktycznie zwerzenie budynkow bylo by pujsciem na latwizne, zrobie to w ostatecznosci

 

Mulczas

-z kamera bede dzialal jak zrobie cala geometrie, mysle o wpleceniu wiezowcow w tle tylko nie wiem czy starych czy nowoczesnych

 

tutaj sa kanji jakie wzkoryzstam do reklam

Napisano

jeżeli to Hongkong to jak najbardziej w tle daj nowoczesne wieżowce a na 1 planie starą, chińską zapomnianą uliczkę w której widać że czas się dawno zatrzymał

Napisano

no kolejna fajna pracka sie zapowiada...:D

swoja droga dobrze ze nie wziolem udzialu w tej bitwie nie mial bym sznas nawet na nagrode pocieszenia:P

tylko tak dalej

Napisano

jaras-faktycznie dobrze moze wygladac takie polaczenie

 

lpshinoda-chiny i znaczki to rzeczy ktore bym chcial bardzo odwiedzic

 

Baldac- nie poddawaj sie zbyt latwo walcz!!!

 

btw daje koncepcyjno-pogladowy obrazek, jaki chce usmarzyc w maxie

 

attachment.php?attachmentid=9960

Napisano

tam gdzie chmury dodaj jeszcze potężne, nowoczesne (lustrzane) wieżowce które nikną w chmurach ... ?

na razie nie widać tego zderzenia się 2 światów - antycznych Chin z Hiper nowoczesnością ( ten budynek na środku w/g mnie nie oddaje tego - musiałby być albo bardzo stary albo bardzo nowy np.bank PKO oddział w Hongkongu ;)

Napisano

pomysl mi sie bardzo podoba, jak uda ci sie osiagnac ten specyficzny chineese-klimat to wymiatasz :) no i jak wykonanie bedzie poprawne to powinno byc bardzo gut albo nawet bardzo sehr gutt :)

Napisano

zgodzę się z Jarasem :) trochę ten budynek na środku ma się nijak do sceny, można to przemyśleć. Ulicy by się przydała koleina z podłużną kałużą, chodnikom - kartony, śmietniki itd.

 

Ogólnie, jak już na priv`ie mówiłem, świetny pomysł :)

Napisano

sratatata

Przecierz tu jest wiele innych prac ,a w szczegolnosci Twoja ktora ma najwieksze szanse na wygrana...wszelkie komentarze sa bardzo pomocne :), dobrze kiedy pomysly sie skladaja, daja wiecej pewnosci i eliminuja do zera te nieprzydatne.

Napisano

wszystko mam zamiar wymodelowac, link jest swietny arigato (dzieki po japansku, jakby ktos nie wiedzial)

 

nie wiecie gdzie znajde vray beta, albo jakis darmowy plugin do symulacji tkanin

bo mecze sie strasznie z schnacymi szmatami

 

arigato

Napisano

Jak chodzi o symulowanie tkanin to w Maxie 6.0 mam takie coś co się nazywa Reactor.

Może nie jest to genialne ale mi starcza. Rozumiem, że to do robienia ubrań więc reactor wystarczy.

Napisano

Agniecha(druga) - ciesze sie z tego powodu :>

 

Simple_man - probowalem zrobic reactorem ale jak zrzucilem bluzke na wieszak to bluzka robi bum, musze miec jakies zle podejscie do tego...

 

zalaczony budynek jest o wiele nizszy od tego na zdjeciu, przygotowany do otexturowania, grafy zrobilem dla jaj, ten po prawej z japonska znaczy asuhaluton(asfalton) :) :D :>

 

prawdopodobnie bedzie zamykal uliczke przez skrzyzowanie

 

attachment.php?attachmentid=10217

Napisano

wow duży postęp, świetnie. Po dorzuceniu śmieci wokół powinno nabrać to jeszcze większych rumieńców.

(asuhaluton nie może być, najwyżej asuhaRuton; tak jak nie Leru ale Reru ;) )

Napisano

wiesz co ? .. mi osobiście bardziej podobało by sie połączenie dwóch totalnie różnych światów (tak jak juz pisałem ) na 1 planie stara chińska uliczka (ale naprawdę stara - zabytkowe, drewniano-papierowe chińskie budowle, dojo czy jak to się tam zwie, zamiast ulicy asfaltowej może powinna być droga - wiesz, ziemia wydeptana trawa, ślady riksz itp.) połączone z typowym nowoczesnym Hongkongiem w tle. Szklane wieżowce itp. Jest fajne to co robisz ale ta uliczka 1 planowa staję się coraz bardziej nowoczesna i zaczyna się zacierać kontrast tych odmiennych światów. działaj dalej pozdrawiam

 

edit : spojrzałem jeszcze raz na Twoj obrazek i taka myśl - może by zrobić tą starą drogę która idzie prosto i łączy się z nowoczesną autostradą ? a od tamtego miejsca zaczyna się inny świat ?

Napisano

jaras - masz dobre pomysly, szczegulnie drugi na plakat...jednak mysle ze ze zostane przy tej uliczce, a tylko pytanie czy nie zrobic nowoczesnego miasta (ala science fiction) nad starymi budynkami i urzyc kompozycji pionowej, tylko zamysl

 

DarCon - dzieki :D

 

dorzucam render centralnego budynku

 

 

attachment.php?attachmentid=10348

Napisano

nieco dziwnie wyglada ze pod kazdym oknem te same zacieki. oprocz tego dobrze sie zapowiada.

pomysl z budynkami sf nad uliczka mi sie wydaje dobry.

Napisano

RK, no do Ghosta jeszcze mi dosyc daleko, dzieki :D

 

kolejna czesc pracy, troche ja zkonceptualizowalem(:)), zastanawiam sie jeszcze nad daniem rury grzewczej przez skrzyzowanie, im dalej w las ty wiecej drzew...

 

attachment.php?attachmentid=10511

Napisano

super idzie :) budynek w tle o wiele lepiej się prezentuje w scenie

 

Mi nie pasuje tu czystość sceny. Chodnik nie ma krawężnika (choć może w chinach nie ma krawężników). Przy wyjeżdzie z alejki można dać obniżony chodnik, studzienke włożyć w ulicę (zarówno właz jak i kratkę), dodać dziury w ulicy, odpadający tynk, odsłonięte cegły itd Ta scena jest bardzo czysta narazie.

 

Pracuj dalej

 

Pozdrawiam :)

Napisano

Trochę mgły czy jakaś para z pękniętych rur ? Pewnie na później ale mogłoby pomóc trochę oddalić od siebie plany.

Gość Bad Moon
Napisano

Asfalton, mówił ci ktoś już że masz interesujący awatar?

Napisano

RK wlasnie, para by sie przydala, tylko jak ja zrobic (nie mam pluginow)?

Bad Moon, nikt jeszcze poza Toba nie mówil o tym, siedzialem bardzo dlugo przy kompie i krzywe beziera mnie poparzyly (ha hah aha) :D, druga wersja, to taka ze nie wiem kto to jest na tym zdjeciu ha ha ahah ah, wiesz obudzilem sie nastepnego dnia na lawce w parku

Napisano

pytanie tylko czy tailowales prosta droge a potem skrzywiles?

 

bo mam siatke juz przekonwertowaną z obiektu compound/loft i ciekawi mnie czy da sie tailowac poly tak zeby ladnie szlo po luku ...:)

Napisano

asfalton -> przyszłość jak mniemam ? te drogi na górze bym umieścił trochę za budynkiem banku (banku ? :P ). Żeby było widać, że są z tyłu, a nie nad. Nad nie wyglądają ciekawie :/

 

Poza tym - jest siuperrr...

Napisano

Helou !!!

 

Leru - dzięki, zgadza się w przyszłosci, droga faktycznie piała :D

 

nie wiem jeszcze jak bedzie wygladal najdalszy plan w kazdym razie tak wyglada update, mam nadzieje ze Wam się podoba :D

 

pozdrawiam

 

attachment.php?attachmentid=11206&stc=1

Napisano

wygląda ciekawie, ale jak na razie przypomina raczej grę komputerową niż grafikę 3d.... tzn. według mnie powinieneś jakoś ogólnie uszczegółowić modele....no i tekstury są rozmyte i kiepskiej jakości (chyba że to tylko wstępnie, to sorry).

 

Pozdr. Powodzonka!

Napisano

no to prawda, textury musiałbyś bardziej szczegółowe wrzucić, no chyba że chcesz uzyskać taki klimat z gry ? i jeszcze 2 pytania - czy niebo będziesz może robił jakimś afterburnem ? no i w ogóle czym to wszystko będziesz docelowo renderował ?

pozdrawiam

Napisano

Tak tekstury są wstepne, musze z niektorych zdjac blur, bo w rzeczywistosci na scianki 2048 x 2048 ( nie wiem czy to duzo czy nie, ale chyba duzo). Mysle ze wykorzystam afterburn, a co do renderingu, jak znajde super optymalne ustawienia to wykonam finalny render, narazie jednak bedzie to render region, i sklejka w ps z lekkim retuszem ;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności