Jump to content
asfalton

zapomniane miejsca: "Chińska uliczka"

Recommended Posts

Witam !

 

Postanowilem dolaczyc sie do bitwy, wybralem temat zapomniane miejsca poniewaz odrazu mi wskoczyl pomysl starej zapomnianej uliczki. Ze wzgledu na to ze uwielbiam kulture wschodu , a przedewszystkim Honkong, projekt przybral wlasnie taka forme. Mysle ze stara zapuszczona uliczka na tle nowoczesnych budynkow i odrobina dziwnego klimatu ,da porzadany efekt. Milego ogladania.

 

 

Hi there i decided to join the battle,choosing topic :forgotten places because i already had that idea of an old forgotten street.I like eastern culture and especially hong kong so thats why my project has this form.I think that an old

street with modern buildings in the background and a bit of strange mood will give an interesting effect.

Enjoy

 

 

 

 

 

 

attachment.php?attachmentid=15459&stc=1

Share this post


Link to post
Share on other sites

eee, no widze że pracę masz już posuniętą nieźle, chcesz nas, qrna wziąć z zaskoczenia ;) co do moich odczuć to: po pierwsze chińskie klimaty kojarzą mi się z niesamowitą ciasnotą a u Ciebie jest za dużo wolnej przestrzeni. Musisz to jakoś zagęścić. Chyba więcej szyldów i transparentów z napisami chińskimi, takie poprzeczne , nad całą ulicą , i budynki chyba wyższe z powywieszanym praniem itp. czym to renderzysz ?

edit : no zapomniałbym - ROWERY ! muszą być WSZĘDZIE ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh witam w Bitwie! :D

co do uliczki to ciekawy temat (duzo można z niego wcisnąc)

co do projektu to tak jak jaras napisał więcej ciasnoty ale nie budynkami ale przedmiotami na ulicy bo na razie to troszke pusto tam jest. poza tym przydałyby się bardziej chińskie klimaty czyli np: dach w kształcie typowego dojo (chyba tak to się pisze) LT.Knysha robi takie zniszczone dojo więc mógłbys zamienic z nim pare słów.

ogólnie to powodzenia w bitwie!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi sie wydaje, ze za duzo nieba pokazujesz. "cel" kamery powinien byc nizej - tak jakby sie patrzylo z perspektywy czlowieka przed siebie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tweety

faktycznie zwerzenie budynkow bylo by pujsciem na latwizne, zrobie to w ostatecznosci

 

Mulczas

-z kamera bede dzialal jak zrobie cala geometrie, mysle o wpleceniu wiezowcow w tle tylko nie wiem czy starych czy nowoczesnych

 

tutaj sa kanji jakie wzkoryzstam do reklam

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeżeli to Hongkong to jak najbardziej w tle daj nowoczesne wieżowce a na 1 planie starą, chińską zapomnianą uliczkę w której widać że czas się dawno zatrzymał

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak na razie fajnie to wyglada, wszystko oplecione chinskimi symbolami (albo japonskimi, nie wiem nie znam sie) dobrze, dobrze

 

powodzenia i pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

no kolejna fajna pracka sie zapowiada...:D

swoja droga dobrze ze nie wziolem udzialu w tej bitwie nie mial bym sznas nawet na nagrode pocieszenia:P

tylko tak dalej

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaras-faktycznie dobrze moze wygladac takie polaczenie

 

lpshinoda-chiny i znaczki to rzeczy ktore bym chcial bardzo odwiedzic

 

Baldac- nie poddawaj sie zbyt latwo walcz!!!

 

btw daje koncepcyjno-pogladowy obrazek, jaki chce usmarzyc w maxie

 

attachment.php?attachmentid=9960

Share this post


Link to post
Share on other sites

tam gdzie chmury dodaj jeszcze potężne, nowoczesne (lustrzane) wieżowce które nikną w chmurach ... ?

na razie nie widać tego zderzenia się 2 światów - antycznych Chin z Hiper nowoczesnością ( ten budynek na środku w/g mnie nie oddaje tego - musiałby być albo bardzo stary albo bardzo nowy np.bank PKO oddział w Hongkongu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pomysl mi sie bardzo podoba, jak uda ci sie osiagnac ten specyficzny chineese-klimat to wymiatasz :) no i jak wykonanie bedzie poprawne to powinno byc bardzo gut albo nawet bardzo sehr gutt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zgodzę się z Jarasem :) trochę ten budynek na środku ma się nijak do sceny, można to przemyśleć. Ulicy by się przydała koleina z podłużną kałużą, chodnikom - kartony, śmietniki itd.

 

Ogólnie, jak już na priv`ie mówiłem, świetny pomysł :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troche wycinanek, modelowania, lustrzane wierzowce i kaluze odbijajace chmury,

dzieki za posty Towarzysze! wkladam w ta robote caly umysl !

Share this post


Link to post
Share on other sites

sratatata

Przecierz tu jest wiele innych prac ,a w szczegolnosci Twoja ktora ma najwieksze szanse na wygrana...wszelkie komentarze sa bardzo pomocne :), dobrze kiedy pomysly sie skladaja, daja wiecej pewnosci i eliminuja do zera te nieprzydatne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystko mam zamiar wymodelowac, link jest swietny arigato (dzieki po japansku, jakby ktos nie wiedzial)

 

nie wiecie gdzie znajde vray beta, albo jakis darmowy plugin do symulacji tkanin

bo mecze sie strasznie z schnacymi szmatami

 

arigato

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak chodzi o symulowanie tkanin to w Maxie 6.0 mam takie coś co się nazywa Reactor.

Może nie jest to genialne ale mi starcza. Rozumiem, że to do robienia ubrań więc reactor wystarczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Agniecha(druga) - ciesze sie z tego powodu :>

 

Simple_man - probowalem zrobic reactorem ale jak zrzucilem bluzke na wieszak to bluzka robi bum, musze miec jakies zle podejscie do tego...

 

zalaczony budynek jest o wiele nizszy od tego na zdjeciu, przygotowany do otexturowania, grafy zrobilem dla jaj, ten po prawej z japonska znaczy asuhaluton(asfalton) :) :D :>

 

prawdopodobnie bedzie zamykal uliczke przez skrzyzowanie

 

attachment.php?attachmentid=10217

Share this post


Link to post
Share on other sites

w reactorku używaj riged body (czy jakoś) wtedy czepiasz do niego vertexy i jest ok.

tylko materiał nie może być zbyt złożony bo się rozpadnie na poly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow duży postęp, świetnie. Po dorzuceniu śmieci wokół powinno nabrać to jeszcze większych rumieńców.

(asuhaluton nie może być, najwyżej asuhaRuton; tak jak nie Leru ale Reru ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie masz racje, nie wiedzialem ze znasz japonska katakne (respect+), teraz czas sie zabrac za reactor i zrbic pare szmat

Share this post


Link to post
Share on other sites

chcialbym wam pokazac maly update, ala zarys, jeszcze sie zastanawiam nad ukladem wiezowcow i innich, jescze p[otrzebuje wiele detali :D

 

 

attachment.php?attachmentid=10319

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy