Posted February 12, 200520 yr Witam ! Postanowilem dolaczyc sie do bitwy, wybralem temat zapomniane miejsca poniewaz odrazu mi wskoczyl pomysl starej zapomnianej uliczki. Ze wzgledu na to ze uwielbiam kulture wschodu , a przedewszystkim Honkong, projekt przybral wlasnie taka forme. Mysle ze stara zapuszczona uliczka na tle nowoczesnych budynkow i odrobina dziwnego klimatu ,da porzadany efekt. Milego ogladania. Hi there i decided to join the battle,choosing topic :forgotten places because i already had that idea of an old forgotten street.I like eastern culture and especially hong kong so thats why my project has this form.I think that an old street with modern buildings in the background and a bit of strange mood will give an interesting effect. Enjoy
February 12, 200520 yr eee, no widze że pracę masz już posuniętą nieźle, chcesz nas, qrna wziąć z zaskoczenia ;) co do moich odczuć to: po pierwsze chińskie klimaty kojarzą mi się z niesamowitą ciasnotą a u Ciebie jest za dużo wolnej przestrzeni. Musisz to jakoś zagęścić. Chyba więcej szyldów i transparentów z napisami chińskimi, takie poprzeczne , nad całą ulicą , i budynki chyba wyższe z powywieszanym praniem itp. czym to renderzysz ? edit : no zapomniałbym - ROWERY ! muszą być WSZĘDZIE ! :)
February 12, 200520 yr Author renderze to scanlinem (lightracer) dobry pomysl z powywieszanymi ubraniami thanx
February 12, 200520 yr heh witam w Bitwie! :D co do uliczki to ciekawy temat (duzo można z niego wcisnąc) co do projektu to tak jak jaras napisał więcej ciasnoty ale nie budynkami ale przedmiotami na ulicy bo na razie to troszke pusto tam jest. poza tym przydałyby się bardziej chińskie klimaty czyli np: dach w kształcie typowego dojo (chyba tak to się pisze) LT.Knysha robi takie zniszczone dojo więc mógłbys zamienic z nim pare słów. ogólnie to powodzenia w bitwie!! :D
February 13, 200520 yr mi sie wydaje, ze za duzo nieba pokazujesz. "cel" kamery powinien byc nizej - tak jakby sie patrzylo z perspektywy czlowieka przed siebie
February 13, 200520 yr Author tweety faktycznie zwerzenie budynkow bylo by pujsciem na latwizne, zrobie to w ostatecznosci Mulczas -z kamera bede dzialal jak zrobie cala geometrie, mysle o wpleceniu wiezowcow w tle tylko nie wiem czy starych czy nowoczesnych tutaj sa kanji jakie wzkoryzstam do reklam
February 13, 200520 yr jeżeli to Hongkong to jak najbardziej w tle daj nowoczesne wieżowce a na 1 planie starą, chińską zapomnianą uliczkę w której widać że czas się dawno zatrzymał
February 13, 200520 yr jak na razie fajnie to wyglada, wszystko oplecione chinskimi symbolami (albo japonskimi, nie wiem nie znam sie) dobrze, dobrze powodzenia i pozdro
February 13, 200520 yr no kolejna fajna pracka sie zapowiada...:D swoja droga dobrze ze nie wziolem udzialu w tej bitwie nie mial bym sznas nawet na nagrode pocieszenia:P tylko tak dalej
February 13, 200520 yr Author jaras-faktycznie dobrze moze wygladac takie polaczenie lpshinoda-chiny i znaczki to rzeczy ktore bym chcial bardzo odwiedzic Baldac- nie poddawaj sie zbyt latwo walcz!!! btw daje koncepcyjno-pogladowy obrazek, jaki chce usmarzyc w maxie
February 13, 200520 yr tam gdzie chmury dodaj jeszcze potężne, nowoczesne (lustrzane) wieżowce które nikną w chmurach ... ? na razie nie widać tego zderzenia się 2 światów - antycznych Chin z Hiper nowoczesnością ( ten budynek na środku w/g mnie nie oddaje tego - musiałby być albo bardzo stary albo bardzo nowy np.bank PKO oddział w Hongkongu ;)
February 13, 200520 yr pomysl mi sie bardzo podoba, jak uda ci sie osiagnac ten specyficzny chineese-klimat to wymiatasz :) no i jak wykonanie bedzie poprawne to powinno byc bardzo gut albo nawet bardzo sehr gutt :)
February 13, 200520 yr zgodzę się z Jarasem :) trochę ten budynek na środku ma się nijak do sceny, można to przemyśleć. Ulicy by się przydała koleina z podłużną kałużą, chodnikom - kartony, śmietniki itd. Ogólnie, jak już na priv`ie mówiłem, świetny pomysł :)
February 13, 200520 yr Author Troche wycinanek, modelowania, lustrzane wierzowce i kaluze odbijajace chmury, dzieki za posty Towarzysze! wkladam w ta robote caly umysl !
February 14, 200520 yr Author sratatata Przecierz tu jest wiele innych prac ,a w szczegolnosci Twoja ktora ma najwieksze szanse na wygrana...wszelkie komentarze sa bardzo pomocne :), dobrze kiedy pomysly sie skladaja, daja wiecej pewnosci i eliminuja do zera te nieprzydatne.
February 15, 200520 yr Fajnie się zapowiada. Mam nadzieję że zmienisz ten odstający backgraund na modele. Narazie masz fajny (choć nieco ciemny) colage. Polecam ci oglądnąć sobie ten link: http://www.threedy.com/site/forum/showthread.php?s=&threadid=27797
February 15, 200520 yr Author wszystko mam zamiar wymodelowac, link jest swietny arigato (dzieki po japansku, jakby ktos nie wiedzial) nie wiecie gdzie znajde vray beta, albo jakis darmowy plugin do symulacji tkanin bo mecze sie strasznie z schnacymi szmatami arigato
February 16, 200520 yr Jak chodzi o symulowanie tkanin to w Maxie 6.0 mam takie coś co się nazywa Reactor. Może nie jest to genialne ale mi starcza. Rozumiem, że to do robienia ubrań więc reactor wystarczy.
February 16, 200520 yr Author Agniecha(druga) - ciesze sie z tego powodu :> Simple_man - probowalem zrobic reactorem ale jak zrzucilem bluzke na wieszak to bluzka robi bum, musze miec jakies zle podejscie do tego... zalaczony budynek jest o wiele nizszy od tego na zdjeciu, przygotowany do otexturowania, grafy zrobilem dla jaj, ten po prawej z japonska znaczy asuhaluton(asfalton) :) :D :> prawdopodobnie bedzie zamykal uliczke przez skrzyzowanie
February 16, 200520 yr w reactorku używaj riged body (czy jakoś) wtedy czepiasz do niego vertexy i jest ok. tylko materiał nie może być zbyt złożony bo się rozpadnie na poly.
February 17, 200520 yr wow duży postęp, świetnie. Po dorzuceniu śmieci wokół powinno nabrać to jeszcze większych rumieńców. (asuhaluton nie może być, najwyżej asuhaRuton; tak jak nie Leru ale Reru ;) )
February 17, 200520 yr Author Faktycznie masz racje, nie wiedzialem ze znasz japonska katakne (respect+), teraz czas sie zabrac za reactor i zrbic pare szmat
February 19, 200520 yr Author chcialbym wam pokazac maly update, ala zarys, jeszcze sie zastanawiam nad ukladem wiezowcow i innich, jescze p[otrzebuje wiele detali :D
February 19, 200520 yr wiesz co ? .. mi osobiście bardziej podobało by sie połączenie dwóch totalnie różnych światów (tak jak juz pisałem ) na 1 planie stara chińska uliczka (ale naprawdę stara - zabytkowe, drewniano-papierowe chińskie budowle, dojo czy jak to się tam zwie, zamiast ulicy asfaltowej może powinna być droga - wiesz, ziemia wydeptana trawa, ślady riksz itp.) połączone z typowym nowoczesnym Hongkongiem w tle. Szklane wieżowce itp. Jest fajne to co robisz ale ta uliczka 1 planowa staję się coraz bardziej nowoczesna i zaczyna się zacierać kontrast tych odmiennych światów. działaj dalej pozdrawiam edit : spojrzałem jeszcze raz na Twoj obrazek i taka myśl - może by zrobić tą starą drogę która idzie prosto i łączy się z nowoczesną autostradą ? a od tamtego miejsca zaczyna się inny świat ?
February 19, 200520 yr Układ według mnie jest ok,wogóle scenka posiada bardzo fajny klimacik.Wielkie brawa.Powodzenia
February 19, 200520 yr Author jaras - masz dobre pomysly, szczegulnie drugi na plakat...jednak mysle ze ze zostane przy tej uliczce, a tylko pytanie czy nie zrobic nowoczesnego miasta (ala science fiction) nad starymi budynkami i urzyc kompozycji pionowej, tylko zamysl DarCon - dzieki :D dorzucam render centralnego budynku
February 19, 200520 yr nieco dziwnie wyglada ze pod kazdym oknem te same zacieki. oprocz tego dobrze sie zapowiada. pomysl z budynkami sf nad uliczka mi sie wydaje dobry.
February 21, 200520 yr Author RK, no do Ghosta jeszcze mi dosyc daleko, dzieki :D kolejna czesc pracy, troche ja zkonceptualizowalem(:)), zastanawiam sie jeszcze nad daniem rury grzewczej przez skrzyzowanie, im dalej w las ty wiecej drzew...
February 21, 200520 yr super idzie :) budynek w tle o wiele lepiej się prezentuje w scenie Mi nie pasuje tu czystość sceny. Chodnik nie ma krawężnika (choć może w chinach nie ma krawężników). Przy wyjeżdzie z alejki można dać obniżony chodnik, studzienke włożyć w ulicę (zarówno właz jak i kratkę), dodać dziury w ulicy, odpadający tynk, odsłonięte cegły itd Ta scena jest bardzo czysta narazie. Pracuj dalej Pozdrawiam :)
February 22, 200520 yr Zapowiada się bardzo smakowicie. Jak śmiecia wszelakiego dodasz powinno być świetnie! Pozdrawiam!
February 22, 200520 yr Author dzieki, rozpoczynam operacje zasmiecania i obrywania tynku :), a wlasnie ,o studzience i krawerzniku zapomialem pozdrawiam
February 22, 200520 yr Trochę mgły czy jakaś para z pękniętych rur ? Pewnie na później ale mogłoby pomóc trochę oddalić od siebie plany.
February 23, 200520 yr Author RK wlasnie, para by sie przydala, tylko jak ja zrobic (nie mam pluginow)? Bad Moon, nikt jeszcze poza Toba nie mówil o tym, siedzialem bardzo dlugo przy kompie i krzywe beziera mnie poparzyly (ha hah aha) :D, druga wersja, to taka ze nie wiem kto to jest na tym zdjeciu ha ha ahah ah, wiesz obudzilem sie nastepnego dnia na lawce w parku
February 23, 200520 yr Author pytanie tylko czy tailowales prosta droge a potem skrzywiles? bo mam siatke juz przekonwertowaną z obiektu compound/loft i ciekawi mnie czy da sie tailowac poly tak zeby ladnie szlo po luku ...:)
February 23, 200520 yr No wlasnie taka mam,loft,pozniej konwenterowalem i bez rzadnych UV mappingow taki tailing wychodzi :) Wiec wywal wszystkie!! :)
February 23, 200520 yr Author jeszcze nie dorobilem smieci, jutro bede smiecic. maly update z schnacymi łachami... cholernie duzo roboty :]
February 23, 200520 yr asfalton -> przyszłość jak mniemam ? te drogi na górze bym umieścił trochę za budynkiem banku (banku ? :P ). Żeby było widać, że są z tyłu, a nie nad. Nad nie wyglądają ciekawie :/ Poza tym - jest siuperrr...
February 27, 200520 yr Author Helou !!! Leru - dzięki, zgadza się w przyszłosci, droga faktycznie piała :D nie wiem jeszcze jak bedzie wygladal najdalszy plan w kazdym razie tak wyglada update, mam nadzieje ze Wam się podoba :D pozdrawiam
February 27, 200520 yr wygląda ciekawie, ale jak na razie przypomina raczej grę komputerową niż grafikę 3d.... tzn. według mnie powinieneś jakoś ogólnie uszczegółowić modele....no i tekstury są rozmyte i kiepskiej jakości (chyba że to tylko wstępnie, to sorry). Pozdr. Powodzonka!
February 27, 200520 yr no to prawda, textury musiałbyś bardziej szczegółowe wrzucić, no chyba że chcesz uzyskać taki klimat z gry ? i jeszcze 2 pytania - czy niebo będziesz może robił jakimś afterburnem ? no i w ogóle czym to wszystko będziesz docelowo renderował ? pozdrawiam
February 27, 200520 yr Author Tak tekstury są wstepne, musze z niektorych zdjac blur, bo w rzeczywistosci na scianki 2048 x 2048 ( nie wiem czy to duzo czy nie, ale chyba duzo). Mysle ze wykorzystam afterburn, a co do renderingu, jak znajde super optymalne ustawienia to wykonam finalny render, narazie jednak bedzie to render region, i sklejka w ps z lekkim retuszem ;)