Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siema zaczynam robic samochodzik co prawda sam jeszcze nie potrafie zrobic wiec pomaga mi tutorial ;P... Ale Twor jest moj :) oceniajcie i mowcie co chcecie

  • Odpowiedzi 86
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

kilka takich zasad dla lepszego ogladania:

-render->environment i ustaw kolor tla na bialy

-kliknij prawy na blueprint->properties i odznacz "renderable"

-staraj sie kadrowac ladnie obiekt bo duzo pustych przestrzeni zostawiasz

-dawaj co jakis czas siatke [bedzie widac bledy]

-wywal material albo daj szary badz bialy

 

a co do modelu to box modeling to nie za bardzo kojaze wiec malo ci doradze na tym etapie

Napisano

Heh właśnie tez przerabiam tego tutka bo postanowiłem sie poduczyć modelować :) tylko ze ja robie BMW 3 jak zrobie wszystko to zamieszcze na forum

 

Tak z ciekawosci ile juz czasu nad tym siedzisz??

Napisano

zawsze chcialem sie wziasc za jakis samochodzik, ale wicie jak to jest. Ma moze ktos jakies namiary na dobre tutoriale samochodowe?? Dajcie znac!!!

Napisano

ja jestem tego samego zdania, wnęka na numerki za wąska, poza tym w tuningowych autach rejestracje umieściliby pewnie z boku, zaraz na dole, na początku dolnego zderzak, dokładki do zderzaka czy spoilera, tak żeby cały grill był widoczny

 

pozdro

Napisano

no tak, ale powiększyłbyś tą wnękę trochę, poza tym duża będzie sprawiała wrażenie bardziej agresywnego auta, a takim chyba Audi jest, czekamy na apdejty

 

pozdro

Napisano

rzeczywiście jest tam lekko krzywo, w miejscu ( o ile się nie myle) pood halpgenem przeciwmgielnym

 

pozdro

 

P.S. kome nie wiem czy o to ci chodzi, ale nic innego nie wyłapałem

Napisano

Kolejny Update.. smieszne nagle wszyscy zaczeli robic ten sam model co ja :/

 

poprawilem miejsce na tablice rejestracyjna i narazie to tyle :] czekam no komentarze...

 

P.S: Wchodzisz to komentuj !!

Napisano

Drzwi to jeszcze spoko ale te okna hmmm strasznie dziwnie ja zaraz tez bede w mojej bmce robił okna z tego tutka wiec jak mi wyjdą normalnie to ci ewentualnie powiem co jest zle :)

Napisano

szczupal dlaczego wszystko zwalasz na render a to na swiatlo a to na perspektywe niedlugi tobie argumentów zabraknie .... a ja tobie powiem tak, jest beledów i to sporo

Napisano

no bo tak jak jest to wiem gdzie sa bledy ale np to z tymi oknami to wina albo renderu albo nie wiem czego

Ale normalnie w 3dmaxie nic zlego nie widac...

Przed wyrenderowaniem sprawdzam bugi

Napisano

ale przod to jedna wielka pomylka a reszta no tez hym wystarczyly mi dwa takie zdjecia zobacz przyjzyj sie jak wolisz tym plastikom na zderzakach no oczywiscie miejsce na rejestracje i te miejsca gdzie są halogenki i powiedz mi czy jest dobrze ?? tyle ....

 

a jeszcze zobacz na kstalt gornej czesci co idzie przez caly bok i nie mow ze to wina rendera bo to nie jego wina chyba ze to w PSie domalowales ...

 

102340_00mg.jpg

a3_voorkant_zwart_192.jpg

Napisano

widzisz ja sie wcale nie czepiam modelu bo niechce czy tez niemam ochoty a czepiam sie tego.

 

"wskaz mi gdzie dokladnie bo mi sie wydaje ze jestes w bledzie" - teraz wiesz ze niejest.

"To jest tylko wina sowietlenia a co do tego na dole to tak juz ma byc" - to nie oswietlenie i nie musi tak byc a napewno tak niejest.

"wlasnie te okna wydaja sie byc dziwnie zrobione przez ten render" - tez bym nie byl tego tak bardzo pewny.

Napisano

Dobra Panowie :) wiec okna są dobrze wykonane bo jakoś tak ma wyjśc przynajmniej w tutku :) tylko ze takie jakieś mało wypukłe... ja pozniej jeszcze zagiełem do tyłu vertexy z krawędzi...

 

U mnie jeszcze wyszedł megastyczny błąd bo zle dopasowałem do blueprintów i wyszło krzywe okno ;/

 

Zapraszam do siebie

 

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=13274

Napisano

dobra chlopaki i SZczupal w roli glownej troche powiem wiecej co to jest blue print jest to element ktory strasznie ulatwia prace ale niemozna ise tylko i wylacznie opierac o niego bo nigdy nie bedzie idealny podstawa sa zdjecia duzo zdjec ba bardzo duzo zdjec im ich wiecj tym lepiej i latwiej sie modeluje. wiec nie zrazaj sie tym co napisalem sam pamietam jak zaczynalem i jak mi kiepsko szlo czy to w poly czy nurbsach nigdy pierwszy model nie bedzie dobry a nawet sredni bo jest to ciezka sprawa wbrew wszystkiemu zeby kazdy element zajebiscie pasowal do innego idelane przejscia czy po mojemu zajebista cuvatura cziaglosc itd. do tego dochodzi sie powoli nigdy juz i odrazu tyle

Napisano

tak tak chlopaki nie olejcie sobie tego, zdjecia sa naprawde wazne, blueprinty daja wam tylko ogolne zarysy modelu ale prawdziwe ksztalty mozecie zobaczyc na fotkach.. miedzi innymi tedy idze droga do dobrego modelu ;)

Napisano

Zapodaje nowe rendery jeden jest z teksura 1 warstwowa a druga z dwu oraz siatka. Widze juz pare bugow ale jezeli mozecie wskazcie je i powiedzcie jak sobie z nimi poradzić. nie dawalem drzwi itd bo narazie to strefa prob :P ... dzieki z gory ...pozdro...

 

P.S Aha jak wlaczyc AA ??

Napisano

Bzyku patrz muwilem ze to przez render wczesniej robilem mentalem a teraz zrobilem default i jak wyglada... a pozatym znalazlem przez to pare bugow :] mozecie wskazac je jeszcze bo moze jakiegos nie widze

Napisano

To co mówi Bzyku i kome to nic innego jak szczera prawda:) A jak chcesz Szczupal nauczyć się dobrze modelować samochody to radze ci żebyś słuchał się ich rad:)

PS: Troche krzywo jest pod tylnim światłem

Napisano

Szczupal-> czy ja dobrz widze czy ty tez robisz grube szyby ?? cos czuje i widze ze duzo osob robi z tego samego tutka hehe a to bzdura jeszcze nigdy nie widzialem szyb w samochodzie zeby wychodzily w strone uszczelek ;) a nawet jaka są klejone to mają bardzo mocny kancik wiec wywal to g....o jesli chcesz zeby to jako tako wygladalo bo inaczej to wyjdzie z tego jakas badziewna plastelinka. a bledy ?? to delikatnie powiem caly tylni slupek dachu pogiety w zderzaku jest to wciecie to chyba za gleboko delikatnie, wsumie to trzeba sie samemu pilnowac porownywac ze zdjeciami

Napisano

jak proponujesz zrobic szyby jedna warstwa ... i o co ci chodzi z tym ze na uszelki te szyby sa wlozone do srodka... ale tez mi nie pasuja :/ ...pozdro... i jak mozecie to zaznaczajcie bledy... Dzieki :* :) :)

Napisano

no przede wszystkim pozbadz sie tego pieciokata bo on najbardziej tam psuje; sprobuj zrobic z tego jeden trojkat i kwadrat, pobrobuj rozne konfiguracjei powinno sie udac

Napisano

Szczupal a co ja tu mam powiedziec ?? ostatni model w subD robilem rok temu troche mi sie zapomnialo musial bym odswierzyc pamiec robic jakis taki wynalazek ale jakos mnie nie ciagnie. Ja tylko widze ze jest zle i ze trzeba to poprawic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności