Damian! Napisano 20 Luty 2005 Napisano 20 Luty 2005 Witam załanczam Plombe robiona na projektowanie tylko jest jeden problem renderuje ja V-rayem ale to nie wyglada na v-raya dlaczego? Sa to moje poczatki z V-rayem, wiec poprosze o rady Ustawienia jakich uzywam ponizej z gory dziekuje za rady jak i krytyke pozdrawiam
GRIFI Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 proponuje zebyś zamieścił jeszcze jednego renderka ale scanlinem, najlepiej tą samą perspektywe, bedzie widać roznice i moze ktoś ci powie czego brak..
MohSETH Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 Wiesz... Damian patrze tak na Twoje ustawienia i wydaje mi sie ze wszystko masz wlaczone... nie wiem dlacxzego tak badziewnie sie rederuje... poczekajmy moze na jakiegos eksperta w tej dziedzinie:) a pokaz jeszcze ustawienia advance isadiance(?) map
asfalton Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 jakiej wielkosci sa te modele, ile jednostek zawieraja miary ? sprubuj rozna wielkosc(poskaluj), jak to nie zadziala to nie mam bladego pojecia :D pozdrawiam
Marcin Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 nom .. jak sie daje mp. 1 dla secondary i mp.0.75 dla first bounce ;] i idealnie bialy kolor dla directa to tak czasami wychodzi ;] pewnie jeszcze linear w color mapping ;]
Damian! Napisano 21 Luty 2005 Autor Napisano 21 Luty 2005 nie wiem rozjasnilem ściany wewnątrz jest troche lepiej ale i tak nie widzac ze to v-ray,nawet w prostych scenach nie wychodzi to jak powinno.Sledze dosc uwazne forum ale moze nie zauważylem jakiegod detalu, ktory to powoduje.. Moze jakis inny rodzaj światła spróbować?? Tylko jaki?? Poprosze o jakies rady Pozdrawiam!!
Damian! Napisano 9 Maj 2005 Autor Napisano 9 Maj 2005 Witam ponownie nie chcialem zakładac nowego wątku z tym samym tematem wiec ponawiam ten. Postanowilem jeszcze raz od poczatku zrobic rendery tej kamienicy tylko ze jest pewnien problem.Renderujac scene wychodza mi dziwne plamy na obiekcie. Zaznaczam ze przeszukalem forum gdzie byl problem z plamami probowalem tamtych rozwiazan lecz nie dziala. -probowalem zwiekszac subdiv/zwiekszalem do 100/ -zmienialem engin/poruszalem sie w qmc i irradient map/ - kombinowalem z materialami/vray, standard/ - skalowalem model wszystkie te zabiegi nie dały rezultatu wiec prosze o rade moze cos przeoczylem pod nizej daje scene i rendery(chodzi mi narazie o te plamy jak sobie z tym poradze zaczne robic dalej.) Co najdziwniejsze dawalem ustawiena jakie mam wyzej i wychodzi to samo:( Swiatła to 1 direct mpl 0.7 lekko zołty, skylight wlaczony,i vray light nad modelem. Załaczone ustawinia dotycza 1 obrazka z ciemniejszymi szybami. 2 obrazek to wlaczony 2 engin jako qmc subdv 50.Reszta ta sama. Pozdrawiam
zipper Napisano 9 Maj 2005 Napisano 9 Maj 2005 a ja mam glupi pomysl ... wrzuc jako oswietlenie byle jaka mapke HDRI i zobaczy co z tego wyjdzie ... bo naprawde jakos tak nie V-rayowsko to wyglada... pozdrawiam
polka dot Napisano 10 Maj 2005 Napisano 10 Maj 2005 wylaczyl :) moze udostapnij ta scene na chwile i jakis vrayowy ekspert zassa i zobaczy co i jak sie dzieje :P ale puki co zmien kolor tego directa.. na jakis zolty
Bacry Napisano 10 Maj 2005 Napisano 10 Maj 2005 Ustawienie opcji renderowania, to jedno, a ustawienie sceny to coś zupełnie innego. 1. materiały - szkło -nie wystarczy refraction trzeba dodać reflection 2. jak już będzie reflection to musi mieć co się odbijać 3. szary kolor odpada, połowa sukcesu to tekstury, nie będzie dobrze wyglądać chodnik jeżeli tekstura powtarza się w renderingu 10 razy. pracuj dzielnie
Bobby_digital Napisano 10 Maj 2005 Napisano 10 Maj 2005 hehe widze ze ustawiles delone triangulation :) stad te artefakty. delone jest bardzo fajne ale odpowiednie ustawienia (wysokie) musza byc. pozatym w exterioi mozesz sobie delone darowac.
misiold Napisano 10 Maj 2005 Napisano 10 Maj 2005 Wow jak jemu to wyszlo w Vray'u to ja nie wiem... ja osobiście bym się już podał i użył mojego ukochanego Mental Ray... na obrazkach jednak wiedze, że coś jest nie tak i ja bym w ustawieniach chyba włączył secundary bounces, GI engine bo ja zawszy to mam włączone i jakoś wszystko "zawsze" pasi. No i ten bult in presets wraz z current preset na hight. ale to tylko słowa skromnej namiastki grafika małolata. Pozdro mam nadzieje, że w końcu uda ci się skończyć tą prace w 100%
Tores Napisano 10 Maj 2005 Napisano 10 Maj 2005 Moja rada to: zmniejsz secondary bounces do 0.5 gdyż prześwietla ci to scenę i masz mniej widoczne cienie. Włącz default lights, wywal wszystkie światła ze sceny i zrób próbny rendering. Możesz też przypisać jeden szary vrayowy materiał wszystkiemu żeby zobaczyć lepsze efekty bo z teksturami może być to mniej widoczne. A jak ci coś nie wychodzi to rzuć samą scenę na jakiś serwerek a my się tym zajmiemy (i max6 żeby to odczytał).
Damian! Napisano 10 Maj 2005 Autor Napisano 10 Maj 2005 No wiec 1-szy sukces jest!! Plamy prawie znikneły.:)jeszzce tylko na boniowaniu ale mysle ze to juz załatwi zwiekszenie subdiv. Ale od poczatku; renderowanie z high dawało podobne rezultaty, hdri jako oswietlenie tez. Plamy znikneły dopiero po zmianie delone triangulation na least square fit zmniejszlem tez multiplayer na 0,7 w secondary. Wyszło cos takiego, w koncu moge dalej sie z tym bawic. Niedługo kolejny update musze to w koncu skonczyc. Cały czas licze na uwagi, w kazdej kwestii.(bo to dalej nie wyglada zabardzo na vraya :) ) ale mam nadzieje ze tekstury i swiatła zrobia swoje. Dzieki Wszytkim za nieocenioną pomoc Pozdrawiam
polka dot Napisano 10 Maj 2005 Napisano 10 Maj 2005 sprobuj zwiekszyc multiplier directa a zmniejszyc skylighta czy tam hdri
Damian! Napisano 10 Maj 2005 Autor Napisano 10 Maj 2005 wyrenderuje jak radzisz i wieczorem wrzuce tylko musze cos domodelowac
Tores Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 No już dużo lepiej. Może jakbyś dodał więcej detali, drzew to by nabrało jeszcze lepszego wyglądu, bo na płaskich dużych powierzchniach to sam vray też dużo nie zdziała.
Damian! Napisano 15 Maj 2005 Autor Napisano 15 Maj 2005 Wysylam moje 2 ostanie proby W pierwszej z nich w porownaniu do poprzednch obnizylem jeszcze second mpl z 0,7na0,6 zwiekszylem directa do 1.1 leko zołty skylight 0.8 dodatkowo do wnetrza dalem 3 omni dodalem jeszcze meble, wiem ze trzeba jeszcze popracowc nad posadzka dzis sie do tergo wezme bo mam chwile czasu. (efekt bez omni na 2 pracy) Niepokoi mnie tylko dlaczego bez omni mi tak zle to wychodzi?? Dziekuje i prosze o komantarze. A moze cos w szlke zepsulem ( mam relf 32 refr,238,ior1.1, subdv po 50 w obu cieniowanie bli,.fog nieruszane.Pozdrawiam
Bobby_digital Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 affect shadowzzzzz zaznacz, skylight to chyba powininien byc niebieski nie ? subdivs sa do glossiness.
Damian! Napisano 15 Maj 2005 Autor Napisano 15 Maj 2005 Załanczam render z affect shadows i zmienilem kolor skylighta ( fajnie by bylo uzystac cos podobnego bez omni w srodku ja rozumiem ze jest tam ciemno ale pomiedzy kamienicami jest przeszklone atrium, i narazie sciany kamienicy sa biale wiec jakies swiatło odbite powino wpadac, wieczorem zrobie jeszcze ulice i zaczne robic materiały na elewacje (nadal to nie wyglada super ale juz widze popawe, dzieki za pomoc i cały czas licze na dalsze podpowiedzi ) AA!!,i czy nie zna ktos moze jakiejs stronki z dobrymi roslinkami(drzewkam) szukalem na wiekszosci stron z grafika 3d ale sa głownie doniczkowe albo poprostu słabe. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się