Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Musialem na moment odskoczyc od bitwy 3D i namazac statek ktory sobie wyobrazilem, w zasadzie jest to koncept statku ktory chce zrobic w 3D, tyle ze zadokowanego w porcie(sf), wymyslilo mi sie ze dookola miasta rozposciera sie gigantyczne pole absolutnej czerni, wiec ten prom jest jedyna mozliwoscia przeprawy. :D

musze jeszcze podkonczyc

 

attachment.php?attachmentid=10975&stc=1

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Postać , krórą dodałeś trochę namieszła w odczuwaniu proporcji statku - wydaje się on teraz mniejszy ( mnie się bardziej podobał taki gigantyczny - rozmiar powiedzmy wielkiego promu oceanicznego) . Spróbuj postawić postać trochę bliżej (a może drugą postać na najbliższym planie) - tak by oglądający pracę znalazł się niejako obok niej.Może dodaj obok jakieś mniejsze statki .

Podłoże na którym stoi postać jest trudne do określenia - wygląda jak łódź podwodna.

Zreszta jeszcze pokombinuj.

Napisano

Faktycznie postac przeszkadza, pozatym mysle ze taki statek ma specjalne urzadzenia naprowadzajce wiec taki gostek nie jest potrzebny :)...tylko te detale (oj nie lubie dłubać) dzieki za posty, pokombinuje :)

 

pozdrowiam

 

attachment.php?attachmentid=10942

Napisano

Zanim zaczniesz dodawać detal , poszukaj referencji podobnych pojazdów ( łodzi podwodnych , samolotów ,transporterów , a najlepiej spaceshipów sf )

Najpierw detale użytkowe - pojazd musi mieć wejście , podwozie , jakieś oświetlenie ,

coś do ułatwienia dostępu dla konserwacji , jakies napisy i instrukcje na kadłubie.

Zresztą najlepiej sobie wcześniej porysować jakieś podobne obiekty , by zakodować sobie w głowie detale .

Napisano

Fajna praca, ma klimacik

ja jednak zostałbym przy tym człowieczku, tylko zrobiłbym go sporo ( tak z 5 razy) mniejszego.

Może być ledwo widoczny. Da to ciekawy efekt odniesienia i jeszcze wyolbrzymi ogrom maszyny... Nikłość człowieka wobec techniki ;) byłoby trochę jak u Caspera Davida Fridricha

Napisano

Dobre. Zostaw człeka trochę go popraw dodaj lejący zakosami deszcz i rozświetl kabinę promu, możesz wrzucić ostre reflektory niech deszcz się od nich poodbija i klimat będzie pirwsza klasa jak dla mnie ;]

Napisano

wielkie dzieki :D, ciesze sie

 

Wydaje mi sie ze w deszczu bedzie o wiele lepszy, nadal jeszcze nad tym pracuje (dzięki Mkaszpir:))

 

mala ulewe dalem hy hy (deszcz jeszcze poprawie)

 

pozdrawiam :D

 

attachment.php?attachmentid=11500&stc=1

Napisano

zrobilabym deszcz troche drobniejszy, i deszcz ktory jest przed bryla statka wyglada jakby ci sie juz tam nie chcialo (zbyt regularnie namaziany).

ale tak wogle to mi sie deszcz podoba.

Napisano

Wykonanie spox, lae nie będę oceniał.

Za to statek jak ktoś juz napisał ma swój harakter ....podoba mi się, chętnie bym go wymodelował, jeżeli sam tego nie planujesz.

Napisano

Descz to nie bombardowanie owsianka. Wyglada to jakbys założył jakiś filtr po całości. Desz ma zwyczaj objawiać sie przez radykalne zmniejszenie widoczności, coś w rodzaju bardzo gestej mgły, po zmianie faktór na błyszczące i po kałużach wody. Wtedy wystarczyło by dodanie kilku delikatnych smug na pierwszym planie a może w ogóle nie było by potrzeby walenia czegokolwiek z przodu.

Napisano

Fajny klimat ale wykonanie troche kuśtyka:

- szkoda ze statek detali nie ma

- deszcz faktycznie jakis taki owsiankowy

- ogień/światło z silnikow to takie białe nie symetryczne placki brushem

- wyjarane "do białego" chmurki też mi nie siadają + dziwny noise

- najwięcej szczególików..ma ta belka/murek w prawym dolnym rogu...a to troche dziwne bo wydaje się być na drugim planie.

 

 

.(uwaga będe kadził) :)

 

Jak juz rysujesz tak offensywną kreską to chyba cały trik polega aby nie rysowac w formacie 1:1 tylko zaczac na wielkim canvasie...wtedy mozna sobie pozwolić na wiekszą ilość detali.Oczywiscie zapełnienie

takiego obszaru jest bardziej pracochłonne...ale ma się wiecej luzu i można sie pobawić kreską... później trzeba go zmniejszyc. Brakuje mi w stratku jego dobrej techniczcnej architektury...jakiś szczegół + ostra kreska by się przydała...a tu sama gruba krecha i troche koślawa.

Deszczyk to musisz popatrzyc sobie na jakies referki...jak sie takie niby proste pieroństwo zachowuje...jak po kroplach deszczu "biega" swiatełko...jak deszcz się odbija od przedmiotów.

 

Mam nadzieje że to co napisałem ma sens i w czymś pomoże...sam koncept statku jest super... kompozycja tez niczego sobie...

Pozdrawiam

Napisano

o_o

razor - jak chcesz bierz bez krepacji :)

biglebowski, DeeXteR - racja, musze sie za to zabrac, dzieki za dobre rady :D

 

ciesze sie bardzo :D

Napisano

Zgadzam się z deexterem, brakuje dobrej architektury w tym statku. a nie myślałeś żeby przenieść proporcję statku tak, żęby szerszy był u góry a węższy ku dołowi. Jest ciekawy, bardzo prawdopodobny, ale myślę, żę w taki sposób zyskałby na masie i majestatyczności. Teraz jak tak się przyglądam kojarzy mi się ze smutnym mamutem z dużą trombą. Podobnym do tych stworzeń z epoki lodowcowej które bawiły się w zagładę połączonych z mamutem.

Koniecznie pokaż skalę przy pomocy elementów takich jak ludzie, etc, czegoś co ma oczywistą skalę. Myślę, że wyolbrzymienie skali będzie dobre. Bo bryła zapowiada się ok.

Napisano

O widzę człowieku, że talenta w 2d też masz. Dobrze jak człowiek i w 2d coś umie wyklepać. Odrazu wiadomo, że to artysta a nie modelarz artysta. dobra robota. Trochę więcej detali na stateczku podniosło by zdecydowanie jakość całości.

Napisano

Świetny design- zupełnie się nie zgadzam z zarzutami co do proporcji. Mogą się podobać lub nie ale taki jest pomysł- koniec kropka. Masz może rzuty z boków, góry itp ?

 

O wykonaniu mówili lepsi ode mnie- nie będę się mądrzył.

Napisano

Dzieki :D

 

Simple_man- achszdsz bez przesady :)

 

RK- no proporcji nie chce juz zamieniac , rzuty zrobie, chce zeby ten BT byl czescia wiekszej pracy jaka mam w zamysle, ale to juz dalsze plany

Napisano

Nieobrarzam sie :) pomysl wpadl mi do glowy zupelnie z nikad, spodobal mi sie, to go w pewnej mierze sprobowalem odtworzyc, choc nie dokonca mi sie udalo poniewaz rysujac dalem kilka poprawek, a z pracy Xenusion'a to ten ludek faktycznie mogl dac do myslenia ze to zrzynka :), co do bryl to nie wydaje mi sie

 

btw daleko mi do takiego szlifu :)

Napisano

dzieki ziomus, ludzik bedzie w animacji hyhyhy, przy tym juz nie bede babral nawet tabletu nie mam juz...

Simple_man- hyhyhyhyhy to jest jakas wielka pomylka nie wiem jak to sie stalo (napewno z mojego błedu) bylem absolutnie pewien ze do 2d wrzucam...ale i tak zrobie w 3D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności