Napisano 24 Luty 200520 l Musialem na moment odskoczyc od bitwy 3D i namazac statek ktory sobie wyobrazilem, w zasadzie jest to koncept statku ktory chce zrobic w 3D, tyle ze zadokowanego w porcie(sf), wymyslilo mi sie ze dookola miasta rozposciera sie gigantyczne pole absolutnej czerni, wiec ten prom jest jedyna mozliwoscia przeprawy. :D musze jeszcze podkonczyc
Napisano 24 Luty 200520 l Postać , krórą dodałeś trochę namieszła w odczuwaniu proporcji statku - wydaje się on teraz mniejszy ( mnie się bardziej podobał taki gigantyczny - rozmiar powiedzmy wielkiego promu oceanicznego) . Spróbuj postawić postać trochę bliżej (a może drugą postać na najbliższym planie) - tak by oglądający pracę znalazł się niejako obok niej.Może dodaj obok jakieś mniejsze statki . Podłoże na którym stoi postać jest trudne do określenia - wygląda jak łódź podwodna. Zreszta jeszcze pokombinuj.
Napisano 25 Luty 200520 l Autor Faktycznie postac przeszkadza, pozatym mysle ze taki statek ma specjalne urzadzenia naprowadzajce wiec taki gostek nie jest potrzebny :)...tylko te detale (oj nie lubie dłubać) dzieki za posty, pokombinuje :) pozdrowiam
Napisano 26 Luty 200520 l Zanim zaczniesz dodawać detal , poszukaj referencji podobnych pojazdów ( łodzi podwodnych , samolotów ,transporterów , a najlepiej spaceshipów sf ) Najpierw detale użytkowe - pojazd musi mieć wejście , podwozie , jakieś oświetlenie , coś do ułatwienia dostępu dla konserwacji , jakies napisy i instrukcje na kadłubie. Zresztą najlepiej sobie wcześniej porysować jakieś podobne obiekty , by zakodować sobie w głowie detale .
Napisano 26 Luty 200520 l Fajna praca, ma klimacik ja jednak zostałbym przy tym człowieczku, tylko zrobiłbym go sporo ( tak z 5 razy) mniejszego. Może być ledwo widoczny. Da to ciekawy efekt odniesienia i jeszcze wyolbrzymi ogrom maszyny... Nikłość człowieka wobec techniki ;) byłoby trochę jak u Caspera Davida Fridricha
Napisano 1 Marzec 200520 l Autor dzieki ziomuś, musze jeszcze sie zastanowic na czym bedzie stal, ale fktycznie jak by ludek mial byc to duzo duzo mniejszy :)
Napisano 2 Marzec 200520 l Dobre. Zostaw człeka trochę go popraw dodaj lejący zakosami deszcz i rozświetl kabinę promu, możesz wrzucić ostre reflektory niech deszcz się od nich poodbija i klimat będzie pirwsza klasa jak dla mnie ;]
Napisano 3 Marzec 200520 l Autor wielkie dzieki :D, ciesze sie Wydaje mi sie ze w deszczu bedzie o wiele lepszy, nadal jeszcze nad tym pracuje (dzięki Mkaszpir:)) mala ulewe dalem hy hy (deszcz jeszcze poprawie) pozdrawiam :D
Napisano 3 Marzec 200520 l zrobilabym deszcz troche drobniejszy, i deszcz ktory jest przed bryla statka wyglada jakby ci sie juz tam nie chcialo (zbyt regularnie namaziany). ale tak wogle to mi sie deszcz podoba.
Napisano 6 Marzec 200520 l Autor Dzieki Popracuje jeszcze nad deszczem :D, i nad reszta, moze niebo tez zmienie pamparam
Napisano 16 Maj 200519 l Wykonanie spox, lae nie będę oceniał. Za to statek jak ktoś juz napisał ma swój harakter ....podoba mi się, chętnie bym go wymodelował, jeżeli sam tego nie planujesz.
Napisano 16 Maj 200519 l Descz to nie bombardowanie owsianka. Wyglada to jakbys założył jakiś filtr po całości. Desz ma zwyczaj objawiać sie przez radykalne zmniejszenie widoczności, coś w rodzaju bardzo gestej mgły, po zmianie faktór na błyszczące i po kałużach wody. Wtedy wystarczyło by dodanie kilku delikatnych smug na pierwszym planie a może w ogóle nie było by potrzeby walenia czegokolwiek z przodu.
Napisano 16 Maj 200519 l Fajny klimat ale wykonanie troche kuśtyka: - szkoda ze statek detali nie ma - deszcz faktycznie jakis taki owsiankowy - ogień/światło z silnikow to takie białe nie symetryczne placki brushem - wyjarane "do białego" chmurki też mi nie siadają + dziwny noise - najwięcej szczególików..ma ta belka/murek w prawym dolnym rogu...a to troche dziwne bo wydaje się być na drugim planie. .(uwaga będe kadził) :) Jak juz rysujesz tak offensywną kreską to chyba cały trik polega aby nie rysowac w formacie 1:1 tylko zaczac na wielkim canvasie...wtedy mozna sobie pozwolić na wiekszą ilość detali.Oczywiscie zapełnienie takiego obszaru jest bardziej pracochłonne...ale ma się wiecej luzu i można sie pobawić kreską... później trzeba go zmniejszyc. Brakuje mi w stratku jego dobrej techniczcnej architektury...jakiś szczegół + ostra kreska by się przydała...a tu sama gruba krecha i troche koślawa. Deszczyk to musisz popatrzyc sobie na jakies referki...jak sie takie niby proste pieroństwo zachowuje...jak po kroplach deszczu "biega" swiatełko...jak deszcz się odbija od przedmiotów. Mam nadzieje że to co napisałem ma sens i w czymś pomoże...sam koncept statku jest super... kompozycja tez niczego sobie... Pozdrawiam
Napisano 16 Maj 200519 l Autor o_o razor - jak chcesz bierz bez krepacji :) biglebowski, DeeXteR - racja, musze sie za to zabrac, dzieki za dobre rady :D ciesze sie bardzo :D
Napisano 16 Maj 200519 l Zgadzam się z deexterem, brakuje dobrej architektury w tym statku. a nie myślałeś żeby przenieść proporcję statku tak, żęby szerszy był u góry a węższy ku dołowi. Jest ciekawy, bardzo prawdopodobny, ale myślę, żę w taki sposób zyskałby na masie i majestatyczności. Teraz jak tak się przyglądam kojarzy mi się ze smutnym mamutem z dużą trombą. Podobnym do tych stworzeń z epoki lodowcowej które bawiły się w zagładę połączonych z mamutem. Koniecznie pokaż skalę przy pomocy elementów takich jak ludzie, etc, czegoś co ma oczywistą skalę. Myślę, że wyolbrzymienie skali będzie dobre. Bo bryła zapowiada się ok.
Napisano 16 Maj 200519 l O widzę człowieku, że talenta w 2d też masz. Dobrze jak człowiek i w 2d coś umie wyklepać. Odrazu wiadomo, że to artysta a nie modelarz artysta. dobra robota. Trochę więcej detali na stateczku podniosło by zdecydowanie jakość całości.
Napisano 21 Maj 200519 l Świetny design- zupełnie się nie zgadzam z zarzutami co do proporcji. Mogą się podobać lub nie ale taki jest pomysł- koniec kropka. Masz może rzuty z boków, góry itp ? O wykonaniu mówili lepsi ode mnie- nie będę się mądrzył.
Napisano 21 Maj 200519 l Autor Dzieki :D Simple_man- achszdsz bez przesady :) RK- no proporcji nie chce juz zamieniac , rzuty zrobie, chce zeby ten BT byl czescia wiekszej pracy jaka mam w zamysle, ale to juz dalsze plany
Napisano 21 Maj 200519 l Nie obraź się Asfalton ale zaleciało mi ogame.Ładna pracka troszkę szlifu i będzie si
Napisano 22 Maj 200519 l Wykorzystany motyw i bryły namalowane przypominają prace Xenusion'a :> http://www.xenusion.com/dyingworld.htm Ot tak moje skojażenie.
Napisano 22 Maj 200519 l Autor Nieobrarzam sie :) pomysl wpadl mi do glowy zupelnie z nikad, spodobal mi sie, to go w pewnej mierze sprobowalem odtworzyc, choc nie dokonca mi sie udalo poniewaz rysujac dalem kilka poprawek, a z pracy Xenusion'a to ten ludek faktycznie mogl dac do myslenia ze to zrzynka :), co do bryl to nie wydaje mi sie btw daleko mi do takiego szlifu :)
Napisano 23 Maj 200519 l asfalton - za twoją zgodą , zabrałem się za modelowanie. mam nadzieję że nie spapram tego :)
Napisano 13 Sierpień 200519 l Autor helou troche podkonczylem, troche oslabilem deszcz, jednak w pełnej okrasie pokarze Behemotha w animacji :D
Napisano 13 Sierpień 200519 l Piękne kolorki, bardzo klimatyczna praca :D ale z prawej strony czegoś brakuje - małego ludzika ;)
Napisano 14 Sierpień 200519 l Jak to się stało, że na CGTalku twoja pracka jest w dziale 3d. Czy jest coś o czym chcesz nam powiedzieć :/
Napisano 14 Sierpień 200519 l Autor dzieki ziomus, ludzik bedzie w animacji hyhyhy, przy tym juz nie bede babral nawet tabletu nie mam juz... Simple_man- hyhyhyhyhy to jest jakas wielka pomylka nie wiem jak to sie stalo (napewno z mojego błedu) bylem absolutnie pewien ze do 2d wrzucam...ale i tak zrobie w 3D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto