Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Glownym zalozeniem tego wipa jest stworzenie obiektu w XSI do zabaw z renderingiem i texturowaniem w tym programie, gdyz jest to dla mnia na razie cos zupelnie odleglego. Wiem, ze mozna by znalezc jakis prostszy obiekt, ale caly czas oswajam sie z XSI, wiec wybor padl na ten samochod. Jak nie skoncze trudno, ale mam nadzieje ze skoncze.

 

Z tego, co sam widze, prawdopodobnie caly zderzak zrobie od nowa.

 

Wszelkie komentarze mile widziane.

  • Odpowiedzi 32
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witam :D

 

czyzbys robiac teo model korzystal tylko z jednego zdjecia? i to w dodatku pierwszego na google?

 

360%20spider%20rouge.jpg

 

popatrz tutaj i powiedz gdzie jest to ostre zalamanie za przednim nadkolem hmm? na tym twoim zdjeciu wyglada jakby bylo ale jednak nie ma, to tylko gra odbic

 

ale reszta raczej dobrze :D

Napisano

To zdjecie zamiescilem tylko po to by ladnie wygladalo:) Wzoruje sie na wielu zdjeciach. I tylko na tym co pokazales to zalamanie jest nie widoczne.

 

Ferrari%20360%20Spider.jpg

 

U mnie nad samym nadkolem nie jest 100% zgodne z oryginalem ale to musze poprawic.

Gość marcin_mocny
Napisano

to załamanie widać nawet na blueprincie

Napisano

F360 Spider wygląda w 87% (:P) jak Modena :P.

 

Grifi patrz na zdjęcie ze srebrnym autem > też jest fala , tylko że u blooda jest za wąska

Napisano

Racja racja... nie przypatrzyłem sie dobrze :D bo w sumie nie wyglądłoto jak wciecie zamierzone.. ale to pewnie dlatego ze jeszcze sie za nie nie wzioł :)

Napisano

Malutki update.

 

Zrobilem od nowa zderzak. Nie jest on zgodny z oryginalem w 100% ale wydaje mi sie ze ladnie wyglada:) Moze jeszcze pogrzebie w srodku malego wlotu ale jeszcze nad tym pomysle.

Napisano

Powoli do przodu. Z bugow to widze przy dolnej krawedzi drzwi w rogach ale to zniknie gdy blacha nabierze grubosci. I nadkole jest nie znacznie krzywe. Ale to pozniej:)

Calosc ma 14tys poly. Mam nadzieje ze z karoseria zmieszcze sie w 150-200tys bo chcialbym tez wnetrze zrobic.

 

Komentarze mile widziane.

Napisano

jak chcesz komentów to masz :)

bardzo ładnie się zapowiada ,a ten bug przy drzwiach wynikł tylko z roździelenia surface'a(ale na pewno o tym wiesz :)

keep work

Napisano

nielot 007--> oto mi właśnie chodziło (nie żębym sięwymądrzał:),jak by tam dał shella lub extrude ,albo ręcznie(masohizm - nie polecam - ja tak kiedyś robiłem !!!!) to bedzie git

Napisano

Pankarol: Polecam na przyszlosc czytac dokladnie posty bo juz dwa razy mowilem o tym bledzie. A odnosnie robienia samych rowkow to przzwyczailem sie robic to, jak to nazwales masochistyczna metoda, czyli reczna, jest dla mnie najwygodniejsza.

 

Nielot: Dzieki:)

Napisano

Poczatek pupci:)

Cos nie jestem przekonany do tych swiatel. Chyba zrobie je od nowa. Ale to jutro, dzisiaj mi sie juz nie chce. Niby jest to proste, ale ciezko to wykonac, aby bylo rowne. Jak widac nie bardzo sie postaralem:)

 

Komentarze mile widziane:)

Napisano

blood ja robie takie swiatla(okragle) tworzac cylinder kopijac go (polaczyc je attach) i dac booleam noi sie teraz troche pobawic....ale nie wiem jak jest w XSI ale chyba tak tez mozna

pozdro

Napisano

jeszcze raz sory za ot ja jeszcze nigdy nie mam syfow i nie wydaje mi sie ze bylo by to wolniejsze:):)

sorki jeszcze raz blood

aby nie bylo ze sam ot to..

bardzo ladny model:):)

Napisano

"Niestety" zachorowalem wiec mam chwilke na modelowanie:)

 

Loozack, Nielot007, Sikham: kazdy sposob jest dobry. Po prostu zalezy co kto lubi:) Robilem recznie gdyz myslalem ze nie bedzie tak zle, ale jednak nie jest latwo recznie to ustawic. Prawdopodobnie na poczatek sprobuje booleanem, gdyz ten w XSI nie jest taki zly. Zobaczymy jak wyjdzie:) Co do OT to byl on w jakis sposob powiazany z glownym tematem wiec to nie jest taki prawdziwy OT:)

 

Jim mee, jeszcze raz Nielot007: Dzieki:)

 

Zrobilem prawie caly zderzak tylny. Ten tez nie jest zgodny w 100% z oryginalem ale jest ladny. Tak mi sie wydaje:) Otwor na rejestracje na razie jest prowizoryczny i jego ksztalt ulegnie jeszcze zmianie.

Moze jeszcze dzisiaj sie skusze na te swiatelka.

 

Zalaczylem bok, aby zobaczyc jak to z boku wyglada, tyl, abyscie ocenili, i siateczki jakby ktos chcial:)

 

Edit: Zapomnialem sie zapytac. Macie jakis pomysl jak wyrownac nadkola?? Problem tkwi w tym, ze nawet w oryginale nie sa one okragle, ale sa rowne. Przez te ostre krawedzie nie moge tego doprowadzic do ladu.

Napisano

Jak wam sie teraz podoba pupcia??:) Moglbym posiedziec jeszcze nad tym wglebieniem na rejestracje, ale juz mi sie nie chce:)

 

Teraz, tzn w najblizszym czasie, zabieram sie za gore modelu, a potem cos calkiem nowego dla mnie, czyli wnetrze:). A moze swiatla i inne zewnetrzne drobnostki. Wlasciwie to nie wiem co jeszcze, ale cos zrobie:)

 

Komentujcie cos. Cokolwiek, chociaz, ze wam sie tlo podoba:) Glupio jest pisac trzeci raz pod samym soba:) Dobrze, ze nie jest to zakazane:)

Napisano

zrob jakiegos buga to latwiej bedzie cos napisac :) nie kazdy lubi sie powtarzac i mowic 3 raz ze wszystko wyglada pieknie :)

moge powiedziec ze czekam na wiecej :)

pozdro ...

Napisano

Zipper: Dzieki:) Zrobie specjalnie dla ciebie jakiegos buga, ale to pozniej:)

Domel31: Dzieki:) A XSI to, tak jak nielot mowi, jedna z wielu aplikacji do 3d.

Nielot: Dzieki:)

 

Ostatni update przed swietami, bo od jutra maluje pokoj:) Co prawda maly (update:)), ale zawsze do przodu. Ta dziura na grzbiecie powinna byc prostokatna, ale to sie zrobi jak juz rowki bede robil:) Musze jeszcze zwezic ta szpare idaca od garba do tylu. Za szerkoa mi wyszla, teraz zauwazylem. I to wszystko co widze z bugow. Jak cos widzicie to dajcie znac:)

 

Komentarze mile widziane:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności