Napisano 6 Marzec 200520 l witam moja pierwsza "wieksza" praca, model jakiegos mercedesa klasy s. robie tylko na podstawie blueprintow, pozatym nie wiem czy moje skromne mozliwosci wystarcza na skaczenie tego modelu. zobaczymy co bedzie dalej. wrzucam to co mam: pozdro!
Napisano 6 Marzec 200520 l erm ... miejscami troche ciastkowato :) ale niezly poczatek ... tu wyklepiesz tam wyklepiesz i bedzie z tego mercedes :) pozdrawiam i witam na forum
Napisano 6 Marzec 200520 l Autor dzieki zabieram sie za poprawianie. poprawilem troszeczke powierzchnie (jest troszeczke gladsza przynajmniej mi sie tak wydaje) i przemodelowalem radykalnie zderzak (musze jeszcze nad nim posiedziec) mozliwe ze dzisiaj jeszcze cos wrzuce. a i jest to troszeczke inny mercedes, klasa s wersja long... pozdro!
Napisano 7 Marzec 200520 l Autor maly update: po zabawie z lakierem zauwarzylem jak bardzo mam nierowna karoserie (klapa bagarznika) pozatym widze bug'i w miejscach swiatel. zmniejszyl mi sie drastycznie czas wolny wiec zwolnilem ale mysle ze do konca tygodnia zdaze to poprawic. wrzucam to co zrobilem. piszcie co zmienic lub poprawic. pozdro
Napisano 8 Marzec 200520 l No to ja widze te bug'i które ty widzisz i jeszcze troszeczkę krzywi Ci się tylne nadkole no i modelik troszeczkę wydaje się miejscami za okrągły (szczególnie chodzi mi o grubość blachy) nie wiem czy jak spasujesz np. drzwi to rowki nie będą zbyt plastelinowo wyglądać ;)
Napisano 8 Marzec 200520 l No miejscami to rzeczywiście troche krzywawo ;) Tylny zderzak powienien być "mniej wypukły". Nadkola są krzywe. Do reszty nie mam zastrzeżeń ;) Ale ogólnie idzie Ci dobrze ;] Pzdr i powodzenia
Napisano 8 Marzec 200520 l Autor dzieki teraz wiem co jeszcze jest nie tak. jak poprawie to co juz jest to wrzuce troszke renderow z roznych pozycji (zeby znalezdz wiecej bug'ow). takie pytanie (morze troszke lamerskie) jak nadac odpowiednia grubosc karoseri??? bo ja zaznaczam krawedzie woku danej czesci i wytlaczam nowe nizej (wiecie o co mi chodzi???) i wychodzi jak wychodzi *musze przejzec wiecej tutoriali... pozdro!
Napisano 8 Marzec 200520 l robisz to dokladnie tak jak powinno sie robic :) tylko pamietaj ze musisz dorzucic jeszcze jakiegos "cut'a" zeby meshsmooth nie robil ci plasteliny tylko ladne gladkie krawedzie :) (hahaha zip udziela rad co do 3ds'a hahah) pozdro :D
Napisano 16 Marzec 200519 l Autor dawno nie pisalem wiec ocencie to co zrobilem. dodalem przednia maske i z tylu wglebienie na rejestracje, pozatym wziolem sie do poprawiania bledow ktore juz byly. poprawilem klape bagaznika - jest gladka - ale nie do konca. lekkie zmiany przy progach teraz sa mniej wiecej takie jakie powinny. czekam na oceny - napiszcie jakie bledy najbardziej daja po oczach:) pozdro
Napisano 16 Marzec 200519 l Moze to wyna materiału, może meshsmootha, ale miejscami wygląda jak z plasteliny. Zwłaszcza przy przednich światłach.
Napisano 16 Marzec 200519 l Autor chce zrobic kopletna karoserie (ale bez plastikow itp.) jak skoncze to zabiore sie za "wyostrzanie" krawedzi. pozatym macie calkowita racje wyglada jak z plasteliny...
Napisano 16 Marzec 200519 l Ciasteczkowy Potwor :D ;). Daj chamfer na krawedzie :P. Mozesz pokazac siatke? Pzdr
Napisano 16 Marzec 200519 l Autor sprobuje wrzucic cos przed 0:00 (kolejne pytanie poczatkujacego: rendery siatki najlepiej renderowac z czy bez smooth?)
Napisano 16 Marzec 200519 l Autor siatke dam jutro jak zrobie caly model podobnie do maski. poprawilem krawedzie na calosci, to chyba ma mniej wiecej tak wygladac??? pozdro!
Napisano 17 Marzec 200519 l Autor update: poprawilem krawedzie teraz juz nie wyglada tak "plastelinowo". pozatym poprawilem kilka bug'ow (nie wszystkie) i upozadkowalem siatke (wygladala jeszcze gozej wierzcie mi na slowo) pozdro
Napisano 17 Marzec 200519 l Oj oj oj :P. Za gesto siatke masz :/. Popatrz na bok auta, a maske - poodchudzaj ja, bo bedzie ci naprawde trudno pozniej eliminowac bugi lub poprostu przemieszczac vertexy :/. Pzdr
Napisano 18 Marzec 200519 l Powinien wyjść ci z tego fajny mercedesik. Ale ta karoseria wydaje mi się za gruba jak na samochod.
Napisano 18 Marzec 200519 l tak jak mowi knysha za gesta siatka:) ale bardzo ladnie jak sie nie bedziesz spieszyl bedzie super:) pozdro
Napisano 20 Marzec 200519 l Autor reszta w swoim czasie:) aktualnie mecze siatke (upraszczam, ukladam, zmieniam) dzieki za pochwaly ale mysle ze jeszcze baaaaardzo duzo przedemna wiec... wim ze wyglada grobo ale jak dojdzie reszta karoseri to nie bedzie tego widac - chyba:) mozliwe ze dzisiaj wrzuce jeszcze raz siatke (po odchudzeniu) ps: padla mi konsolka (gamecube) i troszeczke mnie to wybilo z rytmu ale sie pozbieralem i robie dalej modelik. pozdro! z niewiadomych przryczyn (prawdopodobnie podczas renderowania modelu) padl mi zasilacz w kompie palac przy tym oba dyski twarde :( ale juz jest ok... model zaczynam od nowa (jak tylko uporam sie z 3dsmax) wiec juz nie dlugo powinno sie cos pojawic pozdro!
Napisano 20 Kwiecień 200519 l Autor update (male wyjasnienie - zapomnialem o kopii zapasowej :) powoli ale do celu... pozdro!
Napisano 20 Kwiecień 200519 l :']z niewiadomych przryczyn (prawdopodobnie podczas renderowania modelu) padl mi zasilacz w kompie palac przy tym oba dyski twarde :( ale juz jest ok... Podoba mi sie podejscie... :P Ja po czyms takim mialbym ochote mordowac.
Napisano 21 Kwiecień 200519 l wyrazy wspolczucia. ja jakby mi padl dysio z danymi z przeszlo dwoch lat to chyba bym popadl w depreche :/ a co do modelu - niezle, choc jak mowiono strasznie gesto, niektore verteksy wydaja sie wklesle i nie rowne do reszty szczegolnie z przodu, z boku(to z nadkolem, nie wiem jak ta blacha sie zwie :P) i staraj sie zeby nie bylo trojkatow lub wiecej-niz-4-katow bo rozne dziwne rzeczy moga sie dziac po ms :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto