Fargate Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 witam moja pierwsza "wieksza" praca, model jakiegos mercedesa klasy s. robie tylko na podstawie blueprintow, pozatym nie wiem czy moje skromne mozliwosci wystarcza na skaczenie tego modelu. zobaczymy co bedzie dalej. wrzucam to co mam: pozdro!
zipper Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 erm ... miejscami troche ciastkowato :) ale niezly poczatek ... tu wyklepiesz tam wyklepiesz i bedzie z tego mercedes :) pozdrawiam i witam na forum
Fargate Napisano 6 Marzec 2005 Autor Napisano 6 Marzec 2005 dzieki zabieram sie za poprawianie. poprawilem troszeczke powierzchnie (jest troszeczke gladsza przynajmniej mi sie tak wydaje) i przemodelowalem radykalnie zderzak (musze jeszcze nad nim posiedziec) mozliwe ze dzisiaj jeszcze cos wrzuce. a i jest to troszeczke inny mercedes, klasa s wersja long... pozdro!
Fargate Napisano 7 Marzec 2005 Autor Napisano 7 Marzec 2005 maly update: po zabawie z lakierem zauwarzylem jak bardzo mam nierowna karoserie (klapa bagarznika) pozatym widze bug'i w miejscach swiatel. zmniejszyl mi sie drastycznie czas wolny wiec zwolnilem ale mysle ze do konca tygodnia zdaze to poprawic. wrzucam to co zrobilem. piszcie co zmienic lub poprawic. pozdro
Bubu Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 No to ja widze te bug'i które ty widzisz i jeszcze troszeczkę krzywi Ci się tylne nadkole no i modelik troszeczkę wydaje się miejscami za okrągły (szczególnie chodzi mi o grubość blachy) nie wiem czy jak spasujesz np. drzwi to rowki nie będą zbyt plastelinowo wyglądać ;)
KamillM Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 No miejscami to rzeczywiście troche krzywawo ;) Tylny zderzak powienien być "mniej wypukły". Nadkola są krzywe. Do reszty nie mam zastrzeżeń ;) Ale ogólnie idzie Ci dobrze ;] Pzdr i powodzenia
Fargate Napisano 8 Marzec 2005 Autor Napisano 8 Marzec 2005 dzieki teraz wiem co jeszcze jest nie tak. jak poprawie to co juz jest to wrzuce troszke renderow z roznych pozycji (zeby znalezdz wiecej bug'ow). takie pytanie (morze troszke lamerskie) jak nadac odpowiednia grubosc karoseri??? bo ja zaznaczam krawedzie woku danej czesci i wytlaczam nowe nizej (wiecie o co mi chodzi???) i wychodzi jak wychodzi *musze przejzec wiecej tutoriali... pozdro!
zipper Napisano 8 Marzec 2005 Napisano 8 Marzec 2005 robisz to dokladnie tak jak powinno sie robic :) tylko pamietaj ze musisz dorzucic jeszcze jakiegos "cut'a" zeby meshsmooth nie robil ci plasteliny tylko ladne gladkie krawedzie :) (hahaha zip udziela rad co do 3ds'a hahah) pozdro :D
Fargate Napisano 16 Marzec 2005 Autor Napisano 16 Marzec 2005 dawno nie pisalem wiec ocencie to co zrobilem. dodalem przednia maske i z tylu wglebienie na rejestracje, pozatym wziolem sie do poprawiania bledow ktore juz byly. poprawilem klape bagaznika - jest gladka - ale nie do konca. lekkie zmiany przy progach teraz sa mniej wiecej takie jakie powinny. czekam na oceny - napiszcie jakie bledy najbardziej daja po oczach:) pozdro
Lumpy Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 Moze to wyna materiału, może meshsmootha, ale miejscami wygląda jak z plasteliny. Zwłaszcza przy przednich światłach.
Fargate Napisano 16 Marzec 2005 Autor Napisano 16 Marzec 2005 chce zrobic kopletna karoserie (ale bez plastikow itp.) jak skoncze to zabiore sie za "wyostrzanie" krawedzi. pozatym macie calkowita racje wyglada jak z plasteliny...
Knysha Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 Ciasteczkowy Potwor :D ;). Daj chamfer na krawedzie :P. Mozesz pokazac siatke? Pzdr
Fargate Napisano 16 Marzec 2005 Autor Napisano 16 Marzec 2005 sprobuje wrzucic cos przed 0:00 (kolejne pytanie poczatkujacego: rendery siatki najlepiej renderowac z czy bez smooth?)
Knysha Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 Bes ms'a, poniewaz widac lepiej topologie siatki :P. Pzdr
Fargate Napisano 16 Marzec 2005 Autor Napisano 16 Marzec 2005 siatke dam jutro jak zrobie caly model podobnie do maski. poprawilem krawedzie na calosci, to chyba ma mniej wiecej tak wygladac??? pozdro!
Fargate Napisano 17 Marzec 2005 Autor Napisano 17 Marzec 2005 update: poprawilem krawedzie teraz juz nie wyglada tak "plastelinowo". pozatym poprawilem kilka bug'ow (nie wszystkie) i upozadkowalem siatke (wygladala jeszcze gozej wierzcie mi na slowo) pozdro
Knysha Napisano 17 Marzec 2005 Napisano 17 Marzec 2005 Oj oj oj :P. Za gesto siatke masz :/. Popatrz na bok auta, a maske - poodchudzaj ja, bo bedzie ci naprawde trudno pozniej eliminowac bugi lub poprostu przemieszczac vertexy :/. Pzdr
Ferdkowaty Napisano 18 Marzec 2005 Napisano 18 Marzec 2005 Powinien wyjść ci z tego fajny mercedesik. Ale ta karoseria wydaje mi się za gruba jak na samochod.
nielot007 Napisano 18 Marzec 2005 Napisano 18 Marzec 2005 tak jak mowi knysha za gesta siatka:) ale bardzo ladnie jak sie nie bedziesz spieszyl bedzie super:) pozdro
Fargate Napisano 20 Marzec 2005 Autor Napisano 20 Marzec 2005 reszta w swoim czasie:) aktualnie mecze siatke (upraszczam, ukladam, zmieniam) dzieki za pochwaly ale mysle ze jeszcze baaaaardzo duzo przedemna wiec... wim ze wyglada grobo ale jak dojdzie reszta karoseri to nie bedzie tego widac - chyba:) mozliwe ze dzisiaj wrzuce jeszcze raz siatke (po odchudzeniu) ps: padla mi konsolka (gamecube) i troszeczke mnie to wybilo z rytmu ale sie pozbieralem i robie dalej modelik. pozdro! z niewiadomych przryczyn (prawdopodobnie podczas renderowania modelu) padl mi zasilacz w kompie palac przy tym oba dyski twarde :( ale juz jest ok... model zaczynam od nowa (jak tylko uporam sie z 3dsmax) wiec juz nie dlugo powinno sie cos pojawic pozdro!
Fargate Napisano 20 Kwiecień 2005 Autor Napisano 20 Kwiecień 2005 update (male wyjasnienie - zapomnialem o kopii zapasowej :) powoli ale do celu... pozdro!
RA Napisano 20 Kwiecień 2005 Napisano 20 Kwiecień 2005 :']z niewiadomych przryczyn (prawdopodobnie podczas renderowania modelu) padl mi zasilacz w kompie palac przy tym oba dyski twarde :( ale juz jest ok... Podoba mi sie podejscie... :P Ja po czyms takim mialbym ochote mordowac.
GRiPi Napisano 21 Kwiecień 2005 Napisano 21 Kwiecień 2005 wyrazy wspolczucia. ja jakby mi padl dysio z danymi z przeszlo dwoch lat to chyba bym popadl w depreche :/ a co do modelu - niezle, choc jak mowiono strasznie gesto, niektore verteksy wydaja sie wklesle i nie rowne do reszty szczegolnie z przodu, z boku(to z nadkolem, nie wiem jak ta blacha sie zwie :P) i staraj sie zeby nie bylo trojkatow lub wiecej-niz-4-katow bo rozne dziwne rzeczy moga sie dziac po ms :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się