Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam moja pierwsza "wieksza" praca, model jakiegos mercedesa klasy s. robie tylko na podstawie blueprintow, pozatym nie wiem czy moje skromne mozliwosci wystarcza na skaczenie tego modelu. zobaczymy co bedzie dalej.

wrzucam to co mam:

 

pozdro!

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

erm ... miejscami troche ciastkowato :) ale niezly poczatek ... tu wyklepiesz tam wyklepiesz i bedzie z tego mercedes :)

 

pozdrawiam i witam na forum

Napisano

dzieki zabieram sie za poprawianie.

 

poprawilem troszeczke powierzchnie (jest troszeczke gladsza przynajmniej mi sie tak wydaje) i przemodelowalem radykalnie zderzak (musze jeszcze nad nim posiedziec) mozliwe ze dzisiaj jeszcze cos wrzuce. a i jest to troszeczke inny mercedes, klasa s wersja long...

 

pozdro!

Napisano

maly update:

po zabawie z lakierem zauwarzylem jak bardzo mam nierowna karoserie (klapa bagarznika)

pozatym widze bug'i w miejscach swiatel. zmniejszyl mi sie drastycznie czas wolny wiec zwolnilem ale mysle ze do konca tygodnia zdaze to poprawic.

wrzucam to co zrobilem. piszcie co zmienic lub poprawic.

 

pozdro

Napisano

No to ja widze te bug'i które ty widzisz i jeszcze troszeczkę krzywi Ci się tylne nadkole no i modelik troszeczkę wydaje się miejscami za okrągły (szczególnie chodzi mi o grubość blachy) nie wiem czy jak spasujesz np. drzwi to rowki nie będą zbyt plastelinowo wyglądać ;)

Napisano

No miejscami to rzeczywiście troche krzywawo ;)

Tylny zderzak powienien być "mniej wypukły".

Nadkola są krzywe.

Do reszty nie mam zastrzeżeń ;)

Ale ogólnie idzie Ci dobrze ;]

 

Pzdr i powodzenia

Napisano

dzieki teraz wiem co jeszcze jest nie tak. jak poprawie to co juz jest to wrzuce troszke renderow z roznych pozycji (zeby znalezdz wiecej bug'ow).

takie pytanie (morze troszke lamerskie) jak nadac odpowiednia grubosc karoseri???

bo ja zaznaczam krawedzie woku danej czesci i wytlaczam nowe nizej (wiecie o co mi chodzi???) i wychodzi jak wychodzi

*musze przejzec wiecej tutoriali...

 

pozdro!

Napisano

robisz to dokladnie tak jak powinno sie robic :) tylko pamietaj ze musisz dorzucic jeszcze jakiegos "cut'a" zeby meshsmooth nie robil ci plasteliny tylko ladne gladkie krawedzie :)

 

(hahaha zip udziela rad co do 3ds'a hahah)

 

pozdro :D

Napisano

dawno nie pisalem wiec ocencie to co zrobilem. dodalem przednia maske i z tylu wglebienie na rejestracje, pozatym wziolem sie do poprawiania bledow ktore juz byly.

poprawilem klape bagaznika - jest gladka - ale nie do konca. lekkie zmiany przy progach teraz sa mniej wiecej takie jakie powinny.

czekam na oceny - napiszcie jakie bledy najbardziej daja po oczach:)

 

pozdro

Napisano

chce zrobic kopletna karoserie (ale bez plastikow itp.) jak skoncze to zabiore sie za "wyostrzanie" krawedzi. pozatym macie calkowita racje wyglada jak z plasteliny...

Napisano

siatke dam jutro jak zrobie caly model podobnie do maski. poprawilem krawedzie na calosci, to chyba ma mniej wiecej tak wygladac???

 

pozdro!

Napisano

update:

 

poprawilem krawedzie teraz juz nie wyglada tak "plastelinowo". pozatym poprawilem kilka bug'ow (nie wszystkie) i upozadkowalem siatke (wygladala jeszcze gozej wierzcie mi na slowo)

 

pozdro

Napisano

Oj oj oj :P. Za gesto siatke masz :/. Popatrz na bok auta, a maske - poodchudzaj ja, bo bedzie ci naprawde trudno pozniej eliminowac bugi lub poprostu przemieszczac vertexy :/. Pzdr

Napisano

reszta w swoim czasie:) aktualnie mecze siatke (upraszczam, ukladam, zmieniam) dzieki za pochwaly ale mysle ze jeszcze baaaaardzo duzo przedemna wiec...

 

wim ze wyglada grobo ale jak dojdzie reszta karoseri to nie bedzie tego widac - chyba:)

 

mozliwe ze dzisiaj wrzuce jeszcze raz siatke (po odchudzeniu)

 

ps: padla mi konsolka (gamecube) i troszeczke mnie to wybilo z rytmu ale sie pozbieralem i robie dalej modelik.

 

pozdro!

 

z niewiadomych przryczyn (prawdopodobnie podczas renderowania modelu) padl mi zasilacz w kompie palac przy tym oba dyski twarde :(

ale juz jest ok...

 

model zaczynam od nowa (jak tylko uporam sie z 3dsmax) wiec juz nie dlugo powinno sie cos pojawic

 

pozdro!

Napisano
:']z niewiadomych przryczyn (prawdopodobnie podczas renderowania modelu) padl mi zasilacz w kompie palac przy tym oba dyski twarde :(

ale juz jest ok...

 

Podoba mi sie podejscie... :P Ja po czyms takim mialbym ochote mordowac.

Napisano

wyrazy wspolczucia. ja jakby mi padl dysio z danymi z przeszlo dwoch lat to chyba bym popadl w depreche :/ a co do modelu - niezle, choc jak mowiono strasznie gesto, niektore verteksy wydaja sie wklesle i nie rowne do reszty szczegolnie z przodu, z boku(to z nadkolem, nie wiem jak ta blacha sie zwie :P) i staraj sie zeby nie bylo trojkatow lub wiecej-niz-4-katow bo rozne dziwne rzeczy moga sie dziac po ms :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności