Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Witam!

W przerwie od juz poma艂u denerwuj膮cego mnie robota postanowi艂em wykona膰 pok贸j z kominkiem.

Oto efekty skrobania przez ok. 2 godziny. Planuj臋 tu jeszcze wstawi膰 telewizor, stolik, mo偶e dywanik, i jeszcze na pewno zmieni臋 og贸lne otoczenie(drzwi, okna, tekstura 艣cian, itp.)

Prosz臋 o komenty i porady. Je艣li kto艣 zna morze tutorial w kt贸rym pisz膮 jak wykona膰 realistyczny ogie艅, to prosi艂bym o linka. Dzi臋ki za wszystko.

  • Odpowiedzi 20
  • Wy艣wietle艅 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

troche tu pusto i tak... monotonnie, a tutek do ognia o ile pami臋tam by艂 tu na stronie g艂uwnej max, poszukaj tam,

og贸lnie dobre wra偶enie - tyle 偶e ja sie nie znam :)

Napisano

no ja tez sie nie znam ale z tego co widze to :

1. ten materia艂 na pod艂odze i na nie wiem co to chyba szafka (to na czym stoi kamera), jest za gesty za czesto sie powtarza ,

2.p艂ytki na kominku kazda w tym samym miejscu ma reflex

3 materia艂 tych podusek mi sie nie podoba (za bardzo podobny do scian

4. ten kocyk co lezy ko艂o kominka to w nim sie odbija sciana i okno??

i to chyba tyle :) ale sie nie znam :D

Napisano
  • Autor

Aha, i jeszcze jedno, robi臋 to w Cinemie 4d, wi臋c ten tutek jak kto艣 ju偶 znajdzie to by艂bym wdzi臋czny gdyby by艂 do Cinemy. A co do dotychczasowyc koment贸w, to to co jest pod kominkiem to s膮 kafelki,a materia艂 pod艂ogi poprawi臋

Napisano
  • Autor

Update:

Doda艂em zestaw TV i stolik z wazonikiem (kwiatki b臋d膮 raczej poprawione), teksturki r贸wnie偶 poprawione. Dodaj臋 render samego zestawu TV. Prosz臋 o dalsze rady. Jak ju偶 m贸wi艂em to co jest pod kominkiem to s膮 kafelki. Kamera na niczym nie stoi, wisi w powietrzu, a to co dawa艂o z艂udne wra偶enie szafki, to s膮 po prostu schodki.

http://members.lycos.co.uk/spliner/wipkomin/wip1.jpg

http://members.lycos.co.uk/spliner/wipkomin/tv.jpg

Napisano
  • Autor

Znowu troch臋 poskroba艂em, doda艂em kwiatek i w艂ucznie na 艣cian臋 (takie ozdoby), pianino, i jeszcze poprawi艂em pare szczegu艂贸w. Efekt w za艂膮cznikach. Niech kto艣 to w ko艅cu skomentuje.

Napisano

jak dla mnie to wszystko jest za sterylne, gladkie, idealne, i troche monotonne. Na fortepianie ten material drzewa dziwnie wyglada

Napisano

艢wiat艂o>cienie=lepszy efekt. Z jedengo screenu wynika, i偶 pianina rosn膮 na drzewach;)

Napisano
  • Autor

Kolejny UPDATE:

Doda艂em tarcz臋 nad kominek (do w艂uczni, 偶eby 艂adniej wygl膮da艂o;) , dywanik (wersja Alpha, jak sie nie podoba to pisa膰), i szafki. Materia艂贸w narazie nie poprawiam, ale raczej na pewno b臋d膮 zmieniane. Okna te偶 mi si臋 przesta艂y podoba膰, zmieni臋 je, i to raczej ju偶 przy nast臋pnym updacie. Jak co艣 si臋 nie podoba to pisa膰.

Napisano

imho za wiele sie tu dzieje ... i jakos malo realistycznie to wyglada a tak blyszczacej podlogi to nigdzie nie widzialem :)

Napisano

Te chmury s膮 dziwne. To wygl膮da jakby dom unosi艂 si臋 w powietrzu, nie dodawaj ju偶 grat贸w bo z tego salonu wyjdzie ci kom贸rka na rupiecie. We藕 si臋 lepiej za materia艂y i za o艣wietlenie, bo bo tylko przez te dwa czynniki uzyskasz jaki艣 przyzwoity efekt a nie przez dodawanie mebli itd.

Napisano

no tak moim skromnym zdaniem to jest typowa praca z podstaw maxa, nie wim mo偶e u偶ywasz 3ds Max r3 albo innej bo render to standardowy i popracowa艂by艣 troche wi臋cej nad 艣wiat艂ami oraz jak by艣 u偶y艂 np.Vrey'a a;bo MentalRey'a to by wszystkowygl膮da艂o z ciut lepiej.

Napisano

na starcie propozycja: linijka w rece i obserwacja otoczenia, proporcje. materialy zostaw sobie na deser

Napisano
  • Autor

Troche pozmienia艂em, nie wiem czy na lepsze czy na gorsze, sami oce艅cie...

Napisano

Moim zdaniem 1) wszystkie okna powinny byc na jednej wysoko艣ci

2)nie wysz艂y ci materia艂y na fortepianie (drewno powinno wygl膮da膰 na lakierowane - np. raytrace, klawisze - na drugim renderze w porz膮dku, ale na pierwszym kiepsko)

3) musisz doda膰 cienie, bez nich wszystkie obiekty wisz膮 w powietrzu.

Napisano

ponowie apel o zachowanie proporcji, to one wlasnie decyduja o realizmie w najwiekszym stopniu. przyklad : okno -> kanapa(siedzisko?) , okno->rama okienna.

rozmowy o swietle i materialach przedwczesne imho

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci