Spliner Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 Witam! W przerwie od juz pomału denerwującego mnie robota postanowiłem wykonać pokój z kominkiem. Oto efekty skrobania przez ok. 2 godziny. Planuję tu jeszcze wstawić telewizor, stolik, może dywanik, i jeszcze na pewno zmienię ogólne otoczenie(drzwi, okna, tekstura ścian, itp.) Proszę o komenty i porady. Jeśli ktoś zna morze tutorial w którym piszą jak wykonać realistyczny ogień, to prosiłbym o linka. Dzięki za wszystko.
Ufol Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 troche tu pusto i tak... monotonnie, a tutek do ognia o ile pamiętam był tu na stronie głuwnej max, poszukaj tam, ogólnie dobre wrażenie - tyle że ja sie nie znam :)
technoon Napisano 6 Marzec 2005 Napisano 6 Marzec 2005 no ja tez sie nie znam ale z tego co widze to : 1. ten materiał na podłodze i na nie wiem co to chyba szafka (to na czym stoi kamera), jest za gesty za czesto sie powtarza , 2.płytki na kominku kazda w tym samym miejscu ma reflex 3 materiał tych podusek mi sie nie podoba (za bardzo podobny do scian 4. ten kocyk co lezy koło kominka to w nim sie odbija sciana i okno?? i to chyba tyle :) ale sie nie znam :D
Spliner Napisano 6 Marzec 2005 Autor Napisano 6 Marzec 2005 Aha, i jeszcze jedno, robię to w Cinemie 4d, więc ten tutek jak ktoś już znajdzie to byłbym wdzięczny gdyby był do Cinemy. A co do dotychczasowyc komentów, to to co jest pod kominkiem to są kafelki,a materiał podłogi poprawię
Spliner Napisano 7 Marzec 2005 Autor Napisano 7 Marzec 2005 Update: Dodałem zestaw TV i stolik z wazonikiem (kwiatki będą raczej poprawione), teksturki również poprawione. Dodaję render samego zestawu TV. Proszę o dalsze rady. Jak już mówiłem to co jest pod kominkiem to są kafelki. Kamera na niczym nie stoi, wisi w powietrzu, a to co dawało złudne wrażenie szafki, to są po prostu schodki. http://members.lycos.co.uk/spliner/wipkomin/wip1.jpg http://members.lycos.co.uk/spliner/wipkomin/tv.jpg
Spliner Napisano 9 Marzec 2005 Autor Napisano 9 Marzec 2005 Znowu trochę poskrobałem, dodałem kwiatek i włucznie na ścianę (takie ozdoby), pianino, i jeszcze poprawiłem pare szczegułów. Efekt w załącznikach. Niech ktoś to w końcu skomentuje.
KJ13 Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 jak dla mnie to wszystko jest za sterylne, gladkie, idealne, i troche monotonne. Na fortepianie ten material drzewa dziwnie wyglada
xeav Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 Światło>cienie=lepszy efekt. Z jedengo screenu wynika, iż pianina rosną na drzewach;)
El Wieczor Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 Nie no full wypas na maxa! Ja już bym skończył. A to lustro na podłodze po prostu wymiata ;)
Spliner Napisano 10 Marzec 2005 Autor Napisano 10 Marzec 2005 Kolejny UPDATE: Dodałem tarczę nad kominek (do włuczni, żeby ładniej wyglądało;) , dywanik (wersja Alpha, jak sie nie podoba to pisać), i szafki. Materiałów narazie nie poprawiam, ale raczej na pewno będą zmieniane. Okna też mi się przestały podobać, zmienię je, i to raczej już przy następnym updacie. Jak coś się nie podoba to pisać.
macsowhat Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 imho za wiele sie tu dzieje ... i jakos malo realistycznie to wyglada a tak blyszczacej podlogi to nigdzie nie widzialem :)
Ferdkowaty Napisano 10 Marzec 2005 Napisano 10 Marzec 2005 Te chmury są dziwne. To wygląda jakby dom unosił się w powietrzu, nie dodawaj już gratów bo z tego salonu wyjdzie ci komórka na rupiecie. Weź się lepiej za materiały i za oświetlenie, bo bo tylko przez te dwa czynniki uzyskasz jakiś przyzwoity efekt a nie przez dodawanie mebli itd.
misiold Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 no tak moim skromnym zdaniem to jest typowa praca z podstaw maxa, nie wim może używasz 3ds Max r3 albo innej bo render to standardowy i popracowałbyś troche więcej nad światłami oraz jak byś użył np.Vrey'a a;bo MentalRey'a to by wszystkowyglądało z ciut lepiej.
Sickiziu Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 na starcie propozycja: linijka w rece i obserwacja otoczenia, proporcje. materialy zostaw sobie na deser
hcpiter Napisano 11 Marzec 2005 Napisano 11 Marzec 2005 Moim zdaniem światło z okien jest nierealistyczne tzn. nie widać żeby padało z okna a wręcz przeciwnie światło bije na onko a nie powinno. Ogólnie jeżeli to twoja pierwsz wizualka to looz. Wbijaj często na http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885 dużo sie nauczysz
Spliner Napisano 12 Marzec 2005 Autor Napisano 12 Marzec 2005 Troche pozmieniałem, nie wiem czy na lepsze czy na gorsze, sami oceńcie...
Lumpy Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 Moim zdaniem 1) wszystkie okna powinny byc na jednej wysokości 2)nie wyszły ci materiały na fortepianie (drewno powinno wyglądać na lakierowane - np. raytrace, klawisze - na drugim renderze w porządku, ale na pierwszym kiepsko) 3) musisz dodać cienie, bez nich wszystkie obiekty wiszą w powietrzu.
Sickiziu Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 ponowie apel o zachowanie proporcji, to one wlasnie decyduja o realizmie w najwiekszym stopniu. przyklad : okno -> kanapa(siedzisko?) , okno->rama okienna. rozmowy o swietle i materialach przedwczesne imho
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się