Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

W przerwie od juz pomału denerwującego mnie robota postanowiłem wykonać pokój z kominkiem.

Oto efekty skrobania przez ok. 2 godziny. Planuję tu jeszcze wstawić telewizor, stolik, może dywanik, i jeszcze na pewno zmienię ogólne otoczenie(drzwi, okna, tekstura ścian, itp.)

Proszę o komenty i porady. Jeśli ktoś zna morze tutorial w którym piszą jak wykonać realistyczny ogień, to prosiłbym o linka. Dzięki za wszystko.

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

troche tu pusto i tak... monotonnie, a tutek do ognia o ile pamiętam był tu na stronie głuwnej max, poszukaj tam,

ogólnie dobre wrażenie - tyle że ja sie nie znam :)

Napisano

no ja tez sie nie znam ale z tego co widze to :

1. ten materiał na podłodze i na nie wiem co to chyba szafka (to na czym stoi kamera), jest za gesty za czesto sie powtarza ,

2.płytki na kominku kazda w tym samym miejscu ma reflex

3 materiał tych podusek mi sie nie podoba (za bardzo podobny do scian

4. ten kocyk co lezy koło kominka to w nim sie odbija sciana i okno??

 

i to chyba tyle :) ale sie nie znam :D

Napisano

Aha, i jeszcze jedno, robię to w Cinemie 4d, więc ten tutek jak ktoś już znajdzie to byłbym wdzięczny gdyby był do Cinemy. A co do dotychczasowyc komentów, to to co jest pod kominkiem to są kafelki,a materiał podłogi poprawię

Napisano

Update:

Dodałem zestaw TV i stolik z wazonikiem (kwiatki będą raczej poprawione), teksturki również poprawione. Dodaję render samego zestawu TV. Proszę o dalsze rady. Jak już mówiłem to co jest pod kominkiem to są kafelki. Kamera na niczym nie stoi, wisi w powietrzu, a to co dawało złudne wrażenie szafki, to są po prostu schodki.

 

http://members.lycos.co.uk/spliner/wipkomin/wip1.jpg

http://members.lycos.co.uk/spliner/wipkomin/tv.jpg

Napisano

Znowu trochę poskrobałem, dodałem kwiatek i włucznie na ścianę (takie ozdoby), pianino, i jeszcze poprawiłem pare szczegułów. Efekt w załącznikach. Niech ktoś to w końcu skomentuje.

Napisano

jak dla mnie to wszystko jest za sterylne, gladkie, idealne, i troche monotonne. Na fortepianie ten material drzewa dziwnie wyglada

Napisano

Kolejny UPDATE:

Dodałem tarczę nad kominek (do włuczni, żeby ładniej wyglądało;) , dywanik (wersja Alpha, jak sie nie podoba to pisać), i szafki. Materiałów narazie nie poprawiam, ale raczej na pewno będą zmieniane. Okna też mi się przestały podobać, zmienię je, i to raczej już przy następnym updacie. Jak coś się nie podoba to pisać.

Napisano

Te chmury są dziwne. To wygląda jakby dom unosił się w powietrzu, nie dodawaj już gratów bo z tego salonu wyjdzie ci komórka na rupiecie. Weź się lepiej za materiały i za oświetlenie, bo bo tylko przez te dwa czynniki uzyskasz jakiś przyzwoity efekt a nie przez dodawanie mebli itd.

Napisano

no tak moim skromnym zdaniem to jest typowa praca z podstaw maxa, nie wim może używasz 3ds Max r3 albo innej bo render to standardowy i popracowałbyś troche więcej nad światłami oraz jak byś użył np.Vrey'a a;bo MentalRey'a to by wszystkowyglądało z ciut lepiej.

Napisano

Moim zdaniem 1) wszystkie okna powinny byc na jednej wysokości

2)nie wyszły ci materiały na fortepianie (drewno powinno wyglądać na lakierowane - np. raytrace, klawisze - na drugim renderze w porządku, ale na pierwszym kiepsko)

3) musisz dodać cienie, bez nich wszystkie obiekty wiszą w powietrzu.

Napisano

ponowie apel o zachowanie proporcji, to one wlasnie decyduja o realizmie w najwiekszym stopniu. przyklad : okno -> kanapa(siedzisko?) , okno->rama okienna.

rozmowy o swietle i materialach przedwczesne imho

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności