Napisano 6 Marzec 200520 l Witam! W przerwie od juz pomału denerwującego mnie robota postanowiłem wykonać pokój z kominkiem. Oto efekty skrobania przez ok. 2 godziny. Planuję tu jeszcze wstawić telewizor, stolik, może dywanik, i jeszcze na pewno zmienię ogólne otoczenie(drzwi, okna, tekstura ścian, itp.) Proszę o komenty i porady. Jeśli ktoś zna morze tutorial w którym piszą jak wykonać realistyczny ogień, to prosiłbym o linka. Dzięki za wszystko.
Napisano 6 Marzec 200520 l troche tu pusto i tak... monotonnie, a tutek do ognia o ile pamiętam był tu na stronie głuwnej max, poszukaj tam, ogólnie dobre wrażenie - tyle że ja sie nie znam :)
Napisano 6 Marzec 200520 l no ja tez sie nie znam ale z tego co widze to : 1. ten materiał na podłodze i na nie wiem co to chyba szafka (to na czym stoi kamera), jest za gesty za czesto sie powtarza , 2.płytki na kominku kazda w tym samym miejscu ma reflex 3 materiał tych podusek mi sie nie podoba (za bardzo podobny do scian 4. ten kocyk co lezy koło kominka to w nim sie odbija sciana i okno?? i to chyba tyle :) ale sie nie znam :D
Napisano 6 Marzec 200520 l Autor Aha, i jeszcze jedno, robię to w Cinemie 4d, więc ten tutek jak ktoś już znajdzie to byłbym wdzięczny gdyby był do Cinemy. A co do dotychczasowyc komentów, to to co jest pod kominkiem to są kafelki,a materiał podłogi poprawię
Napisano 7 Marzec 200520 l Autor Update: Dodałem zestaw TV i stolik z wazonikiem (kwiatki będą raczej poprawione), teksturki również poprawione. Dodaję render samego zestawu TV. Proszę o dalsze rady. Jak już mówiłem to co jest pod kominkiem to są kafelki. Kamera na niczym nie stoi, wisi w powietrzu, a to co dawało złudne wrażenie szafki, to są po prostu schodki. http://members.lycos.co.uk/spliner/wipkomin/wip1.jpg http://members.lycos.co.uk/spliner/wipkomin/tv.jpg
Napisano 9 Marzec 200520 l Autor Znowu trochę poskrobałem, dodałem kwiatek i włucznie na ścianę (takie ozdoby), pianino, i jeszcze poprawiłem pare szczegułów. Efekt w załącznikach. Niech ktoś to w końcu skomentuje.
Napisano 9 Marzec 200520 l jak dla mnie to wszystko jest za sterylne, gladkie, idealne, i troche monotonne. Na fortepianie ten material drzewa dziwnie wyglada
Napisano 9 Marzec 200520 l Światło>cienie=lepszy efekt. Z jedengo screenu wynika, iż pianina rosną na drzewach;)
Napisano 9 Marzec 200520 l Nie no full wypas na maxa! Ja już bym skończył. A to lustro na podłodze po prostu wymiata ;)
Napisano 10 Marzec 200520 l Autor Kolejny UPDATE: Dodałem tarczę nad kominek (do włuczni, żeby ładniej wyglądało;) , dywanik (wersja Alpha, jak sie nie podoba to pisać), i szafki. Materiałów narazie nie poprawiam, ale raczej na pewno będą zmieniane. Okna też mi się przestały podobać, zmienię je, i to raczej już przy następnym updacie. Jak coś się nie podoba to pisać.
Napisano 10 Marzec 200520 l imho za wiele sie tu dzieje ... i jakos malo realistycznie to wyglada a tak blyszczacej podlogi to nigdzie nie widzialem :)
Napisano 10 Marzec 200520 l Te chmury są dziwne. To wygląda jakby dom unosił się w powietrzu, nie dodawaj już gratów bo z tego salonu wyjdzie ci komórka na rupiecie. Weź się lepiej za materiały i za oświetlenie, bo bo tylko przez te dwa czynniki uzyskasz jakiś przyzwoity efekt a nie przez dodawanie mebli itd.
Napisano 11 Marzec 200520 l no tak moim skromnym zdaniem to jest typowa praca z podstaw maxa, nie wim może używasz 3ds Max r3 albo innej bo render to standardowy i popracowałbyś troche więcej nad światłami oraz jak byś użył np.Vrey'a a;bo MentalRey'a to by wszystkowyglądało z ciut lepiej.
Napisano 11 Marzec 200520 l na starcie propozycja: linijka w rece i obserwacja otoczenia, proporcje. materialy zostaw sobie na deser
Napisano 11 Marzec 200520 l Moim zdaniem światło z okien jest nierealistyczne tzn. nie widać żeby padało z okna a wręcz przeciwnie światło bije na onko a nie powinno. Ogólnie jeżeli to twoja pierwsz wizualka to looz. Wbijaj często na http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=10885 dużo sie nauczysz
Napisano 12 Marzec 200520 l Autor Troche pozmieniałem, nie wiem czy na lepsze czy na gorsze, sami oceńcie...
Napisano 12 Marzec 200520 l Moim zdaniem 1) wszystkie okna powinny byc na jednej wysokości 2)nie wyszły ci materiały na fortepianie (drewno powinno wyglądać na lakierowane - np. raytrace, klawisze - na drugim renderze w porządku, ale na pierwszym kiepsko) 3) musisz dodać cienie, bez nich wszystkie obiekty wiszą w powietrzu.
Napisano 12 Marzec 200520 l ponowie apel o zachowanie proporcji, to one wlasnie decyduja o realizmie w najwiekszym stopniu. przyklad : okno -> kanapa(siedzisko?) , okno->rama okienna. rozmowy o swietle i materialach przedwczesne imho
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto