Bubu Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Dla mnie spox ogólny charakter scenki jest ok :D Tylko chyba ten "kij" od wideł jest troszkę za krutki w stosunku do tego kola, ale............. W sumie to Płock?? Ta sama mieścina co ja??? Fajno :D
Felix Napisano 12 Maj 2005 Autor Napisano 12 Maj 2005 GRiPi - najgorsze dopiero przede mną, ale dzieki :) Bubu - proporcje delikatnie poprawie, a z tej mieściny to jest nas już 3 ;) a teraz wstępny, nie dokończony jeszcze model lampy naftowej którą umieszcze w scence
Bubu Napisano 12 Maj 2005 Napisano 12 Maj 2005 3 ?? Heh ja zauważyłem tylko Ciebie :) Model lampki całkiem fajny :)
Felix Napisano 13 Maj 2005 Autor Napisano 13 Maj 2005 dzieki model lampki wykończony - chyba że macie zastrzerzenia no i lampka wkomponowana w scenke
Ania Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 lampka ma wiecej detali niz widac na scenie. nie ze to zle, ale jesli zrobisz wszystkie elementy takie dokladne, to sie z renderowaniem nie wyrobisz. ale modeling mi sie podoba, dobrze ze to wszystko jest troche nieregularne, ladnie sie zapowiada.
Jim mee Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 mi się bardzo podoba Dude... cholernego stolarza mieli właściciele tej szopy ^^ . Powiesz jak zniekształcałeś deski ?? czy na każdej z nich jest mesh smooth ??
Felix Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 Jim mee - zrobiłem to w bardzo prosty sposób - wręcz banalny, wszystkie deski to zwykłe box`y z lekko zagęszczoną siatką i dodanym modyfikatorem "noise" :) Ania C - staram się w miarę możliwości robić modele dokładne, jeżeli zrobi się render w wyższej rozdzielczości to będzie widać więcej detali więcej modeli w scenie już nie umieszcze - zabieram sie za texturowanie, - chyba że są jakieś propozycje :)
Jim mee Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 Faktycznie banalnie .. nawet nie wiedziałem że takie rzeczy sa w maxie :]. Ja znam tylko surface , Mesh smooth nie do końca , shell i ... hm... polygon counter :D
Felix Napisano 26 Maj 2005 Autor Napisano 26 Maj 2005 mały update, po walce z maxem i swiatłem ;) ogólna scenka ma wyglądać własnie tak mam problem z dwoma rzeczami - światło wpadającce przez szpary między deskami pozostawia na ziemi prostąkotne "znaki" - nie wiem jak to zmienić - "render scanline" - gdy dam efekt "Volume light" do swiatła, to całą scene zalewa mgła - (dodam że światło znajduje się za sceną) wszelkie uwagi mile widziane ;) pozdr
KLICEK Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 zero w nim zycia zrob z tym biedakiem cos dodaj mu wlosy z prawdziwego zdazenia chociaz grzywe ;d, szparki do poprawki reszta fajna ;)
Jim mee Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 bardzo mi sie podoba kompozycja koła .. i w ogole się jes czuje tam , no i jest fajne , konik troche z innej parafii , 1 aa na koniku , 2jakos lepiej mysle muszisz go tam wsadzić. poza tym jak siedzi w szopie , to otoczenie jakoś na niego wplywa .. podej do tego bardziej malarsko. On teraz wygląda jakby miał self ilumination. Za deskami nie powinno być niebiesko ... niebo jest niebieskie , a otoczenie ... no .. inne ,moim zdaniem :). Z włosami wypadało by cos zrobić , a kopytka ma takie cacy jakby od Supernails wrócił :). Z prostokątami nie mam pojęcia co zrobić , a teraz jedna sugestia... dałbym siank od zarąbania (tak z wyczuciem) ze splajnów ,-czyli od zarąbania zeby wyglądało fajnie ... nie texturka .. i znając siebie pewnie jakąś mine bym z boku zasadził. Ale ogólnie spoko spoko - fajnie fajnie. NIE ODPUSZCZAJ SOBIE NA KONIEC !!!! :D
Felix Napisano 27 Maj 2005 Autor Napisano 27 Maj 2005 dzieki klicek - grzywa do poprawy - bo mu sie schowała w sierści ;) jest tak bo mam problem z maxem i po 40 min renderingu mi sie często wywala i mam problem w nanoszeniu poprawek, no i poprawie materiał Jim mee - no może i przesadziłem z oświetleniem sierści- poprawie, kopytka też ;) - artystą malarzem nie jestem, ale spróbuje :D siano będzie - już nawet prowadziłem próby a głowę konika ma zamiar odwrócić trochę w stronę kamery - może bedzie lepiej przez to scenka wyglądać
ZiBi_PL Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 kurcze strasznie ciemno w tej scenie =/ moze zrob cos aby wiecej wpadalo swiatla ?ale tak to fajnie, fakt ze troske sztucznie
mistrz3d Napisano 27 Maj 2005 Napisano 27 Maj 2005 no zgodze sie z ZiBi'm za ciemno cos tam.. rozjasnij troche scenke, grzywe popraw no i ta glowe mozesz odwrocic.. Powodzenia
Felix Napisano 7 Czerwiec 2005 Autor Napisano 7 Czerwiec 2005 dzieki za komentarze oto moje starania nad poprawą sceny - niestety są żałosne mimo moich usilnych prób nie mogę osiągnąć zadowalającego mnie efektu oświetlenia sceny - pewnie dlatego że brakuje mi umiejętności :D, dlatego tez jest to końcowy - jak nie ostateczny rendering tej sceny oczywiście bardzo chętnie posłucham, albo raczej poczytam opinii jakiekolwiek one będą :D pozdr
Jim mee Napisano 8 Czerwiec 2005 Napisano 8 Czerwiec 2005 fajne fajne :) , a teraz baty : koń nadal nie ma cienia i sam w sobie jest za jasny .. brzuch mu się świeci jakby stał na jakimś jasnym podłożu , a przecież tam nie jest super jasno ... i ZAYO sianko . Dał bym na podłoge tak z 20 x tyle. oczywiście sprytnie ;) rozłożone. but Jest fajnie.
Felix Napisano 8 Czerwiec 2005 Autor Napisano 8 Czerwiec 2005 dzieki Jim mee jak zwykle mogę liczyć na twoje opinie :D wykonam jeszcze kilka prób dla poprawy tych błędów, a szczególnie tego brzucha Pozdr
Felix Napisano 11 Czerwiec 2005 Autor Napisano 11 Czerwiec 2005 no to chyba udało mi się poprawić część rarzących blędów teraz napiszcie który render wygląda lepiej no i to będzie finito, w końcu :)
Pionier Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 pomyslalem ze moze Ci sie przydac: http://www.cgfocus.com/ArticleDetails.cfm?ArticleID=273
Felix Napisano 11 Czerwiec 2005 Autor Napisano 11 Czerwiec 2005 kurt_hectic - w tej scenie zbyt jasno też nie może być, właściwie to w tej szopie nie ma innego źródła światła niż słońce, w dzień oczywiście :) pionier - dzieki - tutek nawet ciekawy, ale nie chciałem używać zadnych zdjęć w tym projekciku, może wykorzystam w innej scence ;) pozdr
Ania Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 pionierowi chyba chodzilo o rodzaj oswietlenia w koncowym obrazku, nie o zdjecia. jesli tak, to zgadzam sie z pionierem. twoj kon jest dziwny, ma cien z lewej ale nie jest jasny z prawej.
Felix Napisano 11 Czerwiec 2005 Autor Napisano 11 Czerwiec 2005 główne światło ma padać z za szopy, a z prawej strony ma wpadać tylko część światła i cień pewnie jest trochę za wyraźny
Pionier Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 pionierowi chyba chodzilo o rodzaj oswietlenia w koncowym obrazku, nie o zdjecia. jesli tak, to zgadzam sie z pionierem. twoj kon jest dziwny, ma cien z lewej ale nie jest jasny z prawej. wlasnie o to mi chodzilo
Felix Napisano 12 Czerwiec 2005 Autor Napisano 12 Czerwiec 2005 oświetlenie nie jest moją mocną stroną jak widać :) używałem standardowego rendera, vray nie renderował mi sierści, stąd ta decyzja
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się