Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dla mnie spox ogólny charakter scenki jest ok :D Tylko chyba ten "kij" od wideł jest troszkę za krutki w stosunku do tego kola, ale............. W sumie to Płock?? Ta sama mieścina co ja??? Fajno :D

  • Odpowiedzi 76
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

GRiPi - najgorsze dopiero przede mną, ale dzieki :)

 

Bubu - proporcje delikatnie poprawie, a z tej mieściny to jest nas już 3 ;)

 

a teraz wstępny, nie dokończony jeszcze model lampy naftowej którą umieszcze w scence

Napisano

lampka ma wiecej detali niz widac na scenie. nie ze to zle, ale jesli zrobisz wszystkie elementy takie dokladne, to sie z renderowaniem nie wyrobisz.

ale modeling mi sie podoba, dobrze ze to wszystko jest troche nieregularne, ladnie sie zapowiada.

Napisano

mi się bardzo podoba Dude... cholernego stolarza mieli właściciele tej szopy ^^ . Powiesz jak zniekształcałeś deski ?? czy na każdej z nich jest mesh smooth ??

Napisano

Jim mee - zrobiłem to w bardzo prosty sposób - wręcz banalny, wszystkie deski to zwykłe box`y z lekko zagęszczoną siatką i dodanym modyfikatorem "noise" :)

 

Ania C - staram się w miarę możliwości robić modele dokładne, jeżeli zrobi się render w wyższej rozdzielczości to będzie widać więcej detali

 

więcej modeli w scenie już nie umieszcze - zabieram sie za texturowanie, - chyba że są jakieś propozycje :)

Napisano

Faktycznie banalnie .. nawet nie wiedziałem że takie rzeczy sa w maxie :]. Ja znam tylko surface , Mesh smooth nie do końca , shell i ... hm... polygon counter :D

Napisano

mały update, po walce z maxem i swiatłem ;)

 

ogólna scenka ma wyglądać własnie tak

 

mam problem z dwoma rzeczami

 

- światło wpadającce przez szpary między deskami pozostawia na ziemi prostąkotne "znaki" - nie wiem jak to zmienić - "render scanline"

 

- gdy dam efekt "Volume light" do swiatła, to całą scene zalewa mgła - (dodam że światło znajduje się za sceną)

 

 

wszelkie uwagi mile widziane ;)

 

pozdr

Napisano

zero w nim zycia zrob z tym biedakiem cos dodaj mu wlosy z prawdziwego zdazenia chociaz grzywe ;d, szparki do poprawki

 

reszta fajna ;)

Napisano

bardzo mi sie podoba kompozycja koła .. i w ogole się jes czuje tam , no i jest fajne , konik troche z innej parafii , 1 aa na koniku , 2jakos lepiej mysle muszisz go tam wsadzić. poza tym jak siedzi w szopie , to otoczenie jakoś na niego wplywa .. podej do tego bardziej malarsko. On teraz wygląda jakby miał self ilumination. Za deskami nie powinno być niebiesko ... niebo jest niebieskie , a otoczenie ... no .. inne ,moim zdaniem :). Z włosami wypadało by cos zrobić , a kopytka ma takie cacy jakby od

Supernails wrócił :). Z prostokątami nie mam pojęcia co zrobić , a teraz jedna sugestia... dałbym siank od zarąbania (tak z wyczuciem) ze splajnów ,-czyli od zarąbania zeby wyglądało fajnie ... nie texturka .. i znając siebie pewnie jakąś mine bym z boku zasadził. Ale ogólnie spoko spoko - fajnie fajnie. NIE ODPUSZCZAJ SOBIE NA KONIEC !!!!

:D

Napisano

dzieki

 

klicek - grzywa do poprawy - bo mu sie schowała w sierści ;)

jest tak bo mam problem z maxem i po 40 min renderingu mi sie często wywala i mam problem w nanoszeniu poprawek, no i poprawie materiał

 

Jim mee - no może i przesadziłem z oświetleniem sierści- poprawie, kopytka też ;) - artystą malarzem nie jestem, ale spróbuje :D

 

siano będzie - już nawet prowadziłem próby

 

a głowę konika ma zamiar odwrócić trochę w stronę kamery - może bedzie lepiej przez to scenka wyglądać

Napisano

dzieki za komentarze

 

oto moje starania nad poprawą sceny - niestety są żałosne

mimo moich usilnych prób nie mogę osiągnąć zadowalającego mnie efektu oświetlenia sceny - pewnie dlatego że brakuje mi umiejętności :D, dlatego tez jest to końcowy - jak nie ostateczny rendering tej sceny

 

oczywiście bardzo chętnie posłucham, albo raczej poczytam opinii jakiekolwiek one będą :D

 

pozdr

Napisano

fajne fajne :) , a teraz baty :

koń nadal nie ma cienia i sam w sobie jest za jasny .. brzuch mu się świeci jakby stał na jakimś jasnym podłożu , a przecież tam nie jest super jasno ... i ZAYO sianko . Dał bym na podłoge tak z 20 x tyle. oczywiście sprytnie ;) rozłożone. but Jest fajnie.

Napisano

dzieki Jim mee

jak zwykle mogę liczyć na twoje opinie :D

 

wykonam jeszcze kilka prób dla poprawy tych błędów, a szczególnie tego brzucha

 

Pozdr

Napisano

no to chyba udało mi się poprawić część rarzących blędów

 

teraz napiszcie który render wygląda lepiej

 

no i to będzie finito, w końcu :)

Napisano

kurt_hectic - w tej scenie zbyt jasno też nie może być, właściwie to w tej szopie nie ma innego źródła światła niż słońce, w dzień oczywiście :)

 

pionier - dzieki - tutek nawet ciekawy, ale nie chciałem używać zadnych zdjęć w tym projekciku, może wykorzystam w innej scence ;)

 

pozdr

Napisano

pionierowi chyba chodzilo o rodzaj oswietlenia w koncowym obrazku, nie o zdjecia. jesli tak, to zgadzam sie z pionierem.

twoj kon jest dziwny, ma cien z lewej ale nie jest jasny z prawej.

Napisano

główne światło ma padać z za szopy, a z prawej strony ma wpadać tylko część światła

i cień pewnie jest trochę za wyraźny

Napisano
pionierowi chyba chodzilo o rodzaj oswietlenia w koncowym obrazku, nie o zdjecia. jesli tak, to zgadzam sie z pionierem.

twoj kon jest dziwny, ma cien z lewej ale nie jest jasny z prawej.

 

wlasnie o to mi chodzilo

Napisano

oświetlenie nie jest moją mocną stroną jak widać :)

używałem standardowego rendera, vray nie renderował mi sierści, stąd ta decyzja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności