Napisano 11 Maj 200519 l Dla mnie spox ogólny charakter scenki jest ok :D Tylko chyba ten "kij" od wideł jest troszkę za krutki w stosunku do tego kola, ale............. W sumie to Płock?? Ta sama mieścina co ja??? Fajno :D
Napisano 12 Maj 200519 l Autor GRiPi - najgorsze dopiero przede mną, ale dzieki :) Bubu - proporcje delikatnie poprawie, a z tej mieściny to jest nas już 3 ;) a teraz wstępny, nie dokończony jeszcze model lampy naftowej którą umieszcze w scence
Napisano 13 Maj 200519 l Autor dzieki model lampki wykończony - chyba że macie zastrzerzenia no i lampka wkomponowana w scenke
Napisano 15 Maj 200519 l lampka ma wiecej detali niz widac na scenie. nie ze to zle, ale jesli zrobisz wszystkie elementy takie dokladne, to sie z renderowaniem nie wyrobisz. ale modeling mi sie podoba, dobrze ze to wszystko jest troche nieregularne, ladnie sie zapowiada.
Napisano 15 Maj 200519 l mi się bardzo podoba Dude... cholernego stolarza mieli właściciele tej szopy ^^ . Powiesz jak zniekształcałeś deski ?? czy na każdej z nich jest mesh smooth ??
Napisano 16 Maj 200519 l Autor Jim mee - zrobiłem to w bardzo prosty sposób - wręcz banalny, wszystkie deski to zwykłe box`y z lekko zagęszczoną siatką i dodanym modyfikatorem "noise" :) Ania C - staram się w miarę możliwości robić modele dokładne, jeżeli zrobi się render w wyższej rozdzielczości to będzie widać więcej detali więcej modeli w scenie już nie umieszcze - zabieram sie za texturowanie, - chyba że są jakieś propozycje :)
Napisano 18 Maj 200519 l Faktycznie banalnie .. nawet nie wiedziałem że takie rzeczy sa w maxie :]. Ja znam tylko surface , Mesh smooth nie do końca , shell i ... hm... polygon counter :D
Napisano 26 Maj 200519 l Autor mały update, po walce z maxem i swiatłem ;) ogólna scenka ma wyglądać własnie tak mam problem z dwoma rzeczami - światło wpadającce przez szpary między deskami pozostawia na ziemi prostąkotne "znaki" - nie wiem jak to zmienić - "render scanline" - gdy dam efekt "Volume light" do swiatła, to całą scene zalewa mgła - (dodam że światło znajduje się za sceną) wszelkie uwagi mile widziane ;) pozdr
Napisano 26 Maj 200519 l zero w nim zycia zrob z tym biedakiem cos dodaj mu wlosy z prawdziwego zdazenia chociaz grzywe ;d, szparki do poprawki reszta fajna ;)
Napisano 27 Maj 200519 l bardzo mi sie podoba kompozycja koła .. i w ogole się jes czuje tam , no i jest fajne , konik troche z innej parafii , 1 aa na koniku , 2jakos lepiej mysle muszisz go tam wsadzić. poza tym jak siedzi w szopie , to otoczenie jakoś na niego wplywa .. podej do tego bardziej malarsko. On teraz wygląda jakby miał self ilumination. Za deskami nie powinno być niebiesko ... niebo jest niebieskie , a otoczenie ... no .. inne ,moim zdaniem :). Z włosami wypadało by cos zrobić , a kopytka ma takie cacy jakby od Supernails wrócił :). Z prostokątami nie mam pojęcia co zrobić , a teraz jedna sugestia... dałbym siank od zarąbania (tak z wyczuciem) ze splajnów ,-czyli od zarąbania zeby wyglądało fajnie ... nie texturka .. i znając siebie pewnie jakąś mine bym z boku zasadził. Ale ogólnie spoko spoko - fajnie fajnie. NIE ODPUSZCZAJ SOBIE NA KONIEC !!!! :D
Napisano 27 Maj 200519 l Autor dzieki klicek - grzywa do poprawy - bo mu sie schowała w sierści ;) jest tak bo mam problem z maxem i po 40 min renderingu mi sie często wywala i mam problem w nanoszeniu poprawek, no i poprawie materiał Jim mee - no może i przesadziłem z oświetleniem sierści- poprawie, kopytka też ;) - artystą malarzem nie jestem, ale spróbuje :D siano będzie - już nawet prowadziłem próby a głowę konika ma zamiar odwrócić trochę w stronę kamery - może bedzie lepiej przez to scenka wyglądać
Napisano 27 Maj 200519 l kurcze strasznie ciemno w tej scenie =/ moze zrob cos aby wiecej wpadalo swiatla ?ale tak to fajnie, fakt ze troske sztucznie
Napisano 27 Maj 200519 l no zgodze sie z ZiBi'm za ciemno cos tam.. rozjasnij troche scenke, grzywe popraw no i ta glowe mozesz odwrocic.. Powodzenia
Napisano 7 Czerwiec 200519 l Autor dzieki za komentarze oto moje starania nad poprawą sceny - niestety są żałosne mimo moich usilnych prób nie mogę osiągnąć zadowalającego mnie efektu oświetlenia sceny - pewnie dlatego że brakuje mi umiejętności :D, dlatego tez jest to końcowy - jak nie ostateczny rendering tej sceny oczywiście bardzo chętnie posłucham, albo raczej poczytam opinii jakiekolwiek one będą :D pozdr
Napisano 8 Czerwiec 200519 l fajne fajne :) , a teraz baty : koń nadal nie ma cienia i sam w sobie jest za jasny .. brzuch mu się świeci jakby stał na jakimś jasnym podłożu , a przecież tam nie jest super jasno ... i ZAYO sianko . Dał bym na podłoge tak z 20 x tyle. oczywiście sprytnie ;) rozłożone. but Jest fajnie.
Napisano 8 Czerwiec 200519 l Autor dzieki Jim mee jak zwykle mogę liczyć na twoje opinie :D wykonam jeszcze kilka prób dla poprawy tych błędów, a szczególnie tego brzucha Pozdr
Napisano 11 Czerwiec 200519 l Autor no to chyba udało mi się poprawić część rarzących blędów teraz napiszcie który render wygląda lepiej no i to będzie finito, w końcu :)
Napisano 11 Czerwiec 200519 l pomyslalem ze moze Ci sie przydac: http://www.cgfocus.com/ArticleDetails.cfm?ArticleID=273
Napisano 11 Czerwiec 200519 l Autor kurt_hectic - w tej scenie zbyt jasno też nie może być, właściwie to w tej szopie nie ma innego źródła światła niż słońce, w dzień oczywiście :) pionier - dzieki - tutek nawet ciekawy, ale nie chciałem używać zadnych zdjęć w tym projekciku, może wykorzystam w innej scence ;) pozdr
Napisano 11 Czerwiec 200519 l pionierowi chyba chodzilo o rodzaj oswietlenia w koncowym obrazku, nie o zdjecia. jesli tak, to zgadzam sie z pionierem. twoj kon jest dziwny, ma cien z lewej ale nie jest jasny z prawej.
Napisano 11 Czerwiec 200519 l Autor główne światło ma padać z za szopy, a z prawej strony ma wpadać tylko część światła i cień pewnie jest trochę za wyraźny
Napisano 11 Czerwiec 200519 l pionierowi chyba chodzilo o rodzaj oswietlenia w koncowym obrazku, nie o zdjecia. jesli tak, to zgadzam sie z pionierem. twoj kon jest dziwny, ma cien z lewej ale nie jest jasny z prawej. wlasnie o to mi chodzilo
Napisano 12 Czerwiec 200519 l Autor oświetlenie nie jest moją mocną stroną jak widać :) używałem standardowego rendera, vray nie renderował mi sierści, stąd ta decyzja
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto