Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dla mnie spox ogólny charakter scenki jest ok :D Tylko chyba ten "kij" od wideł jest troszkę za krutki w stosunku do tego kola, ale............. W sumie to Płock?? Ta sama mieścina co ja??? Fajno :D

  • Odpowiedzi 76
  • Wyświetleń 5,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

GRiPi - najgorsze dopiero przede mną, ale dzieki :)

 

Bubu - proporcje delikatnie poprawie, a z tej mieściny to jest nas już 3 ;)

 

a teraz wstępny, nie dokończony jeszcze model lampy naftowej którą umieszcze w scence

Napisano

3 ?? Heh ja zauważyłem tylko Ciebie :) Model lampki całkiem fajny :)

Napisano
  • Autor

dzieki

 

model lampki wykończony - chyba że macie zastrzerzenia

 

no i lampka wkomponowana w scenke

Napisano

lampka ma wiecej detali niz widac na scenie. nie ze to zle, ale jesli zrobisz wszystkie elementy takie dokladne, to sie z renderowaniem nie wyrobisz.

ale modeling mi sie podoba, dobrze ze to wszystko jest troche nieregularne, ladnie sie zapowiada.

Napisano

mi się bardzo podoba Dude... cholernego stolarza mieli właściciele tej szopy ^^ . Powiesz jak zniekształcałeś deski ?? czy na każdej z nich jest mesh smooth ??

Napisano
  • Autor

Jim mee - zrobiłem to w bardzo prosty sposób - wręcz banalny, wszystkie deski to zwykłe box`y z lekko zagęszczoną siatką i dodanym modyfikatorem "noise" :)

 

Ania C - staram się w miarę możliwości robić modele dokładne, jeżeli zrobi się render w wyższej rozdzielczości to będzie widać więcej detali

 

więcej modeli w scenie już nie umieszcze - zabieram sie za texturowanie, - chyba że są jakieś propozycje :)

Napisano

Faktycznie banalnie .. nawet nie wiedziałem że takie rzeczy sa w maxie :]. Ja znam tylko surface , Mesh smooth nie do końca , shell i ... hm... polygon counter :D

Napisano
  • Autor

mały update, po walce z maxem i swiatłem ;)

 

ogólna scenka ma wyglądać własnie tak

 

mam problem z dwoma rzeczami

 

- światło wpadającce przez szpary między deskami pozostawia na ziemi prostąkotne "znaki" - nie wiem jak to zmienić - "render scanline"

 

- gdy dam efekt "Volume light" do swiatła, to całą scene zalewa mgła - (dodam że światło znajduje się za sceną)

 

 

wszelkie uwagi mile widziane ;)

 

pozdr

Napisano

bardzo mi sie podoba kompozycja koła .. i w ogole się jes czuje tam , no i jest fajne , konik troche z innej parafii , 1 aa na koniku , 2jakos lepiej mysle muszisz go tam wsadzić. poza tym jak siedzi w szopie , to otoczenie jakoś na niego wplywa .. podej do tego bardziej malarsko. On teraz wygląda jakby miał self ilumination. Za deskami nie powinno być niebiesko ... niebo jest niebieskie , a otoczenie ... no .. inne ,moim zdaniem :). Z włosami wypadało by cos zrobić , a kopytka ma takie cacy jakby od

Supernails wrócił :). Z prostokątami nie mam pojęcia co zrobić , a teraz jedna sugestia... dałbym siank od zarąbania (tak z wyczuciem) ze splajnów ,-czyli od zarąbania zeby wyglądało fajnie ... nie texturka .. i znając siebie pewnie jakąś mine bym z boku zasadził. Ale ogólnie spoko spoko - fajnie fajnie. NIE ODPUSZCZAJ SOBIE NA KONIEC !!!!

:D

Napisano
  • Autor

dzieki

 

klicek - grzywa do poprawy - bo mu sie schowała w sierści ;)

jest tak bo mam problem z maxem i po 40 min renderingu mi sie często wywala i mam problem w nanoszeniu poprawek, no i poprawie materiał

 

Jim mee - no może i przesadziłem z oświetleniem sierści- poprawie, kopytka też ;) - artystą malarzem nie jestem, ale spróbuje :D

 

siano będzie - już nawet prowadziłem próby

 

a głowę konika ma zamiar odwrócić trochę w stronę kamery - może bedzie lepiej przez to scenka wyglądać

Napisano

kurcze strasznie ciemno w tej scenie =/ moze zrob cos aby wiecej wpadalo swiatla ?ale tak to fajnie, fakt ze troske sztucznie

Napisano

no zgodze sie z ZiBi'm za ciemno cos tam.. rozjasnij troche scenke, grzywe popraw no i ta glowe mozesz odwrocic.. Powodzenia

Napisano
  • Autor

dzieki za komentarze

 

oto moje starania nad poprawą sceny - niestety są żałosne

mimo moich usilnych prób nie mogę osiągnąć zadowalającego mnie efektu oświetlenia sceny - pewnie dlatego że brakuje mi umiejętności :D, dlatego tez jest to końcowy - jak nie ostateczny rendering tej sceny

 

oczywiście bardzo chętnie posłucham, albo raczej poczytam opinii jakiekolwiek one będą :D

 

pozdr

Napisano

fajne fajne :) , a teraz baty :

koń nadal nie ma cienia i sam w sobie jest za jasny .. brzuch mu się świeci jakby stał na jakimś jasnym podłożu , a przecież tam nie jest super jasno ... i ZAYO sianko . Dał bym na podłoge tak z 20 x tyle. oczywiście sprytnie ;) rozłożone. but Jest fajnie.

Napisano
  • Autor

dzieki Jim mee

jak zwykle mogę liczyć na twoje opinie :D

 

wykonam jeszcze kilka prób dla poprawy tych błędów, a szczególnie tego brzucha

 

Pozdr

Napisano
  • Autor

no to chyba udało mi się poprawić część rarzących blędów

 

teraz napiszcie który render wygląda lepiej

 

no i to będzie finito, w końcu :)

Napisano
  • Autor

kurt_hectic - w tej scenie zbyt jasno też nie może być, właściwie to w tej szopie nie ma innego źródła światła niż słońce, w dzień oczywiście :)

 

pionier - dzieki - tutek nawet ciekawy, ale nie chciałem używać zadnych zdjęć w tym projekciku, może wykorzystam w innej scence ;)

 

pozdr

Napisano

pionierowi chyba chodzilo o rodzaj oswietlenia w koncowym obrazku, nie o zdjecia. jesli tak, to zgadzam sie z pionierem.

twoj kon jest dziwny, ma cien z lewej ale nie jest jasny z prawej.

Napisano
  • Autor

główne światło ma padać z za szopy, a z prawej strony ma wpadać tylko część światła

i cień pewnie jest trochę za wyraźny

Napisano
pionierowi chyba chodzilo o rodzaj oswietlenia w koncowym obrazku, nie o zdjecia. jesli tak, to zgadzam sie z pionierem.

twoj kon jest dziwny, ma cien z lewej ale nie jest jasny z prawej.

 

wlasnie o to mi chodzilo

Napisano
  • Autor

oświetlenie nie jest moją mocną stroną jak widać :)

używałem standardowego rendera, vray nie renderował mi sierści, stąd ta decyzja

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności