Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Obecnie robie modele do gry Trinity.Jest to gra w klimacie postnuklearnej polski.Narazie robie modele nieozywione.Prezentuje to co do tej pory udalo mi sie zklecic.

Laweczki maja teksture 512x512 jadnak w grze bedzie mniejsza.

Studnia ma 1024x1024 ale tez bedzie mniejsza.

 

studnia16lg.th.jpg

 

laweeczki5ot.th.jpg

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajne, ja bym dał 'wiaderkowi' więcej polys w obwodzie, trochę kanciaste wyszło. 12, albo nawet 16 podziałów by wyglądało o wiele lepiej, i nie zaszkodziło za bardzo. W sumie studzience też by nie zaszkodziło. Modele proste, ale dają radę. ławki świetne. Keep postin'

Napisano
  • Autor

Wlasnie tak myslalem zeby troche zaokraglic te kanty.W sumie to niewiadomo jeszcze czy w grze, zblizenie kamery bedzie tak duże.Widok ma byc jak w falloucie tyle że w 3d , rotacja kamery i możliwość przybliżania.

Napisano

Hmm fajne. Chcialem cos napisac ale jak zwykle eMPeck mnie wyprzedzil. Ech albo nic niewidze albo krytykuja przede mna(moze daltego ze nie widze:) ). Sympatycznie wyglada, ot co.

Napisano

szczerze? bardzo kiepskie texturki! jesli studnia ma 1024x1024 to jest gorzej niz kiepsko, zero detali, musiales wziasc rozmazana fotke/rozmazanie namalowales, geometri nie widac za bardzo bez wire ale wydaje sie OK

 

no i do roboty! wreszcie ktos rusza projektem :)

Napisano

Lawki fajne studnia tez jednak z tymi texturkami cos nie tak.. moze dlatego ze studnie widac z dala i jest to render pewnie z jakims rozmazujacym antyaliasingiem..tak czy owak daj zblizenie na studnie najlepiej widok z viewporta skoro to ma byc gra 3d :) ale raczej mogles wiecej wycisnac jesli chodzi o detale.

Napisano

A ile poly to ma?

Na miniaturce myslalem ze te miniaturki to most :D

Napisano
  • Autor

Sprobowalem troche wyostrzyc tekstury>jednak w grze nie bedzie takiego zblizenia.Widok bedzie jak w falloucie, wiec niema sensu robic wiekszych detali

 

studnia10240if.th.jpg

Napisano

jesli nie bedzie takiego zblizenia to sugerowal bym na studnie dac 256x256, no eventualnie 512x512 ale to bedzie juz przesada

 

a lawke z faktu ze to jedna bela drewna i chyba standartem jest juz tilujaca sie texturka to 128x128/ 128x256 powinno styknac spokojnie

Napisano

Hatred ma rację. Jeżeli nie będzie zbliżeń to odwołuję moje wcześniejsze słowa o podniesieniu polycountu.

Napisano
  • Autor

Dzieki za rady.Ja w sumie debiutuje w robieniu modeli do gier, dlatego kazda rada jest dla mnie cenna.Modelowanie to raczej niezle mi idzie, bardziej w robieniu tekstur mam jeszcze problemy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności