geno7 Napisano 29 Marzec 2005 Share Napisano 29 Marzec 2005 Witam. Obecnie robie modele do gry Trinity.Jest to gra w klimacie postnuklearnej polski.Narazie robie modele nieozywione.Prezentuje to co do tej pory udalo mi sie zklecic. Laweczki maja teksture 512x512 jadnak w grze bedzie mniejsza. Studnia ma 1024x1024 ale tez bedzie mniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RK Napisano 29 Marzec 2005 Share Napisano 29 Marzec 2005 Wygląda super- tekstury robią swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 29 Marzec 2005 Share Napisano 29 Marzec 2005 fajne, ja bym dał 'wiaderkowi' więcej polys w obwodzie, trochę kanciaste wyszło. 12, albo nawet 16 podziałów by wyglądało o wiele lepiej, i nie zaszkodziło za bardzo. W sumie studzience też by nie zaszkodziło. Modele proste, ale dają radę. ławki świetne. Keep postin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
geno7 Napisano 30 Marzec 2005 Autor Share Napisano 30 Marzec 2005 Wlasnie tak myslalem zeby troche zaokraglic te kanty.W sumie to niewiadomo jeszcze czy w grze, zblizenie kamery bedzie tak duże.Widok ma byc jak w falloucie tyle że w 3d , rotacja kamery i możliwość przybliżania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 30 Marzec 2005 Share Napisano 30 Marzec 2005 A ja znowu nic nie widze.:( co za zycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 30 Marzec 2005 Share Napisano 30 Marzec 2005 Por@szek to podobnie jak ja zdjecia mi sie nie wyswietlaja :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 30 Marzec 2005 Share Napisano 30 Marzec 2005 Witam, No teraz wypas !!! wszysko widze modele spoko teksturki jeszcze lepsze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 30 Marzec 2005 Share Napisano 30 Marzec 2005 Hmm fajne. Chcialem cos napisac ale jak zwykle eMPeck mnie wyprzedzil. Ech albo nic niewidze albo krytykuja przede mna(moze daltego ze nie widze:) ). Sympatycznie wyglada, ot co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 31 Marzec 2005 Share Napisano 31 Marzec 2005 szczerze? bardzo kiepskie texturki! jesli studnia ma 1024x1024 to jest gorzej niz kiepsko, zero detali, musiales wziasc rozmazana fotke/rozmazanie namalowales, geometri nie widac za bardzo bez wire ale wydaje sie OK no i do roboty! wreszcie ktos rusza projektem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaggeM Napisano 31 Marzec 2005 Share Napisano 31 Marzec 2005 Lawki fajne studnia tez jednak z tymi texturkami cos nie tak.. moze dlatego ze studnie widac z dala i jest to render pewnie z jakims rozmazujacym antyaliasingiem..tak czy owak daj zblizenie na studnie najlepiej widok z viewporta skoro to ma byc gra 3d :) ale raczej mogles wiecej wycisnac jesli chodzi o detale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LISEK Napisano 31 Marzec 2005 Share Napisano 31 Marzec 2005 A ile poly to ma? Na miniaturce myslalem ze te miniaturki to most :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
geno7 Napisano 31 Marzec 2005 Autor Share Napisano 31 Marzec 2005 Sprobowalem troche wyostrzyc tekstury>jednak w grze nie bedzie takiego zblizenia.Widok bedzie jak w falloucie, wiec niema sensu robic wiekszych detali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 31 Marzec 2005 Share Napisano 31 Marzec 2005 jesli nie bedzie takiego zblizenia to sugerowal bym na studnie dac 256x256, no eventualnie 512x512 ale to bedzie juz przesada a lawke z faktu ze to jedna bela drewna i chyba standartem jest juz tilujaca sie texturka to 128x128/ 128x256 powinno styknac spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 31 Marzec 2005 Share Napisano 31 Marzec 2005 Hatred ma rację. Jeżeli nie będzie zbliżeń to odwołuję moje wcześniejsze słowa o podniesieniu polycountu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
geno7 Napisano 1 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2005 Dzieki za rady.Ja w sumie debiutuje w robieniu modeli do gier, dlatego kazda rada jest dla mnie cenna.Modelowanie to raczej niezle mi idzie, bardziej w robieniu tekstur mam jeszcze problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 1 Kwiecień 2005 Share Napisano 1 Kwiecień 2005 no nawet, dobzre zrobione, ale ,,, malo tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się