Napisano 29 Marzec 200520 l Witam. Obecnie robie modele do gry Trinity.Jest to gra w klimacie postnuklearnej polski.Narazie robie modele nieozywione.Prezentuje to co do tej pory udalo mi sie zklecic. Laweczki maja teksture 512x512 jadnak w grze bedzie mniejsza. Studnia ma 1024x1024 ale tez bedzie mniejsza.
Napisano 29 Marzec 200520 l fajne, ja bym dał 'wiaderkowi' więcej polys w obwodzie, trochę kanciaste wyszło. 12, albo nawet 16 podziałów by wyglądało o wiele lepiej, i nie zaszkodziło za bardzo. W sumie studzience też by nie zaszkodziło. Modele proste, ale dają radę. ławki świetne. Keep postin'
Napisano 30 Marzec 200520 l Autor Wlasnie tak myslalem zeby troche zaokraglic te kanty.W sumie to niewiadomo jeszcze czy w grze, zblizenie kamery bedzie tak duże.Widok ma byc jak w falloucie tyle że w 3d , rotacja kamery i możliwość przybliżania.
Napisano 30 Marzec 200520 l Witam, No teraz wypas !!! wszysko widze modele spoko teksturki jeszcze lepsze :)
Napisano 30 Marzec 200520 l Hmm fajne. Chcialem cos napisac ale jak zwykle eMPeck mnie wyprzedzil. Ech albo nic niewidze albo krytykuja przede mna(moze daltego ze nie widze:) ). Sympatycznie wyglada, ot co.
Napisano 31 Marzec 200520 l szczerze? bardzo kiepskie texturki! jesli studnia ma 1024x1024 to jest gorzej niz kiepsko, zero detali, musiales wziasc rozmazana fotke/rozmazanie namalowales, geometri nie widac za bardzo bez wire ale wydaje sie OK no i do roboty! wreszcie ktos rusza projektem :)
Napisano 31 Marzec 200520 l Lawki fajne studnia tez jednak z tymi texturkami cos nie tak.. moze dlatego ze studnie widac z dala i jest to render pewnie z jakims rozmazujacym antyaliasingiem..tak czy owak daj zblizenie na studnie najlepiej widok z viewporta skoro to ma byc gra 3d :) ale raczej mogles wiecej wycisnac jesli chodzi o detale.
Napisano 31 Marzec 200520 l Autor Sprobowalem troche wyostrzyc tekstury>jednak w grze nie bedzie takiego zblizenia.Widok bedzie jak w falloucie, wiec niema sensu robic wiekszych detali
Napisano 31 Marzec 200520 l jesli nie bedzie takiego zblizenia to sugerowal bym na studnie dac 256x256, no eventualnie 512x512 ale to bedzie juz przesada a lawke z faktu ze to jedna bela drewna i chyba standartem jest juz tilujaca sie texturka to 128x128/ 128x256 powinno styknac spokojnie
Napisano 31 Marzec 200520 l Hatred ma rację. Jeżeli nie będzie zbliżeń to odwołuję moje wcześniejsze słowa o podniesieniu polycountu.
Napisano 1 Kwiecień 200520 l Autor Dzieki za rady.Ja w sumie debiutuje w robieniu modeli do gier, dlatego kazda rada jest dla mnie cenna.Modelowanie to raczej niezle mi idzie, bardziej w robieniu tekstur mam jeszcze problemy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto