Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Obecnie robie modele do gry Trinity.Jest to gra w klimacie postnuklearnej polski.Narazie robie modele nieozywione.Prezentuje to co do tej pory udalo mi sie zklecic.

Laweczki maja teksture 512x512 jadnak w grze bedzie mniejsza.

Studnia ma 1024x1024 ale tez bedzie mniejsza.

 

studnia16lg.th.jpg

 

laweeczki5ot.th.jpg

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajne, ja bym dał 'wiaderkowi' więcej polys w obwodzie, trochę kanciaste wyszło. 12, albo nawet 16 podziałów by wyglądało o wiele lepiej, i nie zaszkodziło za bardzo. W sumie studzience też by nie zaszkodziło. Modele proste, ale dają radę. ławki świetne. Keep postin'

Napisano

Wlasnie tak myslalem zeby troche zaokraglic te kanty.W sumie to niewiadomo jeszcze czy w grze, zblizenie kamery bedzie tak duże.Widok ma byc jak w falloucie tyle że w 3d , rotacja kamery i możliwość przybliżania.

Napisano

Hmm fajne. Chcialem cos napisac ale jak zwykle eMPeck mnie wyprzedzil. Ech albo nic niewidze albo krytykuja przede mna(moze daltego ze nie widze:) ). Sympatycznie wyglada, ot co.

Napisano

szczerze? bardzo kiepskie texturki! jesli studnia ma 1024x1024 to jest gorzej niz kiepsko, zero detali, musiales wziasc rozmazana fotke/rozmazanie namalowales, geometri nie widac za bardzo bez wire ale wydaje sie OK

 

no i do roboty! wreszcie ktos rusza projektem :)

Napisano

Lawki fajne studnia tez jednak z tymi texturkami cos nie tak.. moze dlatego ze studnie widac z dala i jest to render pewnie z jakims rozmazujacym antyaliasingiem..tak czy owak daj zblizenie na studnie najlepiej widok z viewporta skoro to ma byc gra 3d :) ale raczej mogles wiecej wycisnac jesli chodzi o detale.

Napisano

Sprobowalem troche wyostrzyc tekstury>jednak w grze nie bedzie takiego zblizenia.Widok bedzie jak w falloucie, wiec niema sensu robic wiekszych detali

 

studnia10240if.th.jpg

Napisano

jesli nie bedzie takiego zblizenia to sugerowal bym na studnie dac 256x256, no eventualnie 512x512 ale to bedzie juz przesada

 

a lawke z faktu ze to jedna bela drewna i chyba standartem jest juz tilujaca sie texturka to 128x128/ 128x256 powinno styknac spokojnie

Napisano

Dzieki za rady.Ja w sumie debiutuje w robieniu modeli do gier, dlatego kazda rada jest dla mnie cenna.Modelowanie to raczej niezle mi idzie, bardziej w robieniu tekstur mam jeszcze problemy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności