Posted April 1, 200520 yr Od miesiąca tworzę animacje, shorta o wampirku i takich tam... nie będę za dużo zdradzał. Wprawdzie już zaczołem animaować pierwsze sceny, ale gdy zobaczyłem efekt, postanowiłem wrócić do modelowania i texturowania. Dam sobie więcej czasu. Teraz dokończę model głównego bohatera (jedynego zresztą) liczę na Waszą pomoc, bo jak bedę tak bezkrytycznie tworzył to znowu zacznę od początku.
April 1, 200520 yr errory > moment przejscia ze spodni do nogi ....- tam pod kolanem > zrob jakas falde ze spodni bo to za plynnie przechodzi...a poza tym ,,, wreszczie jakis zioM na forum :P. - pozdro.
April 1, 200520 yr Author spodni jeszcze nie modelowałem :)) to tyl;ko szkic, narazie kończe marynare ale dzieki
April 1, 200520 yr Bardzo ciekawy charakterek się zapowiada :). Uwagi: Uszko troszkę bym przesunął w dół i do przodu, poza tym dziwi troszkę brzuszek u wampirka ;), wygląda to tak jakby wszystko ponad brzuszkiem było przesunięte do tyłu, obecnie ma długi korpus i stosunkowo krótkie nóżki- osobiście zrobił bym dokładnie na odwrót. Jak to animka to nie bawił bym się w dynamikę na krańcach rękawa marynarki tylko zwieńczył ją zwężeniem i wystającą troszkę koszulą. Pozdrawiam i miłej pracy.
April 1, 200520 yr Author muszę się zastanowic z tymi rękawami, być może masz rację, z tym brzechem też do sprawdzenia, dzięki!
April 2, 200520 yr Wreszcie cos ciekawego. W tych oczodolach beda galki? Jak tak to zapewne brakuje powiek ale w sumie nie znam sie na anatomii wampirow:)
April 3, 200520 yr Author powieki i ząbki i troche proporcje, czekam na dalsze sugestie. Jakbyście mieli jakieś fajne referencje, ja mam wszystko co znalazłem w google.pl, ale może wy macie wiecej.
April 3, 200520 yr Koniecznie doprowadź do ust loop schodzący pod kość policzkową, będzie niezbędny do mimiki, poza tym taki diament (zjazd 2 loopów w jeden) bardzo by utrudnił pracę nad morphami. W ogóle uważam że siatka powinna być gęstsza w paru miejscach (nad ustami, czoło, zwieńczenie żuchwy). Musisz mieć w głowie jakie morphy będziesz potrzebować i zawczasu szykuj siatkę pod nie. Jeszcze sporo pracy :), dużo elementów (jak nos) potrzebuje lepszej definicji. Pozdrawiam,
April 3, 200520 yr Author jezeli chodzi o animacje twarzy to bede animowal kośćmi. Mam nadzieje ze nie bedzie wiekszych problemow ze strony zlej topologii siatki, zauwazylem, mimo tego calego biadolenia o topologii schodzi ona na dalszy plan, zreszta niedlugo bedziesz mogl ocenic sam.Dzieki za uwagi
April 5, 200520 yr Author Jako że nie mam tu żadnych map wag to mogę sobie pozwolic na poprawianie modelu aż do czasu jak zrobię textury. Prosty rig twarzy: same kości, cztery metaeffectory na powieki, jeszcze zapewne coś dodam i poporawiam niektóre miejsca. http://yasser.webpark.pl/prev_face2_sorenson.mov http://yasser.webpark.pl/prev_face2_xvid.avi Jeszcze bardziej prosty rig ramienia: marynarki i dłoni. Majtanie rękawa reguluję sobie jednym suwaczkiem, to zamiast jakis skomplikowanych symulacji ubrań. http://yasser.webpark.pl/prev_rekaw2_xvid.avi pozdrawiam i czekam na komentarze
April 5, 200520 yr Hehe no widzę że intensywnie sobie messiahujesz :), co do twarzy to zapowiada się bardzo fajnie, szczególnie okolice noska :), ale usta wymagają jeszcze sporo pracy. Dobrze że to mesiasz, w razie czego będziesz mógł dodać loopy aby się wszystko dobrze deformowało. Co do rękawa również dobrze się zapowiada, musi to być tylko na całym, bez zupełnie twardych obszarów + jakaś zabawka do zwijania się czy lekkiego podwijania i oczywiście kolizji i przylegania do ciała zgodnie z grawitacją, ciekaw jestem jak sobie dasz radę :). Pozdrawiam,
April 5, 200520 yr Author no co ty Gotham, chcesz mnie zatrzymać na 100 lat w riggowaniu! Wystarczy mu tam tego realizmu, model mało realistyczny itd. ogólnie taka bardziej stylizowana oprawa. I mało będzie tego całego machania łapami przypuszczam, wiec skupie sie na prostocie i szybkości.
April 6, 200520 yr Bardzo fajny projekcik :) jedna z nielicznych animiek w Messiahu na forum... bardzo fajnie :) Tak trzymać!
April 6, 200520 yr fajnie ze mozna cos scaignac "limit transferu" Ale jako zwolennik messiaha ( od niedawna) chcetnie poczekam co tam wyskrobales:D poczekam jeszcze z komentarzem jak zobacze wipy:D
April 6, 200520 yr hej no calkiem sprytny systemik twarzy. skomplikowanych min sie tym nie zrobi ale fajnie jest:) hihi zreszta sam mowiles ze niezalezy Tobie na skomplikowanym szkielecie. fajnie to wyglada. Messiah górą!!!!
April 6, 200520 yr suuper, on się rusza! Ciekaw jestem dalszej pracy, przyznam że to co pokazałeś do tej pory wygląda bardzo smakowicie :)
April 7, 200520 yr Author Cześć! Mam juz swój serwer bez limitu transferu dziennego i w ogóle chyba. Przepraszam za animacje w "tułowiu" ale tylko chciałem pokazać jak się wygina. Ręka jest w FK ale można płynnie przejść na IK. Cały ruch tułowia na załączonym preview jest "zanimowany" tylko jedna kością. http://monday.roodik.com/prev_face_sorenson.mov http://monday.roodik.com/prev_face2_sorenson.mov http://monday.roodik.com/prev_rekaw_sorenson.mov http://monday.roodik.com/prev_rekaw2_sorenson.mov NEW!! http://monday.roodik.com/prev_tulow_sorenson.mov http://monday.roodik.com/prev_face_xvid.mov http://monday.roodik.com/prev_face2_xvid.mov http://monday.roodik.com/prev_rekaw_xvid.mov http://monday.roodik.com/prev_rekaw2_xvid.mov NEW!! http://monday.roodik.com/prev_tulow_xvid.mov
April 12, 200520 yr Author http://republika.pl/kwdowicz/prev_nogi_sorenson.mov http://republika.pl/kwdowicz/prev_nogi_xvid.avi http://republika.pl/kwdowicz/prev_sliders_sorenson.mov http://republika.pl/kwdowicz/prev_sliders_xvid.avi ty razem wszystkie pliki działają :) To juz prawie koniec riga, teraz będę tylko poprawiał deformacje i ukrywał implementacje. A później ostro biorę sie za animacje. Scenopis nie przewiduje wielu rzeczy które wampir potrafi robić, np. mógłbym calkiem olać animacje nóg, ale chciałem to wszytsko zrobić dla lepszego poznania materiału. :) Dodatkowo załączam zbliżenie paluchów.
April 15, 200520 yr Author moje armatures, to sa pierwsze w zyciu wiec pewnie popełnilem duzo powaznych bledow, ale czas pokaże. http://republika.pl/kwdowicz/prev_arm_sorenson.mov A to są oczka, jak ktoś zna mesjasza to wie w czym rzecz. Jak ktos nie zna to powiem, że to shader DollyEyes, ma wbudowana opcję gdzie podaje się na co oczko ma patrzeć (np. na nulla) i nie trzeba kręcić gałkami, co np. przydaje się gdy gałki nie są okrągłe. http://republika.pl/kwdowicz/prev_oczy_sorenson.mov
April 15, 200520 yr Hey, Fajnie to idzie do przodu, a z uwag: Kości troszkę ci jeszcze szaleją, usta wpływają na kołnierz płaszcza, kości jednej nogi na drugą, ale system wygląda na ciekawy i przemyślany. Jestem ciekaw scenariusza ale pewnie jest ściśle tajny ;). Animka testowa twarzy jest słabsza niż poprzednie, strasznie mechaniczna... No ale to tylko prevka. Czekam na dalszy ciąg, baw się dobrze ;)
April 15, 200520 yr Jeśli można to troche inaczej rigowałbym mankiety.... bo materiał się rozciaga... chyba żę takie jest zamierzenie ;) wybacz że użyje terminologii maxa :) ale między nadgarstkiem a mankietem zrobiłbym sztywną kość... z IK... któremu dodałbym "springa" a na siatkę kubraczka wpływałbym kostką która bedzie ostatnia w tym łańcuchu... Mimika twarzy super.... podziwiam ludzi którzy decydują się na animacje buźki kostkami [EDIT] nie powiem.... armatures daje rade.... klapki będą mu pięęęęeknie chodzić ;)[\EDIT]
April 20, 200520 yr Author Dzięki za wszystkie komentarze, birę sobie do serca:) Troche texturuje i modeluje, a w ukryciu animuje. ale ta animacja to tylko ... kolejny... test. http://republika.pl/kwdowicz/prev_oczy2_sorenson.mov
April 22, 200520 yr no widze projekt sie rozwija mam jednak parę uwag: ta trumna trochę zbyt odblaskowa a sam bohater na czole nie powinien mieć dwóch znacząco podobnych syfków ułożonych symetrycznie po obu stronach głowy ;) i język ciut za mocno się świeci powodzenia
Create an account or sign in to comment