ftorek Napisano 31 Grudzień 2005 Napisano 31 Grudzień 2005 hyh - koles ma niezuy burdel w warstwach - prawie jak u mnie :D hyhy wypasik - dzienks mario - wlasnie zasysam archiwum - pewnie jak je otworze to sie niezle poduamie... pzdr
_michal Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 małe how-to o normalmapach: http://boards.polycount.net/showflat.php?Cat=0&Number=91531&an=0&page=0#91531 może się przyda.
ognisty Napisano 1 Styczeń 2006 Napisano 1 Styczeń 2006 ej mam problem z tymi filmami z 3d palace, nie chca sie odtwarzac, tzn jak kakrotto napisal, tylko dzwiek jest ;/
arcade Napisano 11 Styczeń 2006 Napisano 11 Styczeń 2006 ognisty -> może nie masz kodeka odpowiedzniego? Dobra, ja mam poważne pytanie i mam nadzieję że ktoś się nademną ulituje - problem jest taki że chciałbym nauczyć się malować na teksturach rdzę, odpryski farby, różne draśnięcia, rysy, dziury i różnego rodzaju syfy... Chyba wiecie o co chodzi... I teraz problem - jak to ugryźć? czy coś takiego jest trzaskane ze zdjęć, czy malowane ręcznie? jak zmiksować żeby było dobrze - pytań jest wiele, przeczesałem cały wątek o teksturach na CG Talk i nic w ten deseń nie znalazłem :/ sytuacja jest taka że siedzę przed teksturą, uzyskałem już jakiś w miarę względny efekt metalu i nie mam pojęcia co powinienem teraz zrobić żeby tą sprawę pchnąć do przodu... Jak możecie mi zapodać jakieś tipsy, tricki, tuty, cokolwiek, to bardzo bym prosił pozdro
kannu Napisano 12 Styczeń 2006 Napisano 12 Styczeń 2006 ziomuś - a jakbyś przyatakował deep paint 3D ?? tam w viewporcie malujesz po obiekcie gotowymi (zdefiniowanymi) bruschami jednocześnie na wielu warstwach - czyli difuse (to jest oczywiste), bumpem , specularem itp . Oczywiście wszystko w czasie rzeczywistym z podglądem - czyli malujesz bumpem to go realnie widzisz w wiewporcie.
arcade Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 kannu - dzięki za odpowiedź - nie chce mi się tego deep painta ruszać - wygodnie mi się maluje w photoshopie, a max pracuje w tle - ctrl + s i przełączenie do maxa = prawie realtime ;) Poszukałem trochę tych tutków o które mi chodziło i chyba znalazłem to czego potrzebowałem: http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/photoshop/worn_metal/metal.asp http://www.tutorio.com/tutorial/photoshop-metal-texture http://67.15.36.49/team/Tutorials/texture_katherine_dinger/dirty_texture01.asp http://67.15.36.49/team/Tutorials/texturing_metal/texturing_metal1.asp Pewnie w większości je znacie, ale jak ktoś kiedyś będzie miał taki problem jak ja to może mu się przyda. pozdrawiam.
kannu Napisano 13 Styczeń 2006 Napisano 13 Styczeń 2006 ziomuś, spoko. ale uwierz mi - deep paint 3D to zupełnie inna jakość pracy. To jakbyś porownał POV do maxa :)
kurt_hectic Napisano 15 Styczeń 2006 Napisano 15 Styczeń 2006 maly tip: jak juz zrobilem to pokaze (prawie zawsze traktujcie texturke sharpenem)
ribel Napisano 11 Luty 2006 Napisano 11 Luty 2006 Ello. Wiec sprawa jest taka. Potrzebuję jakichś tutków odnośnie tworzenia realistycznych textur do postaci (postacie w stylu tych z Half Life 2, FarCry itp. itd.). Chodzi zarówno o textury twarzy, jak i całego "umundurowania" (kamizelki, spodnie, pasy, bron itp.).Jakby miał kto jakiś namiary na przydatne linki (uprzejmnie proszę o nie kierowanie mnie na http://www.google.pl) bo chętnie skorzystam. Z góry dziękuję za pomoc.
Hatred Napisano 22 Luty 2006 Autor Napisano 22 Luty 2006 ja cie skieruje gdzies blizej: na pozostale strony tego watku!! brrr tu sa linki d prawie wszytstkiego odnosnie tworzenia textur co sie pojawialo przez ostatnie 6roku na necie.... pozdro dla leniwego Krakowiaka :P
AGmakonts Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=3477840&postcount=3 tutaj taki mały help
PAINbringer Napisano 6 Maj 2006 Napisano 6 Maj 2006 Pewnie wielu widziało już info o tym, ale to nic, na pewno nie wszyscy :] News żywcem z polycounta: "Texture an entire level with one 32Kx32K image May 1, 2006, 6:36pm CDT, by Vito Just when you got used to making 2048x2048 textures for characters, models and environments, here comes John Carmack with his new MegaTexture technology. MegaTexture and the procedural program MegaGen lets you texture an entire level with one gigantic 32,000 by 32,000 texture which gets streamed to the video card on the fly. You'll first see it in Enemy Territory: Quake Wars, and ShackNews has an interview about that, too.(...)" http://www.gamerwithin.com/?view=article&article=1319 http://www.shacknews.com/extras/2006/042806_quakewars_qa_1.x Co o tym myślicie?
PAINbringer Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 ADRES: http://www.fpsbanana.com/?section=viewlist.skins.skincats.main.2 Wrzucam tego linka tutaj, żeby został dla potomnych. Pod tym adresem kryje się ogromna baza podmianek modeli do modyfikacji silnika Source. Można je za free ściągnąć, rozpakować, wyciagnąć z nich wszystkie flaki i podpatrzeć wiele rozwiązań zarówno w meshu jak i txtrze. Na prawde strona warta uwagi, znajdziecie tam modele po których dostaje się niekontrolowanego ślinotoku przewlekłego :D (!danger!). Oto mały przykład:
SzU Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 graficznie odjaaaaazd. tylko troche nie dopatrzyl ktos i odbil wszystko lustrzanie, nawet napisy! w wielu grach tez po obu stronach jest otwor na wylatujace luski i selektor ognia... :) a w pierwszym cs-ie (nie wiem jak pozniej) luski wylatuja po lewej stronie - chyba zeby walnac nas w twarz!!! tj zeby bylo efektownie (lub to byla bron dla leworecznych trzymana w prawej rece) ... grafa grafa, ale sa tez inne aspekty...
kurt_hectic Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 tutek jak robic FOTO TEXTURKI tu macie foto http://www.3dexcellence.com/textures/brick/brick2.jpg a tu ja przerobilem (+opis): http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=3574925&postcount=192
_michal Napisano 19 Październik 2006 Napisano 19 Październik 2006 usuwanie szwów z textur za pomocą render to texture: http://www.gamasutra.com/features/20061019/kojesta_01.shtml
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się