Napisano 31 Grudzień 200519 l hyh - koles ma niezuy burdel w warstwach - prawie jak u mnie :D hyhy wypasik - dzienks mario - wlasnie zasysam archiwum - pewnie jak je otworze to sie niezle poduamie... pzdr
Napisano 1 Styczeń 200619 l małe how-to o normalmapach: http://boards.polycount.net/showflat.php?Cat=0&Number=91531&an=0&page=0#91531 może się przyda.
Napisano 1 Styczeń 200619 l ej mam problem z tymi filmami z 3d palace, nie chca sie odtwarzac, tzn jak kakrotto napisal, tylko dzwiek jest ;/
Napisano 11 Styczeń 200619 l ognisty -> może nie masz kodeka odpowiedzniego? Dobra, ja mam poważne pytanie i mam nadzieję że ktoś się nademną ulituje - problem jest taki że chciałbym nauczyć się malować na teksturach rdzę, odpryski farby, różne draśnięcia, rysy, dziury i różnego rodzaju syfy... Chyba wiecie o co chodzi... I teraz problem - jak to ugryźć? czy coś takiego jest trzaskane ze zdjęć, czy malowane ręcznie? jak zmiksować żeby było dobrze - pytań jest wiele, przeczesałem cały wątek o teksturach na CG Talk i nic w ten deseń nie znalazłem :/ sytuacja jest taka że siedzę przed teksturą, uzyskałem już jakiś w miarę względny efekt metalu i nie mam pojęcia co powinienem teraz zrobić żeby tą sprawę pchnąć do przodu... Jak możecie mi zapodać jakieś tipsy, tricki, tuty, cokolwiek, to bardzo bym prosił pozdro
Napisano 12 Styczeń 200619 l ziomuś - a jakbyś przyatakował deep paint 3D ?? tam w viewporcie malujesz po obiekcie gotowymi (zdefiniowanymi) bruschami jednocześnie na wielu warstwach - czyli difuse (to jest oczywiste), bumpem , specularem itp . Oczywiście wszystko w czasie rzeczywistym z podglądem - czyli malujesz bumpem to go realnie widzisz w wiewporcie.
Napisano 13 Styczeń 200619 l kannu - dzięki za odpowiedź - nie chce mi się tego deep painta ruszać - wygodnie mi się maluje w photoshopie, a max pracuje w tle - ctrl + s i przełączenie do maxa = prawie realtime ;) Poszukałem trochę tych tutków o które mi chodziło i chyba znalazłem to czego potrzebowałem: http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/photoshop/worn_metal/metal.asp http://www.tutorio.com/tutorial/photoshop-metal-texture http://67.15.36.49/team/Tutorials/texture_katherine_dinger/dirty_texture01.asp http://67.15.36.49/team/Tutorials/texturing_metal/texturing_metal1.asp Pewnie w większości je znacie, ale jak ktoś kiedyś będzie miał taki problem jak ja to może mu się przyda. pozdrawiam.
Napisano 13 Styczeń 200619 l ziomuś, spoko. ale uwierz mi - deep paint 3D to zupełnie inna jakość pracy. To jakbyś porownał POV do maxa :)
Napisano 15 Styczeń 200619 l maly tip: jak juz zrobilem to pokaze (prawie zawsze traktujcie texturke sharpenem)
Napisano 11 Luty 200619 l Ello. Wiec sprawa jest taka. Potrzebuję jakichś tutków odnośnie tworzenia realistycznych textur do postaci (postacie w stylu tych z Half Life 2, FarCry itp. itd.). Chodzi zarówno o textury twarzy, jak i całego "umundurowania" (kamizelki, spodnie, pasy, bron itp.).Jakby miał kto jakiś namiary na przydatne linki (uprzejmnie proszę o nie kierowanie mnie na http://www.google.pl) bo chętnie skorzystam. Z góry dziękuję za pomoc.
Napisano 22 Luty 200619 l Autor ja cie skieruje gdzies blizej: na pozostale strony tego watku!! brrr tu sa linki d prawie wszytstkiego odnosnie tworzenia textur co sie pojawialo przez ostatnie 6roku na necie.... pozdro dla leniwego Krakowiaka :P
Napisano 22 Kwiecień 200618 l http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=3477840&postcount=3 tutaj taki mały help
Napisano 6 Maj 200618 l Pewnie wielu widziało już info o tym, ale to nic, na pewno nie wszyscy :] News żywcem z polycounta: "Texture an entire level with one 32Kx32K image May 1, 2006, 6:36pm CDT, by Vito Just when you got used to making 2048x2048 textures for characters, models and environments, here comes John Carmack with his new MegaTexture technology. MegaTexture and the procedural program MegaGen lets you texture an entire level with one gigantic 32,000 by 32,000 texture which gets streamed to the video card on the fly. You'll first see it in Enemy Territory: Quake Wars, and ShackNews has an interview about that, too.(...)" http://www.gamerwithin.com/?view=article&article=1319 http://www.shacknews.com/extras/2006/042806_quakewars_qa_1.x Co o tym myślicie?
Napisano 8 Maj 200618 l ADRES: http://www.fpsbanana.com/?section=viewlist.skins.skincats.main.2 Wrzucam tego linka tutaj, żeby został dla potomnych. Pod tym adresem kryje się ogromna baza podmianek modeli do modyfikacji silnika Source. Można je za free ściągnąć, rozpakować, wyciagnąć z nich wszystkie flaki i podpatrzeć wiele rozwiązań zarówno w meshu jak i txtrze. Na prawde strona warta uwagi, znajdziecie tam modele po których dostaje się niekontrolowanego ślinotoku przewlekłego :D (!danger!). Oto mały przykład:
Napisano 13 Maj 200618 l graficznie odjaaaaazd. tylko troche nie dopatrzyl ktos i odbil wszystko lustrzanie, nawet napisy! w wielu grach tez po obu stronach jest otwor na wylatujace luski i selektor ognia... :) a w pierwszym cs-ie (nie wiem jak pozniej) luski wylatuja po lewej stronie - chyba zeby walnac nas w twarz!!! tj zeby bylo efektownie (lub to byla bron dla leworecznych trzymana w prawej rece) ... grafa grafa, ale sa tez inne aspekty...
Napisano 24 Maj 200618 l tutek jak robic FOTO TEXTURKI tu macie foto http://www.3dexcellence.com/textures/brick/brick2.jpg a tu ja przerobilem (+opis): http://forums.cgsociety.org/showpost.php?p=3574925&postcount=192
Napisano 19 Październik 200618 l usuwanie szwów z textur za pomocą render to texture: http://www.gamasutra.com/features/20061019/kojesta_01.shtml
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto