Jump to content

Game Art - mapowanie i tekstury


Hatred

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ello.

 

Bardzo fajne tutki.

Mój problem polega na tym, iż chcę nauczyć się tworzyć teksturki do postaci i otoczenia w stylizacji cartoon. Chodzi o teksturki do gry. Najbardziej interesuje mnie uzyskanie efektu podobnego do tekstur gier w styly Rayman'a (2 i 3 część), Beyond Good & Evil ,Worms3d, i innego typy dobrych gier platformowych 3d. Nigdzie (jak narazie) nie mogę znajść żadnych tutek albo choćby jakichś wytycznych. Jeśli ktoś może mi pomoc to z góry thx.

Link to comment
Share on other sites

troche to nie na czasie, ale skoro nikt sie nie wypowiedzial lepszy odemnie to moze ja cos zasugeruje: namaluj texturke kilkoma kolorami, potem pobaw sie burnem i dodgem samym, powinno wyjsc kreskowkowo

Link to comment
Share on other sites

nom pop ma dobre tutki, ostatnio je sciaglem all :) polecam naprawde, a czego nie polecam to jakis automatycznych cudek ktore same unwrapuja recznie moze schodzi dluzej ale wszytko jest tam gdzie tego chcecie, wszytko tak jak chcecie i pelna kontrola, czyli to co w low poly najwazniejsze :D w glowie znasz na pamiec gdzie kazdy vortex dales :D

Link to comment
Share on other sites

Aaaaa teraz to mnie przytłoczyliście ilością tutków ^^. Dzięki wielkie, tak chodziło o unwrap. Samą teksturke to jeszcze pół biedy bo już rysowałem to i owo, ale do mapowania cierpliwości nie nabrałem jeszcze :D, możliwe, że dzięki wam nabiorę ;).

Link to comment
Share on other sites

hej, wspominaliście kiedyś o pół automatycznym mapowaniu... Jakie znacie narzędzia do robienia czegoś takiego?

Spróbowałem na razie texportera i musze przyznać że to bardzo przydatny plugin, ale nie ma większego zastosowania przy bardziej skomlikowanych bryłach - za dużo trzeba edytować.

Jakie są jeszcze sposoby?

pozdrawiam :)

Link to comment
Share on other sites

Sprawdziłem też automatyczne mapowanie w Wingsie (tutek Klicka :D) i również działa dobrze ale na bryłach takich jak np. twarz, natomiast z postacią miałby już problemy.

 

Kakrotto - mógłbyś mi to przybliżyć? z tego co się zorientowałem to co podałeś to zupełnie oddzielne, płatne programy.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marioza

automatyczne mapowanie w Wingsie sprawdza sie elgancko przy głowach jak i przy całych postaciach, nie ma zadnego problemu, jedyne co trza zrobić to zaznaczyc krawędzie w odpowiednich miejscach : ) co w sumie nie jest takie trudne kilka prób i troche logicznego myslenia, nic więcej nie potrzeba

Link to comment
Share on other sites

i jeszcze maskowanie plus efekty (outer glow na ten przyklad) i jeszcze sciezki sie przydaja do tych wszystkich rowkow :D

 

pozdror i jeszcze - dlonie marki homosapiens a tablet wacoma :D hyhy

 

narx - i jak cos ci sie urodzi w ten desen to daj znac :D

Link to comment
Share on other sites

http://www.planetquake.com/polycount/cottages/rorshach/index2.shtml ****** good textures > nie wiem jak wy ale ja masowo sciagam dobre , ba najlepsze textury\concepty a potem sie z nich ucze , wzoruje sie na nic. moze ktos powiedziec,ze sciagam ale to nie pravda, 1 nie robie tego 2 jak z 15 ograzkow polaczy sie pevne elementy, doda wlasna invencje i dotego nie wszystko wyjdzie jak powinno to nie wyjdzie cos nowego :o

ps. nie ma jak pisac posty o 2:25

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy