Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, ostatnio widzialem, ze dosc duzo samochodow sie przewija na forum, dlatego tez chcialem sprobowac swych sil. Wykorzystalem do tego tutorila, ale jak zajazylem technike to pozniej robilem go sam, jest to moj pierwszy samochod. Tak zeby nie bylo pusto to juz zaplanowalem sobie do niego mala scenke, mam nadzieje ze to dojdzie do skutku i sie uda. Prosze o komenty lub ewentualne rady. Powoli tez nalezaloby myslec o material, a nie powiem u mnie z tym ciezko, zobaczymy w trakcie. Postaram sie o czeste update'y.

 

landrover016ze.th.jpg

 

landrover028en.th.jpg

 

front1yn.th.jpg

 

side9qv.th.jpg

 

wheel0gb.th.jpg

 

wycieraczka2iy.th.jpg

  • Odpowiedzi 130
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zawsze mnie ciekawilo jak sie renderuje taka siatke z modelem, tak jak tu masz :D

a co do modelu to calkiem calkiem. spoko ci wyszedl.

no ale powiedz jak ta siatke wyrenderowac. :D

Napisano

powiem tak:

jak bede kiedys modelowac moj pierwszy samochod to jesli wyjdzie mi tak jak tobie to bede zachwycona :)

jest naprawde fajnie i samochod fajny tez.

 

jedyne co moje oczy dostrzegly to chyba costam nie do konca pasi na bocznych szybach. ogolnie czekam na renedery konkrety ;)

 

xMark, sadze ze to nie sa rendery a jedynie screenshoty z viewportu.

 

pozdro

Napisano

Świetny model. Teraz tylko (aż) teksturki, render i bedzie wypas. Nie wiem jaki bieżnik jest w oryginale, ale tem mi nie pasuje. To tylko kwestia gustu. Ile to ma poly?

Napisano

wszystko fajnie, ale chamfer na krawedziach jest za duzy. Tworzy to efekt ciasta. Ale i tak jestem nastawiony pozytywnie. :)

 

pozdrawiam

Napisano

lol :P, ty masz jakis problem z ta pracka czy tylko chciales sie popisac :P . nie dawaj pracek do wipa, tylko od razy do gallery ... a tak na marginesie , jak juz koniecznie jaka krytyke chcesz uslyszec : moim zdaniem pod maska robi sie strasznie dusy cien, ktory sprawia, ze maska jest strasznie nie integralna z reszta modelu > albo zmniejsz smootha, albo jakos bardziej maske oposc. tyle. pa

Napisano

mi sie kompletnie nei podoba ...

 

rowki sprawiają efekt pulchnosci jak by twoj model przybral na wadze ...

 

i to sie tyczy prawie wszystkich elementow ... przy czym poprostu jest ble ;]

 

jak nalozysz lakier bedize jeszcze gozej ...

 

no coż ... zycze powodzenia w nastepnych modelach ...

 

popatrz jak wygladaja rowki na zdjeciu ... :

 

26Free.jpg

Napisano

kurt hectic dlaczego mialnym dawac te pracke do gallery jak jest jeszcze nie skonczona, musze nalozyc teksturki i zrobic otoczenie?

 

Marcin poczatkowo mialem zaostrzone rowki ,ale jak renderowalem to praktycznie nie bylo widac granicy pomiedzy drzwiami, dlatego tak jest jak teraz, moze to i duzy blad, ale w nastepnym modelu ( jesli bedzie) postaram sie to zmienic

 

Pinki http://www.evermotion.org/tutorials/modeling/car_modeling_max/

Zabieram sie za otoczenie

Napisano

Ra i marcin maja pracje rowki sa za "pulchne" nie wyglada to za ciekawie hehe

ale jak te rowki poprawisz to bedzie 5/5 teraz jest wedlug mnie 3/5:)

bo to naprawde przeszkadza

pozdro

Napisano

Po szkole wzialem sie za pewne elementy otoczenia, ale na razie z tym przystopuje bo widze ze jednak trzeba poprawic te rowki. Jak dobrze pojdzie to updacik bedzie jeszcze dzis, w samo polnoc:). A jesli chodzi o otoczenie to doszedlem do wniosku ze jeszcze mi troche elementow brakuje(chce dorzucic jakies slupki z lancuchami, rynienki no i jakis smietnik_ jeszcze sie zobaczy). A na razie to co udalo mi sie zrobic

 

scena012ol.th.jpg

Napisano

wyzszy ten kraweznik i dwa kola na nim wkoncu to land rover :)

ej a czy to prosto z tutka ?

jesli tak to niech mi ktos da linka tez chcialem zrobic landrovera

bede wdzieczny

Napisano

Zamieszczam poprawiony (moim zdaniem) render. Troche sie w tym zamieszalem bo maly chamfer niezle mi zjechal siatke. Musialem duzo elemento recznie poprawiac, mam nadzieje ze teraz wyglada lepiej. No teraz moze zabiore sie za dalsze otoczenie

 

 

poprawiony4ml.th.jpg

Napisano

Nie podoba mi się:

- łączenie między drzwiami przednimi i tylnymi

- tylne nadkole

- klamki

- szyby boczne

i ta maska (krawędzie)

A tak to ładny modelik :D

Napisano

RA moglbys powiedziec gdzie dokladnie jest jeszcze ten efekt? chcialbym to sredulowac w calosci, ale wydawalo mi sie ze juz wszystko poprawilem.

 

KamillM jesli chodzi o laczenie miedzy dzrzwiami to jest dziwna sprawa, bo jest tam dosc duza szczelina, ale chyba swiatlo daje taki efekt, no nie wiem...

Jesli chodzi o klamki to te tez mi sie nie podobaja i jak bede mial wiecej czasu to cos pokombinuje innego

 

Wielkie dzieki za komenty, dzieki nim mozna sie naprawde zmobilizowac musze przyznac ze przy tym modelu wiele sie nauczylem i mam nadzieje ze jeszcze wiecej sie naucze, PZDR

Gość marcin_mocny
Napisano

koniecznie popraw bieżnik tzn przełóż koła z lewej na prawą i z prawej na lewą bo tak jak teraz założyłeś koła to tylko i wyłącznie do jazdy w tył bo to są opony kierunkowe i ich budowa narzuca sposób montażu na feldze

Napisano

marcin mocny na to nie zwrocilem uwagi, czyli wystarczy obrocic je o 180*??

Kurcze jeszcze mecze te rowki, ale mowie dopne swego, nie dajecie mi szans na zrobienie otoczenie, kurcze:)

Napisano

no troche mnie nie bylo, jakos czasu nie mialem na maxa, ale przedchwila probowalem cos z otoczeniem i wyszlo cos takiego. Jeszcze cos chce dorzucic szczegolnie na ta sciane, bo taka pusta. A jesli chodzi o rowki to mysle ze z nimi sprawa skonczona, tak w ogoe to dziwna sprawa z nimi, bo na kazdej krawedzi jest taki sam chamfer i sa te same odleglosci miedzy nimi(uwierzcie na slowo, albo rzuce siatke z bliska), a jedank widac jakies niedociagniecia jak przestawiam kamere. Mysle ze jest to wina jeszcze prowizorycznego oswietlenia, ktore rzuca debilne cienie. A jak macie jakies propozycje co dac na ta sciane, to walcie smialo, ja osobiscie myslalem nad jakims oknem...

 

scena35bl.th.jpg

Napisano

a moze taka stara odrapana sciana z jakims kolorowym poprzedzieranym plakatem-wiesz co mam na mysli? (musialbys juz cos fajnego dobrac no i ta sciane odrapac ;])...hm?

tak mi do glowy przyszlo :]

ogolnie jest niemal pieknie i bardzo czekam jak to sie wszystko skonczy.

pozdrawiam

Napisano

curka dzieki, ty jako jedyna na tym forum potrisz motywowac i takich ludzi potrzeba wiecej. A z ta sciana to wiem o co chodzi, ale obawiam sie, ze sama teksturka tu nie wystarczy, hmmm...

Napisano

siema po krotkiej przerwie, przez ten sloneczny weekend to nic jak tylko sie wylegiwac i saczc browara, wiec malo co udalo mi sie zrobic. Zabralem sie niedawno znowu do pracy i wyszlo cos takiego. Mysle, ze to bedzie juz ostateczna scena, chociaz kto wie. Troche sie tego nazbieralo i nie wiem czy podolam teksturowaniu, ale od czego sa forumowicze;)

 

PS chyba kurcze musze sobie RAM-u dokupic(dlugo nie pociagne na 256)

 

otoczenie36re.th.jpg

 

otoczenie42pt.th.jpg

 

sewer3gf.th.jpg

 

trashcan5qo.th.jpg

Napisano

uuuu... bardzo dobra scena sie szykuje widze. Szczegolnie przypadla mi do gustu ta klapa (?) od kanalizacji. :) Proste a cieszy. Widze ze postawiles na szczegoly. Chyba w finale bede sie bardziej zachwycal otoczeniem niz samochodem. :D

 

BTW: Pifko... ehhh :P

Napisano

renderuje w v-rayu, a jesli chodzi o nierownosci to owszem zastanawialem sie nad displacem, ale wolalem pokombinowac z siatka. Tutaj masz zrzut z viewporta bez meshsmotha. Jak widzisz Jim Mee zrobilem troche balaganu w tej siatce, a pozniej tylko chamfer i extrude.

 

chodnik8nr.th.jpg

 

 

RA - nawet nie wiesz ile sie naszukalem ma necie jakiejkolwiek klapy, okazalo to sie bardzo proste, nalezalo wpisac poprostu "menhole"

 

PS. az sie bije tego texturowania

Napisano

Niestety po dlugiej przerwie bylem zmuszony wznowic prace dopiero teraz i juz mam problem, chodzi o moja maszyne, ktora juz nie wyrabia i strasznie zamula. Chodzi o to, ze jak chce sprawdzic jak mi dana teksturka lezy(nie zawsze widac w view porcie) i dlatego trzeba szczelic renderka, ale zaraz mi cal scena sie renderuje co dlugo trwa. Prosze mi powiedziec jak zrobic aby tylko dany obiekt byl renderowany, niestety samodzielnie nie moglem znalesc tej opcji... A juz za niedlugo kolejny problemik...

Napisano

Jezeli renderuje ci takze ukryte obiekty to wylacz opcje ktora za to odpowiada, w max 5.1 jest to w ustawieniach renderingu, okolice tego gdzie wybiera sie rozdzialke. Ew. mozesz spobowac dzialania takiej ikonki reprezentowanej przez czajnik ;] A dokladniej, mozesz tam wybrac "selected" sposrod wielu innych mozliwosci, jak blowup, czy region. Tyle wiem co w maxie 5 bo na tej wersji pracuje.

Napisano

to co widzicie troche mi zajelo, wiem ze malo, ale to jest moje pierwsze powazniejsze teksturowanie. Sciany obok beda podobne, nie dalem ich teraz bo to co juz jest dosc dlugo sie renderuje(samobojstwo z 384MB ram:D). Mam pytanko jak uzyskac jakosc teksturki, ta z edytora materialow, cos ze swiatlem czy moze ustawienia v-raya?

 

first18bt.th.jpg

 

mat11wv.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności