polka dot Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 no to zaszalalem.. 5 rano :o no ale jak mowilem zrobilem od nowa panel ten okragly i przyciski no i teraz w 100% jestem z nich zadowoloniy i moge isc daej ;) wlasnie eksportuje i jak nie zasne w trakcie to wrzuce jeszcze render i ide spac zaraz bo sie przewracam pozdrawiam
polka dot Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 aaaaa przezylem jakos eksport (110k narazie) ale widze ze jeszcze pare rzeczy bede musial jeszcze raz eksportowac ale to nie problem no i taki renderey zwyczajny a teraz ide spaaaaaaac pozdro i dobranoc
RA Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 lol kome, ale przyspieszyles. :) Trzeba sie wziac za materialy. :|
nielot007 Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 RA-->dzieki za siateczke :) tego sie spodziewalem siatka wyglada na zamotana ;) ale zamotana z glowa kiedy ja bede tak umial robic:) SUPER "wlarzyles" w ta siakte detale ps. kome sie rozkrecil:) tutaj tez wszystko super ale to sie nie liczy bo to rhino ;P pozdro
RA Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 Nielot, przeciez Ty juz tak umiesz. :) Skromniacha. :D
polka dot Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 tutaj tez wszystko super ale to sie nie liczy bo to rhino co to znaczy?
MohSETH Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 Niestety walnal mi sie calutki system dzis w nocy... co za tym idzie caly model tez:( zamieszcze screena z ostatnich prac... ale musze zrezygnowac z dalszego modelowania bo moj kochany komputer pozbawil mnie pliczka zrodlowego:( Za wszystkich trzymam kciuki i zycze powodzenia w dalszej rozgrywce:) kome -->> naprawde piekny model tylko cos mi z kantami na panelu nie gra maja zbyt kanciaste przejscia ale to pewnie wina exportu:) RA -- >> oj musisz sie naprawde z materialami postarac bo kome jak narazie ma tak samo ladny mdel jak Ty:) szkoda ze nie moge juz bawic sie razem z wam... zabieram zniszczone zabawki i ide do domu:P POZDRAWIAM
RA Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 Beznadzieja... :( A tak sie fajnie zapowiadalo... :/ Tearaz masz funkcje "glownego wytykacza bledow" w skrocie GWB. :) Kurcze trzeba bedzie skombinowac jakas osobe od Rhino... Jacys chetni? :D
MohSETH Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 kome jak zrobiles te zaokraglone cztery guziki revolve?:) Bo ja jak dawalem extract srf i rebuild to nibi to rebuild ladnie dziala ale jak unosilek ctrl points to te cztery przyciski robily sie kwadratowe:P RA -->> RA nie przesadzaj moja Nokia w zadnym stopniu nie byla podobna do oryginalu;) takze fajnie zapowiadac to sie nie moglo:) Zabiore sie niedlugo za jakis nowy projekt... marzy mi sie ZSSR Akula ale nigdzie nie moge znalezc odpowiednich rzutow:) Jakby ktos mial to wiecie gdzie mnie znalezc:) A i oczywiscie ze bede GWB i to takim wielkim wrzodem na waszych tylkach:P nielot007 -->> czy mi sie wydaje czy jestes softowym rasista?;D POZDRAWIAM ALL
nielot007 Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 nielot007 -->> czy mi sie wydaje czy jestes softowym rasista?;D HAHA no moze troche jestem rasista softowym :D:D ale ciiiiiii;) pozdro
polka dot Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 nielot - to bylo glupie co powiedziales :P mohseth przykro mi :> a co do tych przyciskow to to wypukle tjest surf wypukly po revolve, trimnalem nim przyciski, a potem przyciskami odcialem to naokolo i sie ladnie spasowalo tyle ze musialem potem fillety recznie robiec, zreszta jek wszedzie :) wszystkie fillety tu sa robione RECZNIE za pomaca sweep2 i blendowanyych curvesow wiec troche roboty w to wlozylem no ale jestem zadowolony :)
nielot007 Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 nielot - to bylo glupie co powiedziales :P :D ktore?? o tym co powiedzialem o rhino??
RA Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 Mam bardzo wazne pytanie! Otoz: mam bitmapke (jpg), ktora widac ponizej i chce aby czarny kolor mial przypisany material zielony, natomiast bialy kolor - material srebrny. Wie ktos jak to zrobic lub czy jest to wogole mozliwe?
Bzyku Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 RA "blend" material a jesli samo diffuse to mask lub cos takiego
RA Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 Dzieki za szybki (!) odzew... juz sprawdzam. :) -edit- Bzyku jestes moim idolem. :D Dziala. :)
RA Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 sorki, ze tak post pod postem, ale mam jeszcze jedno pytanie i wygladaloby to troche dziwnie takie edytowanie bez konca... Otoz: Jak zwiekszyc ilosc materialow w Material Editorze? Bo juz mi sie wyczerpaly. :)
Bzyku Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 masz dwa sposoby wywalic material z edytora ale pozostaje on w scenie tu wlasnie to -> http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=5278 ... a dwa ja preferuje ten to "multi-sub" czy jakos tak :D czyli taka grupa materialow a w scenie tylko przypisuje material ID do danego obiektu i mam wszystkie material w edytorze ladnie poukladane
RA Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 oooo... ten drugi sposob chyba lepszy. Wielkie dzieki :D
RA Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 Znow post pod postem, ale uznalem, ze glupio by to wygladalo w edicie. Jesli zle rozumuje - poprawcie mnie. :) Maly apdejt guzikowy. Jeszcze bez srebrnego materialu na niektorych guzikach, ale za to sie zaraz zabiore, albo jutro, bo ciezki dzien w szkole sie szykuje. Nauka niestety na pierwszym miejscu. :/ pozdrawiam
technoon Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 a ja zaraz po naszym guru :) juz widze ze zapomniałem o jednym klawiszu :) ale ju zmi sie nie chce ... chyba nie musze juz chcwalic tego modelu który jest nad moim postem ?? :) RA respeeckt!
Hindus Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 ten zółty shaderek to już ostateczna wersja ? czy zamierzasz jeszcze popracować nad nim :P ?? modelik ładny masz, ale te shaderki przynajmniej ten żółty to tak nei bardzo IMO, a jakys dawał następny renderek to zapodaj cos na ekranik - zobaczymy jak będzie wyglądac :D oki ? pozdro.
RA Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 Tutaj jeszcze nic nie jest ostateczne. W gruncie rzeczy to sa zwykle kolorki w materialach, nic wiecej. Jeszcze sie za materialy nie zabieralem, poniewaz nie mialem skonczonego modelu. Teraz mam juz prawie skonczone przuciski (musze dorobic kanal alpha, zeby byly podswietlane) i mam do zrobienia jeszcze prostacki bump na guziku power u gory modelu. Musze jeszcze zrobic pare napisow Nokia tu i owdzie, i napis na tym kolku wokol kamerki. I to by bylo na tyle. Jak to zrobie, to zabieram sie za materialy. Przede mna jeszcze kolejne 4 dni wolnego po srodzie, wiec powinne sie ukazac jakies wyrazne efekty mojej pracy shaderkami niebawem. :) pozdrawiam
Chris Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 Update - żeby nie było, że zrezygnowałem. :) Nie spieszcie się tak bo nie wyrabiam :P Pozdro!
RA Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 Swietnie Ci idzie --Chris--. Dokladnie i szybko. To mi sie podoba. :D pozdrawiam
tobi_k Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 Witam! Wiem, że jest trochę późno, ale jeśli można to ja też startuje w tej bitewce. Zacząłem dzisiaj, troche tego mało:/ RA jesteś po prostu poly-master:)
RA Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 hmmm... Calkiem dobrze zaczynasz tobi_k, ale popraw proporcje otworow na guziki. :) Witam w mini-bitwie.
tobi_k Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 Nie za bardzo wiem o ktore otwory ci chodzi bo wszystko sie z blueprintami zgadza. Może to wina perspektywy?
RA Napisano 3 Maj 2005 Autor Napisano 3 Maj 2005 Byc moze... Chodzi mi o te na krawedzi kola. 1, 2, 3 itd.
tobi_k Napisano 3 Maj 2005 Napisano 3 Maj 2005 Miałeś racje RA byly małe niedociągnięcia, już poprawione. Nie bede dawal screena bo nic wiecej nie zrobilem.
technoon Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 WITAM!!! PANOWIE I PANIE .. a moze ktyoś napisze i oceni mój model??:) Powiedzcie ze albo moze byc albo do bani i dlaczego... prezentuję sam model siatka jest gdzieś tam wcześniej duzo sie w niej nie zmieniło ... no to czekam choć na jedna pozytywna opinie ... pozdrawiam
hcpiter Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 techoon no jak chcesz to ocenie, tzn. odstalesz od przeciwnikow ale nie jest az tak zle :), 1.Litery i cyfry na niektorych guzikach sa krzywo ułozone 2.Bardzo słabo z daleka wdac niektore guziki. 3.Materiał i render mało realistyczny
RA Napisano 4 Maj 2005 Autor Napisano 4 Maj 2005 tobi_k 1. Cztery guziki na krawedzi obudowy powinne byc mniejsze i bardziej wysuniete. 2. Guziki w okraglym plastiku sa zbyt okragle na kantach. Zmniejsz chamfera. 3. Jog (czyli ten duzy guzik) jest zbyt wcisniety w telefon. A gora telefonu to jest narazie prowizorka, tak zeby bylo, czy to juz cos finalnego? Bo jesli to final, to moglbym sie przyczepic i do tej czesci. :D Ale ogolnie rzecz biorac, bardzo dobrze sobie radzisz. Tak trzymaj. :) pozdrawiam
tobi_k Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 Góry jeszcze nie ruszylem. Skupiłem sie narazie na przyciskach. Dzieki za rady RA
Marvey Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 o kurcze dwa dni mnie nie było a już z 5 stron przybyło i tyle samo czytania bitewka pomiędzy dwoma przerodziła się w wielka wojne ;) ra ale tobi_kowi nawytykałeś błędów ale dobrze mam nadzieje że nie zmienisz koloru bo teraz dobrze wygląda a później będzie jeszcze lepiej (no mam nadzieje) powodzenia jeszcze raz wszystkim
RA Napisano 4 Maj 2005 Autor Napisano 4 Maj 2005 Wlasnie testuje zolty material... calkiem dobrze wychodzi... chyba. :P Wiec, trzym sie ramy to sie niepos****. :D Przepraszam za wulgaryzm, ale byl on potrzebny by ukazac dramatyzm sytuacji. :D
RA Napisano 4 Maj 2005 Autor Napisano 4 Maj 2005 Tak wiec... mam problem. :/ Przytlacza mnie troche vraymtl. Zrobilem material shellac z vraymtl w obu slotach i nie wiem jak zrobic by caly material nie byl tak polyskujacy. Blyszczy sie jak psu jajca, a powinien byc matowy. :/ Ponizej zamieszczam ostatnie rendery. Swiatla nie sa takie jak na ostatnich renderach, bo narazie chce zrobic material...
polka dot Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 bardzo ladny :> poprostu zmniejsz reflecta w obu a scislej mowiac inaczej ustaw krzywa fallofa, zeby od frontu nic nie odbijau :)
chudy Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 no RA narazie masz całkiem niezły................... lakier samochodowy :D nie znam sie na v-rayu no ale pewnie musisz pokombinować z glose w obu materiałach
RA Napisano 4 Maj 2005 Autor Napisano 4 Maj 2005 kome chudy W gruncie rzeczy to naprawde ten material jest troche podobny do lakieru metalic. :P
MohSETH Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 RA -->> Nastepnym razem prosilbym Cie o renderowanie Nokii na ciemniejszym tle...Primo:P wydaje mi sie ze bedzie to lepiej wygladac jako taka scenka... secundo:P jak bede na to patrzec to nie beda mi lzawic oczeta:D A co do odbic to kome dobrze mowi:) POZDRAWIAM
RA Napisano 4 Maj 2005 Autor Napisano 4 Maj 2005 MohSETH A co do tla, to nie wiem... hmmm... teraz mi sie tak ladnie zlewa podloze z tlem. :D Ale chyba faktcznie dam jakas szarosc. :P
Loozack Napisano 4 Maj 2005 Napisano 4 Maj 2005 RA! zostaw białe tło! nie ruszaj! :D no i walcz z materiałem, bo jeśli chodzi o modeling to masz w Kome konkurenta :) pozdrawiam
RA Napisano 4 Maj 2005 Autor Napisano 4 Maj 2005 hihi :> Walcze, a wlasciwie to moj komp teraz walczy. :) Z tlem to zrobie tak: Narazie bede dawal biale i jak bede konczyl to sie zrobi "sonde". Bialy, czy inny? Sam tez jestem za bialym... tak sie jakos ladnie komponuje. :D
RA Napisano 5 Maj 2005 Autor Napisano 5 Maj 2005 Update materialowo-kompozycyjny. Musze jeszcze zmienic oswietlenie i pokombinowac z GI... A tak wogole, to gdzie sie podziali inni bitewniacy???
MohSETH Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 O! bardzo ladnie:) Co prawda ja nie uzylbym zoltego koloru ale to tylko kwestia gustu:P A mowiles ze nie umiesz texturowac?:P A co myslisz o mojej rufie?:P POZDRAWIAM
KamillM Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 Super ale zapomniałeś chyba włączyć MS na obiektywie kamery ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się