Skocz do zawartości

3d studio max 7 - ksiazki - poszukuje


PawelDK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

poszukuje ksiazek do 3d studio max 7. jestem totalnie zielony wiec potrzebuje takiej ksiazki z ktorej bede mogl sie dobrze nauczyc tego programu. za wszelka pomoc z gory dziekuje

 

tak 3dsmax6 Killer Tips jest po polsku ale jezeli jestes zielony to ta ksiazka ci nie pomoze...mam ja jest sporo ciekawostek ale nie dla kogos kto doslownie zaczyna;p wiec wiesz najpierw tutki itd...a potem eventualnie ta ksiazka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi najbardziej zalezy by nauczyc sie wpierw obslugi tego programu. bym mogl pewne rzeczy robic instyktownie. wiec jesli uwazacie ze jako zielony uzytkownik 3dsm powienienm wpierw zaczac od robienia tutoriali to tak zrobie :)do TrojkaT: przeslij mi jak mozesz na [email protected] z gory dzieki

 

aha jeszcze takie pytanie. czy te textury ktore sa w programie sa wystarczajace? czy trzeba sie zaopatrzyc w jakies dodatkowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram Streakera, najlepsza, w/g mnie, książka do nauki od początku to "3ds max 5. Projekty i Rozwiązania", wydana przez Helion, około 1000 stron, kosztuje 99 złotych, ale warta jest każdej z wydanych złotówek. Co do tutoriali na sieci, to raczej na początek nie są najlepszym rozwiązaniem, bo pokazują zazwyczaj jak osiągnąć dany efekt, ale nie wdają się w opisy użytych narzędzi, a dla początkującego to, wydaje mi się, ważna sprawa.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhh... pamietam te dawne czasy (ponad 2 lata temu), gdy czytalem ksiazke o 3dsmax'ie 2 "cwiczenia praktyczne" i to jest jedyna ksiazka jaka na ten temat przeczytalem. :) Wszystkie kolejne magluja te same tematy i nic nowego nieodkrywaja. Pozycje warte przeczytania zwykle nie sa tlumaczone, a szkoda.