Napisano 2 Maj 200519 l Postanowilem zrobic jakąs scenke do mojego Nissana 350z. Bedzie to podziemny garaz... sprobuje zrobic cos takiego jak widac na tych obrazkach... Ja natomiast jestem na tym etapie jesli mielibyscie jakies inne zdjecia... albo jakies fajne propozycje elementow :) to jestem otwarty....
Napisano 2 Maj 200519 l Autor sorki ze nie dodałem jeszcze update'ow :) ale rozkoszuje sie słoneczkem :) a jak chodzi o texturowanie... to jak cos :P to pomozecie :D
Napisano 2 Maj 200519 l Autor ostatni chyba juz taki render z photonami :P za dlugo to sie renderuje :P ... a przeciez jeszcze nic tam nie ma :P zajme sie teraz tymi przywieszonymi rurami :) pod sufitem
Napisano 2 Maj 200519 l Autor :) update :) teraz dorobilem troszke rurek... teraz tylko rozloze je po calej hali
Napisano 2 Maj 200519 l jak sie tu zapelni od telai to bedzie super!! no ale jeszcze koncowy efekt zalezy od textur i "podziemnego" oswietlenia :-)
Napisano 2 Maj 200519 l No spoko, spoko, fajnie ci to wychodzi. Czekam na otexturowanie i wiecej elementow. pozdro :)
Napisano 2 Maj 200519 l No ładnie :D Napewno textury będą miały znaczący wpływ na wygląd scenki ;P (mam nadziej, że pójdzie dobrze) A swoją drogą też ostatnio szukałem jakieoś zdjątka garażu dla swojego Fiacika, a tu widze, że ktoś robi garażyk ;) Może też się wezme za zrobienie czegoś takiego :) POzdro i Powodzenia :D
Napisano 2 Maj 200519 l Autor dzieki wszystkim... nielot007 -- hmm wydaje mi sie ze jest ok... chcial bym zaznaczyc ze nie modeluje dokladnie z obrazka :) ... te referki sluza mi tylko jako poradnik co ma sie znalezc "pod ziemia" ;)
Napisano 2 Maj 200519 l Du rum dum dum... hihi... Odrazu mi sie Uderground przypomnial. Wprawdzie tam wygladalo to troche inaczej, ale podobne klimaty. :D Model widze, zbyt pracochlonny nie byl. :) Ale te scene beda tworzyc dopiero tekstury. :) Powodzenia zycze. Nissanic powinien sie zgrabnie wkomponowac. pozdrawiam
Napisano 2 Maj 200519 l no nawet fajnie wychodzi ale wymodeluj jakies zgrzyty wiesz kilka pekniec tu i tam, odpadniete rogi itp, bo teksturami tego nie zrobisz, przydaly by sie ttez displacementy pozadne no nad tym wymodelowaniem pekniec duzo nie zejdzie a efekt bedzie o niebo lepszy ;) jakies zbyt regularne to, moze dorob po ktorejs stronie jakis zjazd niedaleko :) pozdrawiam
Napisano 2 Maj 200519 l Jak patrzę na ten parking to od razu mi się kojarzą klimaty z mojego ulubionego filmu "Highlander" z Lambertem ... :] Powodzenia życzę!
Napisano 2 Maj 200519 l Autor :) witam dzisiaj chyba zakoncze noc na tym... sorki ze wyrenderowalem to bez sufitu i w troszke brzydkiej jakosci ale juz nie chcialo mi sie czekac :) jutro wrzuce cos z photonkami :)
Napisano 2 Maj 200519 l no przyznam ze wychodzi naprawde ciekawie ;) te rendery pod kątem o wiele bardziej interesujace niz te "prosto" pozdrawiam
Napisano 2 Maj 200519 l Autor tak sie zastanawiam tylko :) jak ja to wszystko otexturuje :D:D:D... np: te dlugie sciany :) ... nie wiem dzielic je na czesci czy co ... bo chce ze w miare sie od siebie roznily. zeby pojawily sie gdzie niegdzie jakies TAGI albo cos w tym stylu.. ciekawy jestem jak to bedzie
Napisano 2 Maj 200519 l mozesz dzielic teksture, jasne - bo jak bedziesz robil rendery pod kątem to tylko kawalek sciany bedzie widac a nawet jak takie "proste" to dalsze czesci sciany beda zasloniete przez slupy wiec tez nie bedzie widac ;) aaa a skad ty teraz wezmiesz tagi :o
Napisano 2 Maj 200519 l Autor a nie wiem skad wezme :P musze poszukac jakichs fajnych teksturek scian :P zeby poasowały do pierwowzoru ze zdjec :) ... naszczescie sufity sa w miare czyste :) to zalatwie je jakas tekstura jedna ;P ... a jak chodzi o slupy to juz bedzie gorzej... chyba bede musial zrobic kilka wersji tekstur zeby sie nie powtarzaly... ok ide szukac jakichs materialow. jesli by ktos mial jeszcze jakies pomysly co tam mozna wstawic albo jakby ktos mial jakies fajne texturki... to pisac !!:D
Napisano 2 Maj 200519 l no dobrze tez zebys bumpy porobil, a do tak duzych powierzchni jak sufit czy podloga to nawet trzebaby namalowac reflect i gloss mapy chociaz prowizoryczne duze plamy ale zeby to wiesz jakos sie kupy na takiej odleglosci trzymalo a nie jak plaskie lustro ;) na ktorychs TT byly takie fajnie z tagami pobrudzone no i z bumpami odrazu
Napisano 3 Maj 200519 l Sugeruje zapozyczyć lub zakupić cyfraka - nic tak nie uskrzydla texturowania jak taka zabawka :] A z tymi pęknięciami to ostrażnie należy pamiętać że w przypadku żelbetu dopuszcza się jedynie 3mm tzw. rysy większe to powód do zastanowienia nad rozbiórką ;) chyba że obrzucisz to oblatującym tynkiem którego zwykle sie z tego powodu nie daje pod ziemią teraz jest już bardzo elegandzki beton no a jako że bryczka też jest dosć elegandzka... Ja bym raczej sugerował zacieki i śmiecie tu i ówdzie. Pozdrawiam
Napisano 3 Maj 200519 l Autor oto moje zaczatki texturowania :) musze tylko teglo slupa zabrudzic :) dac jakies zadrapania i mysle ze bedzie ok musze tylko przygotowac kilka wersji takich textur :P zeby sie w scenie nie powtarzalo a o to renderek cieply jeszcze
Napisano 3 Maj 200519 l ooo taki kadr mi się podoba a te teksturki to chyba lepiej by wyglądały jakby paski żółte miały taką samą grubość co czarne, i ta żółta obramówka też raczej zbędna
Napisano 3 Maj 200519 l no spoko ci to idzie !!! oswietlenie mi sie podoba i render, fajny klimacik nadaja pracy.
Napisano 3 Maj 200519 l no praca przyzwoita:D wiesz wreszcie cos innego niz wnetrze "mein zimmer" itd>>>pozdro
Napisano 3 Maj 200519 l nie no suuuper :D tylko czy wszyskie garaze na swiecie sa takie "sterylne" ? przydoloby sie pare smieci, moze gdzies kaluza lbu palmy po oleju ?? no i najawazniejsz = ile tam bedzie stac samochodow ?
Napisano 3 Maj 200519 l Autor ZiBi_PL co do samochodów to wlasnie nie wiem jak to zrobic... czy wstawic tam tylko moje auto :D... (bo w zasadzie to scena dla mojego nissana), czy wstawiac tam jeszcze jakies lowpolygonowe autka :). ooo wlasnie jesli macie jakies takie modele samochodow low-poly :) to dawajcie znac albo na poczte.
Napisano 3 Maj 200519 l szybko żeś poszedł z tym garażem luchu ;) jak dla mnei to powienines niektóre z tych słupków jakby zniszczyć, wiesz kawałki tynku oberwane na niektórych rogach etc no chyba że zmieżasz do obienia takiego nowszego bo na tych fotkach co pokazałeś na początku to szło wnioskować że raczej zniszczony będzie ;) fajna pracka. ps. garaż jak z drivera 1 :)
Napisano 3 Maj 200519 l Autor no ostatni juz renderek dzisiaj ... kilka rzeczy nie wyszlo jak bym chcial ale juz poprawie jutro dodalem troszke wiecej texturek :P (ale to nie koniec)
Napisano 4 Maj 200519 l Mam nadzieje ze te czerowne duze prostokaty to nie sa samochody :] tylko jakies kontynery na smieci ALe tak na srodku hmmm A moze tylko sprawdzales jak swiatelko bedzie padal na takie obiekty. Powiem tak ze mozna z tego wycisnac calkie niezly klimat, wiec stajesz przed duzym wyzwaniem zeby tego nie spaprac. Teksturki te na dole slupow sajakies dziwne, rozmyte pewnie to bedziesz poprawial ja bym je zrobil bardziej metaliczne. Mysle ze masz dwa wyjscia: - przyjemny garaz jakas nowa generacja - dodasz kamerki ruchome moze dasz jakies roboty zamiast aut :] -albo garaz w takim stylu jak na goze na zdjeciach, wtenczas musisz dodac tutaj jakies smietnisko male. Mala dewastacje wprowadzic wyobraz sobie co by dresiki zrobily z takim garazem bez zadnych kamer ;], w takim wypadku nie musial bys sie martwic ze jest jedno autko ;] bo kto by parkowal. Pozdrawiam
Napisano 4 Maj 200519 l no ladnie ladnie, tylko trzba jeszcze dodac jakies linie oddzielajace miejsca parkingowe, jakies moze slady po oponach, jakas kaluze..i takie tam..ale narazie jest fajnie :]
Napisano 4 Maj 200519 l no szybko pocisneles z tym garazem, aktualnie ja tez robie otoczenie do swojego aytka i powiem ze mi to troszke zajelo(mowa o modelowaniu). Ale ciekawie to wyszlo, jak juz ktos tam wspomnial troche przydaloby sie zdewastowac to miejsce.
Napisano 4 Maj 200519 l Autor spoko spoko pracuje :) nad tym .... ale nie chce tez zrobic jakiejs meliny :) to ma byc w miare czyst garaz :P
Napisano 4 Maj 200519 l Autor aha wlasnie prosba jest :).... kto ma jakies texturki asfaltu, albo jakiegos podloza co by tam pasowalo
Napisano 4 Maj 200519 l taka tekstura jak jest to fajna nawet tylko przydalby sie displace w duuuuzej skali zeby nie bylo takie od linijki no i cala zabawa teraz z reflect i gloss mapami :]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto