Napisano 5 Maj 200519 l zamieszczam swoj model murcielago, jest to dosc wczesna wersja(brak chocby tylu i klapy silnika), robiony BEZ tutka, co chyba mozna zauwazyc po siatce. a i chyba jestem noobem, to w koncu moje drugie autko :D no to zapraszam to wytykania bledow i pisania pomocnych porad :). i jeszcze dodam ze apdejty nie beda sie pojawiac za czesto raczej ;(
Napisano 5 Maj 200519 l Miejscami zbyt gesta i niezrozumiala siatka (np. maska i przednia szyba), ale ogolnie prezentuje sie bardzo dobrze. :)
Napisano 5 Maj 200519 l no autko niezle... ale mam kilka zastrzezen pierwsze miedzy blotnikiem a drzwiami przednim wydaje sie (moze to poprostu wina rendera) jakby byla dziura... drugie przy zderzaku krzywy?? a i ten kat nie za ostry?
Napisano 5 Maj 200519 l :D materiał szyby jest chyba taki sam jak reszty. poza tym zbyt mocny reflect dałeś, bo za mocno się odbija. w siatce chyba jest bład koło małego okienka. a sama siatka faktycznie dziwna. jak narazie dobrze odwzorowałeś autko. czekamy na updaty. a tak z innej strony.. który to już samochód na forum? zbyt oryginalny temat to to nie jest
Napisano 5 Maj 200519 l Autor baldack: nie ma dziury pomiedzy blotnikiem i drzwiami. jesli chodzi o rog z przodu, to wiem ze jest tam kiepsko ale sprobuje jeszcze cos tam wymeczyc. ta linia na drzwiach - z tego co wiem to tam chyba powinna byc taka "fala". a co do tego kantu na dole zderzaka - nie mam zielonego pojecia dlaczego tak wyszlo na renderze, w viewporcie wszystko jest ok, moze to reflect?? duck: wiem ze lakier jest na szybach bo sie spieszylem na noc i tylko kolor zmienilem :P mowiac o malym okienku, masz na mysli ze ono jest uchylone? tak ma byc :P a co do oryginalnosci: ten wozik akurat bardzo lubie i chcialem go sobie zrobic w 3d, zreszta ja wozow duzo nie robilem :P kome: obiecuje ze nastepny render bedzie z innym lakierkiem i hdri :)
Napisano 6 Maj 200519 l kurcze .. naprawdę fajne :) ... DLACZEGO NIE MAM CZASU BY NIE ODCHODZIĆ OD TWORZENIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =). DAMN IT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D JA CHCE ROBIĆ W MAXIE 247 AŻ GO NIE OPANUJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oki wracjąc do Twojego modelu :) , sorki al mi się zebrało akurat u Ciebie , tyle prac obejrazałem , a sam z robotą stoję i postępu nie czuję za ostro... u Ciebie jest super . Mam pytanie czy możesz powiedzieć jak renderujesz model z siatką. A uwag nie mam , jest super.
Napisano 6 Maj 200519 l jak dobrze pamietam :) to masz cos nie tak z przednim swaitelm chodzi o to ze nie jest z oryginalem (hmmm a moze to inny samochod...) ogolnie mi nie przypomina murcielago a znam go troche bo chcialem go robic:) ale model ladny. pozddro
Napisano 6 Maj 200519 l Autor moze mi jakis vrayowiec powiedziec od czego sa te bloki na szybie? renderowalem 2 razy i za kazdym to samo :/
Napisano 6 Maj 200519 l ja to proponuje najpierw model zrobic a pozniej renderowac. A co do szyb to nie mam pojecia
Napisano 6 Maj 200519 l Autor tak wlasnie renderowalem i na prepasie wszystko bylo ok, nie mam pojecia od czego to moze byc :P
Napisano 6 Maj 200519 l KOME--> Ja nigdy nie uzyskałęm chociaz podobnych odbić z tym HDRKIEM choćbym nie wiem ile kombinował (pewno przez to że mam brazila ;P) No a co do modelu to mi się podoba :)
Napisano 6 Maj 200519 l ja kiedyś też miałem w v-rayu taki problem z tymi "kwadracikami" - otóż wystarczy od tego obiektu odrzucić modyfikator "shell", albo dać większą wartość współczynników, chyba że nie użyłeś shela?
Napisano 6 Maj 200519 l Autor wsadzam render ze zblizenia na okienka i drzwi. wiem ze jest ogromny bug w obudowie okienka, ale renderowalo mi sie to hoho, ze zal mi nie wsadzac :P poprawie to jutro, moze dzisiaj w nocy ewentualnie mi sie uda.
Napisano 7 Maj 200519 l hmmmm sorki ale mi to nie przypomina murcielago :D:D ale modelik spoko pozdro
Napisano 7 Maj 200519 l hehe nie wiem powiem szczerze:) napewno masz zdjecia samochodu wiec ogladaj patrz gdzie jest za okraglo za ostro itp. no nie wiem..... pozdro
Napisano 7 Maj 200519 l czegoś w nim brakuje :( nie wiem czego ale nie wygląda do końca jak orginał, może to to że przód, jakoś tak dziwnie, ale ten renderek z zoomem na okienko extra.
Napisano 7 Maj 200519 l przod jest w porządku. wydaje mi się że murcielago jest troche bardziej masywny, ma inną linię. trocheszczegoly uprosciles, ten wlot jest inny w orginale. co do lakieru (nie za wcześnie?) to dziwnie wygląda na masce
Napisano 7 Maj 200519 l Autor fakt, ten wlot tez mi sie wydawal dziwnie lagodny.... ale winne za to ponosza zchrzanione blueprinty na ktorych robilem..... grrrr popatrcie na to, zalacznik to moje stare >:/ i mala prosba, jak ktos ma jeszcze inne to niech wrzuci plizz
Napisano 7 Maj 200519 l wiemy jak murcielago wygląda ;) ale spójrz na screeny i na model - jak patrzysz na fotke to bardziej agresywny sie wydaje tak z profilu, ale i tak jest 4.7/6, do pełnej piątki brakuje high res renderingu ;)
Napisano 7 Maj 200519 l po co ci wiecej? przecież te są poprawne. radziłbym ci przeglądać zdjęcie jak to autko wygląda. aha, chyba jeszcze zbyt szeroka dziura na koło. (albo tak na renderze wygląda)
Napisano 7 Maj 200519 l Tak sie sklada ze tez robie murcielago...i mi sie najbardziej zuca w oczy nie ciagl linia dachu, ty masz kant a w orginale jest ladny luk.
Napisano 7 Maj 200519 l Autor chodzilo mi o wlot. zapewniam cie ze na ten wlot swietnie sie zgadzal z blueprintami, z murcielago jednak nie :P edit nad tym kantem musze popracowac, a ten drugi juz sam wczesniej zauwazylem :) wsadz swoja pracke!!
Napisano 7 Maj 200519 l po pierwsze zmniejsz fova bo dziwnie sie na taki znieksztalcony patrzy a dwa to jak chcesz zeby tan lakier jakos wygladal to wywal tego fallofa z diffuse bo brzydko :P
Napisano 7 Maj 200519 l Autor no mam nadzieje ze wreszcie ten wlot jest w porzadku... czekam na komenty :)
Napisano 7 Maj 200519 l no ladnie, te wloty naprawde spoko, a swojego lambo wstawie jak zredneruje, bo chce do dac juz do uknoczonych prac
Napisano 7 Maj 200519 l Autor a i jeszcze mam pytanie - widzicie to miejsce na znaczek? jakby ktos mogl mi dac jakas fotke z zoomem na to miejsce, zeby wiedziec co tam jest, bylbym wdzieczny :)
Napisano 8 Maj 200519 l a i jeszcze mam pytanie - widzicie to miejsce na znaczek? jakby ktos mogl mi dac jakas fotke z zoomem na to miejsce, zeby wiedziec co tam jest, bylbym wdzieczny :) nie wiem czy to to miejsce bo tak wygląda, jak tak to napisz to przestane szukać ;) http://www.3dfinlay.net/gallery/album120/f9ff46ad_jpg_orig
Napisano 9 Maj 200519 l Autor a oto moj tylek :) nie mam pojecia co sie stalo z prawym swiatlem, w miare mozliwosci patrzcie tylko na lewe :P
Napisano 9 Maj 200519 l jak modelujesz nie dawaj z lakierem bo malo widac a prawde mowiac nic nie widac(bledy..) pozdro
Napisano 9 Maj 200519 l ojejku w te szpary to mozna by parowki (do jedzenia) powkladac. Troche za duze.....chyba
Napisano 9 Maj 200519 l Autor hmm ja tam je robilem chamferem na 0.5, a jak mniej-wiecej powinno byc??
Napisano 9 Maj 200519 l no zwęż je troche :) aha i chyba swiatla maja inny ksztalt (dolna czesc bardziej plaska?)
Napisano 9 Maj 200519 l co za rowy :D panowie z lambo są chyba dokładniejsi troche ;) a tylne światła niepowinny być zaokrąglone od dołu ;) to lambo to w somie przyjemny samochód do modelowania przy nim sie relaksowałem zawsze :)
Napisano 9 Maj 200519 l Autor dzieki, wychodzi na to ze bede robil wszystkie rowy robil od poczatku na 0.2 :) jutro moze cos wrzuce...
Napisano 11 Maj 200519 l jak zrobiles to ze na meshsmooth rogi nie zaokroglily sie (tak jak na obrazku) a zrobily sie ostre kanty... ? model bardzo konkretny ale na tym pierwszym rederze za duzo bialych paskow porobiles nad scena ;)
Napisano 11 Maj 200519 l Maly chamfer na krawedziach Jens i troche gesciejsza siatka dla ostrzejszych kantow.
Napisano 11 Maj 200519 l Maly chamfer na krawedziach Jens i troche gesciejsza siatka dla ostrzejszych kantach. dzieki - sprawdze jak znajde czas na drugi model... narazie czolg jest na 1 miejscu :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto