Jump to content

Featured Replies

Posted

zamieszczam swoj model murcielago, jest to dosc wczesna wersja(brak chocby tylu i klapy silnika), robiony BEZ tutka, co chyba mozna zauwazyc po siatce. a i chyba jestem noobem, to w koncu moje drugie autko :D

 

no to zapraszam to wytykania bledow i pisania pomocnych porad :).

 

i jeszcze dodam ze apdejty nie beda sie pojawiac za czesto raczej ;(

  • Replies 112
  • Views 16.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Miejscami zbyt gesta i niezrozumiala siatka (np. maska i przednia szyba), ale ogolnie prezentuje sie bardzo dobrze. :)

no autko niezle...

ale mam kilka zastrzezen pierwsze miedzy blotnikiem a drzwiami przednim wydaje sie (moze to poprostu wina rendera) jakby byla dziura...

drugie przy zderzaku krzywy??

a i ten kat nie za ostry?

:D materiał szyby jest chyba taki sam jak reszty. poza tym zbyt mocny reflect dałeś, bo za mocno się odbija. w siatce chyba jest bład koło małego okienka. a sama siatka faktycznie dziwna.

jak narazie dobrze odwzorowałeś autko. czekamy na updaty.

 

a tak z innej strony.. który to już samochód na forum? zbyt oryginalny temat to to nie jest

  • Author

baldack: nie ma dziury pomiedzy blotnikiem i drzwiami. jesli chodzi o rog z przodu, to wiem ze jest tam kiepsko ale sprobuje jeszcze cos tam wymeczyc. ta linia na drzwiach - z tego co wiem to tam chyba powinna byc taka "fala". a co do tego kantu na dole zderzaka - nie mam zielonego pojecia dlaczego tak wyszlo na renderze, w viewporcie wszystko jest ok, moze to reflect??

duck: wiem ze lakier jest na szybach bo sie spieszylem na noc i tylko kolor zmienilem :P mowiac o malym okienku, masz na mysli ze ono jest uchylone? tak ma byc :P a co do oryginalnosci: ten wozik akurat bardzo lubie i chcialem go sobie zrobic w 3d, zreszta ja wozow duzo nie robilem :P

kome: obiecuje ze nastepny render bedzie z innym lakierkiem i hdri :)

kurcze .. naprawdę fajne :) ... DLACZEGO NIE MAM CZASU BY NIE ODCHODZIĆ OD TWORZENIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =). DAMN IT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D JA CHCE ROBIĆ W MAXIE 247 AŻ GO NIE OPANUJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oki wracjąc do Twojego modelu :) , sorki al mi się zebrało akurat u Ciebie , tyle prac obejrazałem , a sam z robotą stoję i postępu nie czuję za ostro... u Ciebie jest super . Mam pytanie czy możesz powiedzieć jak renderujesz model z siatką. A uwag nie mam , jest super.

jak dobrze pamietam :) to masz cos nie tak z przednim swaitelm chodzi o to ze nie jest z oryginalem (hmmm a moze to inny samochod...) ogolnie mi nie przypomina murcielago a znam go troche bo chcialem go robic:) ale model ladny.

pozddro

  • Author

moze mi jakis vrayowiec powiedziec od czego sa te bloki na szybie? renderowalem 2 razy i za kazdym to samo :/

  • Author

tak wlasnie renderowalem i na prepasie wszystko bylo ok, nie mam pojecia od czego to moze byc :P

KOME--> Ja nigdy nie uzyskałęm chociaz podobnych odbić z tym HDRKIEM choćbym nie wiem ile kombinował (pewno przez to że mam brazila ;P) No a co do modelu to mi się podoba :)

ja kiedyś też miałem w v-rayu taki problem z tymi "kwadracikami" - otóż wystarczy od tego obiektu odrzucić modyfikator "shell", albo dać większą wartość współczynników, chyba że nie użyłeś shela?

  • Author

wsadzam render ze zblizenia na okienka i drzwi. wiem ze jest ogromny bug w obudowie okienka, ale renderowalo mi sie to hoho, ze zal mi nie wsadzac :P poprawie to jutro, moze dzisiaj w nocy ewentualnie mi sie uda.

  • Author

dobra wrzuczam ostatni render z nocy i zabieram sie za modelowanie :P

hehe nie wiem powiem szczerze:) napewno masz zdjecia samochodu wiec ogladaj patrz gdzie jest za okraglo za ostro itp.

no nie wiem.....

pozdro

czegoś w nim brakuje :( nie wiem czego ale nie wygląda do końca jak orginał, może to to że przód, jakoś tak dziwnie, ale ten renderek z zoomem na okienko extra.

przod jest w porządku. wydaje mi się że murcielago jest troche bardziej masywny, ma inną linię. trocheszczegoly uprosciles, ten wlot jest inny w orginale. co do lakieru (nie za wcześnie?) to dziwnie wygląda na masce

  • Author

fakt, ten wlot tez mi sie wydawal dziwnie lagodny.... ale winne za to ponosza zchrzanione blueprinty na ktorych robilem..... grrrr popatrcie na to, zalacznik to moje stare >:/

 

 

scream_r-gt.jpg

 

murcielago.jpg

 

i mala prosba, jak ktos ma jeszcze inne to niech wrzuci plizz

wiemy jak murcielago wygląda ;) ale spójrz na screeny i na model - jak patrzysz na fotke to bardziej agresywny sie wydaje tak z profilu, ale i tak jest 4.7/6, do pełnej piątki brakuje high res renderingu ;)

po co ci wiecej? przecież te są poprawne. radziłbym ci przeglądać zdjęcie jak to autko wygląda.

aha, chyba jeszcze zbyt szeroka dziura na koło. (albo tak na renderze wygląda)

  • Author

chodzilo mi o wlot. zapewniam cie ze na ten wlot swietnie sie zgadzal z blueprintami, z murcielago jednak nie :P

 

 

edit

 

nad tym kantem musze popracowac, a ten drugi juz sam wczesniej zauwazylem :)

 

wsadz swoja pracke!!

po pierwsze zmniejsz fova bo dziwnie sie na taki znieksztalcony patrzy a dwa to jak chcesz zeby tan lakier jakos wygladal to wywal tego fallofa z diffuse bo brzydko :P

  • Author

no mam nadzieje ze wreszcie ten wlot jest w porzadku... czekam na komenty :)

  • Author

a i jeszcze mam pytanie - widzicie to miejsce na znaczek? jakby ktos mogl mi dac jakas fotke z zoomem na to miejsce, zeby wiedziec co tam jest, bylbym wdzieczny :)

  • Author

a oto moj tylek :)

 

nie mam pojecia co sie stalo z prawym swiatlem, w miare mozliwosci patrzcie tylko na lewe :P

  • Author

dobra to teraz macie matowa wersje, nie znecajcie sie za bardzo ;)

  • Author

hmm ja tam je robilem chamferem na 0.5, a jak mniej-wiecej powinno byc??

co za rowy :D panowie z lambo są chyba dokładniejsi troche ;)

a tylne światła niepowinny być zaokrąglone od dołu ;)

 

to lambo to w somie przyjemny samochód do modelowania przy nim sie relaksowałem zawsze :)

  • Author

dzieki, wychodzi na to ze bede robil wszystkie rowy robil od poczatku na 0.2 :) jutro moze cos wrzuce...

jak zrobiles to ze na meshsmooth rogi nie zaokroglily sie (tak jak na obrazku) a zrobily sie ostre kanty... ?

 

model bardzo konkretny ale na tym pierwszym rederze za duzo bialych paskow porobiles nad scena ;)

Maly chamfer na krawedziach Jens i troche gesciejsza siatka dla ostrzejszych kantow.

Maly chamfer na krawedziach Jens i troche gesciejsza siatka dla ostrzejszych kantach.

 

dzieki - sprawdze jak znajde czas na drugi model... narazie czolg jest na 1 miejscu :P

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy