GRiPi Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 zamieszczam swoj model murcielago, jest to dosc wczesna wersja(brak chocby tylu i klapy silnika), robiony BEZ tutka, co chyba mozna zauwazyc po siatce. a i chyba jestem noobem, to w koncu moje drugie autko :D no to zapraszam to wytykania bledow i pisania pomocnych porad :). i jeszcze dodam ze apdejty nie beda sie pojawiac za czesto raczej ;(
RA Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 Miejscami zbyt gesta i niezrozumiala siatka (np. maska i przednia szyba), ale ogolnie prezentuje sie bardzo dobrze. :)
Baldack Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 no autko niezle... ale mam kilka zastrzezen pierwsze miedzy blotnikiem a drzwiami przednim wydaje sie (moze to poprostu wina rendera) jakby byla dziura... drugie przy zderzaku krzywy?? a i ten kat nie za ostry?
duck Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 :D materiał szyby jest chyba taki sam jak reszty. poza tym zbyt mocny reflect dałeś, bo za mocno się odbija. w siatce chyba jest bład koło małego okienka. a sama siatka faktycznie dziwna. jak narazie dobrze odwzorowałeś autko. czekamy na updaty. a tak z innej strony.. który to już samochód na forum? zbyt oryginalny temat to to nie jest
polka dot Napisano 5 Maj 2005 Napisano 5 Maj 2005 zmien te odbicia, nie swiadcza zbyt dobrze o modelu :P daj inne kąty
GRiPi Napisano 5 Maj 2005 Autor Napisano 5 Maj 2005 baldack: nie ma dziury pomiedzy blotnikiem i drzwiami. jesli chodzi o rog z przodu, to wiem ze jest tam kiepsko ale sprobuje jeszcze cos tam wymeczyc. ta linia na drzwiach - z tego co wiem to tam chyba powinna byc taka "fala". a co do tego kantu na dole zderzaka - nie mam zielonego pojecia dlaczego tak wyszlo na renderze, w viewporcie wszystko jest ok, moze to reflect?? duck: wiem ze lakier jest na szybach bo sie spieszylem na noc i tylko kolor zmienilem :P mowiac o malym okienku, masz na mysli ze ono jest uchylone? tak ma byc :P a co do oryginalnosci: ten wozik akurat bardzo lubie i chcialem go sobie zrobic w 3d, zreszta ja wozow duzo nie robilem :P kome: obiecuje ze nastepny render bedzie z innym lakierkiem i hdri :)
Jim mee Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 kurcze .. naprawdę fajne :) ... DLACZEGO NIE MAM CZASU BY NIE ODCHODZIĆ OD TWORZENIA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =). DAMN IT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D JA CHCE ROBIĆ W MAXIE 247 AŻ GO NIE OPANUJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oki wracjąc do Twojego modelu :) , sorki al mi się zebrało akurat u Ciebie , tyle prac obejrazałem , a sam z robotą stoję i postępu nie czuję za ostro... u Ciebie jest super . Mam pytanie czy możesz powiedzieć jak renderujesz model z siatką. A uwag nie mam , jest super.
nielot007 Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 jak dobrze pamietam :) to masz cos nie tak z przednim swaitelm chodzi o to ze nie jest z oryginalem (hmmm a moze to inny samochod...) ogolnie mi nie przypomina murcielago a znam go troche bo chcialem go robic:) ale model ladny. pozddro
GRiPi Napisano 6 Maj 2005 Autor Napisano 6 Maj 2005 moze mi jakis vrayowiec powiedziec od czego sa te bloki na szybie? renderowalem 2 razy i za kazdym to samo :/
DonVito Corleone Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 ja to proponuje najpierw model zrobic a pozniej renderowac. A co do szyb to nie mam pojecia
GRiPi Napisano 6 Maj 2005 Autor Napisano 6 Maj 2005 tak wlasnie renderowalem i na prepasie wszystko bylo ok, nie mam pojecia od czego to moze byc :P
Bubu Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 Możesz uchylić rombka tajemnicy jakiego HDRKA urzywasz?? ;)
polka dot Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 to uffuzi przeciez, chyba najpopularniejsze hdri do aut swojego czasu :P
Bubu Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 KOME--> Ja nigdy nie uzyskałęm chociaz podobnych odbić z tym HDRKIEM choćbym nie wiem ile kombinował (pewno przez to że mam brazila ;P) No a co do modelu to mi się podoba :)
danilo2 Napisano 6 Maj 2005 Napisano 6 Maj 2005 ja kiedyś też miałem w v-rayu taki problem z tymi "kwadracikami" - otóż wystarczy od tego obiektu odrzucić modyfikator "shell", albo dać większą wartość współczynników, chyba że nie użyłeś shela?
GRiPi Napisano 6 Maj 2005 Autor Napisano 6 Maj 2005 wsadzam render ze zblizenia na okienka i drzwi. wiem ze jest ogromny bug w obudowie okienka, ale renderowalo mi sie to hoho, ze zal mi nie wsadzac :P poprawie to jutro, moze dzisiaj w nocy ewentualnie mi sie uda.
GRiPi Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 dobra wrzuczam ostatni render z nocy i zabieram sie za modelowanie :P
nielot007 Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 hmmmm sorki ale mi to nie przypomina murcielago :D:D ale modelik spoko pozdro
nielot007 Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 hehe nie wiem powiem szczerze:) napewno masz zdjecia samochodu wiec ogladaj patrz gdzie jest za okraglo za ostro itp. no nie wiem..... pozdro
Hindus Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 czegoś w nim brakuje :( nie wiem czego ale nie wygląda do końca jak orginał, może to to że przód, jakoś tak dziwnie, ale ten renderek z zoomem na okienko extra.
duck Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 przod jest w porządku. wydaje mi się że murcielago jest troche bardziej masywny, ma inną linię. trocheszczegoly uprosciles, ten wlot jest inny w orginale. co do lakieru (nie za wcześnie?) to dziwnie wygląda na masce
GRiPi Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 fakt, ten wlot tez mi sie wydawal dziwnie lagodny.... ale winne za to ponosza zchrzanione blueprinty na ktorych robilem..... grrrr popatrcie na to, zalacznik to moje stare >:/ i mala prosba, jak ktos ma jeszcze inne to niech wrzuci plizz
Hindus Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 wiemy jak murcielago wygląda ;) ale spójrz na screeny i na model - jak patrzysz na fotke to bardziej agresywny sie wydaje tak z profilu, ale i tak jest 4.7/6, do pełnej piątki brakuje high res renderingu ;)
duck Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 po co ci wiecej? przecież te są poprawne. radziłbym ci przeglądać zdjęcie jak to autko wygląda. aha, chyba jeszcze zbyt szeroka dziura na koło. (albo tak na renderze wygląda)
DonVito Corleone Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 Tak sie sklada ze tez robie murcielago...i mi sie najbardziej zuca w oczy nie ciagl linia dachu, ty masz kant a w orginale jest ladny luk.
GRiPi Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 chodzilo mi o wlot. zapewniam cie ze na ten wlot swietnie sie zgadzal z blueprintami, z murcielago jednak nie :P edit nad tym kantem musze popracowac, a ten drugi juz sam wczesniej zauwazylem :) wsadz swoja pracke!!
polka dot Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 po pierwsze zmniejsz fova bo dziwnie sie na taki znieksztalcony patrzy a dwa to jak chcesz zeby tan lakier jakos wygladal to wywal tego fallofa z diffuse bo brzydko :P
GRiPi Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 no mam nadzieje ze wreszcie ten wlot jest w porzadku... czekam na komenty :)
DonVito Corleone Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 no ladnie, te wloty naprawde spoko, a swojego lambo wstawie jak zredneruje, bo chce do dac juz do uknoczonych prac
GRiPi Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 a i jeszcze mam pytanie - widzicie to miejsce na znaczek? jakby ktos mogl mi dac jakas fotke z zoomem na to miejsce, zeby wiedziec co tam jest, bylbym wdzieczny :)
Hindus Napisano 8 Maj 2005 Napisano 8 Maj 2005 a i jeszcze mam pytanie - widzicie to miejsce na znaczek? jakby ktos mogl mi dac jakas fotke z zoomem na to miejsce, zeby wiedziec co tam jest, bylbym wdzieczny :) nie wiem czy to to miejsce bo tak wygląda, jak tak to napisz to przestane szukać ;) http://www.3dfinlay.net/gallery/album120/f9ff46ad_jpg_orig
GRiPi Napisano 8 Maj 2005 Autor Napisano 8 Maj 2005 wyglada ze wlasnie o to chodzilo. wielkie dzieki! :D
GRiPi Napisano 9 Maj 2005 Autor Napisano 9 Maj 2005 a oto moj tylek :) nie mam pojecia co sie stalo z prawym swiatlem, w miare mozliwosci patrzcie tylko na lewe :P
nielot007 Napisano 9 Maj 2005 Napisano 9 Maj 2005 jak modelujesz nie dawaj z lakierem bo malo widac a prawde mowiac nic nie widac(bledy..) pozdro
GRiPi Napisano 9 Maj 2005 Autor Napisano 9 Maj 2005 dobra to teraz macie matowa wersje, nie znecajcie sie za bardzo ;)
DonVito Corleone Napisano 9 Maj 2005 Napisano 9 Maj 2005 ojejku w te szpary to mozna by parowki (do jedzenia) powkladac. Troche za duze.....chyba
GRiPi Napisano 9 Maj 2005 Autor Napisano 9 Maj 2005 hmm ja tam je robilem chamferem na 0.5, a jak mniej-wiecej powinno byc??
polka dot Napisano 9 Maj 2005 Napisano 9 Maj 2005 no zwęż je troche :) aha i chyba swiatla maja inny ksztalt (dolna czesc bardziej plaska?)
sikham Napisano 9 Maj 2005 Napisano 9 Maj 2005 co za rowy :D panowie z lambo są chyba dokładniejsi troche ;) a tylne światła niepowinny być zaokrąglone od dołu ;) to lambo to w somie przyjemny samochód do modelowania przy nim sie relaksowałem zawsze :)
GRiPi Napisano 9 Maj 2005 Autor Napisano 9 Maj 2005 dzieki, wychodzi na to ze bede robil wszystkie rowy robil od poczatku na 0.2 :) jutro moze cos wrzuce...
Jens Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 jak zrobiles to ze na meshsmooth rogi nie zaokroglily sie (tak jak na obrazku) a zrobily sie ostre kanty... ? model bardzo konkretny ale na tym pierwszym rederze za duzo bialych paskow porobiles nad scena ;)
RA Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Maly chamfer na krawedziach Jens i troche gesciejsza siatka dla ostrzejszych kantow.
Jens Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Maly chamfer na krawedziach Jens i troche gesciejsza siatka dla ostrzejszych kantach. dzieki - sprawdze jak znajde czas na drugi model... narazie czolg jest na 1 miejscu :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się