Napisano 14 Maj 200519 l Witam mam problem głównie z teksturowaniem przedstawiam jpg prawdziwego grzybka i mojego niewiem jak zrobić teksturki takie jak na orginale prosze o rade moja scena będzie inaczej wyglądała niż na oryginale
Napisano 14 Maj 200519 l hmmm... Displacement i bardzo drobny bump z wysoka wartoscia powinien zasumulowac efekt wloskow. To jest chyba ta bardziej ekonomiczna wersja. Mozesz jeszcze zrobic renderowalnego line'a i scatter wokol obiekt. Ale przy GI to moze byc samobojstwo. :) Ale poczekaj az wypowiedza sie bardziej obeznani w temacie forumowicze. :) BTW calkiem fajne tw grzyby, ale roznia sie troche ksztaltem od "referki". :>
Napisano 14 Maj 200519 l ja bym postawił na fallofa w diffuse i jakiś bump/displace or something like that ;)
Napisano 14 Maj 200519 l Ładnie zmapowac i w diffuse bitmape, w bumpa bitmape, prawie zerowy spectacular, niskie glosyness. wszystko bedzie zależało od wykonania bitmap, spróbuj wykorzystać fragementy zdjecia i obstemplować nim teksture i to bedzie baza, po czym dorysować jakieś detale ręcznie albo z pobrać je z innych zdjeć. Można też popracować nad mapą spectacular/reflect jeżeli fragment grzyba miał by być mokry.
Napisano 14 Maj 200519 l no właśnie nie chodzi o zwyczajne tekstury, tylko o shader. Tutaj musisz popracować :(
Napisano 15 Maj 200519 l Chodziło mi o to jakiego rendera używasz ;P default scanline render >> narazie takim jeśli masz jakieś propozycje na render to terz sie przyda
Napisano 15 Maj 200519 l Rozmazuje się troszke texturka nogi chyba. dałbym jeszcze bumpa na noge no i materiał kapelusz ( ten brązowy od góry)troszkę dziwny. Na referce jest bardziej "aksamitny"
Napisano 16 Maj 200519 l niepodoba mi sie ten grzybek z oryginału będe robił całkiem inne grzybki chciał bym zrobić takiego maślaczka ale niewiem jak zrobić taki śliski mokry kapelusik bo ten co jest wyżej jest taki suchy niesmaczny prosze o pomoc
Napisano 17 Maj 200519 l niewiem czy coś jeszcze kombinować z tymi grzybkami .... powiedzcie które lepsze albo powiedzcie czy mają być jeszce inne
Napisano 21 Maj 200519 l dorobiłem ślimaka (z pamięci) ale niewiem co jeszcze wsadzić w tę scenke chciałbym jakieś roślinki ale niewiem jakie będą pasowały... prosze o pomysły [najlepiej obrazki]
Napisano 22 Maj 200519 l trawa bedzie pasowala, trawa zawsze pasuje. I stokrotki. daj mu muszle, bo te gole slimaki niesympatyczne sa. popracuj nad shaderem slimaka (ma byc bardziej obslizgly), ewentualnie swiatlo mocniejsze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto