Gość styczny Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 Witam mam problem głównie z teksturowaniem przedstawiam jpg prawdziwego grzybka i mojego niewiem jak zrobić teksturki takie jak na orginale prosze o rade moja scena będzie inaczej wyglądała niż na oryginale
RA Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 hmmm... Displacement i bardzo drobny bump z wysoka wartoscia powinien zasumulowac efekt wloskow. To jest chyba ta bardziej ekonomiczna wersja. Mozesz jeszcze zrobic renderowalnego line'a i scatter wokol obiekt. Ale przy GI to moze byc samobojstwo. :) Ale poczekaj az wypowiedza sie bardziej obeznani w temacie forumowicze. :) BTW calkiem fajne tw grzyby, ale roznia sie troche ksztaltem od "referki". :>
David14 Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 daj może mape bump EDIT Ra pisaliśmy w tym samym czasie. Żeby niebyło...
Hindus Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 ja bym postawił na fallofa w diffuse i jakiś bump/displace or something like that ;)
.ai Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 Ładnie zmapowac i w diffuse bitmape, w bumpa bitmape, prawie zerowy spectacular, niskie glosyness. wszystko bedzie zależało od wykonania bitmap, spróbuj wykorzystać fragementy zdjecia i obstemplować nim teksture i to bedzie baza, po czym dorysować jakieś detale ręcznie albo z pobrać je z innych zdjeć. Można też popracować nad mapą spectacular/reflect jeżeli fragment grzyba miał by być mokry.
Bacry Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 no właśnie nie chodzi o zwyczajne tekstury, tylko o shader. Tutaj musisz popracować :(
Gość styczny Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 chodzi może o takie coś ?? [mi sie siateczka pod daszkiem podoba]
David14 Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 no troche lepjej to wyszło, tylko teraz daj jeszcze bumpa na noge
Gość styczny Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 Chodziło mi o to jakiego rendera używasz ;P default scanline render >> narazie takim jeśli masz jakieś propozycje na render to terz sie przyda
Bubu Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 Rozmazuje się troszke texturka nogi chyba. dałbym jeszcze bumpa na noge no i materiał kapelusz ( ten brązowy od góry)troszkę dziwny. Na referce jest bardziej "aksamitny"
Gość styczny Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 niepodoba mi sie ten grzybek z oryginału będe robił całkiem inne grzybki chciał bym zrobić takiego maślaczka ale niewiem jak zrobić taki śliski mokry kapelusik bo ten co jest wyżej jest taki suchy niesmaczny prosze o pomoc
Bubu Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs70/mokrymat.htm--> może się przyda :)
Gość styczny Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 niewiem czy coś jeszcze kombinować z tymi grzybkami .... powiedzcie które lepsze albo powiedzcie czy mają być jeszce inne
Vorek Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 nóżki całkiem przyjemne, kapelusz za czysty. Pozdrawiam
Bubu Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 Dokładni kapelusz jest za czysty, ale robią pozytywne wrażenie :)
Gość styczny Napisano 21 Maj 2005 Napisano 21 Maj 2005 dorobiłem ślimaka (z pamięci) ale niewiem co jeszcze wsadzić w tę scenke chciałbym jakieś roślinki ale niewiem jakie będą pasowały... prosze o pomysły [najlepiej obrazki]
Ania Napisano 22 Maj 2005 Napisano 22 Maj 2005 trawa bedzie pasowala, trawa zawsze pasuje. I stokrotki. daj mu muszle, bo te gole slimaki niesympatyczne sa. popracuj nad shaderem slimaka (ma byc bardziej obslizgly), ewentualnie swiatlo mocniejsze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się