Guest styczny Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 Witam mam problem głównie z teksturowaniem przedstawiam jpg prawdziwego grzybka i mojego niewiem jak zrobić teksturki takie jak na orginale prosze o rade moja scena będzie inaczej wyglądała niż na oryginale Link to comment Share on other sites More sharing options...
RA Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 hmmm... Displacement i bardzo drobny bump z wysoka wartoscia powinien zasumulowac efekt wloskow. To jest chyba ta bardziej ekonomiczna wersja. Mozesz jeszcze zrobic renderowalnego line'a i scatter wokol obiekt. Ale przy GI to moze byc samobojstwo. :) Ale poczekaj az wypowiedza sie bardziej obeznani w temacie forumowicze. :) BTW calkiem fajne tw grzyby, ale roznia sie troche ksztaltem od "referki". :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
David14 Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 daj może mape bump EDIT Ra pisaliśmy w tym samym czasie. Żeby niebyło... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hindus Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 ja bym postawił na fallofa w diffuse i jakiś bump/displace or something like that ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubu Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 cos takiego jak mówi HINDUS ;) P.S czym renderujesz?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
.ai Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 Ładnie zmapowac i w diffuse bitmape, w bumpa bitmape, prawie zerowy spectacular, niskie glosyness. wszystko bedzie zależało od wykonania bitmap, spróbuj wykorzystać fragementy zdjecia i obstemplować nim teksture i to bedzie baza, po czym dorysować jakieś detale ręcznie albo z pobrać je z innych zdjeć. Można też popracować nad mapą spectacular/reflect jeżeli fragment grzyba miał by być mokry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest styczny Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 render >> F9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bacry Posted May 14, 2005 Share Posted May 14, 2005 no właśnie nie chodzi o zwyczajne tekstury, tylko o shader. Tutaj musisz popracować :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest styczny Posted May 15, 2005 Share Posted May 15, 2005 chodzi może o takie coś ?? [mi sie siateczka pod daszkiem podoba] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubu Posted May 15, 2005 Share Posted May 15, 2005 Chodziło mi o to jakiego rendera używasz ;P Link to comment Share on other sites More sharing options...
David14 Posted May 15, 2005 Share Posted May 15, 2005 no troche lepjej to wyszło, tylko teraz daj jeszcze bumpa na noge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest styczny Posted May 15, 2005 Share Posted May 15, 2005 Chodziło mi o to jakiego rendera używasz ;P default scanline render >> narazie takim jeśli masz jakieś propozycje na render to terz sie przyda Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest styczny Posted May 15, 2005 Share Posted May 15, 2005 i jak myślicie ujdzie w scenie ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubu Posted May 15, 2005 Share Posted May 15, 2005 Rozmazuje się troszke texturka nogi chyba. dałbym jeszcze bumpa na noge no i materiał kapelusz ( ten brązowy od góry)troszkę dziwny. Na referce jest bardziej "aksamitny" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest styczny Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 niepodoba mi sie ten grzybek z oryginału będe robił całkiem inne grzybki chciał bym zrobić takiego maślaczka ale niewiem jak zrobić taki śliski mokry kapelusik bo ten co jest wyżej jest taki suchy niesmaczny prosze o pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubu Posted May 16, 2005 Share Posted May 16, 2005 http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs70/mokrymat.htm--> może się przyda :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest styczny Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 niewiem czy coś jeszcze kombinować z tymi grzybkami .... powiedzcie które lepsze albo powiedzcie czy mają być jeszce inne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hindus Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 fajnie tylko popraw shader na kapeluszu ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorek Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 nóżki całkiem przyjemne, kapelusz za czysty. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubu Posted May 17, 2005 Share Posted May 17, 2005 Dokładni kapelusz jest za czysty, ale robią pozytywne wrażenie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest styczny Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 dorobiłem ślimaka (z pamięci) ale niewiem co jeszcze wsadzić w tę scenke chciałbym jakieś roślinki ale niewiem jakie będą pasowały... prosze o pomysły [najlepiej obrazki] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ania Posted May 22, 2005 Share Posted May 22, 2005 trawa bedzie pasowala, trawa zawsze pasuje. I stokrotki. daj mu muszle, bo te gole slimaki niesympatyczne sa. popracuj nad shaderem slimaka (ma byc bardziej obslizgly), ewentualnie swiatlo mocniejsze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now