Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

mam problem głównie z teksturowaniem przedstawiam jpg prawdziwego grzybka i mojego niewiem jak zrobić teksturki takie jak na orginale prosze o rade

moja scena będzie inaczej wyglądała niż na oryginale

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmmm... Displacement i bardzo drobny bump z wysoka wartoscia powinien zasumulowac efekt wloskow. To jest chyba ta bardziej ekonomiczna wersja. Mozesz jeszcze zrobic renderowalnego line'a i scatter wokol obiekt. Ale przy GI to moze byc samobojstwo. :)

Ale poczekaj az wypowiedza sie bardziej obeznani w temacie forumowicze. :)

 

BTW calkiem fajne tw grzyby, ale roznia sie troche ksztaltem od "referki". :>

Napisano

ja bym postawił na fallofa w diffuse i jakiś bump/displace or something like that ;)

Napisano

Ładnie zmapowac i w diffuse bitmape, w bumpa bitmape, prawie zerowy spectacular, niskie glosyness. wszystko bedzie zależało od wykonania bitmap, spróbuj wykorzystać fragementy zdjecia i obstemplować nim teksture i to bedzie baza, po czym dorysować jakieś detale ręcznie albo z pobrać je z innych zdjeć. Można też popracować nad mapą spectacular/reflect jeżeli fragment grzyba miał by być mokry.

Napisano

render >> F9

Napisano

chodzi może o takie coś ?? [mi sie siateczka pod daszkiem podoba]

Napisano
Chodziło mi o to jakiego rendera używasz ;P

default scanline render >> narazie takim jeśli masz jakieś propozycje na render to terz sie przyda

Napisano

i jak myślicie ujdzie w scenie ??

Napisano

Rozmazuje się troszke texturka nogi chyba. dałbym jeszcze bumpa na noge no i materiał kapelusz ( ten brązowy od góry)troszkę dziwny. Na referce jest bardziej "aksamitny"

Napisano

niepodoba mi sie ten grzybek z oryginału będe robił całkiem inne grzybki

chciał bym zrobić takiego maślaczka ale niewiem jak zrobić taki śliski mokry kapelusik

bo ten co jest wyżej jest taki suchy niesmaczny prosze o pomoc

Napisano

niewiem czy coś jeszcze kombinować z tymi grzybkami .... powiedzcie które lepsze albo powiedzcie czy mają być jeszce inne

Napisano

dorobiłem ślimaka (z pamięci) ale niewiem co jeszcze wsadzić w tę scenke chciałbym jakieś roślinki ale niewiem jakie będą pasowały... prosze o pomysły [najlepiej obrazki]

Napisano

trawa bedzie pasowala, trawa zawsze pasuje. I stokrotki.

 

daj mu muszle, bo te gole slimaki niesympatyczne sa.

popracuj nad shaderem slimaka (ma byc bardziej obslizgly), ewentualnie swiatlo mocniejsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.