Ser Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 Witam, Troche mi zeszło z renderem ale w koncu jest, Obiektywne i subiektywne uwagi mile widziane, pozdrawiam.
mentaller Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 a tak wlasciwie to jak takie rozmycie zrobic? :) DOFem lub w ps'ie ;-) to takie coś na górze i dole zegarka(takie okrągłe) potraktowałbym chamferem, ogolnie 4+/6.
arev Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 zgadzam sie z przedmowcami co do Dof. od siebie dodam: ladny material metalu, ladna tarcza (choc dziwnie blisko szkielka) wskazowki maja jakby zerowa grubosc :D i datownik powinien byc troszke ponizej tarczy, a wyglada jakby byl jej czescia, tylko troszke wgnieciona. w sumie bardzo mila praca. pzdr.
pankarol Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 ładny zegarek - ładnie przypomina ,że mi cas ucieka :) co do kompozycji to zmniejszyłby jednak te rozmycie.
AGmakonts Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 No to tak: 1) Ten dof jest beeee 2) Nie miem czy nie było by lepiej jakby bransoleta była bardziej matowa tylko te łączenia błyszczące (szkoda że to galeria) Ogółem to tak jak poprzednicy 4+
curka Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 fajny zegarek,ale kolorystyka pracy mi nie lezy. ogolem jest niezle :)
Ser Napisano 20 Maj 2005 Autor Napisano 20 Maj 2005 dzieki za wszystkie opinie, bedą bardzo pomocne przy nastepnej pracy. Mam zamiar skorygować jeszcze kolor bo faktycznie cos jest nie tegos (co na innem monitorze to inaczej wygląda :DD). Co do głębi ostrości, czy ktoś wie jak dorobić głębie ostrości np. w photoshopi-e, wspomne ze nie interesują mnie płatne pluginy :), tne koszty. nizej wersja bez blura. pozdrawiam.
Traitor Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 Wlacz dofa w ustawieniach kamery. Nie potrzeba do tego pluginow.
mistrz3d Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 mi sie podoba "mokra" podloga, zrobiles to raytrace/reflect?
kaa Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 zegarek mi się bardzo podoba. z jedną uwagą: wydaje mi się, że coś jest "nie halo" w okolicach datownika - jest tam taki cień, którego chyba nie powinno być. kompozycja jakoś mi nie leży: podłoga w głębi powinna chyba bardziej "uciekać" - może inne ustawiene perspektywy by pomogło... weź pod uwagę, że to ma udawać fotografię niewielkiego przedmiotu wykonaną z bardzo bliska. no ale moje pierwsze wrażenie było: "wow"
Ser Napisano 22 Maj 2005 Autor Napisano 22 Maj 2005 dzieki za wszystkie posty, mistrz -u3d ---> tak to jest zrobione mapą raytrace/reflect z ustawionyn parametrem -attennation-inverse sqare- wrzucona w slot mapy falloff
akon Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 Zegarek "jak żywy". Fajny, mi się podoba i gratulować!
Futro Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 aj aj, to, ze wczesniej DoF byl za duzy nie znaczy, ze dobrze usunac go zupelnie;P ladny zegarek:) nie wiem czy bardziej "subtelne" podloze nie byloby lepsze, troche odciaga mi wzrok od zegarka pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi