Skocz do zawartości

Obiekt 3d: Zegarek


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

zgadzam sie z przedmowcami co do Dof. od siebie dodam: ladny material metalu, ladna tarcza (choc dziwnie blisko szkielka) wskazowki maja jakby zerowa grubosc :D i datownik powinien byc troszke ponizej tarczy, a wyglada jakby byl jej czescia, tylko troszke wgnieciona. w sumie bardzo mila praca.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za wszystkie opinie, bedą bardzo pomocne przy nastepnej pracy. Mam zamiar skorygować jeszcze kolor bo faktycznie cos jest nie tegos (co na innem monitorze to inaczej wygląda :DD).

Co do głębi ostrości, czy ktoś wie jak dorobić głębie ostrości np. w photoshopi-e, wspomne ze nie interesują mnie płatne pluginy :), tne koszty.

nizej wersja bez blura.

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zegarek mi się bardzo podoba. z jedną uwagą: wydaje mi się, że coś jest "nie halo" w okolicach datownika - jest tam taki cień, którego chyba nie powinno być.

 

kompozycja jakoś mi nie leży: podłoga w głębi powinna chyba bardziej "uciekać" - może inne ustawiene perspektywy by pomogło... weź pod uwagę, że to ma udawać fotografię niewielkiego przedmiotu wykonaną z bardzo bliska.

 

no ale moje pierwsze wrażenie było: "wow"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za wszystkie posty,

mistrz -u3d ---> tak to jest zrobione mapą raytrace/reflect z ustawionyn parametrem -attennation-inverse sqare- wrzucona w slot mapy falloff

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności