Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kolejny samochód. Znowu robiłem w pośpiechu ale chyba jest mniej niedociągnięć niż w Saabie :)

 

honda12.jpg

 

honda22.jpg

 

honda32.jpg

 

Komentarze mile widziane.

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

walkiem to malowales? jak na ciemny lakier(?) to tlo okropnie dobrales. jak sie na to patrzy, zrenice zwezaja sie przez to jasne tlo i nie mozna dostrzec detali. model wydaje sie ladny, chociaz nie mozna tego stwierdzic na 100%. uwazam ze powinienes zrobic ciemniejsze tlo i jasniejszy lakier. i czy to jest Scanline?

 

pozdrawiam

Napisano

To jest Brazil. Jak teraz na to patrzę to rzeczywiście może malo wyraźne. To wszystko przez monitory:/, jak to wyrenderowałem na jednym komputerze z dobrym ekranem to było ok, odpaliłem to tutaj, na starym, zwalonym CRT i było za ciemno...

Napisano

Mraaau :) szkoda ze nie poprzednia generacja Prelude. Wg. mnie o wiele fajniesze autko.

O modelu sie nie wypowiem dopoki nie dasz jasniejszych renderow i siateczki, choc na oko jest dobrze.

Napisano

render to kupa :/ w ogole mi sie nie podoba

lakier brzydki, znaczek hondy z przodu za maly

 

jakbys lakier dal np szary, albo jakis jasniejszy to przynajmniej cos mozna by dostrzec, a tak to wszystko sie zlewa w czarna plame

 

no i po co sie spieszyc?:)

posiedzialbys z tydzien nad materialami i renderem a napewno wyszlo by z tego cos dobrego

Napisano

flesz_gordon ma rację... faktycznie "kupa" ;P

 

A dach wygląda jakby ktoś na nim flamenco tańczył...

Mimo wszystko ten model jest ładniejszy niz twój poprzedni model, saabik :)

Napisano

Zrobiłem nowy lakier, zmieniłem trochę materiał światło co pozwoliło mi na włączenie GI. Może teraz bardziej wam się spodoba.

 

honda12.jpg

 

honda22.jpg

 

honda32.jpg

Napisano

Hmmm, po pierwsze bardzo plastikowo. Mapa HDR w environmencie powinna pomoc (jesli jej niema) Jesli juz renderujesz brazilem to uzyj jego car painta, mozna tym wysmazyc calkiem spoko lakierek :) Ale podstawa to odbicie jakiegos otoczenia. No zamiast samego GI sproboj uzyc luma server->skylight. Dostaniesz wtedy ladny miekki cien. Rzucanie cieni w zwyklych swiatlach mozesz wtedy wylaczyc.

Uzyj swiatel brazilowych, daj jedno na wysokosci kamery (swiatlo glowne) a drugie mniej wiecej po drugiej stronie (tylne) dla podkreslenia lini wozu. W razie potrzeby jeszcze jedno dopelniajace gdyby ktores partie byly za ciemne.

Pisze to wszystko bo nic nie napisales o tym czego uzyles na tej scenie.

Pozdro

Napisano

Lucas--> model wyglda duuuzo lepiej niz poprzedni ale (zawsze jest male ale) czy mi sie wydaje czy ty nie robisz grubosci rowkow?? a jak robisz to bardzo to marnie wyglada musisz nad tym popracowac(ale to zabrzmialo) hehe model mi sie podoba choc te miejsce na rejestracje z tylu troch smiesznie wyglada:)

aha renderu nie bede ocenial bo sam sie z tym mecze wiec jako model 3+(dal bym cztery ale te rowki;))/6

pozdro

Napisano

pobaw sie fallofami w lakierze, bo w sumie model calkiem calkiem ale palisz wszystko na koncowym etapie materialy/swiatla/render

 

niech cos sie tam odbija, jak nie chcesz hdri to uzyj bialych plane'ow z self ilum, albo jak robisz w vrayu to vray light z wlaczonym "visible"

 

nie spiesz sie :)

Napisano

Robertus: Wszystko jest - hdri, skylight, brazil light, car paint... Coś mi się wydaje, że dobrych renderingów będę musiał się po prostu nauczyć z czasem wraz z robieniem kolejnych modeli.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności