Napisano 29 Maj 200519 l Kolejny samochód. Znowu robiłem w pośpiechu ale chyba jest mniej niedociągnięć niż w Saabie :) Komentarze mile widziane.
Napisano 29 Maj 200519 l walkiem to malowales? jak na ciemny lakier(?) to tlo okropnie dobrales. jak sie na to patrzy, zrenice zwezaja sie przez to jasne tlo i nie mozna dostrzec detali. model wydaje sie ladny, chociaz nie mozna tego stwierdzic na 100%. uwazam ze powinienes zrobic ciemniejsze tlo i jasniejszy lakier. i czy to jest Scanline? pozdrawiam
Napisano 30 Maj 200519 l Autor To jest Brazil. Jak teraz na to patrzę to rzeczywiście może malo wyraźne. To wszystko przez monitory:/, jak to wyrenderowałem na jednym komputerze z dobrym ekranem to było ok, odpaliłem to tutaj, na starym, zwalonym CRT i było za ciemno...
Napisano 30 Maj 200519 l patrzcie tez na model ktory jest bardzo dobry... (czy on ma z tylu taka duza dziure na rejestracje w realu?)
Napisano 30 Maj 200519 l model ladniutki ale lakier wyglada jak obudowa mojego 7letniego telewizora:|...14cali:D monitor mam nawet wiekszy:D
Napisano 30 Maj 200519 l Mraaau :) szkoda ze nie poprzednia generacja Prelude. Wg. mnie o wiele fajniesze autko. O modelu sie nie wypowiem dopoki nie dasz jasniejszych renderow i siateczki, choc na oko jest dobrze.
Napisano 30 Maj 200519 l render to kupa :/ w ogole mi sie nie podoba lakier brzydki, znaczek hondy z przodu za maly jakbys lakier dal np szary, albo jakis jasniejszy to przynajmniej cos mozna by dostrzec, a tak to wszystko sie zlewa w czarna plame no i po co sie spieszyc?:) posiedzialbys z tydzien nad materialami i renderem a napewno wyszlo by z tego cos dobrego
Napisano 31 Maj 200519 l flesz_gordon ma rację... faktycznie "kupa" ;P A dach wygląda jakby ktoś na nim flamenco tańczył... Mimo wszystko ten model jest ładniejszy niz twój poprzedni model, saabik :)
Napisano 31 Maj 200519 l Autor Zrobiłem nowy lakier, zmieniłem trochę materiał światło co pozwoliło mi na włączenie GI. Może teraz bardziej wam się spodoba.
Napisano 31 Maj 200519 l tego GI wogole nie widać. przerabiałeś jakieś tutki z 3dtotal na temat lakierów samochodowych?
Napisano 1 Czerwiec 200519 l Hmmm, po pierwsze bardzo plastikowo. Mapa HDR w environmencie powinna pomoc (jesli jej niema) Jesli juz renderujesz brazilem to uzyj jego car painta, mozna tym wysmazyc calkiem spoko lakierek :) Ale podstawa to odbicie jakiegos otoczenia. No zamiast samego GI sproboj uzyc luma server->skylight. Dostaniesz wtedy ladny miekki cien. Rzucanie cieni w zwyklych swiatlach mozesz wtedy wylaczyc. Uzyj swiatel brazilowych, daj jedno na wysokosci kamery (swiatlo glowne) a drugie mniej wiecej po drugiej stronie (tylne) dla podkreslenia lini wozu. W razie potrzeby jeszcze jedno dopelniajace gdyby ktores partie byly za ciemne. Pisze to wszystko bo nic nie napisales o tym czego uzyles na tej scenie. Pozdro
Napisano 1 Czerwiec 200519 l Lucas--> model wyglda duuuzo lepiej niz poprzedni ale (zawsze jest male ale) czy mi sie wydaje czy ty nie robisz grubosci rowkow?? a jak robisz to bardzo to marnie wyglada musisz nad tym popracowac(ale to zabrzmialo) hehe model mi sie podoba choc te miejsce na rejestracje z tylu troch smiesznie wyglada:) aha renderu nie bede ocenial bo sam sie z tym mecze wiec jako model 3+(dal bym cztery ale te rowki;))/6 pozdro
Napisano 1 Czerwiec 200519 l pobaw sie fallofami w lakierze, bo w sumie model calkiem calkiem ale palisz wszystko na koncowym etapie materialy/swiatla/render niech cos sie tam odbija, jak nie chcesz hdri to uzyj bialych plane'ow z self ilum, albo jak robisz w vrayu to vray light z wlaczonym "visible" nie spiesz sie :)
Napisano 1 Czerwiec 200519 l Autor Robertus: Wszystko jest - hdri, skylight, brazil light, car paint... Coś mi się wydaje, że dobrych renderingów będę musiał się po prostu nauczyć z czasem wraz z robieniem kolejnych modeli.