Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

zasady podane podczas trwania sondy:

 

- model: maksymalnie fotorealistyczny - chbya że ktoś będzie chciał wykonać go

w konwencji cartoon

- model ma być: oteksturowany

- model może być zriggowany

- postać jest wizją modellera a więc nie musi sie dokladnie trzymać sie referncji (choć było by milo gdyby zbytnio nie odchodzic od marvelowskiego wolverina)

- bez terminu

 

pod spodem klasyczny wolverine:

  • Odpowiedzi 62
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

witam,

 

patrzac na postac ktora bedziecie modelowac pomyslalem sobie ze ten link moze sie Wam przydac:

 

http://staff.ci.qut.edu.au/~barkerc/Final%20PAN%20website/edgeloop.htm

 

a ciut wiecej tutaj:

http://staff.ci.qut.edu.au/~barkerc/Final%20PAN%20website/charactersetup.htm

 

EDIT:

dziwna rzecz, jeszcze rano mi te linki dzialaly :/, jak mi sie uda to zapisze i wrzuce tutaj.

 

Powodzenia i pozdrawiam

Pionier.

Napisano

wchodze w to, bo uwielbiam rosomaka, ale kurcze bede mogl pokazac cos najwczesniej za dwa tygodnie, teraz mam straszny [całkowicie niewymuszona przez żadnego moderatora autocenzura] na uczelni, wiadomo koniec semestru, sesja i te sprawy.

Napisano

proporcje coś nie bardzo IMO - za krótkie i za cienkie nogi, coś dziwnego dzieje się w okolicach bioder - proporcja barki / biodra jest zła...

 

powodzenia

Napisano

Aha: dopisuję się do bitwy jak obiecałem. jak wszystko dobrze pójdzie, to od 17 (koniec sesji) zabiorę się do pracy :) tymczasem powodzenia wszystkim startującym i mam nadzieję że 17 będę już musiał ostro was gonić ;)

Napisano

Sesja sesja ale co tam, no przeciez nie moglem odpuscic ;) - "I'M IN". Pracuje juz na glowka, za niedlugo powinienem wrzucic pierwsze renderki.

 

pozdraiwam

i zycze powodzenia wszystkim uczestnikom :)

Napisano
proporcje coś nie bardzo IMO - za krótkie i za cienkie nogi, coś dziwnego dzieje się w okolicach bioder - proporcja barki / biodra jest zła...

 

powodzenia

 

Pamiętaj, że to tylko zarys. W Zbrushu to nie znaczenia ponieważ tam sie "rzeźbi" a nie składa.

Napisano
witam,

 

patrzac na postac ktora bedziecie modelowac pomyslalem sobie ze ten link moze sie Wam przydac:

 

(....)

 

EDIT:

dziwna rzecz, jeszcze rano mi te linki dzialaly :/, jak mi sie uda to zapisze i wrzuce tutaj.

 

Powodzenia i pozdrawiam

Pionier.

fajne-dzieki!
Napisano

no pionier :D przydatna rzecz wygrzebales 10x

 

wrzuce cos zeby nie bylo ze sie obijam, ale wolno mi idzie wiec traktujcie to jako "wpisowe" bo oceniac jeszcze nie ma czego

 

pzdr. vetis

Napisano

Tomek - Świetna nóżka! jedynie jak dla mnie goleń ciut zaostry

Vetis - początek głowy rewelacja

zapowiada sie bardzo ciekawa bitwa,

pozdrawiam

Napisano

-za duzo to nie komentujecie :)

-wrzucilem na serwer i mi sie nadpisal z poprzednim wiec obrazek do aktualnej wersji jest nieco wczesniej, bodajrze 3-4 posty.

 

pozdr. Vetis

Napisano

zeby nie bylo ze sie tak calkiem obijam :) wrzucam wstepne proby glowki wolverina, ale jest to wlasciwie dopiero proba, ktora nawiasem mowiac totalnie nie wyszla :| dlatego glowna wersja bedzie robiona calkiem od nowa.

 

pozdrawiam.

Napisano

nie no widze ze jeszcze ktos modeluje :) - witaj _LoGaN_

 

jest fajnie, pokarz moze concept jaki realizujesz ?

jaki chcesz efekt uzyskac ?

Napisano

Vetis chce uzyskac cos mocno kolo tego ale jak bedzie to zobaczymy :)

Baldack dokladnie dlatego bede siedzial i robil do tad az nie uzyskam satysfakcjonujacego efektu :D, juz od dawna sie przymiezam ale dopiero ta mini bitwa popchnela mnie do dzialania i mam zamiar skanczyc ta postac (nie tak jak kilka poprzednich prac ;) ), chociaz moze byc maly przestoj w pracach poniewaz zastanawiam sie nad wzieciem udzialu w glownej bitwie.

 

pozdrawiam

Napisano

jakby to kogos obchodzilo to moja glowka ma bez smootcha jakeis 2200 poly, troche trojkatow jeszcze jest, ale malo widoczne, jak mi sie bedzie chcialo to pousuwam.

 

A wy chlopaki co ? dawno apdejtow nie bylo ... to ze ja wolno pracuje to nie znaczy ze kazdy moze :] ...

 

pzdr. Vetis

Napisano

Okey dokey,

 

wkońcu udało mi się importować model podstawowy z maxa w quadach a nie w trójkatach, bo z-sphery to mi nie wychodziły.

 

Jak widać jeszcze Adam i Ewa i do Star Treka to jeszcze daleko. Coś sie klaruje. Zaznaczone zostały grupy mięśniowe i jakies tam proporcje. Wszystko jeszcze sie zmieni ale w końcu coś jest.

 

no to screen, nie.

 

wip13ad.th.jpg

 

Pamietajcie, że będzie on trochę przerysowany w swojej formie i nie będzie to wzór proporcji z atlasu anatomii. W końcu to heros komiksu. ;)

Napisano

takie moje spostrzezenia:

 

fajne:

1. podejscie

2. brzuch

 

jeszcze nie fajne:

1. brak nadgarstkow

2. zbyt male dlonie

3. za duza odleglosc miedzy objoczykami a granica miesni piersiowych wiekszych

4. za mala glowa, i troche koslawa

5. krotkie nogi i slabo umiesnione

6. za male stopy

 

pytania:

1. dlaczego zrobiles very low poly siatke w maxie i od razu exportowales do zbrusha ?

 

rade daje tylko jedna:

- postaraj się zrobić go komiksowo ale anatomie ludzką zachowaj.

 

pzdr. Vetis

Napisano

Fajnie się to wszystko rozwija- IMO póki co Vetis mocno z przodu mimo narzekania na brak czasu. Znudziło się wam modelowanie czy to tylko "pewna taka nieśmiałość" powoduje że nie wrzucacie więcej updatów ?

Napisano

No ja jednak olalem prace nad glowka od podstaw i zaczalem modyfikowac to co zrobilem do tej pory, a co tam wyjdzie jak wyjdzie, jeszcze mnuuuustwo do poprawy, wrzucam to co zrobilem do tej pory zeby Vetis nie czul sie taki samotny ;). Apropo Vetis, ta liczba poly mnie przeraza ale efekt jest naprawde super wiec nie przyczepiam sie do niczego, powiem tylko keep working bo fajni ci to idzie. Ja osobiscie staram sie unikac trojkatow i tak duzej liczby poly ale ja to ja :), pozatym liczy sie efekt :D.

 

Aha Vetis, mam nadzieje ze nie masz za zle tego ze odgapilem sie w sposobie przedstawiania modelu :).

Napisano
takie moje spostrzezenia:

 

fajne:

1. podejscie

2. brzuch

 

jeszcze nie fajne:

1. brak nadgarstkow

2. zbyt male dlonie

3. za duza odleglosc miedzy objoczykami a granica miesni piersiowych wiekszych

4. za mala glowa, i troche koslawa

5. krotkie nogi i slabo umiesnione

6. za male stopy

 

pytania:

1. dlaczego zrobiles very low poly siatke w maxie i od razu exportowales do zbrusha ?

 

rade daje tylko jedna:

- postaraj się zrobić go komiksowo ale anatomie ludzką zachowaj.

 

pzdr. Vetis

 

Ramiona, nogi, dlonie nie dotknane na razie. Glowe troche zaznaczylem twarz ale ogolnie nie ruszalem.

Na razie zajalem sie obrebem klatki piersiowej barkow i plecow, dlatego te dysproporcje ale i to sie zrobi.

Dzieki za komentarze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności