Vetis Napisano 9 Czerwiec 2005 Napisano 9 Czerwiec 2005 zasady podane podczas trwania sondy: - model: maksymalnie fotorealistyczny - chbya że ktoś będzie chciał wykonać go w konwencji cartoon - model ma być: oteksturowany - model może być zriggowany - postać jest wizją modellera a więc nie musi sie dokladnie trzymać sie referncji (choć było by milo gdyby zbytnio nie odchodzic od marvelowskiego wolverina) - bez terminu pod spodem klasyczny wolverine:
Tomek Kosiorek Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 HOP-SIUP! to ja zalaczam koncept i bucika jako inauguracje zabawy:-)
Pionier Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 witam, patrzac na postac ktora bedziecie modelowac pomyslalem sobie ze ten link moze sie Wam przydac: http://staff.ci.qut.edu.au/~barkerc/Final%20PAN%20website/edgeloop.htm a ciut wiecej tutaj: http://staff.ci.qut.edu.au/~barkerc/Final%20PAN%20website/charactersetup.htm EDIT: dziwna rzecz, jeszcze rano mi te linki dzialaly :/, jak mi sie uda to zapisze i wrzuce tutaj. Powodzenia i pozdrawiam Pionier.
sanki Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 wchodze w to, bo uwielbiam rosomaka, ale kurcze bede mogl pokazac cos najwczesniej za dwa tygodnie, teraz mam straszny [całkowicie niewymuszona przez żadnego moderatora autocenzura] na uczelni, wiadomo koniec semestru, sesja i te sprawy.
Ufooox Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 Jakoś dlugo rozmyślaliście ;) Powodzenia wszystkim :)
Baldack Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 OT:co do rosomaczka ja tam zawsze wolalem Spidermana:D... ale ze to i to marvel to sobie znam:P... ciekawy jestem tego co tu wymyslicie:)... powodzonka:]
Gordy Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 pierwszy WIP To całkowity początek. Jak widzicie w Zbrushu mamy zupełnie inną koncepcję pracy.
Baldack Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 hehe...jak widac wolverina to nie przypomina ale wiadomo Zbrush rzadzi sie swoimi prawami:P
Gordy Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 Taaa, najpierw trzeba okreslić proporcie (jako takie), Zabawa zaczyna sie po zagęszczeniu siatki. Ehh.
arcade Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 proporcje coś nie bardzo IMO - za krótkie i za cienkie nogi, coś dziwnego dzieje się w okolicach bioder - proporcja barki / biodra jest zła... powodzenia
arcade Napisano 10 Czerwiec 2005 Napisano 10 Czerwiec 2005 Aha: dopisuję się do bitwy jak obiecałem. jak wszystko dobrze pójdzie, to od 17 (koniec sesji) zabiorę się do pracy :) tymczasem powodzenia wszystkim startującym i mam nadzieję że 17 będę już musiał ostro was gonić ;)
_LoGaN_ Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 Sesja sesja ale co tam, no przeciez nie moglem odpuscic ;) - "I'M IN". Pracuje juz na glowka, za niedlugo powinienem wrzucic pierwsze renderki. pozdraiwam i zycze powodzenia wszystkim uczestnikom :)
Gordy Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 proporcje coś nie bardzo IMO - za krótkie i za cienkie nogi, coś dziwnego dzieje się w okolicach bioder - proporcja barki / biodra jest zła... powodzenia Pamiętaj, że to tylko zarys. W Zbrushu to nie znaczenia ponieważ tam sie "rzeźbi" a nie składa.
Tomek Kosiorek Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 zmienilem"fason"bucikow i zaczalem kolanko ktore jest jeszcze nie dorobione ale co tam -bez referek latwo o bledy...
Tomek Kosiorek Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 witam, patrzac na postac ktora bedziecie modelowac pomyslalem sobie ze ten link moze sie Wam przydac: (....) EDIT: dziwna rzecz, jeszcze rano mi te linki dzialaly :/, jak mi sie uda to zapisze i wrzuce tutaj. Powodzenia i pozdrawiam Pionier. fajne-dzieki!
Vetis Napisano 11 Czerwiec 2005 Autor Napisano 11 Czerwiec 2005 no pionier :D przydatna rzecz wygrzebales 10x wrzuce cos zeby nie bylo ze sie obijam, ale wolno mi idzie wiec traktujcie to jako "wpisowe" bo oceniac jeszcze nie ma czego pzdr. vetis
Ania Napisano 11 Czerwiec 2005 Napisano 11 Czerwiec 2005 Tomku jakie sliczne kolanko, poustawiaj kilka takich jedno na drugim i bedzie caly kregoslop.
Baldack Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 noozka coraz sex'owniej wyglada:P IMHO: ten miesien jedna z głów tego 4-główca jest za mala ta niajnizej:P...
Tomek Kosiorek Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 ja tam sie nie znam moze zaznacz owego "czterogłówca"...:)
Vetis Napisano 12 Czerwiec 2005 Autor Napisano 12 Czerwiec 2005 taki maly update z mojej strony ----------------------------------- apdejtowany po raz drugi 13.06.2005
Tomek Kosiorek Napisano 12 Czerwiec 2005 Napisano 12 Czerwiec 2005 kosmetyka ale chyba ciut lepiej... EDIIT: zaszedlem troszke wyzej
Gordy Napisano 16 Czerwiec 2005 Napisano 16 Czerwiec 2005 coś nam bitwa zdechła? :/ postaram się najdalej jutro wrzucić jakis render.
Vetis Napisano 16 Czerwiec 2005 Autor Napisano 16 Czerwiec 2005 znow mini progres i siateczka na zyczenie EDIT: 22.04 - troche wiecej niz poprzednio ale nie tak ladnie :)
sartr Napisano 16 Czerwiec 2005 Napisano 16 Czerwiec 2005 Tomek - Świetna nóżka! jedynie jak dla mnie goleń ciut zaostry Vetis - początek głowy rewelacja zapowiada sie bardzo ciekawa bitwa, pozdrawiam
AGmakonts Napisano 16 Czerwiec 2005 Napisano 16 Czerwiec 2005 Wow piękna siatka, najbardziej podoba mi się okolica nosa;) Czekam na więcej
JunioR Napisano 17 Czerwiec 2005 Napisano 17 Czerwiec 2005 bardzo ładnie wam to idzie ! Zeycze powodzenia w dalszej pracy :)
Vetis Napisano 17 Czerwiec 2005 Autor Napisano 17 Czerwiec 2005 -za duzo to nie komentujecie :) -wrzucilem na serwer i mi sie nadpisal z poprzednim wiec obrazek do aktualnej wersji jest nieco wczesniej, bodajrze 3-4 posty. pozdr. Vetis
_LoGaN_ Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 zeby nie bylo ze sie tak calkiem obijam :) wrzucam wstepne proby glowki wolverina, ale jest to wlasciwie dopiero proba, ktora nawiasem mowiac totalnie nie wyszla :| dlatego glowna wersja bedzie robiona calkiem od nowa. pozdrawiam.
Vetis Napisano 18 Czerwiec 2005 Autor Napisano 18 Czerwiec 2005 nie no widze ze jeszcze ktos modeluje :) - witaj _LoGaN_ jest fajnie, pokarz moze concept jaki realizujesz ? jaki chcesz efekt uzyskac ?
_LoGaN_ Napisano 18 Czerwiec 2005 Napisano 18 Czerwiec 2005 Vetis chce uzyskac cos mocno kolo tego ale jak bedzie to zobaczymy :) Baldack dokladnie dlatego bede siedzial i robil do tad az nie uzyskam satysfakcjonujacego efektu :D, juz od dawna sie przymiezam ale dopiero ta mini bitwa popchnela mnie do dzialania i mam zamiar skanczyc ta postac (nie tak jak kilka poprzednich prac ;) ), chociaz moze byc maly przestoj w pracach poniewaz zastanawiam sie nad wzieciem udzialu w glownej bitwie. pozdrawiam
Vetis Napisano 19 Czerwiec 2005 Autor Napisano 19 Czerwiec 2005 znow maly update (tym razem zrobilem uszko) EDIT: skonczone uszko, prosze o wiecej komentarzy... a taki efekt chce osiagnac:
sartr Napisano 19 Czerwiec 2005 Napisano 19 Czerwiec 2005 wymiatasz - dawno na tym forum niewidziałem lepszej glowki
Tomek Kosiorek Napisano 19 Czerwiec 2005 Napisano 19 Czerwiec 2005 ja nienawidze glów-na pewno zrobie najgorszą widząc inne-Vetis-swietne momenty przy oczach
Vetis Napisano 20 Czerwiec 2005 Autor Napisano 20 Czerwiec 2005 jakby to kogos obchodzilo to moja glowka ma bez smootcha jakeis 2200 poly, troche trojkatow jeszcze jest, ale malo widoczne, jak mi sie bedzie chcialo to pousuwam. A wy chlopaki co ? dawno apdejtow nie bylo ... to ze ja wolno pracuje to nie znaczy ze kazdy moze :] ... pzdr. Vetis
Gordy Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 Okey dokey, wkońcu udało mi się importować model podstawowy z maxa w quadach a nie w trójkatach, bo z-sphery to mi nie wychodziły. Jak widać jeszcze Adam i Ewa i do Star Treka to jeszcze daleko. Coś sie klaruje. Zaznaczone zostały grupy mięśniowe i jakies tam proporcje. Wszystko jeszcze sie zmieni ale w końcu coś jest. no to screen, nie. Pamietajcie, że będzie on trochę przerysowany w swojej formie i nie będzie to wzór proporcji z atlasu anatomii. W końcu to heros komiksu. ;)
Baldack Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 dziwne proporcje mu nadales!... sporo do poprawek:P ale cosx juz jest;)
JunioR Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 no faktycznie troche to dziwnie wygląda, ale pracuj dalej a powinno być git! powodzenia.
Gordy Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 a szczegoly? troche wiecej napiszcie. Im dluzej na to patrze tym mniej widze.
Vetis Napisano 20 Czerwiec 2005 Autor Napisano 20 Czerwiec 2005 takie moje spostrzezenia: fajne: 1. podejscie 2. brzuch jeszcze nie fajne: 1. brak nadgarstkow 2. zbyt male dlonie 3. za duza odleglosc miedzy objoczykami a granica miesni piersiowych wiekszych 4. za mala glowa, i troche koslawa 5. krotkie nogi i slabo umiesnione 6. za male stopy pytania: 1. dlaczego zrobiles very low poly siatke w maxie i od razu exportowales do zbrusha ? rade daje tylko jedna: - postaraj się zrobić go komiksowo ale anatomie ludzką zachowaj. pzdr. Vetis
RK Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 Fajnie się to wszystko rozwija- IMO póki co Vetis mocno z przodu mimo narzekania na brak czasu. Znudziło się wam modelowanie czy to tylko "pewna taka nieśmiałość" powoduje że nie wrzucacie więcej updatów ?
_LoGaN_ Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 No ja jednak olalem prace nad glowka od podstaw i zaczalem modyfikowac to co zrobilem do tej pory, a co tam wyjdzie jak wyjdzie, jeszcze mnuuuustwo do poprawy, wrzucam to co zrobilem do tej pory zeby Vetis nie czul sie taki samotny ;). Apropo Vetis, ta liczba poly mnie przeraza ale efekt jest naprawde super wiec nie przyczepiam sie do niczego, powiem tylko keep working bo fajni ci to idzie. Ja osobiscie staram sie unikac trojkatow i tak duzej liczby poly ale ja to ja :), pozatym liczy sie efekt :D. Aha Vetis, mam nadzieje ze nie masz za zle tego ze odgapilem sie w sposobie przedstawiania modelu :).
Gordy Napisano 20 Czerwiec 2005 Napisano 20 Czerwiec 2005 takie moje spostrzezenia: fajne: 1. podejscie 2. brzuch jeszcze nie fajne: 1. brak nadgarstkow 2. zbyt male dlonie 3. za duza odleglosc miedzy objoczykami a granica miesni piersiowych wiekszych 4. za mala glowa, i troche koslawa 5. krotkie nogi i slabo umiesnione 6. za male stopy pytania: 1. dlaczego zrobiles very low poly siatke w maxie i od razu exportowales do zbrusha ? rade daje tylko jedna: - postaraj się zrobić go komiksowo ale anatomie ludzką zachowaj. pzdr. Vetis Ramiona, nogi, dlonie nie dotknane na razie. Glowe troche zaznaczylem twarz ale ogolnie nie ruszalem. Na razie zajalem sie obrebem klatki piersiowej barkow i plecow, dlatego te dysproporcje ale i to sie zrobi. Dzieki za komentarze.
nielot007 Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 logan moglbys to zademonstrowac bez siatki :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się