Napisano 9 Czerwiec 200519 l zasady podane podczas trwania sondy: - model: maksymalnie fotorealistyczny - chbya że ktoś będzie chciał wykonać go w konwencji cartoon - model ma być: oteksturowany - model może być zriggowany - postać jest wizją modellera a więc nie musi sie dokladnie trzymać sie referncji (choć było by milo gdyby zbytnio nie odchodzic od marvelowskiego wolverina) - bez terminu pod spodem klasyczny wolverine:
Napisano 10 Czerwiec 200519 l witam, patrzac na postac ktora bedziecie modelowac pomyslalem sobie ze ten link moze sie Wam przydac: http://staff.ci.qut.edu.au/~barkerc/Final%20PAN%20website/edgeloop.htm a ciut wiecej tutaj: http://staff.ci.qut.edu.au/~barkerc/Final%20PAN%20website/charactersetup.htm EDIT: dziwna rzecz, jeszcze rano mi te linki dzialaly :/, jak mi sie uda to zapisze i wrzuce tutaj. Powodzenia i pozdrawiam Pionier.
Napisano 10 Czerwiec 200519 l wchodze w to, bo uwielbiam rosomaka, ale kurcze bede mogl pokazac cos najwczesniej za dwa tygodnie, teraz mam straszny [całkowicie niewymuszona przez żadnego moderatora autocenzura] na uczelni, wiadomo koniec semestru, sesja i te sprawy.
Napisano 10 Czerwiec 200519 l OT:co do rosomaczka ja tam zawsze wolalem Spidermana:D... ale ze to i to marvel to sobie znam:P... ciekawy jestem tego co tu wymyslicie:)... powodzonka:]
Napisano 10 Czerwiec 200519 l pierwszy WIP To całkowity początek. Jak widzicie w Zbrushu mamy zupełnie inną koncepcję pracy.
Napisano 10 Czerwiec 200519 l hehe...jak widac wolverina to nie przypomina ale wiadomo Zbrush rzadzi sie swoimi prawami:P
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Taaa, najpierw trzeba okreslić proporcie (jako takie), Zabawa zaczyna sie po zagęszczeniu siatki. Ehh.
Napisano 10 Czerwiec 200519 l proporcje coś nie bardzo IMO - za krótkie i za cienkie nogi, coś dziwnego dzieje się w okolicach bioder - proporcja barki / biodra jest zła... powodzenia
Napisano 10 Czerwiec 200519 l Aha: dopisuję się do bitwy jak obiecałem. jak wszystko dobrze pójdzie, to od 17 (koniec sesji) zabiorę się do pracy :) tymczasem powodzenia wszystkim startującym i mam nadzieję że 17 będę już musiał ostro was gonić ;)
Napisano 11 Czerwiec 200519 l Sesja sesja ale co tam, no przeciez nie moglem odpuscic ;) - "I'M IN". Pracuje juz na glowka, za niedlugo powinienem wrzucic pierwsze renderki. pozdraiwam i zycze powodzenia wszystkim uczestnikom :)
Napisano 11 Czerwiec 200519 l proporcje coś nie bardzo IMO - za krótkie i za cienkie nogi, coś dziwnego dzieje się w okolicach bioder - proporcja barki / biodra jest zła... powodzenia Pamiętaj, że to tylko zarys. W Zbrushu to nie znaczenia ponieważ tam sie "rzeźbi" a nie składa.
Napisano 11 Czerwiec 200519 l zmienilem"fason"bucikow i zaczalem kolanko ktore jest jeszcze nie dorobione ale co tam -bez referek latwo o bledy...
Napisano 11 Czerwiec 200519 l witam, patrzac na postac ktora bedziecie modelowac pomyslalem sobie ze ten link moze sie Wam przydac: (....) EDIT: dziwna rzecz, jeszcze rano mi te linki dzialaly :/, jak mi sie uda to zapisze i wrzuce tutaj. Powodzenia i pozdrawiam Pionier. fajne-dzieki!
Napisano 11 Czerwiec 200519 l Autor no pionier :D przydatna rzecz wygrzebales 10x wrzuce cos zeby nie bylo ze sie obijam, ale wolno mi idzie wiec traktujcie to jako "wpisowe" bo oceniac jeszcze nie ma czego pzdr. vetis
Napisano 11 Czerwiec 200519 l Tomku jakie sliczne kolanko, poustawiaj kilka takich jedno na drugim i bedzie caly kregoslop.
Napisano 12 Czerwiec 200519 l noozka coraz sex'owniej wyglada:P IMHO: ten miesien jedna z głów tego 4-główca jest za mala ta niajnizej:P...
Napisano 12 Czerwiec 200519 l Autor taki maly update z mojej strony ----------------------------------- apdejtowany po raz drugi 13.06.2005
Napisano 16 Czerwiec 200519 l coś nam bitwa zdechła? :/ postaram się najdalej jutro wrzucić jakis render.
Napisano 16 Czerwiec 200519 l Autor znow mini progres i siateczka na zyczenie EDIT: 22.04 - troche wiecej niz poprzednio ale nie tak ladnie :)
Napisano 16 Czerwiec 200519 l Tomek - Świetna nóżka! jedynie jak dla mnie goleń ciut zaostry Vetis - początek głowy rewelacja zapowiada sie bardzo ciekawa bitwa, pozdrawiam
Napisano 16 Czerwiec 200519 l Wow piękna siatka, najbardziej podoba mi się okolica nosa;) Czekam na więcej
Napisano 17 Czerwiec 200519 l Autor -za duzo to nie komentujecie :) -wrzucilem na serwer i mi sie nadpisal z poprzednim wiec obrazek do aktualnej wersji jest nieco wczesniej, bodajrze 3-4 posty. pozdr. Vetis
Napisano 18 Czerwiec 200519 l zeby nie bylo ze sie tak calkiem obijam :) wrzucam wstepne proby glowki wolverina, ale jest to wlasciwie dopiero proba, ktora nawiasem mowiac totalnie nie wyszla :| dlatego glowna wersja bedzie robiona calkiem od nowa. pozdrawiam.
Napisano 18 Czerwiec 200519 l Autor nie no widze ze jeszcze ktos modeluje :) - witaj _LoGaN_ jest fajnie, pokarz moze concept jaki realizujesz ? jaki chcesz efekt uzyskac ?
Napisano 18 Czerwiec 200519 l Vetis chce uzyskac cos mocno kolo tego ale jak bedzie to zobaczymy :) Baldack dokladnie dlatego bede siedzial i robil do tad az nie uzyskam satysfakcjonujacego efektu :D, juz od dawna sie przymiezam ale dopiero ta mini bitwa popchnela mnie do dzialania i mam zamiar skanczyc ta postac (nie tak jak kilka poprzednich prac ;) ), chociaz moze byc maly przestoj w pracach poniewaz zastanawiam sie nad wzieciem udzialu w glownej bitwie. pozdrawiam
Napisano 19 Czerwiec 200519 l Autor znow maly update (tym razem zrobilem uszko) EDIT: skonczone uszko, prosze o wiecej komentarzy... a taki efekt chce osiagnac:
Napisano 19 Czerwiec 200519 l ja nienawidze glów-na pewno zrobie najgorszą widząc inne-Vetis-swietne momenty przy oczach
Napisano 20 Czerwiec 200519 l Autor jakby to kogos obchodzilo to moja glowka ma bez smootcha jakeis 2200 poly, troche trojkatow jeszcze jest, ale malo widoczne, jak mi sie bedzie chcialo to pousuwam. A wy chlopaki co ? dawno apdejtow nie bylo ... to ze ja wolno pracuje to nie znaczy ze kazdy moze :] ... pzdr. Vetis
Napisano 20 Czerwiec 200519 l Okey dokey, wkońcu udało mi się importować model podstawowy z maxa w quadach a nie w trójkatach, bo z-sphery to mi nie wychodziły. Jak widać jeszcze Adam i Ewa i do Star Treka to jeszcze daleko. Coś sie klaruje. Zaznaczone zostały grupy mięśniowe i jakies tam proporcje. Wszystko jeszcze sie zmieni ale w końcu coś jest. no to screen, nie. Pamietajcie, że będzie on trochę przerysowany w swojej formie i nie będzie to wzór proporcji z atlasu anatomii. W końcu to heros komiksu. ;)
Napisano 20 Czerwiec 200519 l dziwne proporcje mu nadales!... sporo do poprawek:P ale cosx juz jest;)
Napisano 20 Czerwiec 200519 l no faktycznie troche to dziwnie wygląda, ale pracuj dalej a powinno być git! powodzenia.
Napisano 20 Czerwiec 200519 l a szczegoly? troche wiecej napiszcie. Im dluzej na to patrze tym mniej widze.
Napisano 20 Czerwiec 200519 l Autor takie moje spostrzezenia: fajne: 1. podejscie 2. brzuch jeszcze nie fajne: 1. brak nadgarstkow 2. zbyt male dlonie 3. za duza odleglosc miedzy objoczykami a granica miesni piersiowych wiekszych 4. za mala glowa, i troche koslawa 5. krotkie nogi i slabo umiesnione 6. za male stopy pytania: 1. dlaczego zrobiles very low poly siatke w maxie i od razu exportowales do zbrusha ? rade daje tylko jedna: - postaraj się zrobić go komiksowo ale anatomie ludzką zachowaj. pzdr. Vetis
Napisano 20 Czerwiec 200519 l Fajnie się to wszystko rozwija- IMO póki co Vetis mocno z przodu mimo narzekania na brak czasu. Znudziło się wam modelowanie czy to tylko "pewna taka nieśmiałość" powoduje że nie wrzucacie więcej updatów ?
Napisano 20 Czerwiec 200519 l No ja jednak olalem prace nad glowka od podstaw i zaczalem modyfikowac to co zrobilem do tej pory, a co tam wyjdzie jak wyjdzie, jeszcze mnuuuustwo do poprawy, wrzucam to co zrobilem do tej pory zeby Vetis nie czul sie taki samotny ;). Apropo Vetis, ta liczba poly mnie przeraza ale efekt jest naprawde super wiec nie przyczepiam sie do niczego, powiem tylko keep working bo fajni ci to idzie. Ja osobiscie staram sie unikac trojkatow i tak duzej liczby poly ale ja to ja :), pozatym liczy sie efekt :D. Aha Vetis, mam nadzieje ze nie masz za zle tego ze odgapilem sie w sposobie przedstawiania modelu :).
Napisano 20 Czerwiec 200519 l takie moje spostrzezenia: fajne: 1. podejscie 2. brzuch jeszcze nie fajne: 1. brak nadgarstkow 2. zbyt male dlonie 3. za duza odleglosc miedzy objoczykami a granica miesni piersiowych wiekszych 4. za mala glowa, i troche koslawa 5. krotkie nogi i slabo umiesnione 6. za male stopy pytania: 1. dlaczego zrobiles very low poly siatke w maxie i od razu exportowales do zbrusha ? rade daje tylko jedna: - postaraj się zrobić go komiksowo ale anatomie ludzką zachowaj. pzdr. Vetis Ramiona, nogi, dlonie nie dotknane na razie. Glowe troche zaznaczylem twarz ale ogolnie nie ruszalem. Na razie zajalem sie obrebem klatki piersiowej barkow i plecow, dlatego te dysproporcje ale i to sie zrobi. Dzieki za komentarze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto