Skocz do zawartości

mini bitwa: postać 3d: Wolverine


Vetis

Rekomendowane odpowiedzi

zasady podane podczas trwania sondy:

 

- model: maksymalnie fotorealistyczny - chbya że ktoś będzie chciał wykonać go

w konwencji cartoon

- model ma być: oteksturowany

- model może być zriggowany

- postać jest wizją modellera a więc nie musi sie dokladnie trzymać sie referncji (choć było by milo gdyby zbytnio nie odchodzic od marvelowskiego wolverina)

- bez terminu

 

pod spodem klasyczny wolverine:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

witam,

 

patrzac na postac ktora bedziecie modelowac pomyslalem sobie ze ten link moze sie Wam przydac:

 

http://staff.ci.qut.edu.au/~barkerc/Final%20PAN%20website/edgeloop.htm

 

a ciut wiecej tutaj:

http://staff.ci.qut.edu.au/~barkerc/Final%20PAN%20website/charactersetup.htm

 

EDIT:

dziwna rzecz, jeszcze rano mi te linki dzialaly :/, jak mi sie uda to zapisze i wrzuce tutaj.

 

Powodzenia i pozdrawiam

Pionier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wchodze w to, bo uwielbiam rosomaka, ale kurcze bede mogl pokazac cos najwczesniej za dwa tygodnie, teraz mam straszny [całkowicie niewymuszona przez żadnego moderatora autocenzura] na uczelni, wiadomo koniec semestru, sesja i te sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proporcje coś nie bardzo IMO - za krótkie i za cienkie nogi, coś dziwnego dzieje się w okolicach bioder - proporcja barki / biodra jest zła...

 

powodzenia

 

Pamiętaj, że to tylko zarys. W Zbrushu to nie znaczenia ponieważ tam sie "rzeźbi" a nie składa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vetis chce uzyskac cos mocno kolo tego ale jak bedzie to zobaczymy :)

Baldack dokladnie dlatego bede siedzial i robil do tad az nie uzyskam satysfakcjonujacego efektu :D, juz od dawna sie przymiezam ale dopiero ta mini bitwa popchnela mnie do dzialania i mam zamiar skanczyc ta postac (nie tak jak kilka poprzednich prac ;) ), chociaz moze byc maly przestoj w pracach poniewaz zastanawiam sie nad wzieciem udzialu w glownej bitwie.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby to kogos obchodzilo to moja glowka ma bez smootcha jakeis 2200 poly, troche trojkatow jeszcze jest, ale malo widoczne, jak mi sie bedzie chcialo to pousuwam.

 

A wy chlopaki co ? dawno apdejtow nie bylo ... to ze ja wolno pracuje to nie znaczy ze kazdy moze :] ...

 

pzdr. Vetis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okey dokey,

 

wkońcu udało mi się importować model podstawowy z maxa w quadach a nie w trójkatach, bo z-sphery to mi nie wychodziły.

 

Jak widać jeszcze Adam i Ewa i do Star Treka to jeszcze daleko. Coś sie klaruje. Zaznaczone zostały grupy mięśniowe i jakies tam proporcje. Wszystko jeszcze sie zmieni ale w końcu coś jest.

 

no to screen, nie.

 

wip13ad.th.jpg

 

Pamietajcie, że będzie on trochę przerysowany w swojej formie i nie będzie to wzór proporcji z atlasu anatomii. W końcu to heros komiksu. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie moje spostrzezenia:

 

fajne:

1. podejscie

2. brzuch

 

jeszcze nie fajne:

1. brak nadgarstkow

2. zbyt male dlonie

3. za duza odleglosc miedzy objoczykami a granica miesni piersiowych wiekszych

4. za mala glowa, i troche koslawa

5. krotkie nogi i slabo umiesnione

6. za male stopy

 

pytania:

1. dlaczego zrobiles very low poly siatke w maxie i od razu exportowales do zbrusha ?

 

rade daje tylko jedna:

- postaraj się zrobić go komiksowo ale anatomie ludzką zachowaj.

 

pzdr. Vetis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się to wszystko rozwija- IMO póki co Vetis mocno z przodu mimo narzekania na brak czasu. Znudziło się wam modelowanie czy to tylko "pewna taka nieśmiałość" powoduje że nie wrzucacie więcej updatów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja jednak olalem prace nad glowka od podstaw i zaczalem modyfikowac to co zrobilem do tej pory, a co tam wyjdzie jak wyjdzie, jeszcze mnuuuustwo do poprawy, wrzucam to co zrobilem do tej pory zeby Vetis nie czul sie taki samotny ;). Apropo Vetis, ta liczba poly mnie przeraza ale efekt jest naprawde super wiec nie przyczepiam sie do niczego, powiem tylko keep working bo fajni ci to idzie. Ja osobiscie staram sie unikac trojkatow i tak duzej liczby poly ale ja to ja :), pozatym liczy sie efekt :D.

 

Aha Vetis, mam nadzieje ze nie masz za zle tego ze odgapilem sie w sposobie przedstawiania modelu :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie moje spostrzezenia:

 

fajne:

1. podejscie

2. brzuch

 

jeszcze nie fajne:

1. brak nadgarstkow

2. zbyt male dlonie

3. za duza odleglosc miedzy objoczykami a granica miesni piersiowych wiekszych

4. za mala glowa, i troche koslawa

5. krotkie nogi i slabo umiesnione

6. za male stopy

 

pytania:

1. dlaczego zrobiles very low poly siatke w maxie i od razu exportowales do zbrusha ?

 

rade daje tylko jedna:

- postaraj się zrobić go komiksowo ale anatomie ludzką zachowaj.

 

pzdr. Vetis

 

Ramiona, nogi, dlonie nie dotknane na razie. Glowe troche zaznaczylem twarz ale ogolnie nie ruszalem.

Na razie zajalem sie obrebem klatki piersiowej barkow i plecow, dlatego te dysproporcje ale i to sie zrobi.

Dzieki za komentarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności